Gruwelijk Fantastisch !!

I did it!!! Néé…We did it!! Samen met mijn dochter van 13.000ft naar beneden gestort.. Wat een belevenis, een serieuze vrije val, een geweldige vlucht en dankzij Joost weer met beide voetjes veilig op de grond!

Er heerst een zeer ontspannen sfeer. De instructeurs waren heel aardig en zorgde voor een fijne sprong! Super

24-08-24 voor de 2e keer gesprongen, het blijft een geweldige ervaring. Ook echt leuke mensen die daar werken in Zeeland. Gewoon een keer doen.

Geweldig♡

Skydiven is echt super gaaf! Relaxe sfeer. Heel professioneel. En leuke instructeurs :)

Perfect!

Eindelijk iets van mijn bucketlist kunnen afstrepen. Instructeur was hartstikke leuk. Alles was perfect :)

Ervaring voor het leven

Erg makkelijk om online te boeken. Alle informatie is goed te vinden en met een paar klikken kun je boeken. Vriendelijk ontvangen bij de check-in. Ook hier duidelijke uitleg. Ik ging samen met mijn dochter en dat verliep ook goed. Bij het aandoen van het harnas wederom vriendelijke geholpen. Ik had geboekt met beeldopnames en vanaf dat de "instructeur" bekend was kwamen ze filmen en kletsen. Tijdens de vlucht naar boven werd alles nog eens doorlopen. Daarna de sprong en ik voelde me heel de sprong veilig. Het was een mooie evaring en het beeldmateriaal kregen we dezelfde middag nog in de mail.

Het was voor mij altijd al een bucketlist ding om te doen, maar skydive zeeland heeft mijn verwachting niet beter waar kunnen maken. Alle instructeurs en medewerkers waren heel erg vriendelijk. De instructeurs zijn zeer ervaren en maken er een leuke ervaring van.

Afgelopen zondag mijn eerste duosprong gedaan, het was een geweldige ervaring. Ik ga het zeker nog eens doen en ik kan het iedereen aanraden.

Waanzinnig!

Helaas was er behoorlijk wat vertraging door de weersomstandigheden. Gelukkig was er wat te drinken en te snacken, waardoor het wachten minder erg was. De sprong zelf was top, personeel was vriendelijk en enthousiast. Echt een hele bijzondere ervaring! Bedankt :).

Heel erg gaaf!

Goed welkom en al het personaal / de instructeurs stellen je goed gerust en zijn heel enthousiast over skydiven. Enige feedback: Na het open gaan van de parachute moet je even zelf de handvatten vasthouden en maakt de instructeur het harnas wat "losser". Dit voelt heel eng als je niet weet wat er gaat gebeuren. Handig om dit van tevoren even uitgelegd te krijgen.

Geweldige kick

Voor mij de 2e skydive ervaring, vorige was ook hier in Zeeland. Weeral zeer goed verlopen, top qua organisatie. Even moeten wachten door het weer, maar dat hoort erbij. De vlucht en sprong zelf was top, leuke begeleider.

GRANDIOOOOOOS

Op vrijdag 19 juli jl heb ik (83) samen met mijn kleindochter een sprong gemaakt vanaf midden Zeeland. !. Het personeel, van dame achter de receptie tot en met de instructeurs, allemaal geweldig. Alle tijd voor instructie en op gemak stellen. PETJE AF De sprong op zich heb ik vergeleken met het lied van Volumia... HOU ME VAST. De veiligheid en controle voor en tijdens het springen is heel goed, niets ontsnapt aan de aandacht, dus HOU ME VAST. De 2de zin van het lied gebeurt bij het springen vanuit het toestel, LEG MIJN HOOFD MAAR OP JE SCHOUDER, dat moet de springer doen bij de instructeur. En weer HOU ME VAST enz enz. Dit lied is gemaakt voor SKY DIVEN. Nogmaals GRANDIOOS

Fantastische ervaring.

Zeer vriendelijke ontvangst en begeleiding. Mij werd duidelijk uitgelegd welke handelingen van mij verwacht werden. Tijdens de vlucht werd over hetgeen te zien was op de grond verteld. Na de sprong, het was helder weer, voelde ik me zo vrij als een vogel. De landing ging heel goed, ik vond het een fantastische ervaring.

Supergaaf

Ik had de tandem parachutesprong voor mijn verjaardag gekregen. Het was heel spannend i.v.m. mijn hoogtevrees, maar op dat moment heb je daar echt geen last van. Het was echt een supersprong en een onvergetelijke ervaring

HET WAS GEWELDIG !!!!!!

Bij mij tandemsprong zat ene Alex . Super relaxe gast . Het is echt een aanrader zou het zo weer doen.

GEWELDIG!!!

Wat een beleving, een mega-ervaring rijker, een droom die is uitgekomen! Een goed onthaal, duidelijke uitleg, heerlijk team mensen! Dit is iets wat ik iedereen kan aanraden. De vrije val...machtig mooi, de rust na het openen van de parachute...prachtig wat een uitzicht. Na de landing dus met beide benen weer op de grond...adrenaline stroomde nog door mijn lijf "shaky legs"...wauw...een dag om nooit meer te vergeten. Amazing!!!

Unieke ervaring van een lang gekoesterde droom

Wat een prachtige dag. Alles klopte vandaag: het weer was prachtig, de instructeurs zijn vrolijk en vriendelijk, de vlucht was prachtig en de landing was zacht. Fantastisch! Ik wilde al heel lang een parachute sprong maken en toen mijn zoon (12) daar ook heel enthousiast van werd hebben we geboekt. We zijn allebei geweest en vonden het beide geweldig.

Overweldigende ervaring

Het was een prachtige sprong met professionele begeleiding

Geweldig!!!

Professioneel team, vriendelijke mensen. Ze stellen je gerust voor de vlucht als je zenuwen hebt. De eerste 5 seconden was ik best bang tijdens de free fall maar daarna is het echt genieten en voel je de adrenaline door je lijf gieren! thanks Skydive Zeeland, dit was echt het coolste dat ik ooit gedaan heb!! :)

10/10

Super smooth and exciting.

Mega zotte sprong onder goeie begeleiding

Het was prachtig weer en niet teveel wind. Ik had een hele toffe instructor die me heel vriendelijk onthaalde. Hij legde veel uit en zorgde dat ik er zin in had. Wij kozen voor de hoogste sprong en ik ben geen minuut bang geweest! Je wordt zeer deskundig begeleid en de sprong was de Max! Bedankt voor deze toffe ervaring!

Onvergetelijke sprong

Ik had er ongelooflijke zin in mijn eerste sprong. Was natuurlijk wel lichtelijk nerveus maar ik werd heel erg op mijn gemak gesteld door mijn instructeur waarmee ik de tandemsprong ging doen. Een heel ervaren en sociaal persoon.dat was super fijn waardoor ik alle vertrouwen in de sprong had. Hij legde alles nog een goed uit en daar gingen we...nog nooit zoiets meegemaakt...fantastisch wat dat met je doet. Om nooit meer te vergeten. Ook op de grond was iedereen van de crew heel aardig en vriendelijk. Ik kan het iedereen aanraden!

Amaaaazing!

het was een geweldige onvergetelijke ervaring! De voorbereiding op de sprong verliep heel vlot, ik hoefde niet lang op mijn sprong te wachten. mijn instructeur was erg aardig en ik voelde me heel veilig. Ik raad het iedereen aan!!!!

Goed georganiseerd skydive centrum

Ik voelde mij ten alle tijden veilig. De instructeurs weten wat ze doen. Super ervaring! Een echte aanrader.

Onvergetelijke ervaring die het herhalen waard is@

Eerste keer skydiven geprobeerd bij Skydive Zeeland. Enthousiast en ervaren personeel, geen minuut onveilig gevoeld. Uitleg wat betreft de houding tijdens het springen had wel wat langer gemogen.

Calandweg 44

4341RA Arnemuiden