Mooi site die net niet helemaal goed werkt

De site ziet er netjes uit. Afleggen van het examen ging prima en kreeg snel reactie (zelfs om 11 uur in de avond nog!) op mijn vragen. Klantenservice is uitmunten te noemen. Als ik op de site kom (chrome, edge & brave) kan ik niet zomaar inloggen. De site blijft hangen. Enige manier waarop de site werkend is, is wanneer ik een private browsing tabblad open. Mijn vermoeden is dat één van de plugins niet lekker gaat op deze site. Geen idee welke, zelfs als ze allemaal uit staan lukt het niet om in te loggen. Bij het proefexamen kon ik mijn antwoorden niet in zien. Navraag en binnen 10 minuten kon dit wel (vinkje stond fout). Let op! De prijzen die op de site staan zijn excl. btw. Waarschijnlijk zijn het vooral bedrijven die hier aankopen doen, maar het is toch rouw op je dak als je bij het afrekenen ineens hoger uit komt dan je dacht. Voor je het echte examen start krijg je nog een pdf met alle kennis. Mooi document die ik zeker gebruik voor de toekomst. Na het examen heb je direct een resultaat en kan je de antwoorden door kijken. Wat bij mij wel het geval was, is dat ik niet zag welke fouten ik had gemaakt. Dit bleek te komen doordat ik bij een meerkeuze vraag 2 van de 3 goede antwoorden had gekozen. Het ontbrekende antwoord kreeg ik niet te zien. Navraag gedaan en jawel, binnen 1 uur antwoord (om 11 uur in de avond) met wat ik fout had gedaan. Nu wachten op mijn certificaat. En zorgen dat ik het toe ga passen in mijn professionele leven.

Interactieve en leuke cursus

Hele enthousiaste trainer die veel ervaring vanuit de praktijk meeneemt. Extra leuk dat de trainer ook ervaring had bij mijn eigen opdrachtgever. Cursus is inhoudelijk zeer goed opgesteld en gemakkelijk te volgen. Ik waardeerde dw mogelijkheid om de praktijk opdracht tijdena de lessen te bespreken en extra input te krijgen van de andere deelnemers. De online omgeving is een ook fijne aanvulling. Enige kritiekpuntje is dat ik persoonlijk offline lessen prettiger had gevonden dan online.

Deze training zou iedere startende consultant moeten doen

Goede en praktische lessen, met fijne balans tussen lessen en zelfstudie. Trainer ook heel prettig

Zeer positief en energiek!

Dit draagt absoluut bij aan een stuk teambuilding en geeft goed inzicht in het efficiënter inrichten van processen. De casus zorgt voor de juiste dynamiek en de workshop maakt dit je hier verder mee aan de slag wilt!

Deze training is geen aanrader

Ouderwetse manier van lesgeven met een trainer die zich iets te goed voelt. Je word als volwassene behandeld alsof je in de brugklas zit.

Beste Mojib, Bedankt voor de terugkoppeling. Ik vind het erg jammer dat je geen fijne ervaring gehad hebt. We krijgen vrijwel altijd een positieve terugkoppeling over de trainers en onze opleidingen. Dit is blijkbaar in jouw situatie niet gelukt. Met vriendelijke groet, Henk Drenth, Watson Academy BV

Super training en lekker praktisch

Docent was erg goed en veel ervaring. Online leren heel prettig om zelf te plannen. De combinatie maakt de theorie erg goed toepasbaar in mijn praktijk!

Fijne en leerzame sfeer

Ik heb mijn docent (Herman Elferink) als zeer prettig en leerzaam ervaren tijdens mijn green belt cursussen. Herman wist een goede sfeer te creëeren die van belang was om, met een vooral digitale (teams) ervaring nodig is. We brachten de theorie regelmatig terug naar de praktijk, waardoor ik parallel aan de cursussen aspecten kon toepassen binnen het bedrijf waar ik werk. Lang verhaal kort; zeer tevreden met zowel Herman als Watson in het faciliteren van de cursussen.

Super training

Goede combinatie van online en klassikaal leren. Veel toepasbare praktijk voorbeelden en oefeningen gedaan.

Fijne leeromgeving

Na mijn LOI cursus examen gedaan bij de Watson Academy. Fijne leeromgeving en een extra stuk leerstof in de vorm van een e-book in PDF. Duidelijke vraagstelling waar geen twijfel mogelijk is.

Servicegericht begripvol en snel

In paniek was ik toen ik niet kon inloggen, gebeld en gemaild maar binnen een kwartier had ik een mail en werd ik gebeld dat er een mail stond om in te loggen en kon mijn examen volgen. Deze was overzichtelijk en als je goed leert is het examen heel goed te doen. Het certificaat kwam ook snel en in een mooie lijst op de deurmat. Al met al een servicegericht bedrijf. Echt een aanrader!

Erg leerzaam!

Zeer leerzame en uitdagende green belt training. Met een ervaren trainer die alle kneepjes van het van kent, erg fijn. Leuk om gezamelijk met een groep het traject te volgen.

Recht op het doel af met Henk

Prima cursus in behapbare brokken in een klein maar fijn deelnemersgezelschap.

Goede en professionele begeleiding bij een duidelijke en praktijkgerichte opleiding!

Ik heb deze cursus als zeer prettig ervaren. Na afloop van de klassikale lessen voelde ik mezelf helemaal klaargestoomd om zowel het theorie examen als praktijk examen af te ronden. Zelfs bij mijn, veels te lang durende, traject heb ik het vertrouwen gevoeld om af te ronden. Super blij mee!

Goed geholpen, nuttige studie

Ik heb de cursus Lean Green Belt gedaan via LOI, goed te doen. Hierdoor zijn mijn beoordelingen met betrekking tot trainer en inhoud training "neutraal". Via de LOI heb ik namelijk gekozen voor een thuisstudie. Ook het examen is goed te doen. De cursus geeft ook voorbeelden weer zodat het herkenbaar is en je begrijpt hoe het toegepast kan worden.

Het is een cursus waar je veel voorbeelden krijgt om dit vervolgens goed in praktijk te kunnen gebruiken. Het is duidelijk en overzichtelijk weergegeven!

Heel goed toepasbaar in de praktijk

Lessen en online omgeving vullen elkaar goed aan. Veel interactie tijdens de les en veel geleerd.

Prima begeleiding

Goede feedback, zowel voor de uitvoering van de opdracht als voor de presentatie, zodat ik mijn praktijkopdracht kon afronden.

Alles keurig netjes geregeld

Na aanvraag van het examen (Lean Green Belt) via de website ontving ik al snel de toegang tot de online omgeving. Enkele dagen na het afronden van het examen ontving ik het certificaat per post ; keurig netjes in een lijstje. " Die snappen hoe het moet bij Watson & Associates ! "

Hier heb ik wat aan!

De trainer was erg ervaren en kon zijn deskundigheid goed overbrengen naar de cursisten. Hij was geduldig, besprak de stof zeer duidelijk en met bruikbare voorbeelden. De online leeromgeving was goed ingericht. Kort en bondig met ondersteunende video's. Ook het boek was prettig om te lezen. De stof wordt hierin duidelijk om schreven en met duidelijke voorbeelden. Door middel van de praktijkopdracht(en) werd de stof ook bruikbaar op mijn eigen werkplek.

Herman bracht de theorie op een begrijpelijke en leuke manier zodat het praktisch toepasbaar werd.

Herman was een fijne trainer die duidelijk maakte wat er van je verwacht werd en de stof goed wist te behandelen. De leeromgeving was een mooie aanvulling met ook zeker de video's die verduidelijkend waren.

Goed balans tussen theorie en praktijk

De combinatie van online leeromgeving en lessen vond ik heel fijn. De docent was heel helder en prettig. Ik had al eerder een yellowbelt gedaan, nu eindelijk de theorie wat praktischer en toepasbaar ge kregen.

Heel prettige ervaring

Mijn ervaring met Watson & Associates is erg goed. De werkmethodiek is duidelijk en overzichtelijk. Met name de toegankelijkheid en snelheid van reageren is super!

Duidelijk en overzichtelijk

Juiste informatie, goede docent, duidelijk en gewoon goed

Beperkte lesstof; veel extra waarde in lessen/docent

In het verleden heb ik al Lean Yellow Belt gedaan en ik vond de verdieping - die wel verwacht was- binnen de Lean Green lesstof minimaal. De lesstof zelf was beknopt, ten dele slecht geschreven (spelfouten) en een deel van de online omgeving was een exacte kopie van het boek. Ook was de lesstof/omgeving m.i. niet in evenwicht, met een zwaartepunt in de Define fase en daarna hoofdstuk die nauwelijks de helft zo dik waren. Het examen was nauwelijks een test, met ongeveer 90% vragen uit de oefenomgeving. In scherp contrast vond ik de lessen/docent wel een toevoeging, omdat dhr Elferink binnen de beperking van de geboden tijd, met zowel anekdotes uit de praktijk als interactief doorvragen naar eigen beleving een verdieping aanbracht in de lesstof

Uitstekende training

Erg interessant

Over Academy van Watson & Associates

Al sinds onze oprichting in 2012 werken wij er dagelijks aan om fans te maken van onze opdrachtgevers. Wij bieden training, coaching én management diensten om organisaties klantgerichter, efficiënter en wendbaarder te maken. Onze opleidingen zijn flexibel planbaar en maken gebruik van moderne hulpmiddelen. Zo blijft u zélf de baas over uw agenda en behaalt u het maximale leerrendement. Het resultaat is top kwaliteit voor een betaalbare prijs.