Hele leuke ervaring

13000 feet sprong gemaakt. goede instructies gehad alvorens de lucht in., mocht je van alle indrukken of spanning alle instructies vergeten. maak je geen zorgen. Dan komt het ook goed, tijdens de ervaring mocht het nodig zijn krijg je nog instructies. En geniet van de ervaring.

Wat een geweldige ervaring met super begeleiding!

Wat was dit genieten! Van te voren was er zeker wel wat spanning maar echt een groot compliment aan onze begeleiders Julia en Johnny! Zij zorgden ervoor dat ik me echt op mijn gemak voelde en optimaal kon genieten!

Supeeeeeeeer!!!!!

Ik heb heel lang over deze sprong nagedacht en ik zie dat het uiteindelijk de moeite waard was om te proberen, ik kan het niet in woorden beschrijven, ik moet het gewoon OPNIEUW doen!!!! GEWELDIG!

Niet in woorden te omschrijven

Het was een geweldige ervaring. Bij binnenkomst in de winkel aangemeld. Daar goed te woord gestaan. Duidelijk uitgelegd hoe het verder gaat en toen doorverwezen naar buiten. Het was een half uur wachten voordat jij werd omgeroepen. Harnas aan. Uitleg gekregen. En toen kwam mijn instructrice Julia! Echt zo fijn en zo lief. Richting het vliegtuig en daarna het vliegtuig in. Tijdens de vlucht legde Julia nog het een en ander uit. Liet zien waar de Afsluitdijk was. Vlieland. En daar gingen wij dan. Geweldig!!! Ik mocht van Julia nog zelf sturen. Zij wees plekken aan. En daar was de landing. Het was zo ontzettend gaaf. Zeker voor herhaling vatbaar en dan 13000ft. Nu deed ik 9000ft. Super bedankt allemaal en met name Julia!!!!

Ontzettend geweldig!

De tandamsprong ging echt geweldig! Ik werd fijn ontvangen en ik kreeg een vertrouwd en fijn gevoel bij degene waarmee ik sprong, ik heb er intens van kunnen genieten, geweldig! Zeker tot ziens!

Geweldige sprong!

Een paar maanden van te voren een tandemspromg geboekt. Bij aankomst voor de afgesproken tijd waren we vrij snel aan de beurt. Goede uitleg gekregen en Johnnie was een goede gezellige instructeur. Alles liep vlekkeloos en het was super vet!

Spannend en super ervaring

Moesten ons om 11.00u melden. Het ging toen opeens snel, moesten snel spullen in kluisje doen en werden omgeroepen, moesten bij oranje pion staan. Daar kregen we al een harnas aan. Sommige maakten al kennis met hun buddy, maar niet iedereen. Maar daarna werd het weer minder en moesten we wachten op beter weer. Helaas werd er toen niet echt gecommuniceerd wat er nu ging gebeuren en wat de bedoeling was. Iedereen liep maar wat verdwaald rond. Misschien beter alles uitleggen... Door zelf vanalles te vragen werd een hoop duidelijk later. Opeens werden we weer omgeroepen na een uurtje en gingen we snel de lucht in. Instructies hebben we niet gekregen, pas in het vliegtuig vertelde mijn buddy nog wat dingen die belangrijk waren. Hij was verder heel aardig en behulpzaam. Na de vrije val in de lucht gingen we pas oefenen voor de landing. Voor mij allemaal geen probleem, maar misschien voor anderen handiger om voor de vlucht uitleg te krijgen... Super bedankt voor de ervaring!!

Geweldig mooi

Was een geweldige ervaring om nooit te vergeten. Heel fijne duo-buddy. Legde alles goed uit.

Elke keer een andere gave sprong!

Als je niet (meer) zelf kunt leren springen, dan maar tandemsprongen maken. Op Texel een aantal sprongen gemaakt en elke keer een andere gave sprong! Superleuk en enthousiast team. Hoop hier zeker nog terug te komen!

Als cadeau gekregen voor mijn verjaardag. Wat een toffe ervaring en wat een superfijne begeleider was 'Maarten'! Zelf nog mogen 'sturen' in de lucht..Ik zou zo nog 30x willen springen.. de filmpjes en foto's zorgen voor de lach op mijn gezicht die niet meer verdwijnt :D echt onwijs gaaf! super bedankt voor deze te gekke ervaring

Onvergetelijk

Allereerst dank naar het Team en de persoon die mij veilig op de grond heeft weten te krijgen na een onvergetelijk avontuur! Een hele gave ervaring die ik iedereen aan zou raden :) Iets wat wellicht wel beter zou kunnen, is de informatie over hoe het proces tot de sprong verloopt, in eerste instantie wisten we niet waar we moesten melden en daarna niet of we buiten nog iets moesten doen.. Verder alles helemaal super!!

Het was geweldig!

Als cadeau voor mijn verjaardag kreeg ik een Tandemsprong. We werden goed ontvangen en kwamen op de lijst te staan wanneer we mochten springen. Ik vond het erg spannend. Gelukkig stelde de instructeur mij op mijn gemak en liep het goed. Het was echt heel gaaf om te doen! Wat een ervaring! Bedankt team Paracentrum Texel!

Onvergetelijk

Voor mijn verjaardag kreeg ik mijn “bucketlist” cadeau, en ging het echt gebeuren! Na wat pech vanwege het weer waardoor het 3 keer verzet moest worden ging het dan afgelopen zondag (21 april) dan echt gebeuren, de 13.000 ft sprong! Ik kan alleen maar zeggen dat ik dit iedereen kan aanraden, het is nergens mee te vergelijken en iets wat je nooit meer zult vergeten!

Deze sprong maakte mij geen 80 maar jong

Het vliegtuig uit met 20⁰ onder nul Ik had er lang naar uit gekeken De verwachtingen werden waargemaakt

Great experiance

My first jump/skidive was this weekend! All went so easy, people are great there!! Do to weather saterday was canceld but sunday was it all posible. Deff wil go again!! Thanks team Texel! Great experiance

Mensen waren vriendelijk en duidelijk, instructeur was duidelijk en ging heel goed om met mijn hoogtevrees, was echt once in a lifetime ervaring!

Onder zeer enthousiaste begeleiding na de sprong het gevoel of de wereld even stilstaat!

Professionele maar ook gemoedelijke en gedreven enthousiaste instructeurs. Uurtje moeten wachten vanwege drukte, maar prima om alvast de sfeer te proeven en te zien hoe alles in zijn werk gaat. Leuke instructrice (Julia) en vliegtuig bracht ons snel op 7000ft. Als eerste eruit, instructies geprobeerd na te leven, maar floepte er snel uit, gelukkig Julia achter me aan. 30sec vallen, zeer snel , gruwelijk koude wind en een gevoel van mentale vrijheid. Parachute open, gevoel van rust en een geweldig uitzicht. Mocht zelf de chute bedienen en een zachte landing. Even later ook mijn vrouw veilig geland. Julia en Team , hartelijk bedankt, een ervaring om nooit te vergeten. En wat ik niet had verwacht is de drang om snel weer te springen!

Wat een geweldige ervaring

Super goed uitgelegd, Super ontvangen.

Amazing!!!!!!!

Zo lang al ooit willen doen…… Nooit van gekomen! En dan kom je als oma met je kinderen en kleinkinderen op Texel…. en dan wordt parachutespringen geen verlangen, maar werkelijkheid!!! Wat heb ik genoten, ik werd zeer goed begeleid en zeer geweldig en relaxed opgevangen…. Hihi Is voor iedereen aan te bevelen!

Echt genieten en voor herhaling vatbaar!

Het enige nadeel is het weer en de onduidelijkheid die dat met zich meebrengt - dat heb je helaas niet in de hand. Vorig jaar hadden we de vlucht geboekt, die werd helaas de dag ervoor geannuleerd. Gelukkig konden we toen het hotel e.d. ook nog annuleren. Maar afgelopen weekend was poging 2. We werden vriendelijk ontvangen en de instructies waren duidelijk. Ik had op voorhand wel wat zorg op de 'hou rekening met dat je er zeker 4 uur bent', maar ik kwam er al snel achter dat dit waarschijnlijk eerder uitzondering dan regel is. Het is allemaal heel efficiënt en gaat redelijk vlot. Daarnaast is het ook leuk om anderen te zien springen en landen. Zeker als het zonnetje schijnt. Uiteindelijk was het dan onze beurt! We kregen de instructies en het 'harnas' was al aan. We liepen naar het vliegtuig en namen onze plek daar in. En toen.. last minute, werd besloten om toch niet te gaan. De wind zat op een piek en was te sterk. Balen! Voor de tweede keer een annulering. Er was een kans dat we later in de middag nog konden springen, als de wind was gaan liggen. Ik was even bang dat ik urenlang daar moest blijven wachten, maar gelukkig konden we een ander plan trekken en werden we vanzelf gebeld als er toch een mogelijkheid ging ontstaan. Dan zit je wel lang in de wachtstand.. gaat het door, gaat het niet door, wat gaan we in de tussentijd doen? Je wil wel op tijd klaar staan als het toch mogelijk blijkt te zijn. Einde dag kregen we helaas het bericht dat het op deze dag niet meer ging lukken, maar we kregen wel direct de mogelijkheid om opnieuw te boeken en dat kon de volgende ochtend vroeg direct. Dat zag er qua weer veelbelovend uit. En zoals ze zeggen, 3x is scheepsrecht - want zondagochtend zijn we uiteindelijk dan ook echt gesprongen. We vonden het een heerlijke ervaring, met prachtig uitzicht op het eiland, onwijs vriendelijke instructeurs en een goede sfeer. Toen ik beneden was, wilde ik het liefst meteen weer omhoog voor een volgende sprong. Zeker een aanrader dus!

Adembenemend

De hoogste sprong was een belevenis. We hadden enorme mazzel met het mooie weer en alle bollenvelden die in bloei stonden. Echt van genoten.

Geweldig! Ik zou het zou weer doen!

Parchutespringen wilde ik al heel lang doen en gisteren was het zover. Het inchecken verliep soepel, aardige dame die mij hielp. Daarna wachten, maar er was genoeg te zien en met de zon erbij zeker niet vervelend. Vervolgens werd mijn naam omgeroepen en kreeg ik een duidelijke instructie. Daarna nog even wachten en kennis gemaakt met de instructeur. Helaas kon het vliegtuig niet de lucht in (lekke band), maar dat werd heel snel opgelost. Vervolgens vliegen en gaan! Complimenten voor de instructeur (Gerben) die e.e.a. in het vliegtuig en tijdens de sprong nog eens duidelijk uitlegde, tijdens de sprong ook nog gids was en voor een hele mooie film heeft gezorgd (aanrader!). Het was een onvergetelijke ervaring en ik zou het zo weer doen!

Mooiste ervaring ooit en zo voor herhaling vatbaar!!!

Onwijs mooie ervaring. Wat gezonde spanning vooraf, maar dit werd al snel minder door de goede en fijne begeleiding van de begeleider. Verder duidelijke communicatie vanuit de medewerkers. Vanaf het moment van boeken is alles duidelijk.

Enorm vriendelijk en persoonlijk geholpen bij onze parachute sprong!

Toen wij aankwamen waren mijn partner en ik 5 minuten later aangekomen dan ons meldtijdstip. We waren al gebeld moesten haast maken toen we aankwamen: kluisjes, plassen en meteen door naar de instructie en de sprong. Toen we klaar stonden hoorden we onze namen omgeroepen worden en konden we ons melden goor de instructie. Veel tandem instructeurs spreken Engels. Onze instructeurs kwamen eerst een praatje maken en hielpen ons klaarmaken voor de sprong. In het vliegtuig namen zij se tijd ons uit te leggen wat het plan was en ook vertelde ze iets over de hoe hoog we waren en lieten zij de Noordzee en de Afsluitdijk zien. De vliegtuig rit alleen, was al enorm mooi. Toen we hoog genoeg waren en na het dubbel gecheckt zijn, schoven we naar de schuifdeur toe en keek je prachtig en doodsbenauwd naar beneden. Het moment dat je samen uit het vliegtuig valt is onbeschrijfelijk gaaf. Tip: het is behoorlijk koud hoog in de lucht. Nadat de parachute open is geklapt, kun je weer praten met de instructeur en vertellen zij nog het een en ander over verschillende plekken die je kan zien. Ook lieten ze ons allebei even zelf de parachute besturen, dat was super leuk! Na een fijne landing stonden we weer op de grond. Daarna checken de instructeurs alles na (of je oke bent en hoe je het vond) en bedanken ze je voor de sprong. Ik heb een hele fijne en vooral persoonlijke sprong gehad. Ik raad het iedereen aan! Zorg wel dat je optijd bent ;)

Fantastische ervaring

Mijn eerste tandemsprong hier mogen maken. Super leuke en aardig personeel. De begeleiding is echt heel goed en behulpzaam. De opnames van de sprong heb je ook snel binnen. Heb echt een super leuke dag gehad bij Paracentrum Texel

Over PARACENTRUM TEXEL

Of je nu wilt leren parachutespringen, een tandem parachutesprong wil maken of een al gebrevetteerde sportspringer bent, Paracentrum Texel heeft alles in huis om je sprong(en) tot een succes te maken. Het paracentrum is sinds 1969 de mooiste locatie van Nederland om een parachutesprong te maken. Bij ons werken full-time professionele instructeurs die leven ván en voor het springen.