Vriendelijk, service gericht, kundig

Ik ervaar het nieuwe team absoluut als vriendelijk, servicegericht en kundig met een knipoog en een lach. Ik vind de overgang van Ed Kriek en de persoonlijke benadering die ik gewend was naar EyeCare communicatief gezien wel een punt van aandacht. Ineens was Ed Kriek EyeCare. Dat moet geen probleem zijn. Maar ineens waren ook de jarenlange vertrouwde gezichten weg. En we kregen nieuwe gezichten. Maar ook die werden weer vervangen. Allemaal prima, leuke, kundige mensen. Maar vanuit de moederorganisatie EyeCare is een stukje meer klantinformatie geen overbodige luxe. Ed Kriek ging maximaal voor de klantenbinding. Je kunt goodwill overnemen, maar daar hoort ook een stukje zorg en communicatie richting de klanten bij. Ed Kriek maakte voor mij het verschil om kwaliteit en persoonlijke benadering te kiezen/betalen voor de aanpak van de grote prijsvechters. Ondanks het leuke team, mag EyeCare wel meer inspanning leveren voor die klantcommunicatie. Want even lenzen online bestellen, is ook zo gedaan. En goedkoper. (P.S. nu ik verder de vragenlijst invul: Vraag 1: waarom heb ik alleen maar de keuze tussen 'ja' en 'nee' bij aanbevelen? Wellicht heb ik nog een 'ja maar'.... Vraag 2: waarom heb ik niet meerdere keuzes bij mijn ervaring? Ik ga/ons hele gezin gaat voor alle aankopen naar EyeCare (zoals we ook bij Ed Kriek deden): van oogmeting tot het aanmeten van een complete bril, tot contactlenzencontrole, tot glazenvervanging).

• Waarmee heeft u ervaring bij EyeCare Contactlenscontrole
  • Zijn er nog verbeterpunten? Zie boven: klantcommunicatie en de beperkte keuzes in antwoorden die ik heb met het invullen van dit formulier. Ik denk dat jullie op het vlak van kwalitatieve vraagstelling echt meer kunnen halen uit jullie concurrentiepositie.

Vriendelijk en correct maar niet meer zo echt en verbindend als eerder

Ik heb tijdens de bezoeken hele verschillende ervaringen. Soms krijg ik het gevoel dat ik gewantrouwd word als ik om meer lenzenvloeistof vraag dan standaard in het pakket zit. En een andere keer krijg ik het mee zonder dat naar mijn naam gevraagd is en er dus maar iets gecheckt is. Daarnaast heb ik de laatste lenzencontrole wel als vriendelijk en correct ervaren maar daarmee is het dan ook gezegd. Ik mis de echte persoonlijke verbinding met mij zoals ik dat in het verleden wel heel erg ervaren heb. Er komen zelfs gedachten bij me op om ergens anders heen te gaan terwijl ik al echt vele jaren klant bij jullie ben.

• Zijn er nog verbeterpunten? Klantenbinding

Perfecte behandeling

Men neemt hier nog de tijd voor je. De eerste keer dat ik hier kwam voor verlenging van lenzen, was ik zeer verrast vdoor het feit dat het geen probleem was om meer dan 3 setjes proeflenzen te passen en proberen. Het voordeel om te zoeken naar een goed setje resulteerde in minder (toch al weinig) oogklachten. Nu al jaren trouwe klant.

• Waarmee heeft u ervaring bij EyeCare Contactlenscontrole
  • Zijn er nog verbeterpunten? N.v.t.

Vanaf dat ik een jaar of 7 was al bij Ed Kriek, eerst in Aalsmeer nu in Kudelstaart. Ervaringen altijd goed geweest laatste pakweg 40 jaar.

Is prima!

Oogmeting laten doen,en men adviseerde mij naar een oogarts,te gaan, vanwege wellicht aanwezige staar?!En dat was juist.Na enige weken wederom test gedaan voor nieuwe glazen en montuur.Geen probleem daarover,alles goed geregeld. Echter tijdens gebruik bleek het lezen toch een probleem,om een lang verhaal maar kort te maken,uiteindelijk bleek dat het leesgedeelte van de glazen te diep in onderzijde montuur zaten. Opnieuw meting gedaan,andere glazen gemaakt,en tot op heden zeer tevreden daarover.Glazen gratis opnieuw geleverd,ook voor de zonnebril.Geweldige service en <nazorg>!!!Via Kudelstaart naar Aalsmeer,vanwege afwezig zijn van mijn <behandelaar>!!!!

Over EyeCare

Wij zijn zeer benieuwd naar jouw ervaringen met onze winkel. Met de resultaten kunnen wij de kwaliteit van onze producten en dienstverlening blijven verbeteren. Jouw mening is voor ons dan ook zeer waardevol!