Als ik ergens mee zit wordt het opgelost en uirgezocht

Bij boekhouden zijn er veel regel dingen en noem maar op. Harvest Finance heeft Oeral een antwoord en oplossingen voor. Gewoon geweldig. Super bedrijf.

• Welke dienstverlening voert Harvest Finance voor jou uit? Financiële administratie, Aangifte omzetbelasting, Aangifte inkomstenbelasting, Advisering

Meedenkend en ontzorgend

Sinds begin 2021 wordt ik goed ontzorgd op het gebied van boekhouding, BTW aangiften en salarisadministratie. Maarten denkt mee in hoe de systemen nog beter kunnen aansluiten bij de werkwijze binnen het bedrijf. Aanrader!

• Welke dienstverlening voert Harvest Finance voor jou uit? Financiële administratie, Salarisadministratie, Aangifte omzetbelasting, Opstellen jaarrekening en deponering bij KvK

Fijn om op dit gebeid volledig ontzorgt te worden!

Sinds dit jaar aangesloten bij Harvest Finance, kan niet anders zeggen dat Maarten een specialist is. Hij heeft mij volledig geholpen met de opstart van onze zaak, geeft duidelijk advies en kijkt & denkt mee op alle financiële fronten!

• Welke dienstverlening voert Harvest Finance voor jou uit? Financiële administratie, Salarisadministratie, Aangifte omzetbelasting, Aangifte inkomstenbelasting, Aangifte vennootschapsbelasting, Opstellen jaarrekening en deponering bij KvK, Advisering, Business coaching

Super goed!

Zowel de boekhouding als de aangiftes van ons worden verzorgd door Harvest Finance. Super goed! Op gebied van financien een echte "alleskunner". Heeft alle kennis in huis om je bij de financien te helpen.

Bedankt voor jouw review. Hier doen wij het als Harvest Finance voor, tevreden klanten. Wij streven ernaar om onze klanten zo efficiënt en effectief mogelijk te bedienen, zodat onze klanten zo min mogelijk tijd kwijt zijn met de administratie en dat zijn/haar onderneming groeien en bloeien!

Helder, eerlijk en direct toepasbaar advies

Afscheid nemen van een bedrijf als aandeelhouder is een mix van emotie en transactie. Dan is het heerlijk om een adviseur te hebben die helpt op een nuchtere manier mee te kijken en je scherp te houden. Maarten is relationeel en analytisch en helpt zijn klanten erg goed om te begrijpen en om goede keuzes te maken.

Bedankt voor jouw review. Fijn dat wij jou in dit belangrijke proces hebben mogen bijstaan.

Goede en vlotte dienstverlening

Maarten heeft voor een financieringsaanvraag een jaarrekening opgesteld inclusief een prognose. Het contact met Maarten verliep prettig en zeer vlot.

Bedankt voor jouw review. Het was erg plezierig om met je samen te werken in deze financieringsaanvraag.

Weer heel snel en fijn geholpen met belastingaangifte.

Bij HarvestFinance ben je niet zo maar een klant. Ze gaan net even verder dan je verwacht en helpen je super relaxt met al je problemen waar je zelf niet uitkomt. Dus weer super goed geholpen. HarvestFinance raad ik dan ook zeer zeker aan voor al je administratie en belasting zaken.

Bedankt voor jouw review. Wij zorgen dat de administratie ook voor jou als ondernemer zo min mogelijk tijd kost en zo efficiënt en effectief mogelijk verloopt!

Weet waar het over gaat en daardoor weet wat er moet gebeuren.

Maarten is precies en weet waar het overgaat en weet ook wat er moet gebeuren. daardoor is het no nonsense kort en duidelijk.

Bedankt voor jouw review. Hier doen we het voor!