Geweldige ervaring

Tandemsprong eenmaal verzet vanwege de slechte weersomstandigheden. Duidelijke communicatie vanuit het paracentrum over de afgelasting en herboeking. Drie dagen later de sprong alsnog gemaakt, geweldige ontvangst, begeleiding en ervaring

Geweldige ervaring

Paracentrum Texel geeft een prachtige ervaring en heel erg vriendelijk. Bij elk teken van onzekerheid stellen ze je enorm gerust. Kortom top team en ze leveren je een top dag

Voor herhaling vatbaar

Afgelopen weekend een tandem sprong gemaakt. Super gave ervaring

Echt een toffe ervaring van 9000 ft naar beneden springen.

Ik vondt de vlucht en het uitzicht schitterend en daarna de sprong met vrije val en dan het uitzicht.

Geweldig once in a lifetime ervaring

Heel tof om te springen van 13.000ft. Het weer was zonnig, beetje bewolkt, maar dat gaf een gave ervaring omdat je door de wolken vloog. Video beelden zijn ook geweldig, zeker een aanrader om die erbij te boeken.

Mucho mucho Gracias

Nice intructeurs, very helpfull. had wonderfullday ,positif vibe the doctor recoments this at least once a week Michael

Wauw!!!!

Voor mijn vaders verjaardag hebben we besloten om met het hele gezin een tandem parachutesprong te maken en wát was dat gaaf!!!. Ondanks dat we niet met z'n alle in hetzelfde vliegtuig konden, had het niet beter gekund. Het personeel was super vriendelijk, er sprong een cameraman met mij mee en heeft hele gave beelden geschoten, thanks daarvoor! Daarbij was het uitzicht vanaf boven heel gaaf. Mocht je nog twijfelen, zeker doen!!!

Woooowww

Aangezien het niet niks is om uit een vliegtuig te springen (vind ik) is het heel fijn dat de organisatie je lekker luchtig verwelkomt. Alles is er super geregeld en als jij als bezoeker je aan de tijden houdt hoef ook niet lang te wachten. daarnaast zijn het ook leuke begeleiders die met je mee springen. Voor mij voor herhaling vatbaar!!

Bucketlist --> vinkje :-)

Het was een geweldige ervaring! Tandemsprong samen met parachutist Leander gemaakt en dat was heel leuk! Hij stelde je gerust, maar was ook eerlijk: ja er kan altijd iets misgaan, maar de kans daarop is groter als je achter het stuur in de auto kruipt. Ja, klopt waarschijnlijk maar toch.... Ik kan het iedereen aanraden! Tijdens de vrije val is er heel veel herrie en dat realiseer je je pas echt op het moment dat de parachute uitgaat, dan kom je nl. echt in een oase van rust. Het is ineens doodstil daarboven, je hoort alleen af en toe het klapperen van het zeil van de parachute (gelukkig maar ;-)). Die stilte en het schitterende uitzicht zijn echt de moeite waard. Ik ben een hele mooie ervaring rijker!

Fantastisch.

Ik heb altijd al eens een parachutesprong willen maken,ik werd vorig jaar 75,en wat denk je,ik mocht een parachutesprong maken,gekregen van de kinderen en kleinkinderen,We hebben een heel gezellige dag gehad,het was prachtig weer en de sprong was adembenemend,ik zou het iedereen aanraden,wat een belevenis,ook het personeel was uitermate vriendelijk,een dag om niet gouw te vergeten.

Een prachtige ervaring en perfect georganiseerd bedankt voor een onvergetelijke ervaring en dag.

Onvergetelijke dag bedankt

Mooie en toffe ervaring!

Van aanmelding tot sprong afgerond, wordt het prima begeleidt. Het is duidelijk waar je moet wachten. De instructie die gegeven wordt is ook duidelijk. Mooie vlucht boven Texel is zeer zeker de moeite waard. Het enige jammere was dat ik een opname van de sprong had besteld en achteraf bleek dat de tandemspringer geen helmcamera ophad. Daardoor alleen beelden van tweede springer. Verder mocht dit de pret niet drukken. Maar als deze optie erbij boekt, let erop dat dit meekomt. Dat maakt het filmpje nog leuker.

Professionell, entspannt und ein tolles Erlebnis!

Alles war sehr organisiert und trotzdem war es eine sehr entspannte und ungezwungene Atmosphäre. Alle Mitarbeiter waren sehr nett und obwohl die Springer 15-20x am Tag rauspringen, haben sie sich auf jeden nervösen Tandem-Springer neu eingestellt. Tolles Erlebnis, jederzeit wieder!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Had er meer van verwacht

Ik was van te voren erg zenuwachtig, maar na op locatie tientallen mensen te zien vertrekken en weer veilig landen, had ik er zin in. In het kleine vliegtuigje zitten vond ik erg kut, ik heb ook een beetje vlieg angst, dus toen ik er eindelijk uit mocht springen was ik opgelucht. Vanaf daarna ging het allemaal erg snel voorbij. De vrije val is super leuk en het uitzicht is vet. Maar ik heb geen moment gehad van oh shit of dat ik adrenaline kreeg of iets. Had er meer een speciaal gevoel bij verwacht. Maar de instructeurs waren in ieder geval erg aardig en alles werd goed uitgelegd.

Super vet !!

Allereerst de organisatie liep heel vloeiend en iedereen was erg aardig en behulpzaam. Ik ging samen met mijn oudste zoon Kevin springen.

Geweldige ervaring, relaxte sfeer en erg vriendelijk!

WAUW wat was dit een geweldige ervaring! Die big smile was niet meer van m’n gezicht te krijgen! Alles was onwijs goed geregeld er heerst een fijne en relaxte sfeer en het personeel is erg vriendelijk. In het speciaal wil ik mijn instructeur nog even bedanken want zijn enthousiasme maakte deze unieke ervaring nog leuker! Paracentrum Texel bedankt!

Es war eine sehr empfehlenswerte Erfahrung!

Tolle, professionelle Abwicklung. Sehr freundlich - vom Empfang bis zur Verabschiedung. Der halbe Stern Abzug resultiert aus der nicht ganz optimalen Augenschutzmaske. Die musste leider während des Sprungs mehrfach im Sitz korrigiert werden - das hat das großartige Erlebnis ein wenig gestört. Ansonsten kann man nichts verbessern - Super Tandem-Master, Super Filmbetreuung, anschließend schnelle und hervorragende Film- und Bildsequenzen. Vielen Dank für den tollen Sprung!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Vet porno

Ervaring rijker. Super team. Zeker aan te raden!!

Geweldig!

Wat een geweldige en unieke ervaring. Onze eerste sprong gemaakt, waarin we ontzettend goed zijn begeleid!

GAAF

Een mooi bedrijf met hele leuke lieve mensen en die alles keurig er netjes uitleggen. Toppie

Het ultieme wauw gevoel!!!

Wat ben ik blij dat ik bij jullie een tandemsprong gemaakt heb! Wilde het al heel lang nu met een groepje bij jullie gesprongen. Het was echt fantastisch. Natuurlijk hoop ik die sprong te winnen want heb eindelijk mijn man zo ver dat hij ook durft! Echt een geweldige ervaring bij jullie:)

Beste ervaring ooit!

Het was een fantastische ervaring; het parachute springen! Maar ook alles daarom heen van het begin tot het eind. Goede instructies, duidelijk en niet te veel. Hierdoor is het makkelijk te onthouden en geeft het ook een veilig gevoel. Iedereen was onwijs aardig en deed er alles aan je op je gemak te stellen (of dat nodig is of niet). Elk moment is het mogelijk nog iets te bespreken en er wordt gelijk meegedacht en gehandeld. Ik kan niet anders zeggen dan, ga parachute springen bij Paracentrum Texel en heb er een geweldige ervaring voor het leven bij!

Super spannende/unieke/onvergetelijke ervaring

Het was een super spannende/unieke/onvergetelijke ervaring die ik voor geen goud had willen missen. Vooral leuk om deze ervaring gedeeld te hebben met mijn collega's. :)

super gaaf

heel gaaf toch wel een beetje spannend voor herhaling vatbaar

Amasing

Een vrijeval van 60 seconde , een hele chille duo sprong met een gast /intructeur uit australie Mogen sturen Mooi weer Mooie fotoos en filmpjes Thanks

Over PARACENTRUM TEXEL

Of je nu wilt leren parachutespringen, een tandem parachutesprong wil maken of een al gebrevetteerde sportspringer bent, Paracentrum Texel heeft alles in huis om je sprong(en) tot een succes te maken. Het paracentrum is sinds 1969 de mooiste locatie van Nederland om een parachutesprong te maken. Bij ons werken full-time professionele instructeurs die leven ván en voor het springen.