Wat een geweldige ervaring was dit ! Zelf zo bang voor hoogtes , maar bij deze sprong helemaal geen last gehad van de hoogte , je beleeft het zo op een andere manier ! Super gaaf om dit te hebben mogen mee maken en een super mooi uitzicht vanaf boven! Het was fantastisch Owja .. super fijne buddy’s waar je aan wordt gekoppeld!

Geweldige sprong, om nooit te vergeten.

Vriendelijk personeel, goede communicatie en de sprong zelfs was een unieke ervaring. De sfeer bij de hangar was ontspannen en gezellig.

Goede begeleiding

Fantastische ervaring om nooit meer te vergeten

Slydive Zeeland heeft gezorgd voor een van de spannendste en mooiste momenten uit mijn leven. Alles verliep zeer professioneel en vlot. 20 minuten na aankomst konden we al springen. De instructeurs zijn zeer vriendelijk en hebben alles heel mooi in beeld gebracht. De optie om alles te laten filmen, vind ik zeker een meerwaarde! Een echte aanrader!

Een ervaring om nooit te vergeten! Fantastisch

Deze uitdaging is om nooit te vergeten. Ik zelf raad het iedereen aan om het te doen! Een sprong voor je leven. Ik zou zo opnieuw Willen springen.

Onvergetelijk!

Jarenlang stond dit op mijn bucketlist en werd vandaag afgevinkt! Wat een ervaring! Het gevoel van de vrije val is onbeschrijfelijk! Heel vriendelijke mensen, die op elke vraag konden antwoorden :-). Ik voelde me helemaal op mijn gemak en vol vertrouwen om deze ervaring mee te maken. Ik raad het iedereen aan die twijfelt, gewoon doen! Zeker bij Skydive Zeeland, toffe bende en zeer professioneel.

Het was geweldig

Vanaf het moment bij aankomst tot het weggaan is het goed geregeld. Ik had de sprong samen met mijn vader en alles is gefilmd, daarbij is er door mijn buddy(Joost) ook rekening gehouden met mijn vader en is hij ook gefilmd en de buddy van mijn vader heeft mij ook gefilmd. We hadden heerlijk weer en daardoor een prachtig uitzicht en onderweg naar beneden werd aangegeven waar wat was, Het was een geweldige ervaring !!!

De sprong is een geweldige ervaring

Van de ontvangst tot het vertrek heb je te maken met een zeer vriendelijk team, als je vragen hebt krijg je een deskundig antwoord mocht je het niet meteen begrijpen wordt het je nogmaals duidelijk uitgelegd. Tijdens de sprong werd door mijn buddy gewezen op herkennings punten zoals steden welke te zien waren. Een voor mij geweldige ervaring was dat ik tijdens de afdaling even onder zijn toezicht enige voorzichtige draaien te hebben mogen maken. Mijn dank voor het gehele team.

Absoluut onvergetelijke ervaring

Ik ben afgelopen zaterdag met mijn oud-huisgenoten gaan skydiven bij Skydive Zeeland. Het was een prachtige dag en we keken er onwijs naar uit. We sprongen van 4 km hoogte, met een vrije val van een minuut. Natuurlijk was dat vooraf allemaal een beetje spannend, maar de crew en vooral mijn instructeur Helder gaven me meteen een kalm en vertrouwd gevoel. Het was overduidelijk dat ze wisten wat ze deden en dat ze allemaal enorm veel ervaring hadden. Ik heb er van begin tot eind van genoten en als het kon, was ik meteen weer het vliegtuig in gestapt. Doordat de vrije val een minuut duurde, had ik ook echt de tijd om alles bewust in me op te nemen en te genieten. Ik had niet eens in de gaten dat de parachute op dat moment nog niet open was, maar dat gaf me juist een heel bijzonder en kalm gevoel. Ik heb me nog nooit ergens zó veilig en zo vrij gevoeld als tijdens deze sprong en kan niet wachten om het weer te doen!

fabelachtig mooi

het was een fantastische ervaring. Knikkende knieeen aan de sprong begonnen, maar dat was al over toen ik uit het vliegtuig sprong. Was bang dat ik te zwaar zou zijn, maar kon mocht de sprong toch maken.Heb veel last van mijn oren gehad ( en nog wel een beetje). Een ervaring om nooit te vergeten.

Skydive Zeeland: de ultieme adrenalinekick hoog in de lucht!

Skydive Zeeland is gewoonweg awesome! Vanaf het moment dat ik binnenwandelde, voelde het alsof ik in een film zat - adrenaline pumping en mijn hartslag op een nieuw record. De instructeurs waren net superhelden, me door de lucht leidend terwijl ik mijn leven overwoog én mijn kapsel in de wind liet wapperen. Het uitzicht tijdens de vrije val? OMG, onbeschrijflijk! Schoon en goed verzorgd waren de faciliteiten ook, maar serieus, wie kijkt daarnaar als je uit een vliegtuig springt? Skydive Zeeland: de ultieme kick die je moet meemaken!

Voor mij was dit het mooiste kado voor mijn 16e verjaardag! Eentje om nooit te vergeten, ook het filmpje en de fotos ,een blijvende herinnering. We werden vriendelijk ontvangen door jullie en ik had een super toffe monitor, dit wil ik zeker nog eens doen Groetjes Hanne

Waanzinnig

Op 6 april was ik jarig en om 22.00 kreeg ik de opdracht mijn bucketlist op te schrijven. Op de 1e plek: parachutespringen. En laat ik dat ook precies van mijn vriend als cadeau krijgen. Op 7 april 13.30 melden voor een sprong met 1 minuut vrije val. WAUW, WAANZINNIG. En mijn vriend zou ook gaan. Ik werd gekoppeld aan instructeur Eloy, super chille gast. Hij gaf goed duidelijke uitleg en zorgde dat de spanning niet de overtoon ging voeren. De sprong? Adembenemend. Wat heb ik genoten. Bizar om mijn vriend uit het vliegtuig te zien gaan. Gewoon, weg was hij. Na de sprong weer veilig en hyper op de grond. Het was geweldig en adembenemend. Zo tof

TOP ervaring!!

Wat een dag!! Een ervaring dat ik iedereen aan zou raden, gewoon doen!! Mooie locatie, ik had super weer en alles was tot in de puntjes geregeld.

Adembenemend mooi, heerlijk gerustgesteld en vol enthousiasme

Wij hadden een geweldige dag in Zeeland. Heel het team bestaat uit enthousiaste mensen. Zowel achter de balie, als bij het klaarmaken van de sprong, als de instructoren! De accommodatie is deels ietswat verouderd en aan vernieuwing toe.

Fly like an eagle

Ontzettend gaaf. Instructeur wist me gerust te stellen. En alles goed geregeld.

Geweldig!!!

Alles was heel goed geregeld bij aankomst. Het weer zat goed mee en heb daardoor niet lang moeten wachten. Wat een ervaring! Ik wou zeggen dat de bucket list is afgevinkt, maar dit wil ik nog meer ervaren!

super

een geweldige ervaring zeker de moeite waart

GEWELDIG

Heb mijn parachutespringen kado gekregen van een hele lieve goede vriend . Samen zijn we de sprong aangegaan op 23 September 2023 Het weer was fantastisch, mooie wolken partij en een lekker zonnetje. Ik heb genoten vanaf het eerste tot het laatste moment. Goede instructies, super leuke man waarmee ik sprong, leuke film gemaakt. Ik heb een topmoment beleefd. Ik ga dit zeker nog een keer doen. Echte aanrader. Tot een volgende keer.

Super toffe ervaring

Ik ben vorig weekend voor het eerst wezen skydiven bij Skydive Zeeland. Hierbij heb ik gelijk gekozen om vanaf 4 km hoogte te springen. Dit was een geweldige ervaring, ik kan het iedereen aanraden. Het uitzicht over Zeeland en de rest van Nederland is prachtig. Op locatie werd ik vriendelijk ontvangen, ook de begeleider van de sprong was erg aardig. Ik had ervoor gekozen om mijn sprong te laten filmen en dit heeft hij ook erg leuk gedaan, dikke pluim. Wel hadden wij een reservering om 13:00 en er werd gezegd dat je een halfuur van te voren aanwezig moest zijn, maar ergens tussen 14:00 en 14:30 pas plaats werden we pas geroepen voor de sprong. Dit was echter wel duidelijk aangegeven op de site dat het soms even kan duren. Maar je zit op een leuke locatie en je kan genieten van de vliegtuigen die langskomen en de andere mensen die naar beneden springen. Leuke ervaring en zeker aan te raden.

Met Skydive had ik de dag van mijn leven!

Het cadeau van mijn kinderen voor mijn 80ste(!) verjaardag werd met een duosprong bij Skydive een onvergetelijke ervaring. Zó goed begeleid door buddy, geen angst gehad, en over 5 jaar nog eens???

Super ervaring!

Wat een avontuur! Een aanrader voor iedereen! De beelden en foto’s zijn zeker de moeite om erbij te nemen, deze crazy sprong moet toch worden vastgelegd op camera.

Fantastisch!

Vooraf ging alles erg goed, ik kreeg als verrassing voor mijn verjaardag deze parachutesprong cadeau en degene die het had geregeld zei dat ze heel erg behulpzaam waren en goed meedachten bij het organiseren. Eenmaal bij aankomst waren de medewerksters heel vriendelijk, degene met wie ik was kon zelfs nog spontaan aansluiten om mee te springen omdat er nog plek over was. Hier deden ze totaal niet moeilijk over en het was geen enkel probleem. We hoefden maar een halfuurtje te wachten voordat we aan de beurt waren en alles werd duidelijk uitgelegd. Ook de sprong was fantastisch en al het beeldmateriaal hebben we dezelfde avond nog ontvangen. Al met al; 10/10. Fantastische ervaring en een enorme aanrader!

Once in a lifetime experience die ik graag nog eens doe!

De beste ervaring die ik ooit gehad heb! Ik had nog nooit gevlogen in een vliegtuig, en nu kan ik zeggen dat ik nog nooit geland ben met een vliegtuig ;) Mijn instructeur Helder was geweldig en legde alles enorm goed uit. Vanuit de lucht zie je zoveel van de omgeving, het was prachtig weer met wolken waardoor je goede referentiepunten hebt hoe hoog je zit. Mijn liefde voor extreme hoogtes en sport is door dit alleen maar meer aangewakkerd!!

Geweldig !

Zo gaaf van het moment dat je aankomt tot je weer geland bent een top belevenis!