Goed en duidelijk geholpen

Via X ben ik zeer goed geholpen

vlugge en vriendelijke service

Dezelfde dag nog geholpen en fijne persoonlijke service. Waar vind je dat nog tegenwoordig.

Voorbeeldig!

Ik ben nu al 19 jaar abonnee en heb in al die jaren eigenlijk niets te klagen, reele prijzen, bijna nooit storingen en als het dan zo is, zijn ze er als de kippen bij om het te verhelpen, goed bereikbare klantenservice vindt ik dan ook belangrijk. Vele malen beter dan dat KPN waar ik een mobiel abonnement heb… Kortom: voorbeeldig,

Sinds 1-11-2023 abbonee en nu al teleurgesteld

Ik heb een stabiele en betrouwbare internetverbinding nodig voor mijn werk als IT-beheerder i.c.m. storingsdiensten. Op 18-11-2023 ging voor zover ik kan zien het licht uit van mijn glasvezellijn..vermoedelijk om dat KPN die mijn abbonement heeft beëindigdaar SKP het licht nog niet heeft aangezet. Gebrek aan fatsoenlijke afspraken maken tussen de providers? Ik heb gekozen voor overstapservice en mijn SKP abbonement startte op 1-11-2023 een mijn KPN abbonement eindigde op 8-11-2023 en toch gaat het ondanks de overlapping nog fout. Slechte start SKP. Als ik overigens had geweten dat er in het weekend alleen maar registratie plaatsvindt en geen actieve probleemoplossing, staat nergens in de informatie op de site, dan had ik NOOIT een abbonement via SKP genomen vanwege het risico op storingen waarbij geen actieve oplossing plaatsvindt!!!!!!

Geacht heer Houthuijsen, Allereerst wat vervelend dat u problemen heeft ondervonden met de verbinding. Dat is uiterst ongewenst. De omzetting tussen de providers is goed gegaan, er is wat uw vermoeden is geen spraken van een afsluiting of een fout tussen de providers. De aan en afmelding is naar behoren verlopen. Onze verwachting naar aanleiding van de probleemoplossing is dat er een contactprobleem bij uw aansluiting in de woning zat. Dan met name in de glasvezelkabel (patchkabel) op de SKP aansluiting. Aangezien de signalen er op afstand op dit moment goed uit zien gaan we er vanuit dat dit een enkele situatie is geweest. Mocht u toch hetzelfde probleem nog eens ervaren dan horen we dat graag dan lossen we dit bij u thuis op. Op de vrijdagavond, zaterdag en zondag rijden bij ons alleen monteurs voor grote storingen. (Dat is bij iedere provider zo.) Uiteraard gaan we u de eerstvolgende werkdag waar mogelijk dan meteen bij staan. Zo is dat vanmorgen ook geweest. Desondanks blijft het een vervelende situatie om het weekend zonder verbinding te zitten. Onze excuses daarvoor.

Zeer vriendelijk was mevrouw Ranja

Persoonlijk contact

Heerlijk om weer persoonlijk contact te kunnen hebben en in overleg te kunnen gaan met Jotronics en de service balie van SKP. Een verademing tov de grote aanbieders.

matig

reeds meerder keren geklaagd over slechte wifi / al jaren bieden geen oplossing is op dit moment / laatste dagen helemaal slecht nu supertrage internetverbinding / niet via wifi / sinds gister tv slecht beeld / sinds gister

Beste Michel, Dank voor uw melding en wat vervelend dat de verbinding met wifi niet naar behoren werkt. Als besproken heeft de monteur gisteren apparatuur in de straatkast vervangen. Vandaag is de monteur langs geweest voor uw aansluiting. Hier is e.e.a. binnenshuis vervangen waaronder een slecht contact hersteld. We vertrouwen hierop dat u internetproblemen tot het verleden behoren. Mocht u nog ergens tegenaan lopen dan horen we dat graag.

Vriendelijke mensen en goede dienstverlening

Na het uitleggen van het probleem met Ziggo, stonden de mensen van SKP meteen voor ons klaar. Ze zijn vakkundig en leggen alles goed uit.

Uitstekende service, kwaliteit en flexibele dienstverlening

Nadat mijn voormalige provider per ongelijk een maand voor einde contractdatum mijn internet afsloot was SKP zo flexibel de volgende dag een monteur te sturen en direct hun diensten te leveren. Prijs/kwaliteit verhouding is buitengewoon goed en dat met zo'n service! Ik zou iedereen in Nootdorp SKP aanraden!

Zeer netjes en correct

Uitstekend en vriendelijke jongens.

Geweldige helpdesk, erg goede service

De door ons gekozen abonnementen voldoen prima. Wat ons vooral doet besluiten om bij SKP te blijven is de geweldige helpdesk. De mensen bij SKP weten waar het over gaat en reageren direct, klachten worden dezelfde dag opgelost. Onlangs nog, bij en vraag op vrijdagavond omtrent een nieuwe PC, werden wij op zaterdag ochtend gebeld. Met telefonische ondersteuning van de helpdesk werd het probleem verholpen. Bij welke provider maak je dat mee??

Snel, vlug en vriendelijk

doeltreffende hulp bij het activeren van TV2GO

helpdesk goed bereikbaar en doeltreffende hulp bij het activeren van TV2GO

Geen problemen en prima medewerkers bij vragen

Ik heb een paar keer contact gehad met Cindy. Die heeft voorkomen dat ik naar een andere aanbieder ben gestapt. Reageert snel op mijn vragen en denkt actief mee en stelt zo nodig aanvullende vragen als ik niet geheel duidelijk ben. Grote klasse dus. Ik weet niet of jullie aan gratificaties of bonussen doen maar indien ja is Cindy voor mij kandidaat no 1.

SKP

Het bevalt goed,en hebben tot nu toe geen problemen

Supersnel, vriendelijk en redelijk geprijsd

Ruim 12 jaar genoten van SKP dienstverlening. De glasvezel is supersnel en als het een keertje niet doet wat je verwacht, dan hebben ze een kundige en vriendelijke helpdesk die voor je klaarstaat. We gaan verhuizen buiten het SKP verzorgingsgebied, maar we raden SKP absoluut aan voor eenieder die op zoek is naar een snelle, betrouwbare internetverbinding (en meer...).

Voortreffelijk werk geleverd door Michel en René

Positieve ervaring met skp omdat het product wat ze leveren heel goed is, wat ze beloven maken ze waar

heel prettige monteur, zeer klantgericht

Snelheid om te installeren is geweldig, binnen 1 dag geregeld. Monteur zeer deskundig, en heeft ons nog extra tips gegeven, fijne kerel!

Goed, klantgericht en persoonlijk!

In deze tijd met al die grote organisaties waar, als je een vraag hebt, heel lang in de wacht wordt gezet en van het kastje naar de muur wordt gestuurd, is SKP een verademing. Ruime keuze, goede kwaliteit tegen een eerlijke zeer redelijke prijs!

verademing na de 'reguliere' aanbieders

goede en snelle bereikbaarheid. Zowel via de telefoon en via de mail. Installatie verliep ook soepel.

Gewoonweg super. Van begin tot eind!

Ik had eerst KPN als provider gekozen in mijn nieuwe woning maar dat liep uitermate stug en langzaam. Nadat ik Sylvia had gesproken kon meteen vandaag al een aansluiting krijgen en mijn modem binnen een half uur ophalen. Dit is voor mij een heerlijke verademing aangezien ik een maand loop te rommelen met KPN om een degelijke aansluiting en service te krijgen. De heren van Infotronics (afhaalpunt in Delfgauw) waren ook super tof en aardig. Dus al met al, uitstekende service en 1st impression allround. Nu nog een degelijke en stabiele verbinding en ik koop aandelen haha. Groet.

Nadelig een storing kan voorkomen. Toch wordt (denk ik) een wat snellere communicatie op prijs gesteld inzake storingen. Dit kan via diverse kanalen of website.

Prima geholpen

Netjes redelijk snel een reactie op mijn vraag/ bericht. En ook fijn een bericht dat het verholpen was.

Top opgelost

N.a.v mijn eerdere recensie van 22 maart jl is de dag daarop al contact opgenomen door SKP om het probleem van de te strakke coaxkabels op te lossen. Enkele dagen daarna kwam de monteur langs om de situatie te bekijken en op te lossen. Alles netjes op afspraak en op tijd. Er is voldoende ruimte vrijgemaakt in de kabels, waardoor deze weer ontspannen in de kruipruimte ligt. Voorlopig geen zorgen meer over een eventuele kabelbreuk. Top opgelost, wederom !

Ben tevreden over SKP

Al vele jaren hebben wij naar tevredenheid een abonnement bij SKP. Wij zijn geen intensieve gebruikers van internet maar voor wat wij er verwachten voldoet het prima. Mochten er technische vragen zijn dan ben ik altijd zeer tevreden over de hulp (meestal door Bart van Jotronics). kortom een tevreden klant.

Over SKP

Als lokale aanbieder voorzien wij huishoudens in Pijnacker, Delfgauw en Nootdorp van supersnel internet tot 1000 Mbps, glasheldere televisie en voordelige telefonie.