Corememory!

We hebben deze sprong cadeau gedaan voor de 16e verjaardag van onze dochter om haar eraan te herinneren dat je soms een sprong moet wagen! Ze vond het geweldig. Vriendelijk en kundig personeel waar ze zich snel op haar gemak voelde. Ze heeft zonder spanning deze ervaring ten volle beleefd! Aanrader!

Een hele fijne sprong gemaakt geweldige mensen die daar werken gr wil

Het was mijn 2e sprong Hele fijne instructeur Lekker sportief afgedaald en genoten van het uitzicht. Het was weer super

Geweldige ervaring

Echt een topervaring Super vriendelijk personeel die je echt op je gemak stelt

Fenomenaal

Heerlijke ervaring! Je volledig overleveren aan je begeleider en de zwaartekracht. Machtig :-D!

Leuke ontvangst goede uitleg sprong geweldig netje terug gebracht bij spring punt. Gaat het zeker eens doen op deze locatie in Zeeland.

Niet denken, gewoon doen! Wauw!

Eerste sprong, 9000ft. Spannend, maar met een enthousiaste tandem-master een super gave ervaring! De middag van m'n leven gehad, een absoluut hoogtepunt ;) Nu nog eindeloos nagenieten met de prachtige Handycam beelden!

Fantastisch

Geweldig team , leuke mensen. Goedebegeleiding en een geweldige ervaring. Echt een aanrader voor jong en oud

Unieke en fantastische ervaring

Als je met het vliegtuig naar 13000 voet stijgt, en de deur gaat open, even slikken en denken : waar ben ik aan begonnen.. Maar eenmaal de sprong begon een unieke prachtige ervaring. Fantastisch uitzicht en een heel vriendelijke instructeur. Zeer goede organisatie. Dikke pluim.

Ontzettend gaaf!

Ontvangst was top! Na alle gegevens te hebben ingevuld moesten we nog heel even wachten voor we het ‘harnas’ aan kregen. Na wat korte instructies konden we het vliegtuig in. De begeleider die ik had stelde mij gerust door lekker over koetjes en kalfjes te praten. De sprong was fantastisch, de vrije val was het leukst, rondjes draaien met de parachute open wat minder. Ik kwam hierdoor lijkbleek beneden en heb me nog flink wat uurtjes misselijk gevoeld. Maar het was het allemaal waard. Het is een ‘once in a lifetime’ en zeker aan te raden! Die paar uurtjes duizelig nam ik maar voor lief ;)

Geweldige ervaring die ik mezelf gelukkig cadeau heb gedaan.

Direct na de vrije val kon ik alleen maar ‘geweldig’ uitroepen en eenmaal veilig geland bleef de glimlach op mijn gezicht de rest van de dag gebeiteld. Een dag later begon de nuance van deze ervaring tot me door te dringen. En realiseerde ik me vier verschillende emoties. Het moment van verlaten van het vliegtuig. Ineens was het pas echt, echt waar. Besefte ik me. De vrije val geeft ongelooflijke energie. Ik heb het filmpje echt nodig om het keer op keer te beseffen en opnieuw te beleven. Dan de rust als de parachute open is gegaan. Bijna vriendelijk hoe je dan langzaam rondkijkend te wereld onder je ziet. Dat werd enorm versterkt toen ik even zelf mocht sturen. Volop genieten. Na het landen was ik ontroert bij het bedanken en afscheid nemen van mijn duo partner. Kennelijk ontstaat in heel korte tijd zowel letterlijk als figuurlijk een band. In mijn enthousiasme zocht ik direct naar mogelijkheden zelf te leren springen. Helaas met mijn 66 jaar te oud. Dan zit er dus niets anders op dan mezelf nog eens een tandemsprong cadeau te doen. Dat ga ik zeker doen.

Fantastisch om Zeeland zo vanuit de lucht te zien

Iets dat ik al zo lang wilde doen deed ik gewoon samen met de kinderen. We wonen zelf in Nieuwvliet en daarmee is het herkenbare "op de grond" fantastisch om vanuit de lucht te mogen zien. De in-check, de instructies, de leuke instructeurs en uiteraard het springen: het was geweldig!

Wow! Supervet!

Echt fantastisch. Fijne en goede begeleiding en toffe instructeurs. Maken er echt een mooi moment van.

Geweldige ervaring!

In het begin een beetje nerveus geweest, maar door de geweldihe begeleiding van de instructeurs vol vertrouwen de sprong gemaakt! En dat gevoel is niet te beschrijven zo geweldig! Dit gaan we zeker vaker doen!

eenmalig

Dit stond al heel lang op mijn Bucketlist. Ik ben blij dat ik het gedaan heb.

Ongelooflijk vet

Vriendelijk personeel simpele instructies en heel snel aan de beurt de vlucht was op zich zelf al mooi maar de vrijeval was geweldig zelf nog mogen sturen dat was ook bijzonder waarschijnlijk ga ik dit nog wel een keer doen

In woord Super!

Een aparte belevenis, met mijn hele gezin springen uit een vliegtuig op 13.000 ft. De begeleiding en de instructeurs van het skydive centrum waren erg goed, dankjewel voor deze superervaring!

Geweldig! Echt een aanrader

Het was een soepele ervaring van begin tot einde. Leuke tandemsprong gemaakt, Die smaakt naar meer. Echte plus: Snelheid van ontvangst tot sprong. Sfeer op de locatie Enige verbeterpunt: gasten/kijkers hebben op locatie geen mogelijkheid tot een drankje. Is handig te weten in de voorbereiding.

Fantastisch

Wat een geweldige ervaring Vriendelijke mensen Goed geholpen in 1 woord een fantastisch moment beleef!

Geweldige ervaring!

Het was een top ervaring! Supervriendelijke instructeurs, goede organisatie, prachtig uitzicht vanaf de hoogste sprong,.. Ik zou het direct opnieuw doen! Spijt dat ik geen video heb laten maken, want dit zou een goed aandenken geweest zijn.

geweldige ervaring!

van tevoren nog ff andere mensen zien springen, daarna was ik zelf aan de beurt. had een leuke instructeur waar ik overigens ook samen mee sprong. zeker voor herhaling vatbaar! zit al beetje rond te kijken om een brevet te halen

13000 ft

See you soon

• Would you recommend us? Yes

Een geweldige beleving

ik had de sprong al lange tijd op mijn verlanglijstje staan en afgelopen zondag was het dan zover. ik had wel een voorstelling vooraf maar het pakt toch anders uit. Ik heb er van genoten. het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ook mijn tandemmaatje was heel professioneel. ik had direct vertrouwen in hem en dat heb je ook wel nodig :- ) want het is spannend. groet, patricia de visser

Fantastisch

Het gevoel dat je krijgt als je naar beneden valt is gewoon fantastisch! Ik zou het iedereen aanraden

Fantastische skydive ervaring.

Ik had eigenlijk in 2021 geboekt maar door een blessure moest ik dat verzetten. Dezelfde actievoorwaarden bleven van toepassing (zelfs 1 jaar na dato). Na het inchecken moest wij een klein uurtje wachten terwijl wij wat vluchten konden zien vertrekken. Daarna waren wij al aan de beurt. Fijne begeleiding en een fantastische sprong. Kan niets negatiefs bedenken. Absolute aanrader.