Waanzinnig!

Het was een geweldig ervaring. Ik was voor het eerst met een rondvlucht mee en zou het zo weer doen mede dankzij het weer en natuurlijk de piloot werd een vlucht om niet meer te vergeten. Dank je wel.

Ongelooflijk

Een ervaring om nooit weer te vergeten prachtig hoe Texel en het wad er van boven uitziet

Fantastische ervaring

Wat onwijs leuk! Super mooi uitzicht vanaf boven en het was erg leuk om zelf het roer in handen te hebben. Aardige piloot die uitleg gaf over het vliegtuig en omgeving. De 2 passagiers waren me kinderen van 12 en 9 jaar, die vonden het prachtig en wilden eigenlijk meteen nog een keer. Ik raad het zeker aan!!

Geweldige ervaring!

De eilanden van bovenaf aanschouwen heeft iets magisch. Met zo af en toe een voorbij schietende wolk of een zwerm vogels, zien hoe prachtig het Waddengebied is!

Super leuke ervaring.

Heel gaaf om het eiland vliegend te ontdekken. Hele aardige en vakkundige piloot. Echt een unieke ervaring!

er is maar 1 woord voor nodig: prachtig!

ik heb onwijs genoten van de vlucht over de waddeneilanden! parallel aan het andere vliegtuigje naast ons maakte het nog mooier. ik heb hele mooie beelden en geweldige herinneringen gemaakt. het was een hele vette ervaring!

Erg geslaagd!

Het was een ontzettend leuke ervaring. Kind mocht naast de pilot zitten en had de dag van zijn leven. Zeker doen als je op texel bent!

Niet echt een aanrader....helaas

Wij zaten achterin het vliegtuigje waarvandaan je sowieso niet echt foto’s kunt maken. Er werd ook niet verteld waar we vlogen. Sterker nog, er werd niets gezegd. Bovendien konden we door de nevel ook bijna niets zien. Heel jammer. Absoluut de € 210,00 niet waard.

Fantastisch

Onze vliegtocht die we op 15 sept 2021 hebben gemaakt was zeer geslaagd. Ondanks de laag hangende bewolking hadden we een goed uitzicht over dit mooie eiland en de piloot wist uiteraard de de beste plekken te vinden. Tijdens de vlucht gaf de piloot regelmatig duidelijk uitleg over de plaatsen waar we overheen vlogen. We vertelden onze ervaring aan 2 andere gasten in ons hotel en die hebben direct ook een vliegtocht gereserveerd en bedankten ons voor deze tip. Voor herhaling vatbaar.

wat een geweldige ervaring

goede rustige piloot, goede vriendelijke service, alles top. ik had dit veel eerder moeten doen en dan een vlucht van een uur of zo. dit is wat ik eigenlijk had moeten worden....

Prachtige vlucht boven Vlieland

Mooie lage vlucht over strand, Slufter, zeehonden en Vlieland.

Fantastisch!!

Goede ontvangst en introductie. Aardige en kundige piloot voor zover ik kan beoordelen :) Mooi weer geweldig uitzicht

Geweldige ervaring

Wij hebben onze (bijna) 13 jarige zoon een rondvlucht van 25 min gegeven voor zijn verjaardag. Na het opstijgen mocht hij gelijk het stuur overnemen. Wat een ervaring!! De piloot op onze vlucht was super relaxed, vriendelijk en legde de zaken goed uit. Moeder en opa op de achterbank hebben ook genoten van de vlucht. Zoonlief kan niet wachten totdat we weer een keer op Texel zijn, dan komt hij graag weer naar het vliegveld.

Geweldig!! Dus...., we moeten zuinig zijn op onze waddenzee!!

De rondvlucht op zich was geweldig, al vind ik de tarieven wel wat aan de hoge kant. Verder werd ons pas bij het instappen vertelt, dat een vlucht over het water richting Vlieland niet mogelijk was vanwege militaire oefeningen op dat moment in dat gebied. Wat tevens inhield dat het bewonderen van de div. zeehonden op de zandplaten daardoor ook niet mogelijk was, en we uitweken naar het vaste land (Dn Helder), wat minder interessant was. Een teleurstelling toch. Ik had deze bovenstaande mededeling/bericht graag eerder willen horen van Tessel Air, voordat ik betaald had of men had wat van de prijs af kunnen halen, vanwege deze beperking. Niet gebeurd..., jammer. Wellicht voor een volgende keer ter overweging?? Mvg: Gert de Bruin

Geweldige rondvlucht met fijne piloot Kimo

Mooie rondvlucht bij rustig weer en mooi uitzicht over Texel, Vlieland en Den Helder gemaakt met gezellige piloot Kimo, die veel wist te vertellen en ons erg leuke plekken heeft laten zien. Een aanrader.

Het was een geweldige ervaring. Rondje om het eiland, boven de kust, langs de vuurtoren. Verder had ik geluk met het weer, waardoor ik de horizon kon zien. Ik wil volgend jaar weer een weekendje vliegen boeken.

HEMELS

Ik zat naast de piloot, wat een voorrecht. Alleen het instappen was toch wel wat lastig wanneer je niet zo soepel meer bent. Maar toen ik eenmaal zat was het alleen maar genieten. Wat een prachtige, vaak nog ongerepte natuur van bovenaf te zien. Smaakt naar meer!

Waanzinnig!

Wat een waanzinnig leuke ervaring was dit. Zelfs mijn man, die er een beetje tegenop zag om in zo'n klein vliegtuigje te gaan, vond het geweldig. Het is echt een belevenis en het was een hele mooie afsluiter van onze huwelijksreis op Texel!

Duidelijk, goed georganiseerd en professioneel

Een kwartier gevlogen met Sam. Inchecken ging snel en soepel. Sam liet ons mooie plekjes zien en kon het een en ander goed uitleggen. Vliegtuig was oud en rammelde maar vloog prima. Jammer dat ervaren piloten nauwelijks betaald krijgen. Ze hebben toch een hele verantwoording? Zonder hen geen veiligheid en geen rindvluchten.

Helemaal in de wolken!

Wat was het een mooie vlucht. Door de lage bewolking zowel onder als boven de wolken gevlogen. Daarna door een gat in de wolk weer de landing ingezet. Ik was letterlijk en figuurlijk helemaal in de wolken!

super mooi!

Tijdens ons verblijf in studio's DE VLIJT hebben we een vlucht geboekt. Onze piloot heeft met name over de wadden bij Texel en Vlieland gevlogen. Indrukwekkend mooi. Vanuit de lucht soms een prachtig abstract landschap. Natuurlijk hebben we ook zeehonden gezien.

Een prachtige eerste vliegervaring voor mijn dochter

Ik was al eerder van plan om een keer naar Londen te vliegen met mijn dochter voor haar verjaardag, maar door de covid uitbraak was het er nog niet van gekomen, en dit bleek een heel leuk alternatief deze zomer toen we een weekje op Texel waren tijdens onze vakantie. Zo was die eerste keer toch heel bijzonder. Dochter superblij - en wij als ouders ook natuurlijk :)

Geweldig!

Vriendelijk ontvangst bij Paracentrum Texel en vertaalde zich door naar de vlucht. Ik heb een 'proefvlucht' gedaan van 10 minuutjes. Wat vliegt dat voorbij zeg. De piloot van dienst was ontzettend behulpzaam, kreeg een zeer nette uitleg en heb zelf even kunnen taxien maar vooral het zelf vliegen is grandioos. Zeer zeker voor herhaling vatbaar, maar dan een stukje langer ;-)

Schitterende beleving,op schitterende dag

Dit was een mooi verjaardagscadeau van mijn vrouw,eindelijk een prachtige vlucht kunnen maken boven mijn geliefde Texel.Met een zeer veilig gevoel nam ik plaats naast een deskundige en zeer vriendelijke piloot.Helaas weet ik niet zijn naam,maar het was op 8 sept om 13.50.Hij maakte ook nog na afloop van de vlucht leuke foto's bij het vliegtuigje, de PH TexDit was mede het prachtige weer een zeer bijzondere ervaring.

Leuke piloot. Verteld onderweg dingen. Alleen jammer dat we niet over de andere eilanden konden. Nu hopen dat wij winnen zodat we alsnog dit kunnen doen!