Waanzinnig!!!!

Je wordt goed ontvangen en er wordt duidelijk uitgelegd wat je moet doen. Voor je het weet heb je je pakkie al aan en ben je al onderweg naar het vliegtuigje en ga je vertrekken. Had verwacht dat het eigenlijk doodeng zou zijn maar kwam erboven in de lucht achter dat ik er eigenlijk helemaal klaar voor was. (Ook al kon je natuurlijk niets anders meer dan springen.) Heb het laten filmen en ben helemaal happy met het filmpje en de fotoos. Ik zou het zo nog een keer doen!!

FANTASTISCH!!!!

Wij hebben met vier familieleden een extreme Skydive (13.000 FT) bij Skydive Zeeland gemaakt. De complete ervaring heeft op ons een zéér positieve indruk gemaakt en werd het mede hierdoor een geweldige ervaring. Een hele gemoedelijke en zéér (klant) vriendelijke sfeer. Van aankomst tot het einde goede, vriendelijke en deskundige begeleiding EN humor. Juist door die sfeer totaal geen moment van ongemak o.i.d. gehad. Ook de begeleiding door de instructeur was zeer relax maar duidelijk en heeft de sprong tot een fantastische super ervaring gemaakt. Een familielid van 77 maakte met ons de sprong en de ontvangst en begeleiding van hem was ook TOP!! Liefdevol en met respect begeleid maakte ook hij de sprong van zijn leven! Wij zijn zéér enthousiast over Skydive Zeeland en het smaakt naar meer! Absoluut een aanrader! Dank je wel Skydive Zeeland!!

Top beleving aanrader

Was echt een prachtige beleving en het ging beetje miss met de foto’s en filmpjes maar de aardig medewerker Rob heeft het goed uitgelegd en de foto’s en filmpjes netjes geleverd zoals net hem afgesproken, en nog extra een leuke hooide gestuurd om het nog mooier te maken, Ik zou het graag willen meer doen maar volgende keer de solo opleiding in Texel.

Zeer aanrader!

Onwerkelijk

Wat een ontzettende ervaring om een tandem sprong te maken bij skydive-zeeland. De communicatie en service liep heel soepel. We waren snel aan de beurt. De instructeur stelde ons helemaal op ons gemak met een persoonlijke kennismaking en duidelijke instructies. Zeker een aanrader!

I got to fly, totally such a BUZZ ! I will back !

I had my first ever parachute jump last Saturday and it was just so BRILLANT ! I have dreamt of flying so many times and this just felt likea dream come true.It was wonderful, i was on a high all weekend.I will defintely be doing it again and will ry to encourage friends and family so i can do it with them :) Thankyou for the introduction !

GEWELDIG!

Was een verrassing, voor mijn verjaardag! Mega spannend maar zo een gave ervaring! Voor herhaling

Geweldig!

Gisteren hebben wij een parachutesprong gemaakt bij sky dive Zeeland. Wij zijn hartelijk ontvangen. De instructies werden duidelijk uitgelegd en daarnaast werd je ook gelijk op je gemak gesteld. Een fijne instructeur gehad die mij gerust kon stellen,omdat ik het toch wel een spannend vond. Hierna een geweldige ervaring beleeft, die ik zo weer zou doen.

fantastic

unforgettable experience !

• Would you recommend us? Yes

Meest gave ervaring ooit!

In Zeeland gaan skydiven met 2 vriendinnen. Superrelaxte sfeer, voelde heel veilig en gezellig. Wat een te gekke ervaring! We komen zeker nog een keer terug!

Een dag die je moet meemaken!

Het is een hele gave en bijzondere ervaring. Je wordt omgeroepen en de zenuwen springen al omhoog. Je gaat met je begeleider het vliegtuig in en die maakt je helemaal ready voor de sprong. Het vliegtuig gaat open en je ziet de eerste springers gaan en dan is het jou beurt. Je voelt de kijharde wint en denkt oohw ja nu gaat het gebeuren. En je springt eruit en die vrije val is een bijzonder gevoel. Je moet het maar doen om er over mee te praten. Na de vrije val gaat je parachute open en dan komt het besef moment van de vrije val. Super gaaf! En dan als je eenmaal hangt kan je je bezig houden met het uitzicht zo gaaf niet normaal. Je mag daarna nog even zelf de parachute besturen en dan kom je bij de landing na de landing zit je nog vol adreline en het besef hoe super gaaf het was. Ik was helemaal nog in de wolkjes onderweg naar huis. Dit was een dag om nooit te vergeten en zeker om nog een keer te doen.

Ongelooflijke ervaring

De begeleider was fantastisch Dat gevoel dat over je komt als je richting vaste grond gaat Dat prachtige zicht Voor ik het vergeet Als je je aanmeld de vriendelijkheid waarmee je word ontvangen,echt super Mooie ervaring onvergetelijk

Fantastische ervaring met toffe mensen

Ik heb mijn eerste parachutesprong bij Skydive Zeeland gemaakt. Van begin tot het einde goed, vriendelijke, deskundige begeleiding. Werd door de hele sfeer gelijk op je gemak gesteld. De instructeur ( met dank aan Eli) heeft er aan bijgedragen dat mijn eerste sprong een waanzinnige ervaring is geworden. Wat een positieve, gezellige gast die gelijk ervoor zorgde dat het gewoon ok was wat we gingen doen. Super bedankt!!

Het parachutespringen in Zeeland is de meest geweldige belevenis!

De parachutesprong in Zeeland was fantastisch. De instructeurs waren allemaal erg vriendelijk en begeleiden je goed door het proces, waardoor zij je helpen en kunnen geruststellen. De instructies werden meerdere keren herhaald, zodat de sprong veilig zal gaan. Hierdoor heb ik optimaal kunnen genieten en ben ik een geweldige ervaring rijker!

Wat een prachtige ervaring

Wat een prachtige ervaring. Alles wordt goed uitgelegd. En diegene waar ik mee sprong was echt aardig en stelt je op je gemak.

Fantastisch!

Beetje onwennig bij aankomst is het ontvangst meer dan hartelijk. Vriendelijke mensen, goede uitleg en het stap voor stap doornemen van alle handelingen laten je het hele proces helder en duidelijk inzien. Eenmaal in harnas wordt alles prettig en voelbaar gecontroleerd. In het vliegtuig, al een ervaring op zich, worden de laatste voorbereidingen gedaan en doorgesproken. Eenmaal bij de deur begint het avontuur. Een split second dacht ik f#*€*k om daarna direct te beseffen dat weerstand geen zin heeft, overgeven aan het moment wel! Door omstandigheden sprongen wij vanaf 13000ft, door de wolken en de kou. Veel lawaai en geruis, grijs. Na de wolken de nette blokken, weilanden en dorpen in zicht, helemaal geweldig. Als de parashute opent is er alleen nog maar stilte. Bengel je lekker in de lucht en oriënteert de instructeur je zodat je weet waar je vliegt. Prachtig, stil, groots en waanzinnig om langzaam naar de grond te gaan. Onderweg oefen je vast de landing zodat ook de laatste stap helemaal duidelijk is. Zonder meer een geweldige ervaring onder leiding van kundige vakmensen die er alles aan doen om er een onvergetelijk moment in je leven van te maken. Ik kom zeker terug!!

Écht TOP

Na Teuge terug naar Zeeland. De mooiste plek om te springen!!! Dit was de 3e keer en zeker niet de laatste!!!

Zeer mooie ervaring

Alles was duidelijk en de mensen waren zeer vriendelijk, nog bedankt voor de mooie ervaring.

Hoogtepunt van je bucket list!

Het was allemaal erg goed geregeld. Iedereen was relaxed en niemand had echt stress. De buddies bij de tandem sprong zijn gezellige mensen die jou ook lekker ontspannen houden. De sprong zelf gaat natuurlijk ontzettend snel, maar was elke seconde waard!

Fantastisch!!!

Super actie! "gooi je schoonmoeder uit het vliegtuig" Zo kreeg ik een screenshotfoto in de app van mijn s dochter, afgelopen week met de opmerking gaan we,...?! waarop ik heel stoer, tuurlijk wanneer terug appte. Nou er is plek as zaterdag 9.00u slik uhhh ik ben net een week oma geworden. Wat doe ik mijn dochter aan.? Maar na 5 min alle beren op de weg gezien te hebben heb ik volmondig ja gezegd!! En echt zaterdag 7-5-22, was het zover. Wat een hilarisch rit was de heenweg wat hebben we veel gelachen zo nerveus dat we waren. we stonden eerst voor een dichte balie te wachten om een broodje te kunnen bestellen, koffie in een te kleine beker schonken en bij het instappen in de auto een blikje Red bull over de voorstoel knoeide. Hihi nerveus valt mee!! Veel te vroeg aangekomen zagen we de staff zich verzamelen. De een Lekker in het zonnetje aan een kop koffie de ander uit een busje stappend om te gaan douchen en weer een ander tandenpoetsend met een grote glimlach je welkom hete. Echt fantastisch! Na aanmelding werden onze namen omgeroepen om in de harnas gehezen te worden en kregen uitleg over wat er ging gebeuren. We maakten kennis met ons instructeur die je echt het vertrouwen geeft dat het goed komt. dan is het zover om in het vliegtuigje te stappen op naar 13000 ft pfff wat een hoogte. Dan gaat de deur open en gaat het gebeuren.. god wat heb ik gedaan is wat er door mij heen gaat en geef een gil bij de sprong maar echt dat is maar 2 sec. Wat is dat gaaf als de instructeur je tegen je schouder tikt om je armen wijd te doen. Het is in 1 woord overweldigend gaaf. De vrije val is echt zo vet had wel wat langer mogen duren. En dan die rust die komt nadat de parachte uit is getrokken en zelf mag sturen. Echt fantastisch!! Een smil van oor tot oor. Aan alle medewerkers mijn instructeur (naam ben ik vergeten) en mijn schoondochter bedankt voor deze ongelooflijke mooie sprong / dag! 1 om nooit meer te vergeten Liefs jannietta Boltjes De trotse oma

Fantastisch

Gisteren een geweldige tandemsprong gehad. Wat was de sfeer relaxed en gemoedelijk. Iedereen vriendelijk, en werkend met passie en plezier. Van aanmelden tot aan de landing was een groot feest. Dit was mijn tweede sprong, en zeker net zo geweldig als de eerste maar dan zonder de zenuwen, omdat je weet was er gaat gebeuren. Volgend jaar weer. En....... Wat is Zeeland een mooie locatie

Eentje om nooit te vergeten

Van begin tot eind een fijne ervaring! Genoten!

Fansupertastisch, woorden schieten tekort, het is met niets te vergelijken.

De sprong vanaf deze (super)hoogte was geweldig, ik heb genoten van de extra tijd die dit opleverde. Voor mij had er net wat meer begeleiding en voorbereiding mogen zijn. Afgelopen jaar sprong ik (voor het eerst) in Teuge en daar ben ik met terugwerkende kracht blij om. Door mijn eerdere ervaring wist ik wat me ongeveer te wachten stond. De sfeer bij Skydive Zeeland was prima, relaxed en sympathiek.

GEWELDIG

Eerste keer een sprong gemaakt en dit was onbeschrijfelijk! Werden begeleid door top instructeurs en onder begeleiding even de parachute mogen besturen, wat natuurlijk super was. Een echte aanrader en een top ervaring, wij komen zeker nog eens terug!

Het is abnormaal

Het gevoel wanneer je net uit het vliegtuig valt gaat zo tegen je natuur in, maar is zo abnormaal gaaf! Alle werknemers zijn aardig en behulpzaam, top ploeg! Leuk hoe je instructeur met je omgaat wanneer je ook gefilmd wordt! Zeker een aanrader om erbij te doen, anders krijg je zeker spijt achteraf!