Uitsteekend

Ik heb alleen maar positieve ervaring met deze kantoor .ze leggen alles goed uit .

• Geholpen door: Amber Schollaardt

Ik ben zeer zeer tevreden over Michelle Coster hoe ze mijn zaak heeft aangepakt.

Michelle Coster vindt ik een krachtige vrouw hoe ze mijn zaak heeft aangepakt. Zeer direct ,En zit er gelijk voor 100% bovenop . Informeerde mij gelijk hoe het ervoor staat ,Met als resultaat dat ik al mijn spullen en Geld terug kreeg,En de zaak werd geseponeerd. Dank je wel daarvoor Mv Coster . En als ik je in de nabije toekomst nodig zal hebben bent je de eerste waaraan ik aan zal denken .

• Geholpen door: Michelle Coster

Ik ben super tevreden. Betere advocaat had ik mij niet kunnen wensen!

5 maanden lang is mijn hond in beslag genomen geweest. Maar in die tijd mijn hond weg kunnen krijgen bij het OM. En een liefdevol asiel voor hem geregeld. Gezorgd dat hij getraind werd. En uiteindelijk gewonnen! Ook de nazorg is super! Ze regelt alles van a tot z!

• Geholpen door: Michiel Kuyp

Heel erg behulpzaam en met alles zeer duidelijk.

Voorstaan de werk

Goede uitpraak en weet wat ze doet super

• Geholpen door: Michelle Coster

Kon geen betere uitkomst uit komen

Boven verwachting erg goede bijstand

• Geholpen door: Michiel Kuyp

Michelle Koster is een aanrader!

Ik heb een goede ervaring gehad met Michelle coster. Ze komt heel erg professioneel over en weet precies wat ze doet. Ik voelde me ten alle tijden gehoord. Daarnaast wist ze me alle vertrouwen te geven dat alles goed zal komen wat eindelijk ook het geval was. Ik raad haar iedereen aan. Als je Michelle Coster hebt weet dat je in goede handen bent!

• Geholpen door: Michelle Coster

Resultaatgerichte visie met succes!

Voor een Bibob begeleiding ben ik in 2021 aangaan kloppen bij Kuyp Baar Advocaten, Amber heeft mij hierin begeleid. Door het hele process heeft het advocaten kantoor vinger op de pols gehouden, van begeleiding met verzoeken en informatie stukken tot aan de begeleidende brief met als gevolg dat ik mijn vergunning heb gekregen. Daarnaast heeft meneer Baar ook een schappelijk oplossing gevonden in de corona tijd toen mijn budget minder was wat mij weer heeft geholpen om weer op benen te staan. Amber weet exact wat ze doet en zal je helpen met de vergunning geen zorgen. Bedankt Amber en Baar we zien elkaar weer bij de verlenging van de vergunning!

• Geholpen door: Amber Schollaardt

ik ben al enkele jaren klant en mijn ervaring is zeer goed Hebben heel wat vervelende zaken tot een goed einde Gebracht Kan ze iedereen aanbevelen Bereikbaarheid en snelheid zijn top Agrariër noord limburg

Bij Kuyp Baar waren we in zeer goede handen

Kuyp Baar Advocaten heeft in onze zaak het beste mogelijke resultaat bereikt. Tijdens het verloop was het altijd duidelijk waar we stonden, wat de mogelijkheden waren en de adviezen om een bepaald pad te volgen bleken steeds de juiste te zijn. Hoe stressvol en vervelend een zaak soms ook kan zijn, we voelden ons gehoord, begrepen en gerustgesteld. Vanaf het moment dat hij onze zaak aannam, hadden we door de deskundigheid en professionaliteit van onze advocaat het volle vertrouwen in een goede afloop.

Erg positief betreft Meester Baar

Een hele goede advocaat die erg scherp is en alles goed heeft voorberaren

• Geholpen door: Jaap Baar

Heel erg duidelijk over je zaak

Alles is duidelijk over wat ze kunnen doen voor je er worden geen beloftes gedaan maar gewoon een eerlijk en duidelijke stand van zaken. Er is ook een goede communicatie en dat is wel belangrijk

• Geholpen door: Jaap Baar

Ik raad hem iedereen aan

• Geholpen door: Jaap Baar

Superfijn en echt een goed gevoel

De ervaring is gewoon goed ik ben gelijk goed bijgestaan en we hebben het uiterste eruit gehaald , fijn in omgang en denken goed mee ! Zeker aan te raden om een goed resultaat te halen, nogmaals heel erg bedankt. Veel succes bij de aankomende rechtszaken . Mvg

• Geholpen door: Jaap Baar

Een betere is er niet te vinden

Ik had een issue met een hond en er is geen betere advocaat als deze

heel goed

hij is heel erg goed in zijn vak

Prima dienstverlening

Zeer te vrede

Informatief en positief

Ik Yusuf Mohamed vind dat mevr. Hullegie me deskundig,informatief en zeer goed me geeft gerepresenteert

• Geholpen door: Ellen Hullegie

Deskundig en klantgericht

Het gevraagde advies was gedegen en geheel conform onze verwachtingen. En bovendien binnen de afgesproken termijn. Het contact hierover was altijd prettig en 'to the point'.

• Geholpen door: Jaap Baar

Professioneel, bekwam, mee denkend en vriendelijk!

Deskundig, professioneel, bekwam socialist. Zeker om aan te raden! Komt afspraken na en communiceerde duidelijk en tijdig.

• Geholpen door: Jaap Baar

Jaap Baar is een daadkrachtige no nonsense advocaat

Professioneel en direct

Doet zijn werk goed

Ik ben goed geholpen dus ben zeer tevreden met Baar.

• Geholpen door: Jaap Baar

Ben door een voorval in aanraking gekomen met Kuyp Baar Advocaten en door mevrouw mr. Costers bijgestaan in mijn zaak. Ik ben helemaal tevreden over haar dienstverlening. Ik waardeer vooral haar snelle respons, haar adviezen over wat ik het beste kan doen en haar overall dienstverlening

Vakmensen

Goed kantoor weten waar ze over praten ..steken tijd in het uitzoeken in de betreffende zaak... vriendelijk mensen en oprecht . Goed kantoor .een aanrader ...geen bla bla met een zijde sjaaltje

• Geholpen door: Jaap Baar

Goede advocaat vakkundig en geeft de tijd aan cliënt

Toppers staan voor je klaar waar nodig

Over Advocaatscore.nl