Onbeschrijfelijke ervaring op hoog niveau !

Wij hebben mogen springen vanaf 13000ft , zeer leuke en vooral goede professionele begeleiding. Het geluk hebben dat er geen wolk aan de hemel staat kon niet beter. Vrije val was erg gaaf te samen met het uitzicht. Kortom wanneer je niet te bang bent voor hoogte een zekere aanrader!!

Het beste van het beste

Wat een ervaring voor jochie van 9. De relaxte omgang van al het personeel nemen alle zorgen weg. Wat maken jullie er een feestje van. Dank voor de prachtige beelden en de onwijze ervaring van Quinn. Twijfel je over de upgrade naar 13.000ft? Gewoon doen!

Super gaaf!

Altijd al graag een keer een tandem sprong willen doen en deze hier op Texel samen met een vriendin gemaakt. Leuk personeel voor een gezellig praatje, maar ze stellen je ook gerust. Het was voor iedereen de eerste sprong, maar je wist waar je aan toe was en wat jouw rol was tijdens het springen. Vooral genieten :) Veilige en leuke school, zeker een aanrader!

Bijzonder!

Je zult toch echt zelf moeten springen om te ervaren hoe het is, maar alles was in ieder geval goed geregeld! Een aantal dagen van te voren krijg je een mail met wat extra informatie. Op de dag zelf was ik snel aan de beurt. Ik kreeg een aantal korte maar duidelijke instructies van mijn instructeur en hij stelde me op m'n gemak. De vrije val was fantastisch en tijdens het vliegen met de parachute mocht ik even sturen. Het was een zachte landing. De foto's en video's vond ik binnen een paar uur in m'n mailbox, niet bezuinigen op video's en foto's! Het is een heel mooi aandenken!

Echt een aanrader en goede begeleiding tijdens een tandemsprong

Was best spannend echter door duidelijke uitleg heb ik mij veilig gevoeld en weer wat van mijn Bucketlist af kunnen strepen

Geweldig!

Geweldige ervaring en ga sowieso volgende zomer weer springen op Texel!

Ik ben 72 jaar en alles moet je 1 keer in je leven doen, dus weer een vinkje op mijn bucketlist.

Heel erg bijzonder!

Aardige mensen, niet al te lange wachttijd.

Sprakeloos!

Als verassing van me vrouw een sprong gekregen! Die ochtend is het mij pas verteld. Van begin tot eind als super geregeld ook nu met de Corona regels! Ik heb genoten en jullie gaan mij zeker nog eens terug zien! Groet, Wesley

Een droomvlucht

We werden goed voorbereid en op ons gemak gesteld door de instructeurs, die duidelijk zelf met veel plezier de sprongen maken. Bij twijfel: doen!!!

uitstekend

er is een hele geruststellende en openhartige service en ik voelde me heel veilig. Als je twijfelt zou ik het zeker doen, want het is een ervaring om nooit meer te vergeten!

Een ervaring om nooit te vergeten!

Wat een onwijs gave ervaring was de tandem skidive! In eerste instantie heel eng maar dat vergeet je direct zodra je in de lucht hangt!

Wat een fantastische ervaring

Het was een geweldig avontuur. Wij zijn erg goed begeleid en de mensen die waren erg professioneel opgeleid. We werden al snel bij binnenkomst op ons gemak gesteld en ze probeerde de zenuwen weg te nemen. Kortom een mooie ervaring.

Super geregeld en goede sfeer!

Wat een ervaring…echt super!! Hele leuke mensen die er werken en je voelt je gelijk op je gemak. Je voelt echt dat de mensen weten wat ze doen en springt gewoon….wiehooo! Dit gaan we zeker nog een keer doen…bedankt voor de geweldige ervaring. Ricardo & Esther

Wat een ervaring!

Bij binnenkomst al super enthousiaste baliemedewerkers die ons met veel plezier vertelden hoe de dag eruit zou gaan zien. Tijdens het wachten op onze sprong konden we zitten in lekkere zonnestoelen. Er werd zelf voor ons een zitzak gehaald toen de medewerkers zagen dat we graag even in de schaduw wilde zitten, TOPSERVICE! Super aardige tandemspringers die goed uitlegden hoe alles zou gaan werken. In het vliegtuig en tijdens het springen werd nog informatie verteld over het uitzicht. Ik zou het zo weer overdoen! Bedankt Paracentrum Texel voor de onvergetelijke ervaring en service! Groetjes Anouk

Vriendelijk

Super vriendelijk ontvangen ook voor kinderen. Daarna een geweldige ervaring!

Superfantastisch mooi!

Wat geweldig dat wij deze super prijs hebben mogen winnen. Samen met mijn vriendin Liza hebben we het als heel erg bijzonder ervaren en wat een vriendelijke en aardige mensen allemaal. Echt top! Nogmaals heel erg bedankt en we hopen nog een keertje terug te kunnen/mogen komen!! ☺️

Ik vond het fantastisch

Goede uitleg, leuke mensen, alle tijd wordt er voor je genomen en een fantastische ervaring. En het filmpje wat je achteraf krijgt is super. Op t moment van vliegen/springen beleef je alles heel anders. Ik raad t iedereen aan!

Mega Geil

Der Tandemsprung war einfach nur Klasse. Kann ich jedem empfehlen. Alle Angestellten waren so nett, und haben sich super gekümmert. Alles war total easy zu verstehen. Man braucht gar nicht nachdenken. Der Flug alleine war schon Klasse. Dann der Absprung und das Fliegen. Einfach himmlisch. Unbedingt ausprobieren Josi aus Haaren bei Heinsberg

Het was geweldig en onvergetelijk!

Dank jullie wel voor deze fantastische ervaring! Een onvergetelijke sprong, uitstekende begeleiding, goede sfeer en erg leuke video's. Ik kom zeker terug!

Het vetste wat ik ooit heb gedaan!!

Van tevoren zag ik er best tegenop, maar eenmaal ter plekke sloeg de spanning om in een tomeloos enthousiasme om te springen. De hele setting en de sfeer op Paracentrum Texel is geweldig. De ervaring van de instructeurs en de professionaliteit van de crew geeft vertrouwen. Tegelijkertijd hangt er een relaxte sfeer, vergelijkbaar met een surfstrand. Laid-back, cool, chill. Hetgeen je het meest tegenop ziet: op het randje van het vliegtuig en dan die vrije val... dat bleek het gaafste deel! Jammer dat ik de upgrade naar 4km hoogte niet had genomen... Maar dan hebben we nog iets in het verschiet voor de volgende keer!

Er is maar 1 woord voor geweldig!

Fantastisch!

Een serieuze sprong in het diepe stond al 40 jaar op mijn lijst en nu tijdens een heerlijk weekend op het prachtige Texel kwam het er eindelijk van. Een professionele briefing, gemoedelijke begeleiding en een avontuurlijke sprong, kortom weer een geweldige ervaring rijker!

Fan-tas-tisch!

Gisteren voor het eerst een tandemsprong gemaakt bij paracentrum Texel! Wow, wat een ervaring!!! Alles is super goed geregeld bij paracentrum Texel, zowel in het contact voorafgaand aan de sprong, als alles tijdens en na de sprong. Een geweldige ervaring die ik door de gave videobeelden nooit meer kan vergeten. Absolute aanrader!

Amazing experience!

What a great experience ! The complete staff, instructors and skydivers make you feel safe. Well organised, you are surrounded with professionals and that makes the jump a lot easier! Nice to do with the family #dreamteam.

Over PARACENTRUM TEXEL

Of je nu wilt leren parachutespringen, een tandem parachutesprong wil maken of een al gebrevetteerde sportspringer bent, Paracentrum Texel heeft alles in huis om je sprong(en) tot een succes te maken. Het paracentrum is sinds 1969 de mooiste locatie van Nederland om een parachutesprong te maken. Bij ons werken full-time professionele instructeurs die leven ván en voor het springen.