Professionele en persoonlijke hulp

Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren. Het zijn toch zaken waar veel spanning en stress bij komen kijken. Heb continue het gevoel gehad dat ik bijgestaan werd door een kundig kantoor met veel kennis en expertise, waar je op kunt steunen. Ook de manier van communiceren en omgaan met elkaar vond ik prettig.

• Geholpen door: Michiel Kuyp

Uitstekende professionele, aangename en effectieve begeleiding

Ik ben goed op de hoogte gehouden van eventuele ontwikkelingen en heb goed advies ontvangen. Mevr. Maud Kloosterman heeft mijn situatie goed geanalyseerd en effectief advies gegeven

• Geholpen door: Maud Kloosterman

Een advocaten kantoor wat werkelijk aan de welzijn van de cliënten denkt

Ik ken michiel al jaren en hij en zijn collega's hebben me vaak bijgestaan. Een betere en fijnere advocaten kan ik me niet bedenken en wensen.

• Geholpen door: Michiel Kuyp

Mijn ervaring met Joren is geweldig. Hij is heel behulpzaam en zorgvuldig geweest. Hij heeft mijn dossier zo goed behandeld zodat het op een goede resultaat is bereikt. Zeker een aanrader en een goede vakman ben blij dat ik Joren heb leren kennen.

• Geholpen door: Joren Veldheer

Super tevreden!

Ik ben erg tevreden over hoe ik ben geholpen! Wat een teamwork binnen dit kantoor! Ik heb me ontzettend op mijn gemak gevoeld tijdens dit proces… Bedankt!

• Geholpen door: Merel Neijenhuis

Fijne ervaring, goede begeleiding door de zaak heen

In mijn rechtszaak heeft Ellen mij bijgestaan. Ik heb dit als erg prettig ervaren, de communicatie was goed. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken en zodra de zaak dichterbij kwam spraken we elkaar weer wat regelmatiger omtrent de schadevergoeding, slachtofferverklaring e.d. Ik vond dat Ellen erg betrokken was in mijn zaak en heb dit als erg positief ervaren. Graag bedank ik Ellen voor de afgelopen +-1,5 jaar voor de gesprekken, het bijstaan van mij in deze zaak en voor haar betrokkenheid. Ik zou Ellen zeker aanraden als advocaat. Nogmaals heel erg bedankt voor alles, Ellen!

• Geholpen door: Ellen Hullegie

Dit was voor mij een moeilijke periode en ik ben er toch nog goed vanaf gekomen en daar heet mijn ad

Dit was voor mij een moeilijke periode en ik ben er toch nog goed vanaf gekomen en daar heeft mijn advocaat me goed in bijgestaan. Goed geregeld!

Excellent resolved by Michelle Coster

Michelle has done an excellent job finding out about the case and preparing and explaining each contribution in the court, it’s been a pleasure to be represented by her, she can even talk in Spanish with me

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • N/A

Top advocaat!

Hij weet wat ie doet en komt zijn afspraken na en hij is niet laks ! En uitendelijk ben ik vrij gesproken bedankt kuip❤️

Uitmuntend

Ik ben erg goed geholpen door mvr m kloosterman, betrokken bij mij zaak en zat er scherp op, de punten die zijn opgenoemd alles is waar ik zelf 100% ook zo instond en ben blij met hoe alles is afgehandeld zeer goed en netjes. CASE - CLOSED

• Geholpen door: Maud Kloosterman

Uitstekend geholpen door jaap baar

Uitstekend geholpen

Efficiëntie vastberadenheid, definitieve vrijspraak,prijzenswaardig

De communicatie met mijn advocaat, Wouter de Zanger, verliep buitengewoon efficiënt en zijn vastberaden inspanningen en deskundigheid hebben geleid tot een definitieve vrijspraak in mijn zaak, wat me nu gemoedsrust geeft na een bewogen uitdagende periode.

• Geholpen door: Wouter de Zanger

Kundig en goede bijstand en ondersteuning.

Ik ben heel tevreden over de bijstand en ondersteuning van Maud Kloosterman en ik zou iedereen aanraden om Maud hem/haar te laten bijstaan. De communicatie is erg prettig en duidelijk.

• Geholpen door: Maud Kloosterman

Erg behulpzaam en heb er een fijn gevoel bij

Een goede advocaat die naar je luister en het beste met je voor heeft. Komt rustgevend over wat ook een goed gevoel bij mij brengt.

• Geholpen door: Merel Neijenhuis

Zeer positief.

Ik vondt dat Merel zeer prettig was om als advocaat te hebben. Ze was aanwezig, deed veel moeite om mij een overzicht te geven over de situatie en was actief in het oplossen van de zaak. Ze is zeer duidelijk over haar plan en toont veel ideen over verschillende oplossingen. Ik voelde me geduurende de zitiing gesteund door haar en ze had overduidelijk alles goed voorbereid. Voor mijn eerste ervaring kon ik niet beter vragen. Naam advocaat: Merel Nijnhuis (Stond niet bij keuze)

• Geholpen door: N.v.t.

Hierbij geef ik aan dat ik zeer tevreden ben met de hulp dat ik heb gekregen van meneer Jaap Baar hartelijk bedankt met u hulp

• Geholpen door: Jaap Baar

Sharp analytical skills, combined with thorough understanding of the law.

The legal support provided proved to be both invaluable and successful in navigating the complexities of the case. Your expertise and guidance were pivotal in achieving the justice.

• Geholpen door: Michelle Coster

Zeer prettige en adequate dienstverlening

Bij de aanvraag van een omgevingsvergunning hebben we assistentie gevraagd bij de BIBOB-toetsing. Amber heeft ons zeer prettig en deskundig geholpen en het dossier nauwlettend gevolgd en afgerond.

• Geholpen door: Amber Schollaardt

snel en professioneel

Zeer professionele begeleiding. Erg deskundig m.b.t. wet en regelgeving op het gebied van het houden van dieren.

• Geholpen door: Chloë Karlas

Meer dan goed!

Correct, adequaat en ter zake kundig. Anders dan dat kan ik het niet omschrijven.

• Geholpen door: Michiel Kuyp

Goede steun en duidelijk advies en deskundigheid.

Dit proces was voor ons erg emotioneel en moeilijk. Michelle heeft ons er goed doorheen geholpen, door goed te luisteren, goed te adviseren en ons goed op de hoogte te houden. Zelfs in haar vakantie/vrije uren nam ze contact met ons op, als er nieuws was. Nogmaals, heel erg bedankt voor de goede zorgen en het bijstaan van ons in dit proces!

• Geholpen door: Michelle Coster

Vakkundig en zeer prettig om mee te werken!

Zeer prettig om mee te werken. Komt met initiatieven om de het traject sneller af te ronden en goede adviezen. Absoluut een aanrader

• Geholpen door: Jaap Baar

prettige adequate advocaat, ook respectvol met jongeren

alles wat we hebben vernomen van de heer Kuyp, die ons 2 keer heeft bijgestaan, was competent en correct, mooie combinatie. bovendien betrouwbaar met stukken en tijd en afspraken. en bereikbaar!

Top advocaten.

Ik ken deze advocaten al een aardig tijdje. Zijn erg behulpzaam staan altijd voor je klaar op welke dag of wat voor tijd dan ook. Heb je een goede advocaat nodig dan raad ik hun zeker aan.

Accuraat en ongecompliceerd

Met Jaap is het prettig samen werken! Goed bereikbaar en doet wat ie zegt! En heel kundig op zijn vakgebied!

About Advocaatscore.nl