Klantenservice van hoog niveau. staan altijd gereed

wanneer ik een vraag heb en ik stuur een mail of ik bel. heb ik meteen antwoord. de contactpersonen bij MZA vind ik zeer behulpzaam en komen met duidelijk antwoord. ik mag zeggen dat ik zeer tevreden ben.

Prima afgehandeld

Goede en snelle communicatie. Samen tot een prima oplossing gekomen.

Juist en duidelijk.

Snel geholpen.

Adequate

Snel

Gewoon goed. Zoals het hoort.

Prettig contact. Alles correct en vlot afgehandeld.

Keurig en snel afgehandeld

Onze adviseur heeft ons keurig en snel geholpen.

Prima bedrijf

Ben altijd snel goed en adequaat geholpen, vandaar 5 sterren

Dienstverlening van het hoogste niveau

Steentje in mijn voorruit, eerst laten repareren bij Autotaalglas, maar toch na een hele warme dag scheurde mijn voorruit. Daarna heb mijn voorruit laten vervangen bij Autotaalglas. Het financiële gedeelte is na mijn zakelijke B.T.W. afdracht geheel uit handen genomen. Alles dus netjes afgehandeld.

Netjes en snel geholpen

Vriendelijk,snel en netjes afgehandeld

Perfect afgehandeld

Heb een schade gemeld en alles is perfect afgehandeld

Snel en goed opgelost.

Vanaf het moment dat ik binnen kwam tot en met vertrek was boven verwachting.

MZA neemt echt alle zorgen uit handen, erg goede service

Aangezien ik weinig aanspraak doe op verzekeringen en hier dan ook geen verstand van heb, ben ik ontzettend blij met MZA. Zij reageren altijd direct en helpen mij uitstekend verder. MZA neemt mij erg veel zorg uit handen waar ik anders wellicht radeloos zou zijn.

Erg netjes

Heel erg netjes geholpen

Duidelijke informatie over de claim

Met diegene met wie ik contact heb gehad is de communicatie positief verlopen. Duidelijkheid over het niet toekennen van de claim

Lekkage in de badkamer, oorzaak verstopte afvoerputje.” Schuld blijkt afgebroken bout in de afvoer. Schade gemeld op een zaterdag en gelijk begrip volle reactie en toestemming om tot reparatie over te gaan. Daarna nota van de loodgieter naar Mza gestuurd en binnen 14 was de schade geaccepteerd en uitbetaald. Goed gedaan heren van Mza Klasse !

Goed contact en prima afhandeling.

Goed contact en prima afhandeling bij een onorthodox ongeval.

Uitstekend geholpen

Na lekkage gehad te hebben ben ik uitstekend geholpen door molenaar&zwarthoed

Top, alles snel geregeld.

Ik heb hele goede ervaringen, snel geregeld, vriendelijk personeel

Perfect geregeld

Helaas schade aan huis maar alles is perfect geregeld door mijn verzekering MZA .

Adequate en zorgvuldige en snelle afhandeling, aanbeveling!

Zie bovenstaande

ging vanzelf

Had een sterretje in mijn voorruit, gelijk naar autototaalglas gereden, die heeft de schade ingediend, verzekeraar heeft het verder afgehandeld. Dus zelf niets hoeven regelen.

Alles perfect geregeld

Prima.

Maar.......omdat wij niets meer van de desbetreffende heer hebben vernomen over de schade aan zijn broek, is het dossier zonder enige vermelding gesloten.

MZA staat qua klantgerichtheid,expertise en het meedenken aan de absolute top.Wij zijn uitermate tevreden over MZA en kunnen deze mensen, want daar gaat het immers om bij iedereen van harte aanbevelen.

Zeer goede ervaringen met molenaar en Zwarthoed

Wij hebben al jaren lang goede ervaringen met Molenaar en Zwarthoed Voor verzekeringen en advies voor financiële zaken zijn we altijd heel goed geholpen , duidelijke en snelle antwoorden Wij zijn helemaal tevreden , op zakelijk en privé gebied !

Noordeinde 108

1131 GE Volendam

Over Molenaar & Zwarthoed Adviseurs

Een financieel adviseur die betrouwbaar, betrokken en deskundig is; dan bent u bij MZA aan het juiste adres. Wij zetten al uw financiële zaken helder op een rijtje, voor u privé en ook voor uw onderneming. Van bedrijfsverzekeringen tot hypotheken voor zzp’ers, en van autoverzekeringen tot uw pensioen; op financieel gebied betalen wij uw vertrouwen in ons met klinkende munt terug.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.