Wat een kick!!

Wat een geweldige ervaring is dit! Een spectaculaire vrije val die begint boven het wolkendek, daarna met mond open door de wolken om vervolgens met wat spannende bochten een mooie landing te maken met David, de instructeur. Het Paracentrum Texel is goed georganiseerd en de instructies zijn niet moeilijk en heel duidelijk. Dat maakt het genieten zoals ik dat had bedacht.

Het was top.

Ondanks hoogtevrees de sprong gemaakt. Moet zeggen dat ik er geen moment last van heb gehad. Wat een unieke ervaring ik raad het iedereen aan.

Ontzettend gaaf!

Het was een hele mooie en bijzondere ervaring! Fijne instructeur die je op je gemak stelt. Gelukkig naast wolken ook het eiland kunnen zien. Nu heerlijk nagenieten van de prachtige beelden!

Fantastisch bedrijf en een onvergetelijke ervaring!

Vanaf de balie receptie bij binnenkomst al vriendelijk en leuk ontvangen. Ik heb een tandem parachute sprong gedaan met hele vriendelijke en warme mensen die me begeleid hebben. Ik zal me snel aanmelden voor een cursus om ook zelfstandig te kunnen springen! Bedankt team Paracentrum Texel! Groet, Enes Bozkurt

Leukste wat ooit heb gedaan!

Eerst zouden we op zondag springen maar door het weer lukte dat niet. Ik kreeg woensdag Maarten als instructeur hij was heel aardig en in het vliegtuig hebben we gekletst en hij stelde me gerust waardoor de vlucht snel ging. Toen sprongen we en het was het beste gevoel ooit! Ik mocht zelf nog even sturen. We vlogen door een wolk met een helow regenboog er in! Je zweeft lekker lang en kan mooi over het eiland kijken. Ik zou zo nog een keer gaan! En ik denk dat zelf leren springen of instructeur worden mij ook leuk lijkt! De instructeurs zijn super chill en de zweer op het vliegveld ook.

Wat een unieke ervaring

Eigenlijk is het met geen woorden te beschrijven maar hier volgen er toch een paar: adembenemend, prachtig, ongelooflijk, knap, kicken, graaf, one of a kind ervaring, ... Een echte aanrader !!!

Onbeschrijfelijk gaaf

Samen met m'n zussen voor het eerst wezen skydiven. Alles was goed geregeld, na het inchecken zo'n 2 uurtjes moeten wachten, maar dat was zeker geen straf omdat je prachtig uitzicht hebt over het vliegveld en de landende parachutisten. Ik zou zeker aanraden om je sprong te laten filmen :) Ze monteren er echt een leuk filmpje van en bovendien krijg je er heel veel foto's bij. De ervaring zelf was echt onwerkelijk, ik ga het zeker nog een keer doen!!

ZO ONTZETTEND VET! (echt een aanrader voor iedereen)

Via de instagram van paracentrum Texel waren we al lekker warm gemaakt en dankzij de video over het hele proces en over hoe veilig het eigenlijk is waren we een stuk geruster. Op de dag zelf hadden we heerlijk weer, werden we goed ontvangen en konden we mooi nog andere mensen zien landen alvorens wij zelf aan de beurt waren. Ik ben zelf geen fan van vliegen en ook niet van hoogtes, maar goed buiten je comfortzone gaan via topropeklimmen, af en toe eens een achtbaan en dus nu parachute springen maak je toch echt de gaafste dingen mee! Ben je bang? Heb je een hekel aan hoogtes of iets wat hierbij in de buurt komt? IK ZEG GEWOON DOEN! De begeleiding is fantastisch, de passie voel je aan iedereen die daar werkt en ook graag meespringt en je voelt je helemaal veilig aan de ervaren instructeurs. Mijn instructeur Daan heeft meer dan 7000-8000 sprongen gemaakt, en nam me goed mee door de stappen en wat er ging gebeuren. Helemaal geweldig hoe dit wordt opgepakt. Als klap op de vuurpijl ook zelf nog een stukje mogen sturen, maak je toch even mee wat de instructeur dan doet. Respect! Bedankt voor deze geweldige ervaring en ons ga je terug zien!!!

Gewèldige ervaring met Tóp begeleiding !

Wat een geweldige ervaring was de duosprong vanaf 13.000 ft. Van begin tot het eind een zeer vriendelijke en goede begeleiding. Een èchte aanrader !

Super Erlebnis aus 13000

Toll organisiert alles, sehr professioneller Ablauf. leider zu schnell vorbei ;) ;) ;) ...... Der nächste ist schon gebucht.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Fedde vond het super spannend, normaal een spraakwaterval maar nu klapte hij dicht. Hij mocht springen met Daan en die stelde hem helemaal op zijn gemak. We hebben de filmpjes en foto's die zijn gemaakt al vaak bekeken. Daarnaast is het team van paracentrum Texel een geoliede machine, alles gaat vlot en sluit op elkaar aan. Iedereen weet wat hij/zij moet doen en maakt een praatje met de springer. Echt top!

Om nooit meer te vergeten

Ik had mijn kleinzoon van 18 een sprong van 1300 ft cadeau gegeven. Oh, wat vond hij het spannend. Maar het eerste wat hij tegen me zei was: " oma dit zal ik nooit meer vergeten dit was echt zo vet". Ik heb hem nog nooit zo blij gezien. Bedankt ook aan het hele team

Helemaal te gek, Adrenaline 2.0

Vorig jaar ging het niet door, was heel slecht weer. En nu mocht ik eindelijk. Helemaal te gek, kom zeker nog een keer terug. Thnx voor de super vette ervaring.

leuk

Het was mijn tweede sprong, maar de eerste keer van deze hoogte, 13000fth. Vrije val van een minuut. De zweeftijd was hetzelfde dan de vorige sprong. Ik had veel last van druk op de oren, dit heeft wel even geduurd. Na 1 dag was het over. Ik zou wel weer een keer gaan maar dan weer vanaf 9000fth

Geweldige ervaring

Super sprong gemaakt. Goede begeleiding. Perfect weer erbij. Gaan we zeker weer doen..

Het was fantastisch!

Voor mij maakte het super door te mogen springen met een Nederlandse. Ze heeft mooie foto's en beelden gemaakt. Het is een mooie ervaring om op terug te kijken.

Het was super gaaf!

1e sprong gisteren gedaan. Wat was het gaaf! Echt heel tof, totaal geen zenuwen gehad en dat komt denk ik ook door de relaxte sfeer die er hangt. Ook een fijne instructeur waarmee ik sprong. Rustig, relaxed en duidelijk. Volgende keer doe ik wel m'n oorbellen uit, want die werden er met de vrije val bijna uitgetrokken door de wind! zo voelde het i.i.g. ;)

Tandemsprong van 13.000 ft gekozen, echt een fantastische ervaring.

Dit zal een onvergetelijke ervaring zijn voor de rest van mijn leven.

Toen ik in het vliegtuig stapte en vlak bij de open deur van het vliegtuig zat, was het een beetje eng, maar toen ik uit het vliegtuig sprong, verdwenen al mijn angsten. Het was fantastisch mooi. Het was een onvergetelijke ervaring voor de rest van mijn leven.

Een ervaring voor het leven!

Mijn eerste parachutesprong was een ervaring die alle verwachtingen overtrof! De sfeer op het terrein was super relaxed en de medewerkers allemaal even vriendelijk. Ik had enorm veel geluk met het weer waardoor het uitzicht fantastisch was. De instructrice waarmee ik sprong was super vriendelijk en maakte de ervaring af. Als kers op de taart kan ik nu heerlijk nagenieten door het gemaakte beeldmateriaal dat overigens echt van prima kwaliteit is! Mocht je nog twijfelen..? Ik zeg doen!

Incredible

Absolutely fantastic jump with Paracentrum. It was my first jump and won't be my last. The entire set up is efficient and very professional. Will be back.

Mindblowing

Wat een onwijs mooie ervaring !! Staff en instructeurs super vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Special thanks to Jack, you're the best, you gave me an unforgetable experience !!

Geweldige sprong met zeer ervaren parachutist.

Yes ... I dit it... Het weer was perfect en de begeleiding zeer professioneel. Ik sprong samen met mijn dochter. Die vrije val van 1 minuut was zo ontzettend gaaf en daarna de stilte in de lucht was magisch... Ik wil nog een keer!

Fenomenaal

Voor mijn 50e verjaardag kreeg ik mijn wens cadeau: een skydive te maken. Waar anders is dat mooier als op ons prachtige Texel. Keuze was snel gemaakt! Afgelopen zaterdag hadden we perfecte weersomstandigheden dus de sprong kon doorgaan! Het was echt super geweldig! Ikmkon me overgeven aan de profs en heb mij geen enkel moment onveilig gevoeld. Heel prettige en ongedwongen sfeer. We komen zeker nog eens terug!

Minimaal 1 keer in je leven doen :-)

Heftig Mooi Griezelig Geweldig Ontzettend eng Heel bijzonder Samen Mooi Trillerig Lifetime experience

Postweg 128

1795JS De cocksdorp

+31 (0)222 311464

Over PARACENTRUM TEXEL

Of je nu wilt leren parachutespringen, een tandem parachutesprong wil maken of een al gebrevetteerde sportspringer bent, Paracentrum Texel heeft alles in huis om je sprong(en) tot een succes te maken. Het paracentrum is sinds 1969 de mooiste locatie van Nederland om een parachutesprong te maken. Bij ons werken full-time professionele instructeurs die leven ván en voor het springen.