Fantastisch bedrijf

Wij hebben ontzettend goede ervaringen met Thuis in Staal. Voor ons nieuwe huis hebben we een stalen keukenrek laten maken voor boven het kookeiland en een enkele taatsdeur met 2 vaste panelen aan weerszijden met rookglas. Het is prachtig geworden! Wat een vaklui en daarnaast zijn ze ook ontzettend vriendelijk. Echt een aanrader!

Beste Barbara, Wat leuk om te horen en bedankt voor het achterlaten van deze review! Veel plezier van het stalen keukenrek en de stalen deur met de zijlichten :) Team Thuis in Staal

Prachtige deuren en super service

We zijn in de winkel erg prettig en professioneel geholpen wat heeft geresulteerd in een aankoop waar we erg blij mee zijn. Ook het inmeten en monteren verliep heel soepel en netjes. Kortom, een aanrader.

Beste Peter, Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review! Geniet van uw stalen deuren. Team Thuis in Staal

Fantastische deuren,

afspraken keurig na gekomen. bedankt voor de prettige samenwerking.

Beste Michael, Bedankt voor het schrijven van deze review! Geniet van uw stalen deuren. Team Thuis in Staal

Mooi werk!

De keuze voor de schuifdeur en de plaatsing verliepen op een heel prettige manier. Fijn dat er in oplossingen werd gedacht! We zijn heel blij met het resultaat.

Beste Ruud, Bedankt voor deze mooie review! Veel plezier van de stalen schuifdeur. Thuis in Staal

Kundig, prachtig resultaat en zeer snel geplaatst

Vanwege het persoonlijke en vriendelijke contact, de tijd nemen om in te meten. Ze denken graag met je mee. Het resultaat is zo mooi!!

Beste Lisette, Bedankt voor het achterlaten van deze review. Goed om te horen dat u ons persoonlijke en vriendelijke contact heeft gewaardeerd. Geniet van het staal in huis! Thuis in Staal

Ziet er prachtig uit!!

Zeer goede ervaring met Thuis in Staal. Zeer goed de verdeling berekend betreft schuifdeur / vast gedeelte. Enig minpunt was de lange levertijd van de deur gelijder. Doordat er bij het plaatsen uiteindelijk toch niet geboord kon worden i.v.m. vloerverwarming moest er een andere gelijder komen. De levertijd bleek langer dan de levertijd van het gehele project.

Top service maar bij plaatsen muur beschadigd.

Hele ervaring en service was top. Plaatsen was echter minder omdat men met boren en plaatsen wat onvoorzichtig is geweest. Op de net geverfde muur allemaal zwarte vlekken waardoor schilder nogmaals moet komen. Ik heb het niet actief gemeld waar ik nu spijt van heb.

Beste Ruud, Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te horen dat u onze service als top heeft ervaren! Wel erg jammer dat uw schilderwerk bevlekt is geraakt tijdens de montage, dat is niet de bedoeling. Dit was bij ons helaas niet bekend maar wij willen u hierin alsnog tegemoetkomen en zullen hiervoor contact met u opnemen. U hoort van ons. Thuis in Staal

Mooi vakwerk en kundige monteur

Er is vanuit Thuis in Staal goed meegedacht over het ontwerp, de aanpassing op de plinten en het rekening houden met vloerverwarming. Het eindresultaat mag er ook wezen. Tevens een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Fijn om te horen Janneke! Bedankt voor het achterlaten van deze review en geniet van de stalen deuren :)

Zeer goede ervaring met Thuis in Staal voor het plaatsen van trapleunigen

Wat een klantvriendelijk en professioneel bedrijf is Thuis in Staal. Voor mijn moderne, onder architectuur ontworpen huis, wilde ik trapleuningen van de begane rond naar etage 1 en etage 2. Er zaten hier en daar wat uitdagingen. Gelukkig hadden de mensen van Thuis in Staal er de perfecte oplossing voor. Binnen een aantal weken zijn de stalen leuningen gemonteerd. Ze passen perfect bij het huis en het is alsof ze er altijd al geweest waren, zo subtiel.

Bedankt voor deze mooie review Liesbeth! Erg leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Geniet van het staal in uw huis :)

Vakmanschap, uitstekende voorlichting, denken met je mee, komen afspraken goed na.

Bedankt, Harrie! Fijn om te horen dat u tevreden bent. Veel plezier van uw stalen taatsdeur :)

Zeer tevreden, zowel qua geleverd produkt als de service!

Na eerder 3 stalen taatsdeuren te hebben laten plaatsen naar volle tevredenheid, hebben we onlangs een zelf ontworpen stalen trapleuning laten inmeten, maken en plaatsen door Thuis in Staal. Dit hele proces is perfect uitgevoerd door het Thuis in Staal team waarbij er veel zorg is besteed aan het nauwkeurig inmeten en passen waardoor de uiteindelijke plaatsing vlekkeloos verliep en het eindresultaat exact overeenkomt met hetgeen we in gedachten hadden. Kortom, wij zijn zeer tevreden over alle producten en de service!

Wat goed om te horen Marieke! Het is geheel is erg mooi geworden, echt een plaatje. Geniet van het staal in huis :)

Ervaring bij bestellen viel tegen, product van goede kwaliteit

Vooraf worden er afspraken gemaakt binnen het project. Naar mijn mening werd er door de ondernemer uiteindelijk te moeilijk gedaan. Ik heb ingestemd met het voorstel daar ik de kwaliteit goed vind maar het proces van aankoop en wel/niet van toepassing zijn van kortingen door een reeks van voorbehouden zou ik niet doen als ondernemer voor een paar tientjes. Dus kwaliteit prima, sales mag iets anders.

Prachtige deur, goede kwaliteit, echt vakmanschap

Als ik het vergelijk met de kant en klaar stalen deuren die je kan kopen (ik heb vergelijkingsmateriaal bij vrienden) dan zijn deze deuren echt veel mooier gemaakt. Ik vind de prijskwaliteitsverhouding goed. Het is niet goedkoop maar je deur voegt echt iets toe aan je interieur. Ik heb ook stalen leuningen trap laten plaatsen. Ook echt prachtig. Maakt het plaatje echt af. Ga nu zelfs (een jaar later) nog een bestelling plaatsen.

Prachtige deuren en alles is keurig geregeld

Thuis in Staal levert echt prachtig materiaal en werkt zeer professioneel. Na de keuze voor dubbele taatsdeuren gemaakt te hebben werd alles opgemeten. Hier werd alle tijd voor genomen en er werd uitgelegd hoe op sommige plaatsen de “uitdagingen” opgelost konden worden. Na akkoord van de offerte werd er meteen een datum gegeven waarop de deuren geïnstalleerd konden worden. De communicatie verliep soepel en ze zijn goed bereikbaar. Bij het installeren werd er rustig en netjes gewerkt en het resultaat is echt prachtig! We zijn heel blij met de deuren! Wij kunnen Thuis en Staal zeker aanbevelen!

Jammer te moeten zeggen maar afspraken worden niet nagekomen.

Om contact met ze te krijgen is moeizaam. Uiteindelijk afspraak gemaakt om thuis te kijken. Was een hele vriendelijke man. Dacht goed mee. Gaf goede adviezen. Ze waren erg druk maar met 5 dagen zouden we offerte ontvangen. Nu na 2 weken nog geen taal of teken ontvangen.

Zeer professioneel bedrijf die zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Tijdens ons eerste bezoek aan het bedrijf kregen we een zeer informatieve rondleiding in het bedrijf. We waren onder de indruk van de producten en het productieproces. Voor ons stond direct vast dat als we overgingen tot aanschaf van stalen deuren we dat bij dit bedrijf zouden doen. Onze aangeschafte deuren, kozijn en trapleuning zijn prachtig en voldoen volledig aan de verwachtingen. Tijdens plaatsing trad een beschadiging aan de muur op. Dit werd probleemloos prima opgelost. Kortom zeer tevreden en we genieten iedere dag van het resultaat.

Uitstekend bedrijf dat uitvoerd hetgeen zij beloven

Zeer tevreden met onze schuifdeuren en draaideur, prima geholpen van offerte t/m uitvoering en nazorg. ondanks wat kleine tegenslagen welke prima en volgens afspraak snel zijn verholpen.

Onprofessioneel bedrijf

Offertes kloppen niet. Je wordt daarna geconfronteerd met hogere kosten. Onduidelijkheid over kwaliteit van het materiaal.

Top bedrijf en mooi product!

We zijn vanaf het begin tot aan het einde onder de indruk geweest. Het advies dat we hebben ontvangen, de rondleiding om te mogelijkheden te bekijken, onze visie dat men haarfijn aanvoelde en dan uiteindelijk de glazen wand met staal in ons huis... Er is wat misgegaan, maar dat is in samenspraak goed opgelost. We waarderen het enorm dat men continu heeft meegedacht en is blijven communiceren. Dit maak je helaas niet altijd mee. Topbedrijf! In het bijzonder willen Arjan, Jeffrey, Berthilde, Heidi en Rico bedanken.

Slechte service

Leuke deur maar service is slecht en ondermaat. Al 3 weken wacht ik op een zwarte sluitplaat, 4 keer gebeld en elke keer wordt gezegd is bij de post afgegeven maar nog steeds niks ontvangen. Ik vraag me af wat voor contract met de post hebben dat de envelop na 3 weken niet aankomt. Ik heb uiteindelijk online iets anders besteld.

Mooi product, goede service

Prima bereikbare en meedenkende klantenservice. De deuren zijn mooi geplaatst. Kan het zeker aanbevelen.

Prachtig ambachtelijk product, goede servicen eerlijke prijzen

Goed ambachelijk bedrijf, veel geduld en prima conmunicatie met een prachtig eindproduct.

Geweldig mooie deuren

Nu voor de 2de keer bij Thuis in Staal de deuren besteld en ook nu weer ontzettend blij met het resultaat en de service. Komen zelf inmeten, nemen ook echt de tijd om dit nauwkeurig te doen. Wij kunnen dit bedrijf bij iedereen aanraden!

niet te geodkoopste wel de beste

een uitdagend projectje... deur incl. kozijn. geen enkele hoek of muur was recht. twee concullega's van thuisinstaal zagen het niet zitten een deur te plaatsen. een zeer kundige en precieze medewerker kwam de boel inmeten en nam hiervoor ruim de tijd. daardoor was motage in 45 minuten probleemloos klaar. kan ze iedereen aanbevelen. je betaalt mogelijk een beetje meer dan bij een ander maar wordt volledig ontzorgd en kan jaren genieten van het resultaat.

Van begin tot het eind: super

Alles ging bij Thuis in Staal zoals het moet, zoals het maken van de eerste afspraak, de vakkundige uitleg van Daphne tijdens het eerste gesprek. Een mooie showroom, waar alles duidelijk te zien is. Daarna offertes gehad (die mogen iets korter en bondiger met de juiste plaatjes) die meteen klopten. Het inmeten was ook een leerzame ervaring. De levertijd was te overzien en er werd volgens afspraak gemonteerd. Weer door mannen met verstand van zaken. Wij zijn ontzettend blij met onze schuifdeuren en taatsdeur, genieten er elke dag van.

Mercuriusweg 8 3771 NC Barneveld