Texelicious

Superleuk! Jongens vonden het alleen te kort dus volgende x gaan we langer

Geweldige ervaring samen met mijn kleinzoon.

Een rondvlucht boven het mooie eiland met mijn 13 jarige kleinzoon Sem op een stralende en zonnige dag.We hebben ervan genoten en het is leuk om ze deze ervaring mee geven. Groetjes van een oma en kleinzoon Sem.

Prijzige teleurstelling!

Gisteren met ons gezin (man, vrouw, 10-jarige zoon en 7-jarige dochter), een vlucht bij jullie gereserveerd, wij wilden graag de Wadden Eilanden van boven af bewonderen, dit was zeker mogelijk, hiervoor moesten we wel een vlucht van een uur boeken.Vandaag was het dan zover, na betaling wachtende op de piloot, kregen we te horen van de piloot dat we niet over de gebieden konden vliegen waarvoor we geboekt hadden. Op moment van betaling is hier dan ook niets met ons over gecommuniceerd. Een erg prijzige teleurstelling!

Super leuk

Was super leuk

Voor het eerst een vliegles genomen, was erg leuk. Aardige instructeur ook! Tip: ga langer dan 10 minuten, het is zo voorbij :)

Top vlucht!

Erg leuke ervaring. Gemoedelijke mensen. Als je de mogelijkheden en kans krijgt gewoon doen.

Fantastische rondvlucht boven prachtig Texel.

Fantastische rondvlucht gehad boven Texel en het wad. Het weer was perfect en de piloot kon mooie verhalen vertellen over hetgeen we zagen.

Super leuk

Eén van de kinderen van 14 heeft zijn eerste vliegles (ervaring) gehad, waarbij wij passagier waren. De instructeur en uiteindelijke piloot was een aardige jonge man die duidelijke uitleg gaf en onze zoon positief motiveerde. De 30 minuten waren zo om, maar meer dan de moeite waard. Wat ontbrak en wellicht leuk voor de kinderen zou zijn als ze een soort eerste brevet krijgen voor hun eerste vlucht als extra herinnering. Voor herhaling vatbaar !

Mooiste wat ik ooit gedaan heb.

Review: Mijn Eerste Vliegles – Een Onvergetelijke Ervaring Voor mijn verjaardag kreeg ik de kans om iets te doen wat ik altijd al wilde: mijn eerste vliegles. En ik kan met zekerheid zeggen dat het het mooiste was wat ik ooit gedaan heb. De ervaring werd nog specialer omdat ik als verrassing mijn zus en broer als passagiers mee had. De dag begon met een vriendelijke ontvangst en een duidelijke en begrijpelijke uitleg over wat we konden verwachten. Onze instructeur legde alles stap voor stap uit, wat mij geruststelde en enthousiast maakte om te beginnen. Het taxiën en opstijgen was al een avontuur op zich. De spanning en opwinding toen we van de grond gingen, is iets wat ik nooit zal vergeten. Eenmaal in de lucht kreeg ik het stuur overgedragen en mocht ik richting de kustlijn vliegen. De vrijheid en het uitzicht waren adembenemend. We volgden de kustlijn richting Vlieland en genoten van het prachtige panorama onder ons. Het hoogtepunt van de vlucht was toen we toestemming kregen om over Vlieland te vliegen. Het eiland van bovenaf zien was een magische ervaring. Daarna keerden we terug richting Texel. De piloot nam het stuur weer over en landde het vliegtuig, de PH-TEX, veilig op de grond. Het taxiën terug naar onze startpositie was de perfecte afsluiting van deze geweldige vlucht. Deze ervaring heeft mijn verwachtingen overtroffen en ik kan niet wachten om dit nog een keer te doen. Het was een perfecte combinatie van avontuur, leren en genieten, en het feit dat ik dit kon delen met mijn broer en zus maakte het nog specialer. Een absolute aanrader voor iedereen die eens iets spectaculairs wil beleven!

Een belevenis waarbij je de Wadden vanuit een ander perspectief ziet!

We hadden een prachtige mooie dag waarbij het zicht fantastisch was! We hadden de 45 minuten tour gedaan welke ons tot Terschelling heeft gebracht. Mooie plaatjes van bovenaf op de Waddeneilanden met elk hun eigen karakter. Tevens zeehonden mogen spotten op en rond de verschillende zandbanken. Al met al een ervaring voor ons hele gezin en waar we het nog vaak over zullen hebben.

Wat een supermooie ervaring!

Heel mooi rondje over texek en vlieland. Met een piloot die veel uitleg gaf. Super!

Waaaaanzinig !!!!

Prachtige rondvlucht met de chesna en piloot Yuri, sorry naam misschien verkeerd gespeld. Gaven aan van de natuur te houden en zijn over het bijzondere eiland Vlieland gevlogen. Op een hoogte van ongeveer 400 meter...waanzinnig!! Zeehonden gespot en rustig weer op huis aan. Zeker de moeite waard. Ik zou zeggen doen! Je leeft maar 1 keer. Groetjes fam Doolaard

Wij wouden een rondvlucht boeken en kijken of het voor diezelfde dag nog kon. En wat blijkt het kon zelf binnen hetzelfde uurtje al. Wat waren wij blij, en dit wat zeker de moeite waard of te doen. Zo zie je Texel nog eens anders dan alleen vanaf de grond. Top top top.

Super tof

Het was mijn zoon zijn eerste keer, en hij vond het super gaaf. Zou het zo nog een keer doen

Een ervaring om nooit te vergeten!

Wij hebben een prachtige rondvlucht van dik drie kwartier gehad boven Texel, Vlieland, Terschelling en de Waddenzee. Ongelofelijk mooi en je weet niet wat je ziet. De piloot vertelt onderweg wat er te zien is en neemt graag verzoekjes aan om langs te vliegen. Prijs/kwaliteit verhouding is super!

Ik heb genoten. Super goed.

Ervaren piloot die ons de mooiste plekjes van Texel liet zien.

Een zonnige dag in juli met mooi vliegweer. De piloot vertelde ons van te voren waar we gingen vliegen en wat we konden verwachten. Tijdens de vlucht wees hij ons de bijzonderheden. Ik kom graag een keer terug.

PH-TEX ein ganz besonderes Erlebnis!!!

Und hier bekommt "über den Wolkern" eine ganz neue Bedeutung!! Texel bis knapp an Ameland heran, flogen wir am 30.06.2024 15:40 Uhr, 1 Stunde mit der Cessna für verhältnismässig kleines Geld. Wer auf Texel verweilt....nicht entgehen lassen!! Bei der Anmeldung, der Pilot alles ganz nette Leute, Aussicht auf die Inseln wunderschön!!! Seehunde haben wir gesichtet und keine Autos auf Terschelling - natur pur, muss man erleben!!! Danke euch allen auf Texel!!

Geweldig om mooi Texel vanuit de lucht te zien.

De rondvlucht boven Texel en de kop van Noord-Holland zelfs was gaaf om te doen. Zeker een aanrader als je eens iets anders wilt! Ik zeg: doen!

Fantastische vlucht met Tessel Air!

Fantastische vlucht met Tessel Air! Zelf vliegen boven Texel en Noord-Holland. Onder begeleiding van een ervaren piloot heb ik bij Tessel Air een onvergetelijke vlucht gemaakt. Na een korte briefing stegen we op en vlogen we in noordelijke richting naar Cocksdorp. Langs de vuurtoren maakten we een bocht naar links en volgden we de westkust van Texel. Met toestemming van Maritiem Vliegkamp De Kooy vlogen we laag langs de kust naar Callantsoog. Vervolgens volgden we het Noord-Hollands Kanaal richting Alkmaar. Petten, Schoorl en Bergen waren goed te zien vanuit de lucht. Daarna een kleine afbuiging bij Heemskerk/Uitgeest om langs het Alkmaarder- en Uitgeestermeer te vliegen. Vervolgens in oostelijke richting vlogen we over de Beemster naar Purmerend en Volendam. Boven het Markermeer kregen we via de radio de waarschuwing te horen dat er tegenliggend verkeer was "op 12 uur". We weken iets naar rechts uit, waarna we onze koers weer richting Hoorn en Medemblik zetten. Langs de oostkust van Noord-Holland vlogen we terug naar Texel, waar we perfect op de aanvliegroute kwamen. Tip1: Boek een vlucht van een uur, want dan heb je meer tijd om te genieten van het prachtige uitzicht. Tip2: Als je het leuk vindt, dan ga zelf vliegen en boek een vliegles. Een absolute aanrader voor iedereen die op een unieke manier van Texel en omgeving wil genieten!

Een bijzondere ervaring!

Rondvlucht speciaal geboekt omdat onze zoon helemaal gek is van vliegtuigen en er van droomt later zelf piloot te worden. Hij mocht in de lucht zelf sturen en kreeg uitvoerig uitleg over de meters, functies van alle hendels en knoppen. De piloot was erg vriendelijk en betrokken. Voor ons geweldig om te zien dat onze jongen zelf manoeuvres mocht maken en onderweg ook nog eens een prachtig uitzicht over de waddeneilanden. Was wat ons betreft elke cent waard :)

Een onvergetelijke ervaring!

In een woord: Geweldig! Voor de 70ste verjaardag van onze vader cadeau gedaan. Hij kreeg vliegles en wij zaten met z'n tweeën achterin. We vlogen over Texel, naar Vlieland en weer terug. Wat is het prachtig vanuit de lucht! De piloot legde alles goed uit. Onze vader mocht zelf kiezen: een bochtje links of rechtsom. Ook nog de favoriet van de piloot ervaren. Een onvergetelijke ervaring!

Wat leuk om ons mooie Texel vanuit de lucht te zien. Piloot vertelde onderweg wat er te zien was. In 30 minuten een stuk Vlieland en Texel gezien. Een onvergetelijke ervaring. Daarna heerlijk geluncht op het mooie terras. Mijn man was zeer verheugd om deze beleving voor zijn verjaardag te ontvangen.

Een prachtige rondvlucht gehad.

De lucht was helder blauw met ☀️ en wolken. We konden hierdoor Vlieland en Texel goed zien. De Waddenzee was prachtig vanuit de lucht. De piloot wees ons op een groep zeehonden. Ik heb last van hoogten maar hiervan had ik nu totaal geen last. Bedankt voor de ontspannen vlucht !

Ervaring om nooit te vergeten

Na een uitgebreide uitleg over het vliegtuigje kon de vlucht beginnen. Het is enorm gaaf om zelf te vliegen boven Texel en te genieten van het uitzicht. We hebben zelfs Vlieland gezien vanuit de lucht! Ook leuk dat mijn vriend tegen een bijbetaling mee mocht vliegen en kon genieten van het uitzicht en hoe ik over Texel vloog. Als je twijfelt om een vlieglesje te nemen, gewoon doen! Het is super leuk en een ervaring die je nooit meer vergeet!

Postweg 128

1795JS De cocksdorp