Fijne training

Goede ervaring met de yellow belt Lean training. Het is erg goed te begrijpen voor een beginner. De syllabus is erg duidelijk en opgedeeld in niet al te grote stukken, zodat het makkelijk weg leest. De combinatie van opdrachten met literatuur help je om de stof je eigen te maken en echt te begrijpen waarom, en hoe de technieken werken. Ik zou deze training zeker aanbevelen aan beginners met Lean.

Leuke lesgever

Voor als je geen opleiding hebt gedaan die te maken hebben met (onder andere) procesoptimalisatie, is dit zeker een aanrader! Leuk lesgegeven.

Leerzame cursus met een zeer enthousiaste docent

Leerzame cursus met een zeer enthousiaste docent

Goede uitleg en een betrokken docent

De docent geeft goede en heldere uitleg en koppelt de theorie goed aan de praktijk. Daarnaast zijn de lessen interactief en dat is erg prettig.

Heel erg interessant en leerzaam

Ik heb de lessen en het tentamen als zeer interessant en leerzaam ervaren. Tijdens de lessen werden er ook vragen aan jou gesteld, zodat iedereen ook actief deelnam aan het collega. Verder werkte de online zeer prettig. Wel zaten er hier en daar een paar foutjes in, maar die zijn in de lessen al aangekaart.

Fijne trainer, heldere uitleg en veel waardevolle inzichten.

De trainer was erg vriendelijk, gaf heldere uitleg en wist iedereen bij de klassikale bijeenkomsten te betrekken. Het was duidelijk wat er van ons verwacht werd en eventuele vragen werden altijd snel beantwoord. De stof was toegankelijk en ik heb er veel waardevolle maar ook toepasbare inzichten aan over gehouden.

De kennis om verandering te brengen.

Mijn onbewuste kennis is in deze cursus tot het leven gekomen. Het gaat iets dieper met het analyseren van problemen , zodat je de echt oorzaak van problemen kan oplossen. En het biedt aan hoe je voor oplossingen kan komen.

Fijne Leerstof en zeer goede begeleiding

Lean Green Belt opleiding. helemaal top nu door naar Lean Black Belt. Veel van opgestoken en tot nieuwe inzichten gekomen zeker in relatie tot Model Based Enterprise.

In een hoog tempo dit traject doorlopen met een zeer deskundige en ervaren sensei. Mooi is dat ik de theorie en praktijkervaring van Henk meteen kan toepassen in mijn project. Waardevol en echte aanrader om met deze Black Belt bril naar je eigen omgeving te kijken. Dank Henk voor jouw energieke manier van lesgeven en de manier waarop je mij hebt getriggered!

Leerzaam, praktisch en interessant

Fijne trainer. Goede uitleg en houdt iedereen bij de les. Trainingen zijn interessant en toepasbaar in de praktijk. Lessen worden op een leuke manier gegeven, zodat je je aandacht erbij kunt houden Dia's zijn goed en overzichtelijk. Boekje is een beetje te langdradig terwijl dat voor de lessen niet nodig is.

Een echte aanrader als het gaat om Lean

Mijn ervaring was goed. Tijdens de lessen werd mij duidelijk, hoe de Lean gedachte werkt en hoe ik deze zelf kan toepassen. Het enigste nadeel vond ik het boekje "lean voor dummies". Ik vond de stof langdradig en weinig praktijkvoorbeelden voor een administratieve organisatie.

Bedankt voor je positieve feedback Rick! Het boekje 'Lean voor Dummies', die we bij de Yellow Belt en Orange Belt training gebruiken, wordt binnenkort vervangen door een leerboek dat we zelf ontwikkeld hebben. Groeten namens team Watson Academy, Henk Drenth

Goede interactieve lessen

Vier leuke, interactieve en leerzame lessen gehad voor de Lean Orangebelt. Duidelijke uitleg met ruimte voor vragen en gesprekken. Het was erg prettig!

Leerzaam op een volgbare manier

De lessen waren leerzaam op een volgbare manier. Trainer nam de tijd voor alle vragen en kon op een prettige manier uitleggen.

Goede docent, interessante leerstof, niet al te moeilijke opleiding, prima voorbereiding

Prima neergezette eerste keer via digitale platformen. Inhoudelijk goed voorbereid, interactief gemaakt door de docent, Wel lastig dat de gehele opleiding alleen maar digitaal gegeven is. Dat doet toch iets met de sfeer en/of het gewicht wat aan het resultaat gehangen kan worden.

Praktisch, helder en toepasbaar

Via Zoom de cursus gedaan. Was leuk om te doen en er was voldoende ruimte om je eigen ervaring te delen.

zeer gestructureerde lessen

Via Watson /Henk de green Belt cursus gedaan. Veel stof, maar wordt op het juiste tempo uitgelegd waardoor het “behapbaar” blijft. De wijze waarop Henk de training geeft heb ik als zeer prettig ervaren.

Praktische toepasbare opleiding om gelijk mee aan de slag te gaan.

Deze Greenbelt is lekker praktisch, gegeven in een lekker tempo. Zelf online bleef ik lekker bij de les. Goede teachback momenten en makkelijke tools om mee te leren werken. Ik kon na Blok 3 al aan de slag in de praktijk. Ervaren trainer die met veel voorbeelden de stof goed onderbouwde uit eigen ervaring. Overzichtelijke hand-out om na te slaan.

Theoretisch goed, maar ook erg praktisch

De training bevat genoeg theoretische achtergrond om Lean goed te kunnen begrijpen. Henk, de trainer, lardeerde het met mooie praktische voorbeelden. Het was ook gewoon leuk. Het ging remote, en dat ging prima. Aanrader!

Duidelijke, leuke lessen!

Rob Bröker was onze docent. Top! Duidelijke, actieve en leuke lessen. Voorbij gevlogen!

Hele fijne lessen

De online lessen waren echt leerzaam! Werd op een juiste manier les gegeven

Leerzaam

Tijdens de training veel tools geleerd en toegepast in de groep. Trainer gaf duidelijke uitleg met voorbeelden.

Ik vond het een heel leerzaam traject ondanks dat het online werd gegeven.

Tijdens de cursus heb ik een goed inzicht gekregen in het Lean-proces en werd ik goed voorbereid op het examen. Het was wel jammer dat het online moest, maar in dit kader is er het beste van gemaakt.

Goede praktijkvoorbeelden en opdrachten. Interactieve lessen.

Interessante opleidingsbootcamp over Lean/Agile!

De opledingsbootcamp van Henk was een hele informatieve en leuke eerste kennismaking voor mij met Lean en Agile werken. Er zat een hele duidelijke opbouw in het theoretische verhaal. De interactieve oefeningen waren leerzaam, praktisch en gaven veel energie. Vanwege corona waren we genoodzaakt om de hele cursus online te doen maar dit heeft hij leuk opgelost met allerlei oefeningen op virtuele brainstorm/white borden! Dank je wel!

Ontzettend leerzame/interessante LGB trainingen

De LeanGreenBelt trainingen heb ik als erg leerzaam en interessant ervaren. Tijdens de lessen gingen we diep op de DMAIC stappen in, en alle tools die tijdens de YellowBelt eerder als theorie werden behandeld, werden uitvoerig besproken en toegepast. Het was erg fijn om zelf een praktijkproject te hebben zodat ik tijdens de trainingen deze tools kon toepassen. Daar leerde ik het allermeest van. Alle vragen die ik hierover had, kon ik rechtstreeks aan de trainer stellen voor/tijdens/na de trainingen. De trainer had heel veel kennis en inzicht, wist alles op rustige toon uit te leggen en heeft me best wat 'Oh ja' momenten gegeven over mijn eigen project. Hij leerde bepaalde dingen vanuit een andere hoek te bekijken, en dat je soms niet te moeilijk na moet denken. Hij had overal een antwoord op, maar stelde ook kritische vragen terug zodat je zelf na ging denken. De trainer was ook erg geïnteresseerd in iedereen en ik merkte dat hij echt betrokken was bij de praktijkprojecten. Heel leuk! Daarnaast was er ruimte voor een grapje tussendoor, wat de lessen leuk maakte. Het was erg interactief en je kon niet in je luie stoel achterover hangen. Ook werden we goed voorbereid op het examen. Al met al vond ik het dus erg goede trainingen en ondersteuning tijdens de praktijkopdracht, en heeft het hele project echt bijgedragen aan mijn verdere ontwikkeling.

Over Academy van Watson & Associates

Al sinds onze oprichting in 2012 werken wij er dagelijks aan om fans te maken van onze opdrachtgevers. Wij bieden training, coaching én management diensten om organisaties klantgerichter, efficiënter en wendbaarder te maken. Onze opleidingen zijn flexibel planbaar en maken gebruik van moderne hulpmiddelen. Zo blijft u zélf de baas over uw agenda en behaalt u het maximale leerrendement. Het resultaat is top kwaliteit voor een betaalbare prijs.