Fijne plek , lekker centraal en van alles voorzien

Prettige afstemming, goede ontvangst, goed bereikbaar en de ruimte zelf comfortabel COVID veilig

Prachtige frisse vergaderlocatie, een aangename verassing !

We hebben er een dag doorgebracht om met een aantal vennoten de jaarrekeningen te bespreken. Er was een rustige ontspannen sfeer. Zelfs de heerlijke lunch die we ook in de gezellige brasserie hadden kunnen gebruiken hebben we in onze vergaderzaal genuttigd!

Super!!!!

Zeer gastvrij ontvangen!!! Zeer tevreden!!!

Gastvrijheid, sfeer en locatie zijn key.

Naast de gastvrije dag, was de locatie perfect. Fijne werkomgeving met uitstekende verzorging van de catering & lunch. Goede indeling van de ruimte en alle middelen waren aanwezig.

Prettige samenwerking, goede service

Opleidingsinstituut PPO verzorgt al jaren onderwijs bij de vergaderlokatie YourMeeting en de ervaringen zijn altijd positief, zowel van onze medewerkers als van onze docenten en opleidelingen. De faciliteiten zijn uitstekend, de medewerkers vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. We hopen nog lange tijd op deze manier met hen samen te werken!

Onbezorgd vergaderen, persoonlijke en oprechte aandacht voor de klant en goede faciliteiten.

- Onbezorgd vergaderen - persoonlijke en oprechte aandacht voor de klant - Goede faciliteiten - Perfecte uitvalbasis / ideaal parkeergarage onder het gebouw - Mbt huidige situatie: gebouw is goed ingericht conform RIVM-maatregelen: veilig gevoel - Brasserie erg leuk en huiselijk

Vergaderen op een unieke locatie met prachtige zalen en perfecte service.

Wij hebben de locatie gebruikt als trainingsruimte met ons team van 12 personen. De zalen zagen er keurig uit en de lunch was heerlijk. De parkeermogelijkheden in de kelder en ook naast het pand waren ruim voldoende en bij binnenkomst werden we met een lach ontvangen. Kortom een zeer prettige ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is.

Fantastische COVID-19 proof vergader locatie

Marjolein heeft ons van begin tot eind te woord gestaan en meegedacht met het verzorgen van onze presentatie. De communicatie gaat zeer gemakkelijk, de wensen/eisen die wij per mail hebben doorgegeven waren perfect doorgevoerd in de zaal. Wij zullen zeker opnieuw gebruik maken van de diensten van YourMeeting.

Prettige zaal, prettige service, goede faciliteiten

Het was allemaal prima geregeld.

Top verzorgd, gezellige afsluiting in café.

Top verzorgd, gezellige afsluiting in café.

Prima, goede parkeergelegenheid, goede service

Goede ervaring, prettige dienstverlening, goede lunch

Prettig, professioneel, denken mee, goede lunch

Top locatie, verzorgd, en fijne ambiance

Mijn ervaring is zeer positief, verzorgd tot in de puntjes, goede lunch, locatie zag er top uit! het was al met al een heel fijne locatie. en we komen er zeker weer vaker terug!

Top, snelle en vlotte service en denken met de klant mee!

Mijn ervaring met YourMeeting is prima. De lijntjes zijn kort en er wordt snel en deskundig gereageerd op mijn verzoeken. Ook denken ze met de klant mee om tot een passende oplossing te komen.

Het was prettig om bij jullie een les te verzorgen

Het was prettig om bij jullie een les te verzorgen

Mooie professionele vergaderlocatie!

Zeer nette en moderne vergaderlocatie. Uitstekende service en goed bereikbaar!

Gastvrije locatie, mooi en goed verzorgd.

Mooi verzorgde locatie, prima lunch en gratis parkeerruimte. De ruimte kon geheel naar onze wensen en de RIVM-eisen worden ingericht. De prijs-kwaliteitverhouding is hier echt op orde!

uitstekend

zelf ben ik niet aanwezig geweest, maar ik hoorde van deelnemers dat de faciliteiten uitstekend waren

Dé perfecte vergaderlocatie voor onze teamsessies

Voor onze teamsessies reserveren wij vaak bij YourMeeting ; een sfeervolle locatie, uitstekende service, mooie ruime zalen en prima catering. Kortom, wij en onze opdrachtgevers zijn altijd meer dan tevreden!