Was super mooi. Heb echt genoten.

Prachtig

Leuke uitleg, prachtig uitzicht en geweldig om eens zelf te sturen

Cool

Heerlijk om mee te maken volgende keer gaan we langer vliegen me man wens is weer uit gekomen

Fantastisch om zelf een stuk te mogen vliegen

Administratie was wat onhandig, maar uiteindelijk toch goed geregeld. Met Roel de lucht in en hij coachte mij op een rustige en vertrouwen gevende manier. Mooi rondje via Vlieland en bij terugkomst een circuit gevlogen. Met een stevig briesje was het af en toe wat hobbelig, maar dat maakte het juist leuk. Geen seconde spijt. Veel dank en Roel, succes met het vinden van een baan.

Het was geweldig!

Was een hele belevenis, in kreeg dit kado voor m’n 14e verjaardag. Kan het iedereen aanraden. Het was zoooo ontzettend gaaf! Zou zo nog een keer gaan.

Heel erg tof!

We hadden een leuke piloot die uitleg gaf over het vliegtuig. Hoe werkt wat en waarvoor. Daarna het vliegtuigje in. Het opstijgen vond ik zelf een beetje spannend, maar eenmaal in de lucht kon je mooi over Texel heen kijken en kon het zelf sturen beginnen. Wat is dat tof! Bochtjes maken, scherpe bochten en later liet hij ons voelen hoe het is om gewichtloos te zijn. Het was een hele zachte landing. Ervaring om nooit te vergeten en mijn passagiers waren gelijk enthousiast om het ook eens te boeken.

Het was een fantastische ervaring

Gewoon fantastisch

Keigaaf

Super mooie rondvlucht gehad over noordelijke deel van Texel, langs de vuurtoren en deel van Vlieland. Mooi het rood gekleurde water van het Wagejot kunnen zien. Zeehonden gespot! Ondanks mijn vliegangst enorm genoten. Aardige piloot met veel ervaring en leuke ideeën voor de rondvlucht. Echt een aanrader, zelfs voor mensen met vliegangst!

Prachtige rondvlucht!

De piloot deed ons suggesties over de te vliegen route waaruit we zelf mochten kiezen. Onderweg zijn wij ook nog gewezen op dat waar wij overheen vlogen. Prachtig om Texel vanuit de lucht te zien!

Supergaaf

Geweldige ervaring om dit samen met je zoon te kunnen doen. Wat ziet Nederland er anders uit vanaf boven. Het is net alsof daar beneden alles in een vertraging gaat. Wij vonden het een topper, met een leuke piloot.

Experience of a lifetime!

I booked a 40 minute flight lesson as a surprise for my partner, so 15 mins lesson and 25 mins flying the plane himself! He absolutely loved it and was shaking from adrenaline afterwards. The teacher/"co-pilot" Roel was so lovely, chilled and enthusiastic! He made the experience extra special for us!

Een geweldige rondvlucht boven Texel meegemaakt, bestuurd door een heel aardige en ervaren piloot. We hebben genoten!!

Wat een feest

Een rondvlucht kado voor onze vader die 89 jaar is geworden. De piloot zorgt ervoor dat hij als co-piloot kan vliegen. Prachtig weer en wat een mooi zicht op het eiland Texel, Vlieland en de wadden. Na afloop krijgt deze co-pilot het mooiste compliment, ‘ bedankt Chef, goed gedaan’. Een onvergetelijke ervaring en herinnering.

Formidabel!

Geweldige ervaring, vooral voor onze zoon met Down-syndroom die van de leuke piloot (Jennie??) even mocht sturen en een bochtje maken in de lucht. Heel leuk!

Super leuk

Duidelijke briefing, uitleg mbt besturing en instrumenten was prima. Leuke piloot, duidelijke instructie tijdens zelf vliegen. Volgend jaar weer een vluchtje.

Was fantastisch

Was een prachtige ervaring met mooi beelden van de wadden eilanden

Het was mooi om de eilanden eens van bovenaf te zien.

Vlotte afhandeling bij boeking van vlucht.

Te kort woorden om het te omschrijven!

Dit was geweldig! Ik had dit als verassing aan mijn vriend gegeven en die heeft het er nu nog over! Goede service, rustige uitleg en een te gekke ervaring! De piloot die met ons mee ging was heel relaxed en hielp je waar het nodig was. Texel vanaf de grond is al prachtig, maar vanuit de lucht is de pracht van het eiland niet in woorden te omschrijven, zo mooi! Als je iets bijzonders aan iemand wilt geven dan is dit een echte aanrader! Petje af voor de organisatie!

Prachtige ervaring

Na een paar keer te zijn uitgesteld vanwege corona en slecht weer, eindelijk de lucht in. We mochten zelf kiezen wat we wilden zien. Dat werd natuurlijk het prachtige Langedijk (onze woonplaats) met het Duizend Eilanden gebied. We vlogen ook over ons huis. Bedankt voor deze fantastische vlucht.

Het leukste vaderdag kado ooit !!!

Mijn vader verrast vandaag met een dagje texel en mooie rondvlucht special ! Top geregeld van A tot Z . Thnx

Top ervaring mooi uitzicht hele aardige piloot

Van de voren waren we zenuwachtig over de vlucht omdat mijn vrouw vliegangst had. Toen we dit hadden aangegeven heeft de piloot alles rustig uitgelegd en alles extra rustig aan gedaan zodat me vrouw het aandurfde. Hierdoor ook geen vliegangst meer. De vlucht was prachtig we hebben veel kunnen zien. Er word ook aan je gevraagd of je specifieke dingen wilt zien. Grote aanrader!! Dylan poppes

Genoten van de rondvlucht boven Texel

We hebben rondvlucht boven Texel/Noord-Holland gemaakt. De piloot vertelde van tevoren al dat het waarschijnlijk niet lukte om boven Vlieland te vliegen ivm oefeningen luchtmacht. Hij heeft een mooie alternatieve vlucht boven Den Helder (marinehaven) en een stuk Noord-Holland gemaakt. Ook nog zeehonden gezien op de ‘Razende Bol’. De piloot zorgde rustige vlucht ondanks de wind. Zelfs voor iemand die niet vliegen houdt is dit een aanrader! Als je echt wat wilt zien dan is vanaf 45 minuten aan te raden. Bedankt voor de prettige vlucht!

Fantastisch

Hele mooie rondvlucht gemaakt met hele kundige en aardige piloot. Echt aan te bevelen.

Fantastisch wat een mooie vlucht over de waddeneilanden

We hadden het mooiste weer van de wereld en konden daardoor ook mooie opnames maken.Een aanrader als je op Texel vertoeft.

Super vet, mooi uitzicht! Echt een aanrader!!

Mijn broer laten vliegen als kado voor zijn verjaardag. Mijn vader en ik waren de passagiers. Echt een hele mooie ervaring. Prachtig uitzicht en totaal niet eng. Leuke lieve piloot. Zeker het geld waard :)!