professioneel

Goed en vakkundig bedrijf vanaf offerte tot plaatsing zeer tevreden, goede maatvoering en vakkundige monteurs voor plaatsing van de taatsdeuren .

professioneel

Montage uitgevoerd door ervaren monteurs die veel inzicht hebben in het geheel

Snelle levering en mooie deuren!

Erg blij met mijn stalen deuren!

Zoals je geholpen wilt worden

Vanaf het bezoek aan het bedrijf tot aan de plaatsing van de deur thuis is zoals ieder dat graag zou willen. Onze complimenten

Zeer mooi, bijzonder mooi eindresultaat (taatsdeuren 2x)

Vanuit de gang/woonkamer taatsdeur 1 en vanuit keuken/kantoor, taatsdeur 2. Beide deuren ongeveer zelfde motief/indeling. Monteren van de deuren duurde ongeveer 30 min. Eindresultaat, zeer indrukwekkend en de investering waard.

Zeer mooi, bijzonder mooi eindresultaat (taatsdeuren 2x)

Zeer mooi, bijzonder eindresultaat (taatsdeuren 2x)

Vanaf de eerste stap bij jullie binnen tot aan de plaatsing hier thuis was Super. Een bedrijf die zich aan zijn afspraken houdt.

Een heel mooi bedrijf

Vanaf de eerste stap bij jullie op de zaak tot aan de plaatsing hier in huis geweldig. Alles duidelijk en er wordt aan afspraken gehouden. Super bedrijf

Wat een topbedrijf

Van de eerste ontmoeting (showroom Barneveld) en het maken van de offerte tot het inmeten en het plaatsen van de taartsdeur was het een bijzondere ervaring. Alles klopte ! Daarom is het naar onze mening een topbedrijf. We hebben dan ook al diverse mensen op jullie bedrijf attent gemaakt.

Wat een topbedrijf

Keurig geplaatst, tevreden

Tevreden

Schitterende goed werkende deuren!

Bij ons zijn schitterende taatsdeuren op een professionele manier geplaatst. Alles volgens afspraak. TOP!

Beste Frank, Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review! Erg fijn om te horen. Geniet van uw stalen taatsdeuren. Team - Thuis in Staal

zeer tevreden over de deuren en de montage, vakwerk!

voor het inmeten werd ruim de tijd de genomen, wat je ook terugziet in het eindresultaat. Ook de montage werd zeer goed en keurig uitgevoerd : al met al zeer zeker een aanbeveling waard!

Bedankt Dennis voor deze mooie review! Fijn om te horen dat inmeten en monteren van het staal keurig uitgevoerd is, daar doen wij zeker ons best voor. Geniet van het staal in huis. Team - Thuis in Staal

Top product

Top product Alleen een miscommunicatie wie de aanpassingen moest maken om de metalen structuur op te plaatsen

Beste Francis, Bedankt voor deze mooie review! Fijn om te horen dat u blij bent met het staal in huis ondanks de miscommunicatie. We nemen dit zeker mee! Team - Thuis in Staal

Uitstekende adviezen gekregen, prachtige deuren!

Goed advies, goed ingemeten en de deuren zitten er heel precies in. Prachtig.

Bedankt E, voor deze mooie review! Geniet van de stalen taatsdeuren in huis :) Team - Thuis in Staal

Topbedrijf

Als je op zoekt bent naar een taatsdeur of een stalen deur? Dan loont het zeker de moeite om een afspraak te maken met Thuis in Staal. Een prachtig bedrijf die hele mooie producten op maat maakt. Wij zijn in ieder geval uitermate tevreden.

Wat een fantastische review Peter! Erg bedankt hiervoor. Geniet van het staal in huis! Team - Thuis in Staal