super

het was super.

Waanzinnige sprong gemaakt! Prachtige belevenis en ervaring!

Daar onze jongste zoon 40 is geworden dit jaar en ik binnenkort 70 jaar hoop te worden, hebben wij beiden een tandemsprong gedaan. Natuurlijk hebben wij de tandemsprong gemaakt van 13000 ft, want als je doet, dan moet je het goed doen! Maar wat een hoogte wanneer je uit het vliegtuig komt! En wat een enorme kracht op je lichaam, wanneer je naar beneden stort! Ik heb genoten, want ik had mij geheel overgegeven aan de instructeur. Ik vertrouwde hem volledig, want hij controleerde alles heel zorgvuldig van tevoren. Op zijn vraag wanneer ik een tweede sprong ga maken heb ik hem geantwoord; "Over tien jaar weer!". Maar om eerlijk te zijn, wanneer ik weer een sprong cadeau krijg, dan ga ik meteen weer!

Adembenemend

Ik heb jaren terug een ballonvaart in Nieuw-Zeeland mogen doen en dat was zo fantastisch om mee te maken. Echter, zelf het luchtruim ingaan, is voor mij niet te beschrijven zo mooi. Ik ben zo blij en dankbaar dat ik dit heb mogen meemaken. Dit was mijn eerste sprong, maar zeker niet mijn laatste.

Perfecte eerste tandemsprong

Geweldige ervaring. Voor het eerst gesprongen. Voorbereiding en uitvoering helemaal goed. Dank voor deze memorabele ervaring. Ik kan niet wachten om nog een keer te springen.

Het mooiste cadeau voor mijn 80e verjaardag.

Na een mislukte poging op 26 augustus, er was te veel bewolking, is het ons op 19 september gelukt om de Extreme Tandem Skydive van 13.000 ft. te maken. Ik kreeg dit geweldige cadeau van mijn kinderen voor mijn 80e verjaardag en mijn oudste kleindochter kreeg dit voor haar bachelor diploma Accountancy. Het was een geweldige belevenis om als opa en kleinkind door het Zeeuwse luchtruim te zweven. Ik zit nu nog regelmatig te genieten van de video opname die van mijn sprong gemaakt zijn. Ik heb alle vrienden en familie deelgenoot kunnen maken van deze geweldige gebeurtenis. Alles was perfect geregeld. Dus als je de kans krijgt dan moet je dit zeker doen voordat je er niet meer toe in staat bent. .

The ultimate High! Stay Stoked

Wat een geweldig gave ervaring is dit. Vanaf het moment dat je een boeking hebt gemaakt weten ze je van goede info te voorzien. Bij aankomst word je goed ontvangen en de sfeer is super relaxed. Alles wordt duidelijk en goed uitgelegd. Voor de familie is de locatie ook top omdat je alles van heel dichtbij mee kan maken. De sprong was geweldig en een filmpje + foto's is zeker de moeite waard. Van begin tot eind kreeg ik veel vertrouwen en dat resulteerde in een geweldige en onvergetelijke dag.

Onvergetelijk!

Dé beste dag uit mijn leven. Ik zou het zo opnieuw willen doen!

Amazinggg!!

Mijn eerste sprong 13.000ft heb ik echt als onvergetelijk ervaren! Dat gevoel is echt onbeschrijfelijk vanaf het opstijgen tot de landing vooraf was ik ontzettend gespannen uiteraard maar al met al een geweldige middag.

fantatisch

extreme sprong gemaakt. was een fantastische ervaring, ontvangst en begeleiding verliepen super. Werd op je gemakt gesteld en alles liep als een geoliede machine. Zou het zo weer doen

goed georganiseerd dus vol vertrouwen een geweldige sprong!

gepassioneerde buddy's zorgen voor een veilig gevoel. Leuke begeleiding. En het belangrijkste: een gewéldige ervaring rijker! Deze uitdaging kan ik iedereen aanbevelen; met een groep dit avontuur aangaan. De zenuwen samen opbouwen en dan de ontlading. Een paar buddy's spraken geen Nederlands en dat is geen probleem; heel goed dat de kinderen wél een Nederlands sprekende buddy kregen.

Fantastisch!

Super toffe en unieke ervaring. Zeer vriendelijk personeel en prachtige locatie. Zeker aan te raden!

Dit was fantastisch!!

Geweldige ervaring! Voor herhaling vatbaar!

Was een geweldige belevenis die ik samen met me dochter heb mogen mee maken

Was in een woord geweldig mooi weer weinig wind goede begeleiding in een woord TOP

het was fantastisch!

de deur die openging en de instructeur die me uit het vliegtuig duwde. nadien het prachtige uitzicht tijdens de vrije val en de wolken die me tegemoet kwamen. het had me een beetje overweldigd, maar ik wende er snel aan eens de parachute openging en kon genieten van het prachtige uitzicht! de mooie weersomstandigheden en de eerste sprong van de dag met de lachwekkende instructeur, beter kon het gewoon niet worden. het was een fantastische ervaring! ongelooflijk!!

Fantastische ervaring met geweldige crew van Skydive Zeeland

Was 2de maal dat ik deze ervaring mocht meemaken en is keer op keer super!!! Allemaal geweldige mensen die bij jullie het gebeuren nog meer fantastisch maken...ik zou het aan iedereen aanraden die twijfelt dit te doen om het zeker te doen bij jullie...een dikke pluim voor heel jullie team!!! TOP!!!

Adembenemend

Mooie locatie en zeer kundig/vriendelijk personeel. Al met al een bijzondere ervaring die ik (en mijn vriendin) niet had willen missen. Zeker de moeite waard om er een paar daagjes Zeeland aan vast te plakken als je net zoals ons niet uit de buurt komt.

Wat een geweldige ervaring!

Zeer aardige medewerkers. Prima uitleg en begeleiden je goed tot weer op de grond. Het pand mag wel een kleine restylen hebben.

Geweldige beleving !

Een fantastische ervaring die eigenlijk iedereen minstens eenmaal in zijn of haar leven mee zou moeten mogen maken.

GEWELDIG

Even moeten wachten tot de mist weg was, maar dan startte het meest geweldige avontuur. Goede organisatie, top instructeur, een fantastische ervaring en een zachte landing. Voor herhaling vatbaar!!!

Gisteren 17-9-2021 mijn eerste tandemsprong gedaan met een supervriendelijke en aardige instructeur. Alles was heel goed geregeld en duidelijk. We hadden prachtig mooi weer. De vrije val was geweldig ! Had deze sprong voor mijn verjaardag (64 jaar) van mijn zoon gehad. Mooiste verjaardagscadeau ooit. Weet zeker dat ik hier nog een keer ga springen.

Goede service en begeleiding leidt tot onvergetelijke ervaring

Mocht zelfs een gratis 2e sprong maken omdat mijn video was mislukt na de eerste. Wat een service ! Kan jong tot oud aanbevelen om deze ervaring te krijgen, dit vergeet je noot meer mede dankzij de prima medewerkers van Skydive Texel en Zeeland.

Een geweldige en fantastische ervaring.

Voor mijn 50e verjaardag een Tandemsprong gekregen bij SkyDive in Zeeland. Heb bij het inchecken, na een leuke ontvangst een upgrade gedaan voor een sprong naar 13000 feet (4 km) . Na ruim een halve dag wachten i.v.m. laag hangende bewolking ging het uiteindelijk gebeuren. Na een duidelijke instructie, samen met je instructeur, in mijn geval Leander (een hartstikke leuke vent) eindelijk het vliegtuig in. Wat een geweldige ervaring was het, nadat we uit het vliegtuig zijn gesprongen. in 1 woord Fantastisch. Iedereen bedankt voor deze geweldige dag, jullie professionaliteit, en gemoedelijke leuke sfeer. Groet Richard.

Helemaal geweldig

Na lang wachten in verband met de weersomstandigheden uiteindelijk toch de sprong mogen doen. Wat een heerlijke ervaring. Vriendelijk personeel en goede uitleg. Ik heb me heletijd op mijn gemak gevoeld

Super toffe ervaring die ondanks het weer toch doorging.

Door lage bewolking konden we niet op onze geplande tijd (09.00) de lucht in. De medewerkers hielden ons goed op de hoogte en gaven aan dat we de vlucht naar een andere dag konden verzetten of in de buurt konden blijven. Mocht het toch kunnen dan zouden we gebeld worden. We zijn naar het strand gegaan en dat zorgde ervoor dat het geen wachten meer was. Om 17.00 uur gingen we toch de lucht in. Super gaaf om te springen en de instructeur maakte dat het helemaal niet spannend was. Dus trek een hele dag uit voor het c springen dan ben je ook niet teleurgesteld als het wordt uitgesteld.

Klantvriendelijk en super toffe ervaring

Op 11-09 om 09.00 uur stond onze sprong gepland. Door lage bewolking kon het helaas niet doorgaan en moesten we maar hopen dat het open zou trekken later die dag. We werden heel goed op de hoogte gehouden. Om 12.30 uur werd aangegeven dat we tot 16.00 uur sowieso niet zouden mogen vliegen, dus we konden iets anders gaan doen en op stand-by blijven staan, voor het geval het misschien na 16.00 uur wel zou kunnen. We zijn iets anders gaan doen en om 17.00 uur mochten we dan toch de lucht in! Gelukkig waren we in de buurt en zo weer op locatie. Het springen was geen moment spannend. De instructeurs zijn heel ontspannen en je weet dat je in goede handen bent. Springen zelf was super gaaf! Dus een top ervaring, ondanks dat we lang moesten wachten.