PU Vloer Reparatie

Ik ben zeer tevreden met de PU vloer reparatie die onlangs is uitgevoerd. De persoon die de reparatie uitvoerde was vriendelijk, kwam op tijd, maakte geen rommel en, het belangrijkste van alles, loste het probleemgebied op. Ik zou hun service zeker aanbevelen aan anderen.

Brandvlekken in PU gietvloer weer onzichtbaar

Brandvlekken in onze PU gietvloer zijn vakkundig weggewerkt. Niets meer van te zien. Hoewel de vloerendokter niet goedkoop is, was het het geld wel waard. De Vloerendokter is vriendelijk en vakkundig!

We zijn 100% tevreden over de reparatie van onze gietvloer.

De chirurg kwam keurig op tijd. De reparatie is deskundig uitgevoerd. Prima service en heel fijn dat er ook naar andere oneffenheden is gekeken. Ook hebben we bruikbare tips gekregen. Daarnaast een hele aardige man. Kortom; dik tevreden.

Perfect resultaat - niet verwacht!

Had met een schuursponsje op mijn gietvloer een aantal vegen op mijn vloer. Zat precies in het licht. Had niet verwacht dat dit zo perfect weg gewerkt zou kunnen worden. Top resultaat!

Erg professioneel

Deskundig en mooi resultaat

Goede service, prachtig resultaat, echte professionals! Een aanrader!

Na een slecht uitgevoerde reparatie van mijn corestone vloer door een ander bedrijf, uiteindelijk in contact gekomen met de vloerendokters. Zij hebben de vloer prachtig kunnen repareren. Echt een enorm verschil. Heel vriendelijk in contact, snelle en vakkundige service en eerlijke communicatie. Ze maken hun belofte meer dan waar! Heel blij met het resultaat! Ik kan eindelijk weer echt genieten van mijn vloer. Ik raad de vloerendokter dan ook iedereen aan!

Resultaat boven verwachting, vakwerk

Vanwege een verplaatste muur ontbrak er een stuk in onze gietvloer van coatingvloer.nl. Isa heeft dit zeer vakkundig hersteld. Het resultaat is uitstekend. Ik zie geen verschil meer met de rest van de vloer. De kleur is dan ook heel zorgvuldig samengesteld. Erg blij mee!

Heel goed geholpen

Onze gietvloer is prachtig gerepareerd door Noa. Heel erg blij met het resultaat!

Super bedrijf voor reparaties!!

Ten eerste een hele vriendelijke man die goed uitlegde wat hij kon doen aan onze kapotte giet vloer. Het resultaat was zo mooi!! Heel fijn dat de vloer weer als nieuw eruit ziet. Ook heeft hij, in de tijd dat de vloer moest drogen voor hij verder kon, 2 andere plekjes weggewerkt. Heel fijn!

Super service en werkzaamheden

Prettig contact met het kantoor en de planning, ze denken goed mee en zijn snel. De collega die kwam voor de reparatie was super vriendelijk en heeft een top reparatie uitgevoerd.

Netjes en vakkundig

Nette en beleefde man en super mooi werk geleverd. De vloer is weer als nieuw.

Verbluffend vakmanschap

Van butsen, breuken tot een rare plek die bij de schuifpui altijd in het zicht en licht zat. De vakmensen van De Vloeren Doktete draaien hun handen er niet voor om. Er wordt schoon, precies en met oog voor detail gewerkt. Als eigenwijze klant met ook een scherp oog voor detail is de vakman niet te beroerd om nog net even die extra finishing touch te doen. Echt verbluffend vakmanschap en in enkele uren is het voor het oog eerst storende probleem opgelost.

Erg tevreden, resultaat boven verwachting.

Onze nieuwe gietvloer had een aantal schades. Offerte opgevraagd bij de vloerendokters. Leek in eerste instantie beetje duur maar toch maar gedaan. Ik had het mis, het was het geld echt waard. De dokter kwam met een nette bus met nette en schone apparatuur. Vanaf moment een was het contact prettig, overduidelijk dat hier iemand stond die wist waar hij het over had. Er werd uitgelegd wat er ging gebeuren en de dokter ging aan de slag. Het resultaat was verbluffend mooi. Zonder meer een tevreden klant en het was de prijs meer dan waard.

Echte experten!

De mensen van de vloerdokter kwamen langs voor een herstelling van een diepe kras in onze PU gietvloer….onzichtbaar weggewerkt! Vriendelijk en correct zoals het moet. 5 stars

Redelijk kostbaar, maar super netjes gewerkt vriendelijk en kwaliteit

Wij hadden Brian op bezoek. Super aardig, netjes en gepassioneerd. Ja er zit een prijs kaartje aan, maar daar krijg je ook wat voor terug. Zeer aan te raden.

Enorm deskundige vakmensen!

Zeer prettig contact en overleg. Deskundig advies over o.m. Onderhoud. Én 'last but not least'; prachtig resultaat na pakweg 5/6 uur noeste reparatie arbeid. Zeer tevreden!

Top kwaliteit en netjes gewerkt met respect voor je spullen

Bryan was bij ons voor het repareren van onze vloer en heeft heel goed werk geleverd en de vloer gerepareerd als nieuw. Zeker een aanrader!

Fijne service, mooi resultaat

Zeer tevreden over hoe Isa de plekjes heeft gerepareerd, we zijn blij met het resultaat! Daarnaast ook nog wat onderhoud tips gekregen

De scheuren zijn mooi hersteld

Door een defect aan de vloerverwarming ontstonden er een drietal (flinke) scheuren in onze witte gietvloer. Precies op een veel belopen plek midden in de woonkamer. Na wat zoekwerk kwamen ‘de Vloerendokters’ al snel in beeld. Zij zijn de enigen die gespecialiseerd zijn in het lokaal en op kleur herstellen van gietvloeren. Na akkoord te zijn gegaan met de duidelijke offerte hebben Frank & Alain de schade mooi hersteld. Van de scheuren is bijna niets meer te zien. Top!

Wat een top bedrijf!

In onze nieuwe cementgebonden gietvloer zaten wat belletjes, vlekken en oneffenheden. In opdracht van onze vloer leverancier kwam de Vloerendokters dit oplossen. In één woord geweldig hoe dit is opgelost. Heel blij mee! Super aardige jongens en top werk!

super resultaat

Gietvloer was beschadigd; was in eerste instantie beetje huiverig om de vloerendokters in te schakelen .Maar wat een mooi resultaat ! Contact vooraf was ook vakkundig en vriendelijk , Isa is een top professional en erg klantvriendelijk die me ook meteen wat tips gaf voor onderhoud.

Alle storende plekken op magische wijze verdwenen.

Bryan heeft zowel onze micro cement vloer als pu-gietvloer helemaal strak getrokken. Alle plekken waar we niet tevreden over waren, van groot tot de kleinste puntjes, zijn niet meer terug te vinden. Echt top

Heel mooi gerepareerd

Heel aardig, netjes gewerkt en super eindresultaat. We zijn er erg blij mee. Dankjewel

Edith heeft onze superquartz vloer van Senso supermooi hersteld. Het was een intensieve behandeling en haar achtergrond als goudsmid kwam erg goed van pas! Tot in detail bijgewerkt. Ook de tips die ze gaf hebben we inmiddels opgevolgd. Superbedankt

Super nette afhandeling!

Heldere afspraken, goede communicatie, goede/ reeele verwachtingen. Echt helemaal blij met de vloeren dokters... en het eindresultaat is boven verwachting! Heel blij mee! Bedankt!

Over De vloeren dokters

Heeft u een goede vloer maar ziet hij er niet meer zo goed uit? Grote kans dat wij hem voor u weer als nieuw kunnen maken!