Een geweldig ervaring

Mijn dochter vond het een geweldige ervaring. Kreeg goede feedback tijdens en na de vlucht en een compliment hooe ze het vliegtuig bestuurde.

Wow zo gaaf

Professioneel en vriendelijk personeel op het gehele vliegveld. Genoten van een rondvlucht samen met mijn zoon. Echt genoten. In overleg de route vastgesteld. Gelukkig wil mijn jongste ook dus even sparen en dan mag ik nog een keer.

Mooie interresante rondvlucht.

Alhoewel mijn vlucht maar 10 minuten duurde heb ik mooie stukken van Texel gezien. De piloot steeg eerst op, en zodra we op hoogte waren mocht ik zelf het stuur overnemen. Al met al een mooie interresante vlucht die ik zeker zou aanraden voor anderen!

Super genoten van het zelf vliegen

Mijn tweede vlucht in 1 week. Dat geeft al aan dat ik van de eerste ook genoten heb. Eerste vlucht was over Vlieland met lekker rustig weer. Vandaag over Den Helder en Callantsoog. Een beetje meer turbulentie maar daardoor wel wat meer moeten sturen (vliegen). Mooi en helder uitzicht. Ik heb echt genoten. Bedankt, het was top!!!

Helemaal prima, zeer professionele piloot, meer zeehonden gezien dan vanaf de boot!

Prima vlucht met subtiele route aanpassingen. Soepel opvangen van de bij het weertype passende matige turbulentie. Deed mij sterk terugdenken aan mijn eigen oude vlieg-ervaring bij de KLu als vliegerarts. De kriebels kwamen weer volop terug.

FANTASTISCH

EEN BIJNA 40 MINUTEN VLUCHT PRACHTIG OM DE WADDENZEE ZO TE ZIEN DANBEGRIJP JE PAS GOED WAT EEN PRACHTIGE NATUUR WE HIER NOG HEBBEN. DE VLUCHT WAS SUPER EN ERG INTERESSANT MET EEN PILOOT MET ZEER GOEDE KENNIS VAN ZOWEL HET VLIEGTUIG EN HET GEBIED ECHT EEN AANRADER ALS JE DE WADDEN GOED WIL ZIEN

Super leuke vliegles gehad

De les werd een dag uitgesteld vanwege het weer waar we netjes over werden gebeld. De dag er na kon het gelukkig wel door gaan. Onze les piloot was heel vriendelijk en nam uitgebreid de tijd om alles uit te leggen. Mijn vriend heeft gevlogen en kon nadat we eenmaal in de lucht waren het stuur nemen en zelf sturen en handelingen oefenen. Het uitzicht over de Waddeneilanden was prachtig. Aanrader!

Een ervaring om nooit te vergeten!

Voor mijn 40e verjaardag een bon gekregen om het mooie Texel van boven te bewonderen. Met mijn dochter van 7 heb ik deze ervaring mogen beleven. De rust op grote hoogte, en het prachtige zicht is zeker iets wat voor herhaling vatbaar is. Bedankt voor deze mooie herinnering!

Fantastisch! Wat een mooie ervaring!

Zo mooi en bijzonder! Ga ik echt nog een keer doen! https://www.facebook.com/profile.php?id=61558400622459 Uiteraard gedeeld op Facebook. Bedankt! Vriendelijke groet van Anita. ✈✈

Geweldig! zelfs bij een beetje bewolking.

Nooit geweten dat er zoveel zeehonden op de zandbanken liggen te zonnen. We hadden vooral een hele goede piloot die eventuele turbulentie uitstekend weet te compenseren, petje af. Wel altijd het gordeltje om houden voor het geval dat, want je wilt niet met je hoofd tegen het dak stoten. We hebben dik een uur gevlogen, het was prima om alle wadden eilanden van boven af te zien, behalve dan Schiermonnikoog, er valt altijd wat te wensen natuurlijk. Het was echt echt een mooie vlucht, gaan we nooit meer vergeten. op een gegeven moment zag je ook de mensen fietsen en wandelen, echt grappig van boven om te zien. En wat is er veel leven in de waddenzee dat verbaasde mij nog het meest.

Geweldige vlucht gehad boven de Waddeneilanden!

Mooie vlucht boven Texel, Vlieland, en Terschelling gehad. De les was ook erg leuk en zelf het vliegtuig besturen echt geweld! Kan het aan iedereen aanraden.

Unieke ervaring

Vanochtend hebben we een proefvlieglesje gedaan. Alles werd even ruditg uitgelegd. Leuke ervaring om eens een vliegtuigje te besturen en Texel eens van boven te bekijken.

Nu ook een keer zelf mogen vliegen, heerlijk!

Goede en duidelijke instructies. In de lucht ontspannen kunnen vliegen met een gevoel van vertrouwen. Een nieuwe hobby?

Onvergetelijke ervaring

We werden op de dag van de rondvlucht twee keer gebeld voor aanpassing van de vluchttijden ivm het weer. Netjes gecommuniceerd en we kregen een kwartier extra omdat de tijd werd aangepast. Vriendelijke en kundige vlieger. De Wadden van bovenaf zijn prachtig om te zien. Ook veel zeehondjes gezien. Zeker een aanrader.

Geweldige vlucht boven het mooiste eiland!

Nogmaals dank aan (co)piloot Robert voor een uitgebreide en duidelijke uitleg van de besturing van de Cessna. Gevolgd door een relaxte vlucht boven Texel, waar ik alle gelegenheid kreeg om 'zelf in control' te zijn. Erg leuk. Kortom een hele leuke ervaring waarbij je ook nog ziet hoe mooi Texel er vanuit de lucht uitziet. Een aanrader voor iedereen die iets met vliegen en/of Texel heeft!

Super gaaf om te doen.

Voor herhaling vatbaar.

Het was uniek

Deze week is het 62 jaar geleden dat mijn vrouw Berry en ik elkaar bij het eindexamen van de ULO elkaar ontmoetten. Dit wilden wij op een bijzondere manier vieren. Berry koos voor Texel en daar dacht ik aan een rondvlucht boven de Waddeneilanden. Vanmiddag mochten wij dit beleven met piloot Jouri in een Cesna. Het was geweldig. Onze kleinzoon wil na zijn eindexamen dit jaar een opleiding tot piloot beginnen en Jouri gaf nog wat tips. Die geven wij door. Dank

We gaan hier nog héél vaak aan terugdenken!

Iedereen kent wel "plaatjes" van de eilanden en de Waddenzee. Maar er boven kunnen vliegen, en alles in je kunnen opnemen, is een echte belevenis. Het klinkt misschien sentimenteel, maar het raakte ons hoe mooi dit stukje van ons land toch is - niet voor niets werelderfgoed! Allerlei details zijn zo goed te zien, tot aan de zeehonden op de zandplaten aan toe. Ook allerlei plekjes op Texel, Vlieland en Terschelling herkenden we - en toch zie je zó veel nieuws, van boven! Onvergetelijk. Bevelen we dit aan...? Van ganser harte!

Weer wat van de bucket lijst af en genoten.

Mooi om van boven af de eilanden en de stromingen in de zee te zien. En de zeehonden in grote getale.

Vliegen boven Texel was een geweldige ervaring!!

Vriendelijk personeel. Onze vlucht werd vantevoren keurig in overleg iets uitgesteld. We werden riendelijk ontvangen op het paracentrum. De piloot was vriendelijk, legde alles duidelijk uit en vertelde waar we precies vlogen. We boften met het prachtige weer waardoor we Texel heel mooi van bovenaf konden bewonderen. Het vliegen zelf was een geweldige ervaring!!

Fantastische ervaring! Een droom kwam uit!

Wat een geweldige ervaring was het voor ons en vooral voor onze vader. Na goede uitleg en instructies mocht hij zelf vliegen. Dit vergeten we nooit meer. Bedankt!

Piloot was erg duidelijk en behulpzaam. Na 3 jaar wachten is nu toch geluk. Bedankt voor alles.

Het liep uit qua tijd want het zicht was niet goed om veilig de vlucht te kunnen maken. Gelukkig is er dan toch de mogelijkheid later op de dag nog te kunnen proberen. Helaas geen andere Waddeneilanden gezien, maar wel mooie plekjes op Texel en de haven van Den Helder. Piloot lekker rustig, en gaf tijdig aan wat er te zien was. 30 jaar geleden was ik 10 en was mn ervaring goed maar heel anders dan nu als 40 jarige. Blij weer geweest te zijn!!!

Top rondvlucht met een “gouden gids-piloot”!

Spontane ontvangst en een leuke uitleg op de grond. Onze piloot nam ruimschoots de tijd bij de start en in de lucht om ons en onze zoon, welke mocht sturen, de kneepjes vh vliegen bij te brengen. Verder wist onze piloot ook leuke dingen te vertellen mbt waar we overheen vlogen. Mocht het in je mogelijkheid liggen dan zeker een aanrader, zelfs voor een dagje op en neer naar Texel. Bedankt voor deze leuke ervaring.

Was erg leuk al was het kort!

We werden vriendelijke geholpen en het reserveren ging prima ze vlogen op tijd. We hebben een mooie route gezien al was het kort was erg leuk om mee te maken en zeker een aanrader om dit op Texel te doen.

Postweg 128

1795JS De cocksdorp