Resultaatgerichte visie met succes!

Voor een Bibob begeleiding ben ik in 2021 aangaan kloppen bij Kuyp Baar Advocaten, Amber heeft mij hierin begeleid. Door het hele process heeft het advocaten kantoor vinger op de pols gehouden, van begeleiding met verzoeken en informatie stukken tot aan de begeleidende brief met als gevolg dat ik mijn vergunning heb gekregen. Daarnaast heeft meneer Baar ook een schappelijk oplossing gevonden in de corona tijd toen mijn budget minder was wat mij weer heeft geholpen om weer op benen te staan. Amber weet exact wat ze doet en zal je helpen met de vergunning geen zorgen. Bedankt Amber en Baar we zien elkaar weer bij de verlenging van de vergunning!

• Geholpen door: Amber Schollaardt

ik ben al enkele jaren klant en mijn ervaring is zeer goed Hebben heel wat vervelende zaken tot een goed einde Gebracht Kan ze iedereen aanbevelen Bereikbaarheid en snelheid zijn top Agrariër noord limburg

Bij Kuyp Baar waren we in zeer goede handen

Kuyp Baar Advocaten heeft in onze zaak het beste mogelijke resultaat bereikt. Tijdens het verloop was het altijd duidelijk waar we stonden, wat de mogelijkheden waren en de adviezen om een bepaald pad te volgen bleken steeds de juiste te zijn. Hoe stressvol en vervelend een zaak soms ook kan zijn, we voelden ons gehoord, begrepen en gerustgesteld. Vanaf het moment dat hij onze zaak aannam, hadden we door de deskundigheid en professionaliteit van onze advocaat het volle vertrouwen in een goede afloop.

Erg positief betreft Meester Baar

Een hele goede advocaat die erg scherp is en alles goed heeft voorberaren

• Geholpen door: Jaap Baar

Heel erg duidelijk over je zaak

Alles is duidelijk over wat ze kunnen doen voor je er worden geen beloftes gedaan maar gewoon een eerlijk en duidelijke stand van zaken. Er is ook een goede communicatie en dat is wel belangrijk

• Geholpen door: Jaap Baar

Ik raad hem iedereen aan

• Geholpen door: Jaap Baar

Superfijn en echt een goed gevoel

De ervaring is gewoon goed ik ben gelijk goed bijgestaan en we hebben het uiterste eruit gehaald , fijn in omgang en denken goed mee ! Zeker aan te raden om een goed resultaat te halen, nogmaals heel erg bedankt. Veel succes bij de aankomende rechtszaken . Mvg

• Geholpen door: Jaap Baar

Een betere is er niet te vinden

Ik had een issue met een hond en er is geen betere advocaat als deze

heel goed

hij is heel erg goed in zijn vak

Prima dienstverlening

Zeer te vrede

Informatief en positief

Ik Yusuf Mohamed vind dat mevr. Hullegie me deskundig,informatief en zeer goed me geeft gerepresenteert

• Geholpen door: Ellen Hullegie

Deskundig en klantgericht

Het gevraagde advies was gedegen en geheel conform onze verwachtingen. En bovendien binnen de afgesproken termijn. Het contact hierover was altijd prettig en 'to the point'.

• Geholpen door: Jaap Baar

Professioneel, bekwam, mee denkend en vriendelijk!

Deskundig, professioneel, bekwam socialist. Zeker om aan te raden! Komt afspraken na en communiceerde duidelijk en tijdig.

• Geholpen door: Jaap Baar

Jaap Baar is een daadkrachtige no nonsense advocaat

Professioneel en direct

Doet zijn werk goed

Ik ben goed geholpen dus ben zeer tevreden met Baar.

Uitstekende service

Ben door een voorval in aanraking gekomen met Kuyp Baar Advocaten en door mevrouw mr. Costers bijgestaan in mijn zaak. Ik ben helemaal tevreden over haar dienstverlening. Ik waardeer vooral haar snelle respons, haar adviezen over wat ik het beste kan doen en haar overall dienstverlening

• Geholpen door: Michelle Coster

Vakmensen

Goed kantoor weten waar ze over praten ..steken tijd in het uitzoeken in de betreffende zaak... vriendelijk mensen en oprecht . Goed kantoor .een aanrader ...geen bla bla met een zijde sjaaltje

• Geholpen door: Jaap Baar

Goede advocaat vakkundig en geeft de tijd aan cliënt

Toppers staan voor je klaar waar nodig

• Geholpen door: Jaap Baar

Goede advocaat.neemt je zaak heel serieus.

• Geholpen door: Jaap Baar

Bekwame advocaten die goed doordacht te werk gaan!

Mr. Kuyp heeft mij uitstekend geholpen en goede raad gegeven. Hij handelt vanuit passie voor zijn vak en dienstbaarheid voor zijn cliënt staat voorop. Ik beveel Kuyp Baar advocaten uit Utrecht ten zeerste aan.

• Geholpen door: Michiel Kuyp

zorgvuldige, efficiente en succesvolle behandeling van mijn zaak.

Ik heb de hulp ingeroepen van Jaap Baar ivm een BIBOB-procedure. Zijn grote kennis ter zake van deze materie heeft mij geholpen om (met vlag en wimpel ;)) door de procedure te geraken. Hij reageerde snel en adequaat op mijn hulpvragen. Plezierig om met hem samen te werken. Wat wij in de toekomst ook zeker zullen doen, óók met andere rechtshulpvragen.

Deskundig en uitstekende communicatie

De heer Baar heeft ons prima geadviseerd bij een issue inzake onze exploitatievergunning en hierbij ook de communicatie richting de diverse partijen goed verzorgd. Wij kunnen niets anders zeggen dan dat wij zeer tevreden zijn geweest met de samenwerking. De heer Baar was ook altijd goed te bereiken en communiceerde vlot en duidelijk.

• Geholpen door: Jaap Baar

Dit kantoor dient een aanbeveling

Wij zijn zeer tevreden en goed te spreken over dit kantoor. We hebben alle aandacht gehad van onze advocaat dhr. Kuyp. Hij heeft ons uitstekend begeleid en geholpen. Het resultaat was niet helemaal wat we wilden bereiken maar toch is het maximale eruit gehaald.

• Geholpen door: Michiel Kuyp

Prettige gesprekspartner, accuraat, begripvol en “to the point”

Goede communicatie, altijd bereikbaar voor vragen en correcte afhandeling van de zaak. In mijn geval zeer succesvol resultaat.

• Geholpen door: Jaap Baar

In een woord fantastisch.

Al vanaf het eerste contact was mijn vertrouwen gewekt. De advocaat is zeer betrokken en kwam met een uitstekend voorstel over hoe de zaak het beste te benaderen. Het was me een genoegen om samen te werken met Kuyp Baar advocaten en zou dit kantoor aan iedereen aan willen bevelen. Ik ben erg tevreden, en ook opgelucht, met de goede afloop!