Helemaal super, een echte aanrader

Vergeet achtbanen of andersoortige adrenaline verhogende aardse activiteiten. Voor een echte super piek van je natuurlijke neurotransmitter moet je in de lucht zijn. Bij Paracentrum Texel ben je daarvoor aan het juiste adres. Goede begeleiding en uitleg, hele proces is goed verzorgd wat resulteert in een super ervaring.

Geweldig!!!

Goede instructies, aardige mensen en vooral een fantastische ervaring!

Lifetime ervaring!!

De dames bij de balie zijn fantastisch! Goede info en erg vriendelijk. Bij het aanmelden leek het wat rommelig en wisten we even niet hoe het verder zou gaan. Gelukkig werd het duidelijk. Door het weer moesten we even wachten, tijdens de lunch werden we al gebeld en konden we weer terug naar het vliegveld. Van daar was het fantastisch!! Wat een geweldige ervaring, Daan, de instructeur was rustig en grappig, ik mocht zelf even sturen, wat heerlijk!! Ik heb enorm genoten!! Ook na de vlucht namen de dames van de balie tijd om met ons naar ons filmpje te kijken en nog foto’s te nemen.

GEWELDIG!! Om nooit te vergeten!

Tijdens onze vakantie op Texel de knoop doorgehakt: ik zou (als enige van het gezin) gaan parachutespringen! Natuurlijk de gratis upgrade naar 13.000ft er bij geboekt. De weersverwachting was perfect: geen wolkje aan de lucht en niet te harde wind. Toen ik me meldde was de verwachting dat ik binnen een uur de lucht in zou gaan. Spannend!!! Tóch nog maar de optie met de handcam bijgeboekt… Fijn dat ik ter plekke wat voorbeelden kon zien. In de tussentijd nog een paar vliegtuigen zien opstijgen én parachutisten naar beneden zien komen. Ik kreeg er nóg meer zin in. Alles zag er uit als een geoliede machine. En inderdaad: binnen een uur ging ik naar boven. Mijn instructeur (Daniël geloof ik) was heel rustig en fijn, legde precies uit wat hij deed en wat ik moest doen. Heel geruststellend was dat. De vlucht omhoog was prachtig, met nu al een fantastisch uitzicht op Texel. En toen naar het randje, een paar seconden flinke spanning maar het ging te snel om echt gestresst te worden. En daar gingen we!! Wow wow wow, ik kon alleen maar genieten en mijn ogen uitkijken. Zoiets gaafs had ik nog nooit gezien en gedaan. De vrije val was waanzinnig en toen de parachute uitklapte was het ineens zo rustig/sereen. Alle tijd om alles goed in me op te nemen! En toen vroeg Daniël of ik ook wat rondjes wilde draaien (ja!) en zelf de parachute wilde besturen (jaaaaa!). Geweldig! De landing was perfect en de adrenaline bleef nog wel even in mijn lijf… Wat een super ervaring, ik ben enorm blij dat ik dit gedaan heb en ben ook blij dat ik tóch voor de beelden heb gekozen. Die heb ik al heel wat keren bekeken.

Wauw, zo mooi, zo bijzonder, zo speciaal

Wauw, wauw, wauw, wat hebben mijn broer en ik een geweldige dag gehad! Wat was het bijzonder, mooi, speciaal, volop genieten, liefdevol..... de juiste woorden kan ik er niet voor vinden....volgens mij bestaan die gewoon niet. Maar wat ik wel zeker weet, ik ga zo weer. En krijg jij ooit de kans om een tandem parachutesprong te maken? Twijfel niet maar ga! En ervaar wat ik heb mogen ervaren.

Wat een top dag

Na dat we op Texel kwamen zijn we verwelkomd in het paracentrum, na het invullen van Corona papieren zijn we Ingecheckt. Na een korte instructie en het kennis maken van de parachutespringen zijn we met z’n allen in het vliegtuig gestapt omhooggegaan en gesprongen geweldig wat een uitzicht top. Eerste vrije val daarna ging de parachute open die ik zelf ook even mocht besturen zijn veilig geland bij het centrum. Kortom ondanks de harde wind en top dag gehad geweldig

Fantastisch!

Geweldig, vanaf het aanmelden tot je weer op de grond staat, wordt je begeleid. Elke stap wordt duidelijk uitgelegd. En het springen is echt fantastisch!

geweldig

Super, mensen zijn heel vriendelijk, nemen de tijd voor je, alles verloopt georganiseerd!

Ons 9 jarig zoontje is bij ons de held. Hij heeft gesprongen, in het vliegtuig hebben ze al met zijn alle lol gehad. Zijn duomaat heeft hem in de lucht de zeehonden, Ameland, Vlieland het logo van Texel laten zien. Maar hij moest vooral genieten. Bedankt namens Sjors voor deze fantastische ervaring!

Geweldige belevenis

Mooie leuke en indrukwekkende belevenis en prima geregeld

Een super en onvergetelijke ervaring!

Altijd al een sprong willen maken. Nu de kans gehad, het was echt super. Mensen daar zijn heel professioneel, springen de hele dag door. Goede uitleg gehad voor de tandemsprong. Gevoel is echt heel gaaf tijdens de sprong. Voor je het weet sta je weer met 2 benen veilig op de grond!

Perfect geregeld

Wauw

Gisteren heb ik een tandemsprong gedaan. Samen met mijn beste vriendin uit een vliegtuig gesprongen. En wat was dat vet! We hadden de beste dag er voor uitgezocht. We konden namelijk Den Helder, Vlieland en Terschelling zien vanuit de lucht. Prachtig en heel erg gaaf, zeker een aanrader!

Parachutespringen was geweldig!

Iedereen was erg aardig en geduldig. Omdat de mogelijkheid om te springen weersafhankelijk was het op de dag van de reservering niet gelukt om te gaan. Gelukkig konden wij de volgende dag wel. Marjolein bleef vriendelijk en geduldig ondanks dat we wel 5 keer terug kwamen!

Supergaaf!

Deze sprong had ik niet willen missen. Door de mooie beelden die gemaakt zijn kan ik er van blijven nagenieten!

De sprong van m'n leven

Ik kan het eerlijk gezegd niet vergelijken met een ander paracentrum omdat dit mijn eerste sprong was, maar ik ben weer veilig geland en dat lijkt mij het aller belangrijkste. Het paracentrum is netjes, georganiseerd en komt als zeer zelfverzekerd over. Je krijgt duidelijke uitleg en ze zijn er echt voor je als je vragen hebt(of twijfels) Mijn instructeur was top en maakte er een mooie sprong van. Helaas was ik duizelig geworden met de vrijeval. Dit heb ik direct aangegeven toen de parachute open ging en de instructeur gaf mij het gevoel het allemaal onder controle te hebben. Ik heb ook geen moment enige vorm van angst gehad dat het niet goed zou gaan. De landing was soepel en zacht. Eenmaal op de grond ging het al snel weer beter met me.

Zeer leuke ervaring, maar erg korte briefing.

Het was echt onwijs gaaf om te springen uit een vliegtuig. Maar het ging wel allemaal heel snel. Met minimale instructies werden we in het vliegtuig gezet en sprongen we onze tandemsprong. Het was min of meer geniet ervan en tot ziens. Ik was liever naar een plek gegaan waar het wat minder massa toerisme was.

Fantastisch!

Fantastisch, dat was het, de tandemsprong. Vanaf het boeken (de medewerkers van het Paracentrum zijn zeer attent, vriendelijk en enthousiast), tot aan omboeken (wegens het slechte weer) tot aan de sprong zelf. Fantastisch! De ontvangst bij het Paracentrum was zeer vriendelijk, kundig en dus enthousiast. Dan even wachten op de eveneens enthousiaste instructeur, korte instructie en dan hup de lucht in. Alsof het niets is krijg je in de lucht nog allerlei nieuwtjes te horen over het eiland (als je dat wilt hoor) en mag je zelfs de parachute zelf besturen. Fantastisch. Mooie club dat Paracentrum, leuke, zeer ervaren medewerkers/springers. Topdag! Doen zou ik zeggen, boeken die sprong!

Prachtig!

Gaaf uitzicht en super instructeurs!

Fantastisch gevoel!

Gisteren een sprong gemaakt. Super soepel en professioneel. Vee geluk met het weer, mooi zonnetje vlak voor we opstegen. Wat een een fantastische ervaring!

Een ontspannen belevenis

Optijd afgebeld ivm storm waardoor we niet onnodig maar het vliegveld kwamen. Aantal keer moeten verplaatsen omdat het weer slecht bleef, maar er werd vanuit het paracentrum goed mee gedacht zodat we toch nog binnen onze vakantie konden vliegen. De begeleiding voor en tijdens de vlucht en sprong waren zeer ontspannen en alle onzekerheden werden weggenomen met duidelijke antwoorden

Geweldige ervaring !!

Wat een geweldige en bijzondere ervaring! Voor de corona tijd met mijn 30ste verjaardag dit prachtige cadeau gekregen van familie en vrienden. Afgelopen maandag was het dan eindelijk zover! Samen met mijn gezin richting Texel. Dit was genieten! Vriendelijk personeel die je meeneemt in deze prachtige ervaring. Ik heb enorm genoten van mijn *onvergetelijke* sprong! Ontzettend bedankt! Vriendelijke groet, Herma

Een adembenemende ervaring.

Als je eenmaal in het vliegtuig zit,gaat de adrenaline echt omhoog. Vooral omdat dit mijn eerste sprong was. Ook de angst sluipt erin. Eenmaal op hoogte volgt de sprong in het diepe. Vooral de vrije val is sensationeel,maakt veel geluid. Dan gaat de parachute open en ervaar je een serene stilte en een prachtig uitzicht. Zo ga je langzaam naar beneden,tot je weer op de aarde landt. Een geweldige ervaring. Ook dank aan de instructeur die alles uitlegt en ook enthousiast was en je super begeleid. Dit moet je een keer in je leven gedaan hebben. Het was een overwinning op mezelf.

Onwijs gave ervaring

Tandemsprong gemaakt vanaf 13000 voet en laten filmen door zowel een cameraman die meesprong als door een camera op de hand van de instructeur. Als je nog niet enthousiast zou zijn voor de sprong, zou je het wel worden door het enthousiasme van alle mensen van het paracentrum. De beelden snel binnen per mail en super tof geëdit. Fantastische filmpjes en onwijs veel gave foto's om na te genieten van deze onwaarschijnlijk toffe ervaring. Zeker voor herhaling vatbaar, liefst zo snel mogelijk.

Emotierollercoaster onder goede begeleiding.

Het was een spannende dag. Een hele gave ervaring. Wat mij ook bij bleef waren de instructeurs. De begeleiding die zij hierbij gaven waren bijna kalmerend, bijna. De sprong is natuurlijk rete spannend. Een aanrader!

Over PARACENTRUM TEXEL

Of je nu wilt leren parachutespringen, een tandem parachutesprong wil maken of een al gebrevetteerde sportspringer bent, Paracentrum Texel heeft alles in huis om je sprong(en) tot een succes te maken. Het paracentrum is sinds 1969 de mooiste locatie van Nederland om een parachutesprong te maken. Bij ons werken full-time professionele instructeurs die leven ván en voor het springen.