De service en hulpvaardigheid is uitstekend bij dit bedrijf. Bij wachten is er koffie en worden alle vragen beantwoord. Als er een dure uitgave wordt verwacht wordt er eerst contact opgenomen om te vragen of dit goed is. Ik ben al jaren klant bij deze garage en het bevalt heel goed, goede service en aardige mensen.
Telefonisch afspraak voor onderhoud gemaakt. Prettige ontvangst op dag van planning. Conform afspraak ook een leen-fiets meegekregen. Een leen-auto had ook gekund maar dit was voor mij niet nodig omdat ik niet ver van de garage woon. Aan eind van de dag fiets ingeleverd en auto in prima staat weer mee terug. Kan weer een jaar vooruit.
Duidelijke toelichting met betrekking tot de nota . Mijn Suzuki S Cross is nu 3 jaar en 4 maanden en ca. 80.000 km op de teller en geen problemen gehad. Voldoet prima.
Alle personeel erg vriendelijk en goeie service. Wordt met de klant overlegt als er iets extra's moet gebeuren. wordt van alles aangeboden zoals fiets, vervangend vervoer. Telefoniste heeft ook kennis.
Uiterst vriendelijk ontvangst bij de receptie. De uitslag van de APK was negatief. De 4 banden afgekeurd er was iets met het canvas begreep ik , maar ik heb niet exact meegekregen wat het precies was. Verder geen problemen.
Zie boven
Ik kan rustig wachten tot ze klaar zijn en als de rekening erg hoog is mag ik in 2x betalen.
Goede garage die goed communiceert.
Uitstekend
Onderhoudsbeurt laten uitvoeren , netjes uitgevoerd en nadien hebben ze de auto gewassen terug geleverd , bij het afrekenen word de rekening zeer netjes gespeciviseerd door een zeer vriendelijke dame.
Pech op onze vakantiereis. Weer thuis naar van Boven Diagnose gesteld het de automaat is begroot en reparatie uitgevoerd binnen begroot bedrag. Daarbij 3 dagen vervangend vervoer. Wij zijn zeer tevrefen
Staat hier boven.
We waren al heel tevreden over de aankoop van een Alto en SX4, 12 maanden later bij de eerst volgende APK werden zaken keurig opgepakt, aangepakt. Afspraken worden nagekomen.
Top bedrijf, top mensen.
Correct en vriendelijk
Mijn ervaring is dat je heel duidelijk weet wat je kan verwachten en als er een dure ingreep gedaan moet worden dan wordt je van tevoren dat aan je medegedeeld. Ook bij de balie wordt je vriendelijk geholpen
Heel goed geholpen bij onderhoudsbeurt,leen auto en bijophalen eigen auto was die mooi gewassen.
Korte lijntjes, goede afspraken.
Altijd klantvriendelijke behandeling!!
perfecte uitleg, reparatie en netjes.
Zoals al jaren prima service
Altijd vriendelijk en goed geholpen. Goede adviezen
Professioneel vakkundig en flexibel
Makkelijk afspreken, prima leenauto, op tijd klaar en alle medewerkers zijn heel vriendelijk. Een aanrader!
Prima service
Phileas Foggstraat 10
7821AK Emmen
Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 48 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.