Super tevreden over het eindresultaat. Het ontwerp en de kwaliteit van de stalendeur pakt precies uit zoals we hadden gewenst

Goede service!

• Betrouwbaarheid

Nederlands product met veel mogelijkheden om helemaal naar eigen zin een ontwerp op maat te laten maken. Goed advies en inmeten verloopt ook prima. Vervolgens wel even geduld voor de productie hebben, maar erg blij met resultaat na een snelle plaatsing door vakmensen!

• Betrouwbaarheid

Drie super mooie deuren in huis waaronder een schuifdeur. Heel erg tevreden over zowel de informatie vooraf als de plaatsing. Binnenkort nemen we contact op voor deuren in onze overkapping die we aan het maken zijn😊 Wij zijn dan ook meer dan tevreden.

• Betrouwbaarheid

Beste Thuis in Staal, Wij zijn heel erg tevreden over onze mooie deuren, ze zijn helemaal op maat gemaakt voor ons.

• Betrouwbaarheid

Ben zeer tevreden over het hele proces. Heb jullie inmiddels bij anderen aanbevolen.

• Betrouwbaarheid

Super tevreden, goede vakmensen en mooi eindresultaat

• Betrouwbaarheid

We zijn de trotse bezitters van een prachtige, mooi op maat gemaakte staken deur! Heel fijn bedrijf om mee te werken!

• Betrouwbaarheid

Wij hebben hoogwaardige en kwalitatief prachtige stalen deuren besteld en geïnstalleerd gekregen. Wij zijn zeer content met de geleverde service van uw bedrijf.

• Betrouwbaarheid

Professioneel. Bij kleine foutjes wordt dit uitstekend opgelost!

• Betrouwbaarheid

Schitterende deur met een stuk vaste wand ernaast. Een sieraad voor ons huis. Keurig gemonteerd, ook rekening gehouden met de vloerverwarming. Prima communicatie.

• Betrouwbaarheid

vanaf het telefoongesprek t/m de montage is is heel fijn geweest.

Op nette manier geplaatst

• Betrouwbaarheid

Taatsdeur met zijlicht geplaatst. Daarnaast eigen ontwerp tafelonderstel laten uitvoeren. Prachtig geworden, tot in detail! Nette prijs. Afspraken precies nagekomen. Vlotte communicatie. Enige minpunt is het kitwerk van de deur, net in het zicht niet vlekkeloos strak (we zagen het pas toen ze vertrokken waren) en dat is beetje jammer.

• Betrouwbaarheid

Prachtig product. Meerwaarde voor het interieur. En prima bedrijf!

slechter dan verwacht

vanmorgen gewacht op monteren deur, er kwam niemand, daarna gebeld, bleek e-mail naar verkeerd adres te zijn gestuurd, niet naar het opgegeven adres

• Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Communicatie is perfect. Maar wat tegen echt opvallend is de netheid van de monteurs. Je kan niet eens zien dat ze geweest zijn! We hebben de afgelopen tijd heel wat "vaklieden" over de vloer gehad, wat een puinhoop maken sommige ervan zeg! Niks opruimen en afval ergen buiten achter laten. Blijkbaar heel normaal tegenwoordig! Dus zoek je vakkundigheid, raad ik dit bedrijf aan. Een voorbeeld voor vele monteurs! Direct genieten van je aankoop, zonder dat je alles moet stofzuigen en opruimen. Top! Kwaliteit heeft een naam: Thuis in staal.

• Betrouwbaarheid

Zeer tevreden over het resultaat! Prijs/kwaliteit 100% in orde :-)

• Betrouwbaarheid

Wij hebben sinds kort 3 stalen deuren en zijn super tevreden. Goede voorlichting, super fijne en nette monteurs. Netjes geholpen. Alle lof... top! We genieten iedere dag weer van onze prachtige deuren die ons huis echt af maken!

• Betrouwbaarheid

Van het eerste gesprek tot aan de installatie van de stalen deur, top service en kwaliteit. We zijn erg blij met het eind resultaat.

• Betrouwbaarheid

Reageren snel op vragen. Hebben verstand van zaken. Onze deur is iets schuin gemaakt omdat de muur schuin bleek te zijn. Anders hadden we bovenaan een grote kier terwijl de deur onderaan netjes aan zou sluiten. Ook het plaatsen ging vlotjes. De mannen wisten wat ze deden! Erg blij mee.

• Betrouwbaarheid

goede service en alles keurig op afgesproken tijden geleverd. Wat afwijking in de deur geconstateerd maar hebben hier meteen met thuis in staal tot een mooie oplossing kunnen komen. al met al een hele fijne ervaring en erg mooie deuren!