Kicke gek!

Het was echt een mijlpaal in mijn leven. De zenuwen werden weggenomen door de instructeur (Daan) die voordat er wat gebeurde vertelde wat er ging gebeuren. Heel fijn. Hij sprak me ook aan bij mijn naam. Dat was echt super. Voor herhaling vatbaar!!!

Super mooie sprong met een leuke begeleider!

Al het personeel was erg enthousiast en we werden goed begeleid. Van te voren moet je enig tijd wachten voordat je aan de beurt bent. Dat is echter helemaal niet erg en het is juist leuk om andere springers alvast te zien landen. Mijn begeleider was echt top en we kregen de kans om zelf ook een beetje te sturen met de parachute. Het uitzicht was echt fenomenaal! Ik zou het zeker nog een keer hier doen!

Onvergetelijk, magisch en veilig!

Parachute springen op Texel is een onvergetelijke ervaring. De begeleiding op de grond is adequaat. In de lucht is de ervaring fantastisch. Het uitzicht over Texel, Vlieland, Terschelling en Den Helder maakt het extra speciaal. De sprong zelf is magisch en extreem spannend!

Onbeschrijfelijk!

Een onbeschrijfelijke ervaring!! Om nooit meer te vergeten en zeker vaker te gaan doen! Super relaxte sfeer en top tandem/camera springers! Een belevenis die ik nooit meer zal vergeten!

Wát een geweldige ervaring!

Allereerst complimenten voor de vriendelijke en professionele begeleiding van het personeel. Geeft een prettig en vertrouwd gevoel. Er hangt een ontspannen en ‘coole’ sfeer in- en rond de hangar waardoor je voor je sprong al in de stemming komt. En dan de sprong, wát een ervaring. De vrije val is met niets te vergelijken en het is makkelijk in te denken waarom mensen hier verslaafd aan raken! Een absolute aanrader!

Een hele unieke en onvergetelijke ervaring

Het skydiven op Texel is een onvergetelijke ervaring! Het is een hele bijzondere locatie. Vanaf boven kijken je uit over het eiland, vaste land en de zee. In combinatie met de adrenaline die vrijkomt, dat is een onbeschrijfelijk gevoel. De enige manier om op dit level te komen is door het gewoon te doen! Super goede instructies gekregen van het paracentrum. Het was niet zeker of we konden springen ivm het weer. Naar mijn idee was het “prima” weer om te springen. Toch fijn dat ze geen enkel risico willen nemen en wachten tot ze 100% achter het weer staan. We kregen duidelijke instructies vooraf. Een camera man is zeker aan te raden! De tijd vliegt voorbij tijdens de sprong en zo kun je nog lekker lang nagenieten van het moment ;)

Meeeeega gaaf !!!!

Door het wisselvallige weer moesten we een tijdje wachten voor we aan de beurt waren, maar ondanks dat ze eigenlijk om 17:00 sluiten konden wij om 19:10 alsnog springen. Wat een mega gave ervaring om nooit te vergeten !!! Bedankt !

Ik wil nog een keer!

Een fantastische ervaring om vanaf 4km hoogte naar benden te vallen. Zeer goede begeleiding van parachute springer Daniel die je op gemak stelt. Een ervaring om nooit te vergeten.

Fantastische ervaring

Vastgeketend aan Daniël op 13000 ft naar beneden knallen, wat een geweldige beleving, prima uitleg en een fantastisch vlucht gehad, Daniël bedankt

FANTASTISCH

Een geweldige ervaring! Enthousiaste en professionele begeleiding en Gekozen voor filmpjes en foto's. Drie verschillende filmpjes ontvangen die leuk in elkaar zijn gezet!

Gaafffffff!

Woensdag 15 september een tandemsprong gemaakt van 13.000 ft hoogte. Het was zo waanzinnig gaaf! Ik zou zo weer gaan :-)

Fantastisch

Het was een super gave belevenis. Vond mijn buddy en mijn video man super op elkaar ingespeeld. En de beelden zijn super mooi geworden.

Overdonderend en een geweldige ervaring

Op 15 september mogen springen. Wat een geweldige ervaring. Dit was de verlovingsdag van mijn man en mij. Helaas is hij 14 december 2020 overleden. Dit was een dag om dichterbij de hemel te zijn. Ik ben gesprongen in zijn werkjas. Hij was er toch ook een ( voor mij) een klein beetje bij. Het was een fantastische ervaring. Dank hiervoor. Groetjes Monique Meijer

Fantastische ervaring!

Er hangt een gezellige informele sfeer bij het Paracentrum, waar ik mij gelijk op mijn gemak door voelde. Tandemmaster kwam zeker en rustig over, wat ook fijn was. Al met al een hele goede ervaring!

Fantastisch, professioneel en leuk tegelijk.

De ervaring van mijn leven. Mijn tandemmaster Maarten gaf me een gerust gevoel en daarom kon ik volop genieten. Hij wees mij op alle bijzondere dingen terwijl we naar onze springhoogte vlogen. Geweldig vliegtuig trouwens, wat een power! De sprong zelf was sensationeel en de vrije val met de camera vrouw steeds om ons heen super. En na opening van de chute: rust en genieten van het prachtige uitzicht. Daarna een mooie landing en nagenieten!

Een belevenis om nooit meer te vergeten

De eerste tandemsprong gemaakt. Wat een ervaring en kick. Alles werd goed uitgelegd en de springers waren ontzettend vriendelijk.. zeker voor herhaling vatbaar.

Gewoon amazing!!

Heftig zo’n eerste sprong, maar onwerkelijk vet!! Echt iedereen aan te raden :)

Ongelooflijke ervaring maar qua planning kan het beter

We zijn maandag om 12.20 ingecheckt. Dat ging allemaal prima. Eenmaal op het veld aangekomen duurde het wachten wel erg lang. Rond 16.00 waren we aan de beurt. Intussen zijn er mensen voor ons gegaan die aanzienlijk later dan ons zijn binnengekomen. Het was handiger geweest om ons te informeren waarom het zo lang duurt. Nu hebben we erom moeten vragen. En dat is best wel frustrerend. De vlucht en de sprong waren onvergetelijk. Een prachtige ervaring

Avontuurlijk 2.0

Het was geweldig geregeld en het personeel was heel vriendelijk en zagen eruit alsof ze het heel leuk vonden om te doen. De foto's en videos zijn ook heel leuk geworden.

Geweldige ervaring

De instructeurs waren super aardig en relaxed, alles was goed geregeld en de sprong boven Texel prachtig! Echt een aanrader!

Einzigartig und jeden Euro wert

seit über 20 Jahren bin ich jedes Jahr auf Texel und bewundere die Fallschirmspringer die ich gut von unserem Ferienhaus am Slufter beobachten kann. Jedes Jahr dachte ich „das möchte ich auch mal machen“ und nun war es soweit. Es war ein Sprung aus 13000 ft (4000 m) Höhe. Atemberaubend schön. Eine Minute freier Fall und gut 5 Min schweben. Der Ausblck über ganz Texel, von Den Helder bis weit über Vlieland hinaus ist sensationell. Das Atmen fällt während des Sprungs überhaupt nicht schwer, das war meine Sorge vorher. Also, es lohnt sich! Danke an das ganze Team, vor allem an Dirk, meinem Tandem-Master

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

GE-WEL-DIG!

Wat een onvergetelijke en leuke ervaring was dit! We hadden iets vertraging met het springen maar dit was geen probleem. Het zonnetje scheen en we konden ons goed vermaken door te kijken naar de parachute springers die regelmatig naar beneden kwamen. Ook kwamen er geregeld vliegtuigen af en aan. We werden goed geholpen en de instructeurs gaven ons een veilig en vertrouwd gevoel. Bedankt voor deze onvergetelijke ervaring!

Super!!

Een geweldige belevenis. Ik heb een duosprong van 13.000ft gemaakt. Ben erg blij met het mooie filmpje en de vele foto's die van deze ervaring zijn gemaakt. Iets om nooit te vergeten. Een echte aanrader.

Een ongelofelijke mooie ervaring die onvergetelijk is.

Mijn parachutesprong is onvergetelijk, dit komt omdat alles in de puntjes geregeld is van begin tot het eind. de instructeurs leggen je alles goed uit en stellen je zo gerust dat je geen tijd hebt voor gezonde spanning. en daar bij komt ook nog eens dat ze tijdens de sprong je zo bezig houden dat je ook nog eens een hele mooie film erbij hebt van hoge kwaliteit. Echt een geweldige ervaring.

Dit was de allereerste keer dat ik uit een vliegtuig ben gesprongen, en WAUW wat was dit super vet om te doen. Ik heb er ontzettend erg van genoten. Sowieso is dit niet de laatste sprong die ik heb gedaan maar er gaan er nog veel meer aan komen!!!

Over PARACENTRUM TEXEL

Of je nu wilt leren parachutespringen, een tandem parachutesprong wil maken of een al gebrevetteerde sportspringer bent, Paracentrum Texel heeft alles in huis om je sprong(en) tot een succes te maken. Het paracentrum is sinds 1969 de mooiste locatie van Nederland om een parachutesprong te maken. Bij ons werken full-time professionele instructeurs die leven ván en voor het springen.