Geweldig!!!

Geweldige sprong. Hele fijne relaxte sfeer en hele aardige mensen.

IN ÉÉN WOORD......GEWELDIG!!!

Was een totale verrassing voor mij. Samen met mijn zoon een sprong gemaakt. Alles is perfect geregeld en er hangt een zeer relaxte sfeer. Wat een ervaring......dit is niet mijn laatste sprong geweest, smaakt naar meer.

Het was een geweldige ervaring

Mijn ervaring was geweldig om nooit te vergeten, alleen vond ik de begeleiding en de informatie iets minder, omdat er alleen tijdens de introductie werd gezegd hoe en wat, en daarna werden die dingen niet herhaalt. Ik had het ook fijn gevonden als ze oordoppen aanraden vanwege de druk die op je oren komt wanneer je de sprong doet. Verder vond ik het iets om nooit te vergeten, en ben ik blij dat ik het heb gedaan.

Wat een geweldige ervaring!!!!!!

Je komt aan en er word duidelijk verteld wat er gaat gebeuren. Ook bij het aantrekken van je veiligheid tuigje. En daarna weer alles goed uitgelegd. En in het vliegtuig werd er van het uitzicht genoten en wat je allemaal kan zien. Hadden ook echt een hele mooie dag konden echt de Zeelandbrug zien Het was echt geweldig!!!!!!

Geweldige ervaring

Het was echt een ervaring die ik nooit zal vergeten. Zo gaaf om te doen en zo'n aardige intructeur die me echt op mijn gemak stelde

amazing experience

Its amazing,good experience

• Would you recommend us? Yes

Heel vet.

De parachute sprong vond ik prachtig, had wel wat meer willen worden meegenomen in de voorbereiding. Zoals parachute vouwen en hoe dingen werken. Maak er een experience van!!

Wauw!

Als je het overweegt ga het dan vooral doen! Bij deze club voel je vanaf de eerste minuut welkom en veilig. Je wordt goed ontvangen, heldere uitleg en instructies. Je merkt dat veiligheid belangrijk is, alles wordt dubbel gecontroleerd maar voor de rest vooral genieten en ‘down to earth’ kletsen met de aanwezige staf. Bob en Lee waren onze instructeurs, enorme professionals en fijne mensen. We hebben ons geen seconde onzeker gevoeld door de manier hoe zij alles uitleggen en ons meenemen in wat er gaat gebeuren. Echt een wereld ervaring en een top club om bij te gaan springen! Dus niet twijfelen, maar gewoon gaan doen!

Bijzondere ervaring

een week geleden mijn eerste sprong gemaakt met behulp van een fijne en ervaren crew. We hebben gesprongen vanaf 12.000 feet Na een vrije val van een kleine minuut ging de chute open waarna er een geweldig uit over de zeeuwse wateren was. Nu een week later kijk ik nog steeds in de lucht, en denk vooral aan de spectaculaire vrije val die ik dan nog steeds keer op keer beleef. Een ervaring die de meeste van ons toch eens moeten meemaken! Heb gesprongen met mijn zoon en twee kleinkinderen en vonden het alle vier geweldig!!!!

Ongekende kriebels

Het weer startte slecht, lang wachten, communicatiefout waardoor we bijna vergeten waren. Maar de duik in het ijle maakte alles goed. Ongekende kik , een ervaring om zeker nog eens over te doen. Hier staat geen leeftijd op. Tof

Spectaculair

Zeer vriendelijk onthaald! Voldoende uitleg en een super service. Daarnaast nog de belevenis van de parachutesprong. Hier kom ik zeker en vast nog eens terug!

Gevoel los en vrij te zijn van de wereld

De start in het vliegtuig was heel spannend, omdat ik voor het eerst ging skydiven. Mijn coach was heel vriendelijk en hij gaf duidelijke instructies. Toen we uit het vliegtuig sprongen maakten we meteen een backflip. Dat was erg gaaf! De vrije val heeft een minuut geduurd maar voelde zo voorbij. Ik voelde me vrij als een vogel. Met de parachute had ik mooi uitzicht over de hele omgeving. De landing was soepel. Een supertoffe ervaring!

Fantastisch!!

Mijn duosprong was echt de max!!! Weer een ervaring rijker. Fenomenaal, ik heb er echt van genoten. De uitleg was ook heel goed gegeven voor we mochten instappen in het vliegtuig.

I felt like an Super Hero...

It was awesome, the moment i stepped into the flight i didn't realize that it will give me a lifetime experience. Since, it was my first time jumping. Still i feel the adrenaline which rushed in my body during the jump. When i went through the clouds and saw the land i felt it like heaven. The troopers who are all diving, seriously they are all blessed to see and experience this kind of adventure. I am still and i will make jumps as much as possible till i die...

Waanzinnig!

Dikke aanrader!

Een fantastische beleving

Echt een geweldige ervaring gehad, erg aardig personeel. Een tandemsprong van 9000ft gemaakt met Leander. Vond het erg fijn hoe hij alles uitlegde en er een top ervaring van heeft gemaakt. Hierbij heeft hij ook een film gemaakt, erg leuk dat je hierin het hele proces ziet, vanaf de grond tot de sprong en weer de landing op de grond.

Ik schiet worden te kort

Een word FANTASTISCH!!!

Fantastisch!!

Fantastische ervaring! Leuke instructeur die je alles goed uitlegt en je ook eens met de parachute laat sturen. Leuke beelden achteraf ook! Ik raad het iedereen aan!!

Waanzinnige ervaring met perfecte begeleiding en één voor één vriendelijke medewerkers!

Het was een fantastische ervaring. Beetje stress maar door de deskundige begeleiding en uitleg, was ik snel gerustgesteld. Sprong was fantastisch en voor herhaling vatbaar! Fantastisch geschenk om nooit meer te vergeten! Erg bedankt, topteam van skydive Zeeland!

Gezellige en kundige instructeurs die je goed begeleiden tijdens deze mooie ervaring.

Super, zeer mooi, toffe ervaring

Super, zeer mooi, toffe ervaring

Geweldig!!!

Iedereen was zo aardig en relaxt dat je gelijk een rustig gevoel kreeg. Ook al ben je bloednerveus, door de sfeer daar wordt het minder. In 1 woord geweldig!

Het ultieme gevoel van vrijheid!

Dit was mijn tweede sprong in NL. De eerste op Texel en nu dus de tweede in Zeeland. Wat was dit weer een onvergetelijke ervaring! De eerste keer kwamen we bij het paracentrum en bleek het vliegtuig defect te zijn. Super jammer maar buiten de macht van iedereen. Het personeel heeft super netjes direct alles opnieuw ingepland. Heel fijn hoe zij hiermee omgingen. Geen gedoe gehad verder, dus top! Gisteren voor de tweede keer gesprongen en deze ervaring was weer zo anders dan de eerste sprong. Bedankt en hopelijk tot ziens bij een derde sprong!!

Om nooit meer te vergeten

Wilde dit al heel lang doen en uiteindelijk gedaan bij Skydive Zeeland. Wat een geweldige ervaring. Goede begeleiding, mooie omgeving en dan de sprong. Dit is niet uit te leggen in woorden maar moet je echt ervaren. Onbeschrijfelijk gevoel. Een adrenaline kick met een vrije val maar liefst 60 seconden (13000ft) en dan gaat de parachute open en is de wereld onder je zo mooi. Had gekozen om er video/foto's van te laten maken en daar had ik ook zeker geen spijt van. Zijn zo goed gelukt. Absolute aanrader!!

Geweldige ervaring

Merkte dat ze de zaken goed op orde hadden. Toen we werden opgeroepen om ons bij de hangaar te melden kregen we een duidelijke briefing waarin uitgelegd werd wat er in elk stadium van ons verwacht werd en werd de veiligheidsharnas aangetrokken. De kennismaking met de instructeur verliep soepel en tijdens het taxiën van het vliegtuig was de stemming in de cabine super goed doordat de instructeurs op een leuke manier met elkaar omgingen waardoor ik een schoolreis gevoel kreeg en er totaal geen spanning heerste. Nadat we uit het vliegtuig gesprongen waren en genoten had van een super gave vrije val kreeg ik zelf nog de mogelijkheid om de parachute te besturen, wat echt super leuk is om mee te maken. De omgang tussen mij en de instructeur verliep ook heel goed, een echte aanrader voor iemand die ook wil Skydiven. Zou persoonlijk zeggen dat als je écht graag wilt maar niet zeker weet of je durft je het toch een kans moet geven want voor mij was dat het geld dubbel en dwars waard!