Prettige ruimtes en vriendelijk personeel

Prettige ruimtes en vriendelijk personeel

Prachtige locatie! Modern ingericht, keus uit veel verschillende ruimtes en fijne service.

Ideaal voor brainstormen op een externe locatie of een bijeenkomst met een grote groep!

Fijne locatie!

Wij hebben gebruikgemaakt van de brasserie voor onze bedrijfslunch. Goed ontvangen, heerlijk gegeten en alles is netjes geregeld. Dankjulliewel!

Mooie, gebruiksklare ruimte op een goed te bereiken locatie.

Bij YourMeeting wordt alles voor je geregeld. Het contactpersoon is op tijd aanwezig en hiermee kun je gelijk de laatste wensen doorspreken. Ruimte is schoon, mooi en klaar voor gebruik. Ook de lunch is uitstekend voor elkaar. Kortom, een dikke aanrader.

Zeer fijne plek om te vergaderen!

We zijn bij YourMeeting geweest om met een groep van 4 personen te vergaderen. Bij binnenkomst werden we prettig ontvangen en de vergaderruimte die voor ons beschikbaar was zag er keurig uit. De ruimte was van alle faciliteiten voorzien. In de middag hadden we een heerlijke lunch en in de vergaderruimte lagen allemaal lekkere dingen. Dat maakt een dag extern vergaderen compleet. Vergaderen bij YourMeeting kan ik iedereen aanraden!

Top, van begin tot eind!

Ik was hier op 30 september om een cursus te verzorgen. Als freelance trainer kom ik in veel vergaderlocaties / zalencentra. De ervaring met YourMeeting was van het begin tot het einde top! De ontvangst was vriendelijk. Aangezien ik veel materiaal bij mij had, werd direct een serveerwagen beschikbaar gesteld om het materiaal op te zetten. De zaal was goed ingericht met goede tafels en stoelen, beeldscherm en goede WiFi. De koffievoorzieningen zijn goed. De lunch was uitstekend. Er is een parkeergarage onder het pand. Ik kom hier graag nog eens.

top, gastvrije ontvangst en uitstekende voorzieningen.

Afgelopen periode, ook in Corona tijd, een aantal vergaderingen gehad vanuit een aantal Stichtingen in verschillende samenstellingen. Fraaie vergaderkamers met voldoende afstand, mooie inrichting en alle digitale voorzieningen. Goed bereikbaar met voldoende parkeergelegenheid. Gastvrije ontvangst. Uitstekende koffie en ........................lekkere snoepjes.

Prettige plek om te vergaderen

YourMeeting is een fijne plek om te vergaderen. De ontvangst door de gastvrouw was heel vriendelijk. De vergaderzaal zag er heel goed uit, aan alles was gedacht (kladblok, pen, flipover, lekkernijen, etc). Tevens is het heel prettig dat er voldoende parkeergelegenheid is. Ik kom hier zeker terug!

Zeer verzorgd en nette ruimtes

De vergaderruimtes van Yourmeeting zien er stuk voor stuk heel netjes uit. Zodra je binnenkomt wordt je al vriendelijk ontvangen. Zelfs de gang naar de kamers ademt een professionele sfeer uit. We hebben met gebruikt gemaakt van twee ruimtes: de boardroom en de ijsselzaal. Veel ruimte, prettig om in deze Corona tijd elkaar niet in de weg te lopen. Groot scherm waar ik makkelijk mijn laptop aan kon sluiten en op elke tafel wat te drinken en te snacken voor de concentratie. Je hoort je buren in de zaal ernaast totaal niet, Vriendelijke mensen, goed verzorgd, geen aanmerkingen.

Fijne plek , lekker centraal en van alles voorzien

Prettige afstemming, goede ontvangst, goed bereikbaar en de ruimte zelf comfortabel COVID veilig

Prachtige frisse vergaderlocatie, een aangename verassing !

We hebben er een dag doorgebracht om met een aantal vennoten de jaarrekeningen te bespreken. Er was een rustige ontspannen sfeer. Zelfs de heerlijke lunch die we ook in de gezellige brasserie hadden kunnen gebruiken hebben we in onze vergaderzaal genuttigd!

Super!!!!

Zeer gastvrij ontvangen!!! Zeer tevreden!!!

Gastvrijheid, sfeer en locatie zijn key.

Naast de gastvrije dag, was de locatie perfect. Fijne werkomgeving met uitstekende verzorging van de catering & lunch. Goede indeling van de ruimte en alle middelen waren aanwezig.

Prettige samenwerking, goede service

Opleidingsinstituut PPO verzorgt al jaren onderwijs bij de vergaderlokatie YourMeeting en de ervaringen zijn altijd positief, zowel van onze medewerkers als van onze docenten en opleidelingen. De faciliteiten zijn uitstekend, de medewerkers vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. We hopen nog lange tijd op deze manier met hen samen te werken!

Onbezorgd vergaderen, persoonlijke en oprechte aandacht voor de klant en goede faciliteiten.

- Onbezorgd vergaderen - persoonlijke en oprechte aandacht voor de klant - Goede faciliteiten - Perfecte uitvalbasis / ideaal parkeergarage onder het gebouw - Mbt huidige situatie: gebouw is goed ingericht conform RIVM-maatregelen: veilig gevoel - Brasserie erg leuk en huiselijk

Vergaderen op een unieke locatie met prachtige zalen en perfecte service.

Wij hebben de locatie gebruikt als trainingsruimte met ons team van 12 personen. De zalen zagen er keurig uit en de lunch was heerlijk. De parkeermogelijkheden in de kelder en ook naast het pand waren ruim voldoende en bij binnenkomst werden we met een lach ontvangen. Kortom een zeer prettige ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is.

Fantastische COVID-19 proof vergader locatie

Marjolein heeft ons van begin tot eind te woord gestaan en meegedacht met het verzorgen van onze presentatie. De communicatie gaat zeer gemakkelijk, de wensen/eisen die wij per mail hebben doorgegeven waren perfect doorgevoerd in de zaal. Wij zullen zeker opnieuw gebruik maken van de diensten van YourMeeting.

Prettige zaal, prettige service, goede faciliteiten

Het was allemaal prima geregeld.

Top verzorgd, gezellige afsluiting in café.

Top verzorgd, gezellige afsluiting in café.

Prima, goede parkeergelegenheid, goede service

Goede ervaring, prettige dienstverlening, goede lunch

Prettig, professioneel, denken mee, goede lunch

Top locatie, verzorgd, en fijne ambiance

Mijn ervaring is zeer positief, verzorgd tot in de puntjes, goede lunch, locatie zag er top uit! het was al met al een heel fijne locatie. en we komen er zeker weer vaker terug!

Top, snelle en vlotte service en denken met de klant mee!

Mijn ervaring met YourMeeting is prima. De lijntjes zijn kort en er wordt snel en deskundig gereageerd op mijn verzoeken. Ook denken ze met de klant mee om tot een passende oplossing te komen.

Het was prettig om bij jullie een les te verzorgen

Het was prettig om bij jullie een les te verzorgen

Mooie professionele vergaderlocatie!

Zeer nette en moderne vergaderlocatie. Uitstekende service en goed bereikbaar!