Zeer goede ervaringen met molenaar en Zwarthoed

Wij hebben al jaren lang goede ervaringen met Molenaar en Zwarthoed Voor verzekeringen en advies voor financiële zaken zijn we altijd heel goed geholpen , duidelijke en snelle antwoorden Wij zijn helemaal tevreden , op zakelijk en privé gebied !

geweldig geholpen

Ik werd goed geholpen bij alle twee de auto schade ,die werden veroorzaakt .Alles werd goed geregeld.Helemaal top gaf een fijn gevoel,dat het allemaal werd geregeld.

Snel, vakkundig wn behulpzaam

Yep

Goed geregeld

Alles is netjes afgehandeld na onze melding van schade.

Grandioos

Het ging allemaal gesmeerd en waren zo begripvol. Hebben overal ‘n oplossing voor. Grandioos Grt…. Nelly.

TEVREDEN ,MET DANK AAN MARCEL MATERS

Marcel , reageert altijd en neemt pro -actief actie.

Te kort geschoten

Na een val in het buitenland, de medische nota’s ingediend en ging er vanuit dat het goed zou komen, omdat het hun baan en afdeling is. Maw. hun hebben er verstand en ervaring van. Eén nota werd niet vergoed, wat ik vreemd vond, de belde daarop de medewerker en die zei: ik weet het niet, misschien moet je zelf even contact met ONVZ opnemen ik dacht heb een tussenpersoon hoezo? Maar zelf gebeld en bleek dat van de 7 formulieren er slechts 3 nota’s waren ingediend. Waarom? Niet het verslag van de arts, lijkt mij wel nuttig! De medewerker van Onvz zei stuur alles maar weer even op. En het is goed gekomen omdat ik er zelf achteraan ben gegaan. Scheelt toch 96.00 euro. Waarom heb ik dan een tussenpersoon als ik het toch zelf moet oplossen?

Ontzorgen van de risicos, in het leven...

Kiezen voor mij de beste verzekering(en) die bij mij passen. Het zeer kundige personeel verzorgd de afwikkeling van schades of diefstal zeer integer en zet duidelijk de klant vóór alles!!

Werd meteen en goed geholpen

Snel geregeld

Prettig te woordgestaan. Goede uitleg!

prima afgehandeld

prima afhandeling van de schade

goede afhandeling van de ruit schade

top geen omkijken aan goed geregeld met de ruit schade

MZA is betrouwbaar en professioneel

Gelukkig heb ik niet vaak schade gehad in mijn leven, maar de keren dat het wel gebeurde dacht MZA altijd mee en hadden zij begrip voor de situatie. Zij komen hun afspraken altijd na en reageren snel en adequaat. Inmiddels ben ik bijna 25 jaar verzekerd via MZA en ben ik dankbaar voor alle keren dat zij de schade netjes hebben opgelost!

Prima dienstverlening

Snelle communicatie en een goede afhandeling.

Snelle en duidelijke afwikkeling

Super goed geregeld allemaal

Duidelijk Vriendelijk Uitstekend

Helemaal top

Klantgericht en zeer snel

Nadat ik mijn schade telefonisch gemeld had, kreeg ik binnen een kwartier een link naar een in te vullen formulier. Na indiening stond het bedrag binnen 48 uur al op mijn rekening.

In 1 woord geweldig.

We zijn goed geïnformeerd over de situatie en afhandeling van onze schade. De klant staat centraal en de werknemers zijn heel vriendelijk.

Altijd goede service

Altijd fijn contact en een snelle service.

Schade goed en snel af gehandeld

De afhandeling van de schade aan onze auto ging probleemloos.

Zeer tevreden over de afwikkeling , na schade aan onze auto.

erg goed we hebben nog nooit problemen gehad hele maal top.

als ik wat had dan werd er direct aan gewerkt maar ik wil ook effe zeggen had we niet erg veel keer problemen hebben gehad

Goed geholpen.

Heel goed en snel geholpen bij onze schademelding. Fijn dat de kookplaat vergoed is. Dus goed verzekerd.

Over Molenaar & Zwarthoed Adviseurs

Een financieel adviseur die betrouwbaar, betrokken en deskundig is; dan bent u bij MZA aan het juiste adres. Wij zetten al uw financiële zaken helder op een rijtje, voor u privé en ook voor uw onderneming. Van bedrijfsverzekeringen tot hypotheken voor zzp’ers, en van autoverzekeringen tot uw pensioen; op financieel gebied betalen wij uw vertrouwen in ons met klinkende munt terug.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.