Op deze manier kan iedereen eenvoudig leren

Meestal heb ik niet zo'n zin om te luisteren naar uitleg over programma's of het lezen van handleidingen. Het photoshop programma CS5 is echter vrijwel onmogelijk autodidactisch onder de knie te krijgen. Ik volg nu via Soofos de cursus photoshop Cs5/Cs6 van Martijn van Weeghel. Op duidelijke, begrijpende manier wordt me stap- voor stap alles uitgelegd. Een groot voordeel voor iemand die gelijk aan de slag wil. Ik werk gelijkertijd op een 2e scherm mee zodat ik het geleerde gelijk kan uitvoeren. Prima modus!!

Ik heb mijn twijfels

Serieuze partij, maar ik heb mijn twijfels over de kwaliteit van sommige cursussen.

zeer duidelijk

vind het ideale cursus lekker in eigen tempo met duidelijke video,s en uitleg en zeer veel cursussen te volgen zocht zoiets al jaren gewoon top

Mooie en goed uitgelegd de cursussen

Deze cursussen zijn mooi en goed uitgelegd het filmt materiaal is ook zeer duidelijk

Vind het uitstekend hoe goed de lessen worden gegeven

Vind het uitstekend hoe goed de lessen worden gegeven

Super leuk en leerzaam

Al een tijdje op zoek naar een plek waar ik makkelijk iets nieuws kan leren. Elke keer is er wel weer iets nieuws te vinden. Ongelofelijk hoeveel dingen je online kan leren. Nog lang niet uitgeleerd :).

Een goede uitgebreide cursus die ik gewoon thuis kan volgen!

Wij zitten met een klein clupje samen om deze cursus te doen. De hulp van iemand erbij met ervaring is helemaal fijn!! Daardoor kunnen we thuis weer verder. Het is echt fijn en stimulerend om het samen te doen...

Yogabreak Beweeg /Ontspan

Ik geef mindfulness aan kinderen. Deze keer heb ik een bewegelijke groep kinderen. Ik zocht yoga wat ze kan gronden. De energie kanaliseren. Soofos had gratis 5 yoga lessen Ik leer ze uit mijn hoofd en geef ze: de kinderen deden heel goed mee en...T werkt. 7 minuten achter elkaar yoga! Ik heb 25 lessen gekocht. Heel betaalbaar. Je kunt de les ook aanzetten en samen met de kinderen doen. Groet Mirjam van www.dansendleren.nl

heb geen negatieve op of aanmerkingen

Het bestellen en plaatsen van een bestelling ging uiterst soepel en het was zo gebeurt

Ideaal voor starters

Als je net je eerste cursus hebt geschreven en je hebt nul euro budget om een abonnement voor een platform te betalen en dus ook geen budget hebt om zelf al een reclamecampagne te starten op bijv facebook of insta, is het ideaal om hier te beginnen. Soofos doet namelijk ook zijn best om jouw cursus te verkopen. Ik heb binnen 5 dagen al drie cursisten die de cursus via het lidmaatschap van Soofos hebben aangeschaft. Zo kan ik al reviews verzamelen en krijg ik een percentage van de opbrengst van het lidmaatschap. Dat kan ik straks gebruiken voor de facebookcampagne. Stap voor stap ga je opbouwen en daarbij krijg je een fantastische begeleiding. Ik ben niet zo technisch, heb veel vragen en ik wordt bij elke vraag geholpen. Het vullen van de cursus met je lessen is heel eenvoudig, iedereen kan het. En als je iets niet weet stuur je gewoon een mailtje. Een aanrader!

Superteam van Soofos

Wat een goede keuze om mijn cursus onder te brengen bij Soofos. Ik begaf me helemaal op nieuw terrein met het maken van een online cursus en ik had nogal wat vragen. Al deze vragen kon ik stellen, eerst in een ingepland gesprek met één van de oprichters Anton. Dat persoonlijke contact gaf al zoveel vertrouwen dat ik niet eens verder heb gekeken naar andere platforms. De persoonlijke benadering en de inzet waarmee ze het jou als docent naar de zin willen maken is voortreffelijk. Een superteam dat vaak al binnen één dag antwoord geeft op je vragen. En hebben ze dat antwoord niet direct, dan denken ze mee aan een andere oplossing. Tijdens het maakproces van mijn cursus kwam ik hier en daar wat onduidelijkheden tegen en ook dat hebben ze na mijn opmerkingen direct aangepast om het voor de gebruiker duidelijker te maken. De service zoals je die overal zou willen tegenkomen. Echt top!

helder duidelijk en leuk te volgen

goede presentator heldere uitleg fijn om naar te luisteren

Superleuk abonnement voor onze werknemers

Al onze medewerkers mogen gebruik maken van het online abonnement van Soofos. Er worden heel veel leuke cursussen gedaan en de mensen zijn erg enthousiast. Het is een leuk extraatje om aan te bieden. Er zit echt van alles en nog wat tussen de cursussen. Ook voor mij als beheerder van de omgeving is het prettig werken met de mensen van Soofos. Leuk contact, snelle reacties, altijd behulpzaam en duidelijk. Wij zijn zeer tevreden!!

Teveel mail

Het lijkt op stalken

Beste J. van den Berk, We hopen dat de cursus wel goed bevalt! De e-mails zijn niet nodig om de cursus goed te kunnen volgen, je kunt je daar altijd voor uitschrijven.

Heel snel en vriendelijk

Ik had iets verkeerd doorgegeven en ben de dag zelf al geholpen. Heel fijn.

fijne ervaring

Soofos heeft vele cursussen, het voordeel van de cursus Xcode Swift is dat het in het Nederlands is en dat het heel fijn is om de video's te bekijken en naar de spreker te luisteren. Helaas zijn er niet veel kleine opdrachten.

Ontzettend goed service

Zelf een verkeerde cursus gekozen NmG ipv NGT, zonder problemen deze om mogen ruilen! Ontzettend fijn voor een student!

Zeer behulpzaam

Ik had per ongeluk versie 2018 bij een reseller besteld en zag later dat 2020 ook beschikbaar was (voor zelfde prijs). De helpdesk was zeer behulpzaam om de cursus om te zetten. Nogmaals bedankt!

Als je eenmaal een cursus hebt gedaan en je bent tevreden over een docent, dan kun je bij deze andere cursussen zoeken. Zo ben ik een tweede cursus gestart. Het is ook betaalbaar voor een kleine zelfstandige als ik.

Zeer praktijkgerichte manier van thuisstudie, geen eindeloze theorie

Ik was onbekend met deze manier van thuisstudie. Wat een verrassende manier om heel snel de materie toe te kunnen passen. Ben erg enthousiast. Geen eindeloze theorie maar iemand die je online, praktijkgericht en zeer helder, het programma op een snelle manier eigen maakt.

2 uiterste

Ik ben door Adobe Premiere bij Soofos terecht gekomen. Ja, ik weet het op YouTube en andere media is het gratis, het is dan wel engels of net niet wat ik wil. Ik heb juist voor gekozen om iets in het Nederlands te volgen. Maar ik wil er ook niet de hoofdprijs voor betalen Mijn Engels is niet slecht maar op een bepaald moment wordt het een probleem. Heb ooit de cursus Javascript gevolgd in het Engels en halverwege moest ik afhaken omdat ik het niet meer kon volgen. Was meer met vertalen bezig dan met Javascript. Deze cursus vind ik heel leuk om te doen. Zag ook de cursus Engels maar dat vond ik helemaal niets. Het is net als met muziek, niet alles is goed van een artiest. Maar al met al zeker geen slechte club. Gr. Peter

Uitstekende dienst en service

uitstekende prijs/kwaliteit verhouding ten aanzien van cursussen (3 cursussen gevolgd). van te voren controleren of de cursus past bij je doelstellingen en behoefte is mogelijk. Grote variatie van cursussen. Zelf was ik erg onder de indruk van de klantenservice. Ik had een klein probleem. Dit werd zeer adequaat opgelost. waarbij het mij opviel dat er proactief werd gehandeld. Kom je niet vaak voor.

Soofos, gewoon geweldig!

Deze site en cursussen had ik al jaren eerder willen kennen dat had een berg tijd en frustraties gescheeld. Super fijn dat je cursussen, in allerlei doelmatige of interessegebieden uit kunt kiezen en die keer op keer kunt raadplegen.

Veel diverse cursussen

Het is erg leuk om de cursussen te volgen bij Soofos. De kwaliteit is per cursus anders omdat het door verschillende mensen wordt aangeboden. Over het algemeen vind ik dat iedereen erg zijn best doet om goed materiaal aan te bieden. Ik heb er al veel van opgestoken. Zeker de moeite waard.

Haal alles uit Photoshop Elements 2020 met een Soofos cursus.

Enige tijd geleden schafte ik via Soofos een cursus Photoshop Elements aan, want het leek me wel leuk om meer over dit programma te leren, zodat ik er alles uit kan halen wat er in zit. Ik was me er toen echter niet van bewust dat ik eigenlijk een cursus voor een te oude versie van Photoshop Elements had gekozen. Inmiddels heb ik namelijk Photoshop Elements 2020 aangeschaft en dan is het natuurlijk jammer om daarvoor alleen de mogelijkheden van een oudere versie te gebruiken. Er is zoveel over te leren. Omdat ik de cursus om die reden nog maar nauwelijks had gebruikt, ben ik in prettig overleg met Soofos nu overgeschakeld naar de cursus voor versie 2020. Super, want hiermee kan ik nu alles uit mijn nieuwe programma gaan halen wat er in zit en dat is heel wat, kan ik je verzekeren !

Over Soofos

Met Soofos maken we van leren een ervaring: wij geloven dat je leert door te doen. Met honderden praktische, Nederlandstalige online cursussen leer je snel nieuwe vaardigheden.