WEER EEN WENS VERVULD - WEER OF GEEN WEER!

Ja, ik liep al een tijdje rond met de wens eindelijk eens Texel van boven te kunnen zien. Maar ja, wanneer? Het duurde een poosje maar uiteindelijk is het vlak voor mijn verjaardag - als cadeau voor mezelf - gelukt! Het was die dag i.v.m. het weer wel kantje boordje maar toch was er op gegeven moment groen licht en gingen wij de lucht in. Er was zeker nog een behoorlijk wolkendek en af en toe vlogen wij daaronder en af en toe boven. Ja, binnen een uur in ieder geval tot Ameland gevlogen en terug. Ameland zelf zat helemaal verstopt onder de wolken. Vandaar iets eerder terug en nog een extra rondje boven Texel waar natuur en diverse plaatsen goed te zien waren. Wij vlogen boven Oostereind zelfs nog een rondje om de kerk! Wat een afsluiting van een onvergetelijk belevenis!

Het was echt geweldig!

Het was echt een geweldige ervaring die ik iedereen zal aanraden! De piloot vroeg of wij wensen hadden, zeehondjes en de slufter was ons antwoord. Op zeehondjes uiteraard geen garantie maar wij hadden mazzel. De slufter van bovenaf was ook prachtig om te zien. Ook veel dank aan de vriendelijke piloot die mijn opa en oma het vliegtuig in heeft geholpen. Zij hadden de dag van hun leven.

Fantastische me eerste vlucht na 35 jaar vliegangst

Een fantastische ervaring. Leuk personeel leuke piloot. Alles woord duidelijk uitgelegd. Hoeveel angst ik ook heb ik heb me angst overwonnen dankzei Tessel Air . Iedereen aan te raden. Zo gaaf dik tevreden

Leuke belevenis!

Leuke begeleiding van de piloot. En heel mooi om Texel zo van bovenaf te zien. Zeker aan te bevelen!

ToP

Adembenemend uitzicht daar boven op 500 m hoog

Echte aanrader

Vlier er eens in….

Het was een verjaardagskado van mijn vriend… geweldig!

Zoals ik hierboven al schreef werd ik op de bewuste zaterdag 6-11-2021 verrast. Mijn vriend had een rondvlucht boven de eilanden gereserveerd. Wij verbleven een aantal dagen op Texel. Ik was compleet verrast. We werden heel vriendelijk ontvangen door de baliemedewerkers. Kevin was onze piloot. Hij heeft ons in ruim een uur tijd Texel, Vlieland en Terschelling vanuit de lucht laten zien. Het was een heldere dag dus we konden volop genieten. Kevin vertelde ronduit en was heel enthousiast. We kijken terug op een verrassende vlucht. Henry en Laura

super!

Mede omdat we een midweek in één van de studio's de vlijt verbleven, hebben we een rondvlucht geboekt. Parachutespringen heb ik al eens eerder gedaan. We hebben een prachtige rondvlucht gemaakt boven Texel en ook boven het westelijk deel van Vlieland. Veel zeehonden gezien en abstracte landschappen. Bovendien een hulpvaardige en inventieve piloot. We hebben er erg van genoten!

Geweldig!

Spontaan samen met mijn man besloten een rondvlucht te doen. We konden gelijk de lucht in. Ik vond het best spannend, maar mede door de piloot gerust gesteld. Erg leuk dat tijdens de vlucht veel over het eiland werd verteld. Het was een geweldige ervaring! Zeker voor herhaling vatbaar, wie weet met het hele gezin.

Als copiloot zelf je vliegtuig besturen was een enorme belevenis. Ik zou dit iedereen aanbevelen.

Acrobatische Droomvlucht

Zelf het stuur in handen in de lucht. Waanzinnige ervaring! Op de wadden lagen zeehondjes, daar vlogen we over heen. De instructeur vroeg of we in waren om te voelen hoe het is om gewichtloos te zijn. Op ons enthousiaste ‘JA!’ voerde hij een paar acrobatische acties uit. Een duik naar beneden, een scherpe bocht. Heeeeel gaaf. Als je je adrenaline wil voelen en van prachtige views wil genieten, ga dan vandaag nog!

Erg leuk in zo'n minivliegtuig boven onze mooie waddeneilanden.

Kleinste vliegtuig waar we ooit in zaten, een belevenis op zich. Wel wat gedateerd toestel, is na 50 jaar volgens mij aan vervanging toe, maar dat mocht de pret niet drukken. Goede piloot met aandacht voor zijn passagiers.

Uur gevlogen over de wadden prachtig

Top evaring

Uiterst vriendelijke en enthousiaste mensen. Een top ervaring met super mooi uitzicht over het eiland! Ivm het weer moesten wij 2 keer omboeken, maar 3 keer is scheepsrecht en het was het zeker waard!!!

Een leuke ervaring.

Het was leuk om het wad, de zeebanken, Texel en Vlieland van boven te zien.

Fantastische ervaring voor het hele gezin

Wij als gezin hebben vanmorgen een rondvlucht van 45 minuten gehad. Het was een mooie unieke ervaring, dank zij het mooie weer, uitzicht en onze piloot. Ook de kinderen hebben hun ogen uit gekeken. Als je op Texel bent moet je dit gedaan hebben. Want het uitzicht in de lucht is prachtig. Wij hebben een mooie vlucht ervaren. Met rondje vanuit Texel naar Vlieland, zeehonden, stukje Terschelling en weer terug.

Een super ervaring die nog betaalbaar is ook.

Erg fijn. Alles is duidelijk, persoonlijk en je krijgt een leuke beleving, vooral natuurlijk als het ideaal weer is.

Was een grandioos vlieg ervaring.

Het werd heel goed uitgelegd en daar was ik erg blij mee. De instructeur nam alle tijd om alles goed uit te leggen. Zal zeker nog een keer terug gaan. Ga zo door TESSEL AIR.

Ik wist niet dat het op mijn verlanglijstje stond, maar het hoorde er zeker thuis!

Door mist in de ochtend en een defect aan één van de vliegtuigjes moesten we extra lang wachten voor de vlucht, maar ondertussen genoten we op het vliegveld van de parachutisten die voor ons landden. Eenmaal aan de beurt legde Paul, de piloot alles goed uit en mochten we nog wat foto's maken, heel relaxed. Ook in de lucht vertelde Paul wat we zagen en legde hij nog wat uit. We troffen (door het lange wachten) 'golden hour' wat het extra mooi maakte. Zelf mogen vliegen had ik nooit geambieerd, maar het was ontzettend leuk om te doen, vooral de bocht naar links bij de Cockdorp. En wat een uitzicht over de Waddenzee (laag water)!! Wij kennen Texel goed en konden alles goed zien en herkennen onder ons. Wat een avontuur! De tijd vliegt (!), maar het was in één woord: geweldig! Het mooiste cadeau voor mijn verjaardag, onvergetelijk.

Fantastische ervaring / Top bedrijf!!

Super vriendelijk personeel! Top directeur! Mooie vlucht gemaakt;)

De eerste ervaring is altijd intens. Onze eerste vliegtocht was vertrouwd en vermakelijk.

We hadden al heel erg lang de wens om te vliegen en die wens heb ik uit laten komen voor mijn zusje en mijzelf. Mijn zusje wil dankzij de vlucht, misschien piloot worden. Voor mijzelf was al de planning om in 2022 een deltavliegbruffet te halen. Maar had nog nooit gevlogen. Toen we instapte voelde het gelijk vertrouwd. De piloot was ook erg aardig. We zijn over 4 eilanden gevlogen in een uur tijd. Nu snappen we waarom een piloot vaak een koptelefoon draagt. Want in de cockpit was het erg luidruchtig. We hebben genoten en veel video`s gemaakt. We hopen vaker een rondvlucht te mogen maken als het budget ernaar is.

De mogelijkheid om Waddeneilanden vanuit de lucht te zien

In een gemoedelijke sfeer maakten we kennis met de piloot die ons vanaf Texel naar Ameland v.v. zal gaan vliegen. De omstandigheden waren perfect: Laag water, blauwe lucht en reeds lage zon. Texel, Vlieland, Terschelling en Ameland waren prachtig zichtbaar. Net zo als de drooggevallen zandbanken. De piloot wees ons op de bezienswaardigheden zoals zandbanken met rustende zeehonden. Het uitzicht vanaf het vliegtuig is perfect. Mooie gelegenheid om foto's te maken. Een aanrader voor iedereen die het wad met zijn eilanden eens van boven wil bekijken.

Super mooie ervaring

Was verrassing voor mijn man maar had de minuten niet goed geboekt. Ik kreeg alsnog een extra vlucht dus zijn we alletwee geweest. Super fijn geholpen

10 minuten echt zelf sturen

Vooraf lang de tijd gekregen om alle vragen over het vliegtuig en de opleiding te stellen. Zodra we in de lucht waren kreeg ik het stuur in handen en pas vlak voor de landing moest ik deze weer afgeven. Fijn dat er ondanks het slechte weer eerder in de week toch een plek was in het weekend zodat ik toch kon vliegen. Echter is het betalen van weekend toeslag wel jammer aangezien ik dit cadeau had gekregen op een doordeweekse dag.

45 min rondvlucht Zeerobben gezien en een aantal Waddeneilanden Prachtige vergezichten Voor herhaling vatbaar ( wel met oordoppen..)