Prettig

Prettig en snel geholpen.

Prettig en efficiënt

Vriendelijk en vakkundig!

Altijd snel en vriendlijke service

Local ISP provider levert snel en vriendlijk service. Niet zoals andere grote providers die er lang over doen om het probleem op te lossen.

Top internet en goede klantgerichte service!

100x beter dan KPN waar je slecht wordt geholpen en je van het kastje naar de muur wordt gestuurd bij problemen. Met uw internet nog geen problemen gehad en super goed stabiel internet en bereik! Mochten er problemen ontstaan, geeft SKP door de goede klantenservice op de voorhand al een goed gevoel dat een eventueel optredend probleem snel en vakkundig verholpen zal worden.

Meerdere vragen gesteld met betrekking tot de ITV settop box en hier supersnel antwoord op gekregen! Goede service wat mij betreft!

installatie prima geregeld door kundige, vriendelijke monteur

installatie prima geregeld door kundige, vriendelijke monteur

Goede service, maar tv niet aangesloten

De meneer die langskwam was heel behulpzaam. Maar hij had geen coaxkabel bij zich waardoor we de tv niet konden aansluiten. Ik ben net verhuisd en had er zelf nog geen omdat ik altijd iptv had,jullie zouden een 10 krijgen als je die gewoon meeneemt zodat de klant niet achteraf alles van de tv nog dient in te stellen.

Beste Shalin, Dank voor de nette review! We hebben een nieuwe coax kabel in de tas gestopt voor de volgende installatie. Groet, SKP ^Michel

Snel en duidelijk antwoord

Uitstekende prijs-/kwaliteit verhouding, veel aanbod voor een redelijke prijs, stabiel internet.

…kortom, ik ben erg tevreden. Tip: luister eens naar de NOS Tech Podcast van 10 juni 2021, vanaf minuut 25:00. SKP wordt daar genoemd ‘een van de Gallische dorpjes in het Kabellandschap’. Een compliment, van kenners!

Heel klantvriendelijk en snel in reactie.

Vanaf het eerste moment goed en volledige informatie. Ook het overstappen en de bijbehorende stappen zijn naar volle tevredenheid opgepakt. Hier is een klant nog "gewoon" klant. Zeer tevreden!!!

Topservice

Goed contact, ook als iets niet helemaal volgens plan verloopt, snelle oplossing, en nazorg, werkelijk waar, ook de ticket die gemaakt is, supersnel behandeld. Verder heel mooi en scherp beeld, goed internet en wifi Thanx Met vriendelijke groet René Heemskerk

Zeer prettig en vriendelijk geholpen

Tijdens ons telefonisch contact hebben wij de dienstverlening als UITSTEKEND ervaren!!!

Geweldige service van de helpdesk

Wij hebben een Alles-in-1 abonnement via een coaxverbinding. Over de TV- en Internetverbinding hebben wij niets te klagen, altijd perfect. De afgelopen vijf dagen hadden we wat problemen met de inkomende telefoongesprekken. Daar was een oplossing voor: wij belden de bellers terug. Ondanks dat ongemak toch een groot compliment voor de helpdeskmedewerkers. Er is bij de helpdesk altijd een luisterend oor en begrip voor het ongemak. Ook de terugkoppeling is prettig, je blijft als klant op de hoogte. Als het probleem is verholpen word je daar persoonlijk van op de hoogte gesteld! Geweldige service, dat heb ik bij andere providers wel eens anders meegemaakt. Dus voor alle helpdeskmedewerkers (ik ken er inmiddels drie bij naam, Martin, Ed en Bart): Bedankt voor de service!

Goede internetprovider

Al jaren klant bij SKP. Gaat eigenlijk altijd goed. In ieder geval is het internet snel nu met het thuiswerken.

ik heb de mensen van SKP ervaren als vriendelijk, behulpzaam.

Ik kreeg vanaf het begin duidelijke informatie, de telefoon werd steeds snel opgenomen, geen wachtrijen. Ze begrepen mijn vragen, gingen daar goed op in en dachten met mij mee. Het heeft me veel vertrouwen gegeven dat ik met een nieuw abonnement bij SKP goed af ben.

Heel erg te vreden.

Tot nu toe prima!

Vandaag 3 in 1 geïnstalleerd. Met hulp van uw monteur vlekkeloos verlopen. Heb ook de indruk dat het internet nu nu zeer veel sneller is.

Ze hebben goed geholpen vriendelijk mensen ...dank je wel

Was prima

Was prima

Fantastisch!

Deskundig, vriendelijk en snel...... Goede uitleg!

Zeer prettig

Ik ben overgestapt van KPN naar SKP en had dit veel eerder moeten doen !!!!! TOPSERVICE

Prima contact

Goed geholpen.

Kan beter

Berichtgeving omtrent storingen kan nog steeds flink verbeterd worden, nog steeds blijft het bij de melding, maar de updates blijven uit.

Geweldige service!

Tijdens het begin van het Coronavirus hebben mijn kleinkinderen van 2 en 5 jaar bij mij thuis tijdens extra oppas dagen genoten van jullie extra zender baby tv en kinder tv. Ik vind dit een hele goede service , mijn complimenten hiervoor!

Beloften worden waargemaakt.

De positieve en deskundige reacties van Rania en Michel hebben mij over de streep getrokken om over te stappen naar SKP. Zij gaven aan dat zij alles in orde zouden brengen om de overstap zonder problemen te maken. En zij hebben dit waar gemaakt.

Over SKP

Als lokale aanbieder voorzien wij huishoudens in Pijnacker en Delfgauw van supersnel internet tot 1000 Mbps, glasheldere televisie en voordelige telefonie.