Vriendelijk, service gericht, kundig
Ik ervaar het nieuwe team absoluut als vriendelijk, servicegericht en kundig met een knipoog en een lach.
Ik vind de overgang van Ed Kriek en de persoonlijke benadering die ik gewend was naar EyeCare communicatief gezien wel een punt van aandacht. Ineens was Ed Kriek EyeCare. Dat moet geen probleem zijn. Maar ineens waren ook de jarenlange vertrouwde gezichten weg. En we kregen nieuwe gezichten. Maar ook die werden weer vervangen. Allemaal prima, leuke, kundige mensen. Maar vanuit de moederorganisatie EyeCare is een stukje meer klantinformatie geen overbodige luxe. Ed Kriek ging maximaal voor de klantenbinding. Je kunt goodwill overnemen, maar daar hoort ook een stukje zorg en communicatie richting de klanten bij.
Ed Kriek maakte voor mij het verschil om kwaliteit en persoonlijke benadering te kiezen/betalen voor de aanpak van de grote prijsvechters. Ondanks het leuke team, mag EyeCare wel meer inspanning leveren voor die klantcommunicatie. Want even lenzen online bestellen, is ook zo gedaan. En goedkoper.
(P.S. nu ik verder de vragenlijst invul:
Vraag 1: waarom heb ik alleen maar de keuze tussen 'ja' en 'nee' bij aanbevelen? Wellicht heb ik nog een 'ja maar'....
Vraag 2: waarom heb ik niet meerdere keuzes bij mijn ervaring? Ik ga/ons hele gezin gaat voor alle aankopen naar EyeCare (zoals we ook bij Ed Kriek deden): van oogmeting tot het aanmeten van een complete bril, tot contactlenzencontrole, tot glazenvervanging).