SKP

Het bevalt goed,en hebben tot nu toe geen problemen

Supersnel, vriendelijk en redelijk geprijsd

Ruim 12 jaar genoten van SKP dienstverlening. De glasvezel is supersnel en als het een keertje niet doet wat je verwacht, dan hebben ze een kundige en vriendelijke helpdesk die voor je klaarstaat. We gaan verhuizen buiten het SKP verzorgingsgebied, maar we raden SKP absoluut aan voor eenieder die op zoek is naar een snelle, betrouwbare internetverbinding (en meer...).

Voortreffelijk werk geleverd door Michel en René

Positieve ervaring met skp omdat het product wat ze leveren heel goed is, wat ze beloven maken ze waar

heel prettige monteur, zeer klantgericht

Snelheid om te installeren is geweldig, binnen 1 dag geregeld. Monteur zeer deskundig, en heeft ons nog extra tips gegeven, fijne kerel!

Goed, klantgericht en persoonlijk!

In deze tijd met al die grote organisaties waar, als je een vraag hebt, heel lang in de wacht wordt gezet en van het kastje naar de muur wordt gestuurd, is SKP een verademing. Ruime keuze, goede kwaliteit tegen een eerlijke zeer redelijke prijs!

verademing na de 'reguliere' aanbieders

goede en snelle bereikbaarheid. Zowel via de telefoon en via de mail. Installatie verliep ook soepel.

Gewoonweg super. Van begin tot eind!

Ik had eerst KPN als provider gekozen in mijn nieuwe woning maar dat liep uitermate stug en langzaam. Nadat ik Sylvia had gesproken kon meteen vandaag al een aansluiting krijgen en mijn modem binnen een half uur ophalen. Dit is voor mij een heerlijke verademing aangezien ik een maand loop te rommelen met KPN om een degelijke aansluiting en service te krijgen. De heren van Infotronics (afhaalpunt in Delfgauw) waren ook super tof en aardig. Dus al met al, uitstekende service en 1st impression allround. Nu nog een degelijke en stabiele verbinding en ik koop aandelen haha. Groet.

Nadelig een storing kan voorkomen. Toch wordt (denk ik) een wat snellere communicatie op prijs gesteld inzake storingen. Dit kan via diverse kanalen of website.

Prima geholpen

Netjes redelijk snel een reactie op mijn vraag/ bericht. En ook fijn een bericht dat het verholpen was.

Top opgelost

N.a.v mijn eerdere recensie van 22 maart jl is de dag daarop al contact opgenomen door SKP om het probleem van de te strakke coaxkabels op te lossen. Enkele dagen daarna kwam de monteur langs om de situatie te bekijken en op te lossen. Alles netjes op afspraak en op tijd. Er is voldoende ruimte vrijgemaakt in de kabels, waardoor deze weer ontspannen in de kruipruimte ligt. Voorlopig geen zorgen meer over een eventuele kabelbreuk. Top opgelost, wederom !

Ben tevreden over SKP

Al vele jaren hebben wij naar tevredenheid een abonnement bij SKP. Wij zijn geen intensieve gebruikers van internet maar voor wat wij er verwachten voldoet het prima. Mochten er technische vragen zijn dan ben ik altijd zeer tevreden over de hulp (meestal door Bart van Jotronics). kortom een tevreden klant.

Al jaren zeer tevreden

Al ruim 15 jaar een 3 in 1 pakket (coax-goud) van SKP. Zeer tevreden over de service bij storingen (die ik slechts zelden heb ervaren) en ook zeer tevreden over de beeldkwaliteit op TV en de hoge en stabiele internetsnelheid. Dus tot dusver geen klachten. Ik ben een paar weken geleden langs het SKP-kantoor geweest en daar aangegeven dat de coaxkabels vanaf de verdeelkast op straat naar de AOP’s in ons rijtje huizen zeer strak staan en vermoedelijk binnen afzienbare tijd gaan knappen. Er zou iemand contact opnemen om de situatie terplaatse te komen bekijken. Daar nog geen reactie op gekregen. Ik zou het jammer vinden als ik ineens met een kapotte kabel kom te zitten als dit mogelijk tijdig ondervangen kan worden… ik wacht dat verder even af. Wel 5 sterren omdat ik zeer tevreden ben met SKP.

super en vriendelijk

Ze regelen direct en snel, reageren soepel en duidelijk. Komen zelf met voordelige oplossingen. TOP

een bedrijf waar je op kan rekenen

correct geholpen, snel alles ingang gezet, keurig afgewerkt.

Het omzetten naar SKP was heel snel gebeurd.

De persoon van SKP was vriendelijk en het aansluiten van het modem en instellen was snel en vlot gebeurd. Ook de tijd waarin de monteur zou komen was goed geregeld.

zeer correct

vriendelijk, duidelijk uitgelegd hoe alles zit aanbeveling

Uw medewerker heeft snel en netjes gewerkt

zie boven

geweldig

overschakelen en tijd afspraak helemaal top

Deskundig en klantvriendelijk

Alles wordt in het werk gesteld om afspraken na te komen. Apparatuur aansluiten/instellen. Goede uitleg. Vriendelijk personeel. Heel tevreden.

Snel, vakkundig en duidelijke uitleg

Jammer dat de afspraak niet op tijd werd nagekomen, Corona-overmacht. Verder zijn we blij dat het zo goed en snel geregeld is. Hadden we jaren eerder moeten doen! Nu hebben we IAT en veel beter beeld op de TV, voor minder geld!

Tevreden anders had ik wel aan de bel getrokken.

Zie mijn reactie op jullie mededeling van het 2e glasvezelnet.

Nieuw bij SKP. Eerste ervaring is goed bij SKP

Ben net nieuwe klant bij SKP. Eerste ervaring is goed bij SKP. Snelle service bij aanmaken van nieuw abonnement en account . Snel de modem kunnen ophalen in Winkel (Wolff), ook daar goede service en uitleg. Ontzettend goed geholpen door Rob van SKP via telefoon en ook via whatsapp, die snel reageert op je vragen en die dingen goed voor je regelt en je vragen goed beantwoord.

Snelheid is prima. Weinig verstoringen en goede helpdesk.

350/350 abonnement. Eigenlijk bijna nooit verstoringen. Prima verbinding, lage latency.

Snelle reactie en storingsafhandeling

De enige opmerking die ik heb, is dat er wel vaker korte updates via de website of Twitter gegeven kunnen worden tijdens een lopende storing.

Vriendelijk en behulpzaam

Via Twitter dm gemeld, daarna vrij snel een reactie gehad.

Over SKP

Als lokale aanbieder voorzien wij huishoudens in Pijnacker, Delfgauw en Nootdorp van supersnel internet tot 1000 Mbps, glasheldere televisie en voordelige telefonie.