Supertof om over Texel te vliegen

Supertoffe ervaring om een half uur over Texel te vliegen mooie uitzichten dn het weer hielp ook reuze mee.

Superleuk

Als Tesselaars met mijn gezin de lucht in geweest, over ons huis twee rondjes en naar de start van de Marathonloop vanaf de tesoboot, honderden zeehonden op de zandplaat, de hele Noordzeekant langs gevlogen waar we alle paadjes in de duinen, de Muy en de slufter vanaf boven konden zien waar we altijd met onze hond wandelen. Vanuit de lucht je eigen eiland te bekijken is gewoon heel leuk om eens te doen met elkaar!

Mijn ervaring, vliegen in een klein vliegtuigje is geweldig.

De dag ervoor tijdens mijn 1 van mijn fietstochten vroeg ik me af: "Hoe zou het zijn om Texel van bovenaf te zien, vanuit de lucht?" Bij de gedachte steeg de spanning al. Ik ben naar het vliegveld gefietst en heb het daar eens van dichtbij bekeken, nog meer spanning. De spanning bereikte de top en ik ben met de gedachte van ik doe het niet op de fiets gesprongen en naar het hotel gefietst. Inmiddels in het hotel bleef het door mijn hoofd spoken. Ik heb een boeking gemaakt via het internet en toen was er geen weg meer terug. Ik wilde het toch graag meemaken. Tegen de tijd dat ik op het vliegveld stond was mijn spanning te snijden. Ik stapte wat onhandig in het vliegtuigje met mijn fototas. De piloot heeft me geholpen met de veiligheidsgordel, ik mocht naast hem zitten. Toen hij eenmaal begon op te stijgen verdwenen al mijn spanningen. Het is heerlijk om zo vrij als een vogeltje door de lucht te vliegen, mooi om over al die eilanden te vliegen. Het weidse, de ruimte buiten, de hoogt valt reuze mee. Ik zou ieder die dit leest mee willen geven stap in dat vliegtuigje! Het is een geweldige beleving! Ga ervan genieten, het is echt de moeite waard! Ga je foto's maken, zorg voor een goed SD kaartje. Ik ben mijn jammer genoeg mijn meeste foto's kwijt, vanwege een niet zo'n goed kaartje. Maar ik heb mooie herinneringen aan deze vlucht die ik gemaakt heb. Bedankt Tessel Air, voor het plezier dat ik eraan beleefd heb!

Wat een fantastische ervaring!

Het weer bleek tijdens onze geboekte vlucht toch te onstuimig om te vliegen. Keurig op tijd gebeld en heel fijn geholpen voor een nieuwe datum. En wat een prachtige ervaring is het! De Waddenzee, Texel en de andere eilanden zijn prachtig van bovenaf. De kleurschakeringen in het water, de diverse kleuren groen, de bekende plekken als de vuurtoren en natuurlijk de zeehonden: heel bijzonder om dat van bovenaf te zien!

Fantastisch!

Na een informatief, maar super leuk praatje meteen spontaan bij piloot Aldert aan boord gestapt afgelopen zondag! Kon gewoon, want t was hartstikke rustig op t vliegveld. Kwam omdat de zon niet scheen, maar de lucht is zoveel mooier als de zon niet schijnt ontdekten we. Het was een fantastische vlucht! Genoten van de Vliehors en de zeehondjes van Vlieland & van ‘t schitterende Texel! Oooh wat zijn de eilanden mooi vanuit de lucht!! En wat hadden we een leuke, relaxte piloot!! Dank Aldert!! Tot een volgende keer! Groetjes uit Grou

Great pilot … great service great company …. We had a great time thank you

Great pilot … great service great company …. We had a great time thank you

Mooie rustige vlucht over wel drie Waddeneilanden en het tussenliggende water

Op zondag 17 september leek het weer wat tegen te vallen maar toen we op het vliegveld waren konden we zonder problemen een rondvlucht boeken van 45 minuten. Het weer viel reuze mee. Op een fraaie hoogte eerst richting Vlieland gevlogen, over Vlieland heen aan de noordzijde en daarna doorgevlogen naar Terschelling. Onderweg veel zeehonden op de zandbanken zien liggen. Hierna terug langs Vlieland en de zee kant van Texel en langs De Koog weer naar het vliegveld terug. Al met al een mooie vlucht in een klein toestel met een uiterst bekwame piloot aan de stuurknuppel. Gaf een vertrouwd en heel veilig gevoel. Iets om bij een volgend bezoek aan Texel te herhalen.

Echt geweldig

Ik vond het echt super leuk, heel mooi uitzicht over het hele eiland, Zeehonden kijken was erg leuk. Goede service en vriendelijke mensen

Samen met mijn vrouw een geweldige ervaring gehad. Vriendelijk en zeer behulpzaam bij de receptie. We hadden een rondvlucht van een uur. Piloot ook zeer behulpzaam. De rolstoel van mijn vrouw werd netjes meegenomen en toen we geland waren werd de stoel met een naar het vliegtuig gebracht. Verder was de vlucht geweldig. Mooi uitzicht over de eilanden. Voor herhaling vatbaar. Nogmaals bedankt voor de fijne vlucht.

Fantastisch!

Wat een prachtige vlucht boven Texel en Vlieland. De piloot hield ons op de hoogte (o:)) van bijzondere plekken en vloog nog een extra rondje boven de zeehondjes. We hadden ook ongelofelijk geluk met een strakblauwe lucht Al met al zeer de moeite waard hoor!!

Prachtige ervaring

Met piloot Jasper een prachtige vlucht over het eiland Texel gemaakt. Jasper gaf extra uitleg over de plekken waar we overheen vlogen, als echte Texelaar wist hij alles over het eiland te vertellen. Een geweldige ervaring!!!

Geweldige ervaring om de eilanden te bekijken

We hadden een rondvlucht van een uur en zijn over de eilanden gevlogen. Prachtig om van boven te zien. Onze piloot YOURI was top. TIP : neem oordopjes mee want het vliegtuig is best wat rumoerig.

Heel iets anders dan een gewone lijnvlucht.

Vol vertrouwen zelf vliegen!

Onze piloot nam echt de tijd om alles helder uit te leggen. De rust die hij overbracht zorgde er voor dat de kriebels verdwenen en we vol vertrouwen gingen vliegen. Het was prachtig weer, dus veel kunnen zien! Het eiland laat ook vanuit dit perspectief zo veel natuurschoon zien! Volgende keer gaan we voor een uursvlucht over Texel, Vlieland en Terschelling!

Ontzettend leuke vlucht gehad. Een goede instructeur die alles goed uitlegde en duidelijk erg enthousiast was. Veel van Texel en Vlieland gezien. Zelfs een rondje gevlogen rond een grote groep zeehonden die lagen te zonnen.

Ongelofelijk mooi, de grootse schoonheid van de Wadden

Wat was het geweldig, ik geniet nog na. We hadden de vlucht van 1 uur gekozen en dat was fantastisch. We konden tot Ameland vliegen en weer terug. Het zicht was fantastisch, mooi om veel dingen op de grond te herkennen. De zandbanken met zeehonden, sowieso de prachtige natuur en de stranden, dorpjes, stromingen door eb en vloed, verschillende vuurtorens: we hebben alles heel goed kunnen zien. Dit is elke euro meer dan waard om te doen. Niet twijfelen maar doen en ik zou aanraden een van de langere vluchten te kiezen.

Geweldig genoten

Mijn 2 kleinzonen hebben het geweldig gevonden.

Fantastisch!

Wij hadden de vlucht van 40 min en dat raad ik zeker aan! Het was echt super leuk!!

Super ervaring!

De beleving was geweldig ook Texel vanuit de lucht was erg mooi. Vriendelijk en kundig geholpen. Aanrader!

Top ervaring

Gezellige rondvlucht met een Cessna boven Texel en Den Helder.

goede instructeur. Goede uitleg. Geweldige ervaring. Ik heb genoten. Dank aan de piloot.

Geweldige ervaring om eens zelf te mogen vliegen. Mooie rondvlucht

Geweldige rondvlucht over gedeelte Texel, Vlieland en Terschelling. Goede uitleg door aardige piloot. We hebben erg genoten,heel erg bedankt.

Super mooi uitzicht!

Dit was überhaupt mijn eerste vlieg ervaring ooit! We hebben een rondvlucht boven texel/vlieland/west terschelling gehad met uitzicht op de zeehonden. Het was super! Wat een mooi uitzicht heb je vanuit het vliegtuig. Mijn vriend heeft de volle 40 minuten gefilmd, helaas is die niet te delen ergens vanaf de telefoon. Maar voor ons een onvergetelijke herinnering aan onze reis naar texel. Dit was toch wel het hoogtepunt van de vakantie.

Een Onvergetelijke Vliegervaring!

Deze rondvlucht boven Texel en Vlieland was echt fantastisch! Het was een verrassing voor mijn vriend, die gek is op vliegtuigen, ter gelegenheid van zijn verjaardag, en we hebben er enorm van genoten. Met prachtig weer konden we de eilanden vanuit de lucht bewonderen, wat echt indrukwekkend was. Het hoogtepunt was dat mijn vriend even zelf mocht vliegen, wat een unieke ervaring was voor hem. De piloot was vriendelijk en gaf ons interessante informatie het vliegtuig. Als je op zoek bent naar een unieke ervaring, is deze rondvlucht zeker een aanrader!