Service zoals service bedoeld is!!

Na minder goede ervaringen bij een Audi dealer gelukkig weer een adres gevonden waar je als serieuze klant behandeld wordt. En waar het niet uitmaakt wat je koopt maar dat je koopt. Al eerder was ik van mijn geloof afgestapt door een nagenoeg nieuwe Audi te kopen bij een niet-Audi dealer. En na deze transactie ben ik helemaal overtuigd. Voor onderhoud blijft de dealer (niet in mijn woonplaats maar noodgedwongen elders) het adres, maar de aankoop is Borgers voortaan. Audi mag wel eens bij Jeanne Borgers in de leer als het gaat om service. Directe en snelle communicatie, heldere afspraken die nagekomen worden en een persoonlijke en professionele aflevering van de auto. Erg fijn om weer een vertrouwd adres te hebben.

SERVICE met Hoofdsletters!!

Inmiddels voor de vijfde keer een Audi bij Borgers gekocht en wederom een topervaring. Mooi om te zien en voelen hoe het geven van service in de genen van dit familiebedrijf zit. Dank voor het wederom opzoeken van een zeer gave en complete Q8

Uitzonderlijk vriendelijk en professionele autoleverancier.

Afgelopen week heb ik onze Audi Q8 mogen afhalen bij Borgers. De algehele omgang met de klant heb ik als zeer prettig ervaren. Van het eerste gesprek t/m de ontvangst in de showroom, de proefrit en uiteindelijk de levering van de auto loopt alles goed. Je gaat uiteindelijk met een goed gevoel en een geweldige auto naar huis. Naast dat het een geweldige wagen is is ook de prijs/kwaliteit verhouding scherp. Ook na de levering is de service uitstekend van de fam. Borgers. Er wordt nog even nagebeld hoe alles bevalt en of er nog zaken zijn waar je tegenaan bent gelopen. Ik heb het gevoel dat ik hier altijd terecht kan. Een volgende auto in de toekomst zal ik zeker hier halen. Bedankt Jeanne

uitstekende begeleiding voor en na koop

ik heb het hele proces van eerste contact via de website tot de aflevering en de nazorg als bijzonder prettig en persoonlijk ervaren!

BEST!

Outstanding Service and Quality Vehicles with Jeanne Borgers I recently purchased a vehicle from Jeanne Borgers, and I couldn't be happier with my experience. From start to finish, Jeanne's service was exceptional. Firstly, Jeanne was incredibly knowledgeable and attentive. She took the time to understand my needs and preferences, guiding me through her extensive inventory to find the perfect match for me. Her professionalism and genuine desire to help stood out from other dealerships I've visited. Moreover, the quality of the vehicles with Jeanne Borgers is top-notch. Each car she offers is meticulously inspected and maintained, giving me confidence in my purchase. I was impressed by the variety of options available, ensuring there's something for every budget and preference. The purchasing process was smooth and hassle-free, thanks to Jeanne's efficient assistance. She was transparent about pricing and financing options, making sure I understood every aspect of the transaction. I appreciated her honesty and integrity throughout the process. Overall, my experience with Jeanne Borgers exceeded my expectations. If you're in the market for a quality vehicle and exceptional service, I highly recommend working with Jeanne. She's earned a loyal customer in me, and I'll definitely be returning for future automotive needs

Geweldige service

Zodra je een voet over de drempel zet voel je je thuis! Er hangt een prettige ongedwongen sfeer en de hele familie neemt de tijd om al je vragen te beantwoorden of gewoon een praatje te maken. Daarnaast hebben ze een neusje voor schoonheid want elke uitvoering die er staat is er een om van te dromen. We hebben een prachtige Q3 bij Jeanne gekocht en zullen bij een volgende auto direct terug komen!

Professioneel, betrouwbaar, goede service en persoonlijk.

Beter kan niet

Al jaren een vaste klant bij de fam Borgers .. En dat is niet zomaar , maar de klant is koning hebben ze hoog in het vaandel staan. Perfectionisme is hun niet vreemd , de gastvrijheid is top .. en ga zo maar door . Kortom een echte aanrader , en staat je auto er niet bij , dan zoeken ze tot de auto gevonden is !

Perfect verzorgt, van het eerste contact tot de zorg na levering.

We zijn zeer tevreden over de manier Jeanne Borgers ons geholpen heeft met het vinden van een zeer mooie Audi Q3. Van het eerste contact bij het plaatsen van de zoekopdracht, de contact momenten tussendoor en zeker ook de levering. Daar wordt je in de watten gelegd, krijgt veel persoonlijke aandacht en wordt de tijd genomen om alles goed uit te leggen. Zeer fijn moment waar we met plezier naar terugkijken. Zo hoort het ook te zijn, het kopen van een nieuwe auto, een feestje! Ook de aandacht na levering is erg fijn en bijzonder. Tijdens dit proces zorgt Borgers voor alle details, aanmelden bij je lokale Audi dealer, checks of alles naar wens is etc. Toppers zijn het bij Borgers, we kunnen het iedereen aanraden!

Zo moet de aankoop van je nieuwe auto zijn! Alles klopt.

Via een collega in contact gekomen met Borgers Auto Import. Wat een mooie auto's hebben ze staan. Samen op zoek naar een Q3 of Q5. Snel een aanbieding ontvangen voor een Q5 hybrid en deze ook gekocht. Aflevering zoals je niet vaak meer ziet. Alle tijd voor uitleg en suggesties wat instellingen. Bedankt team Borgers! Ga hier zeker weer terug.

Geweldige service, betrouwbaar, en een mooi bedrijf.

Ontzettend blij met mijn nieuwe auto die gekocht is bij jullie , ruim en mooi aanbod van auto's.

Zeer prettige en professionele dienstverlening bij Borgers!

Het kopen van een auto moet een feestje zijn en Jeanne heeft er voor gezorgd dat dat ook zo was. Bedankt firma Borgers voor de prettige en professionele service!

Aandacht en service zijn geweldig

Geweldige ervaring bij de aankoop van mijn Audi Q7. Vanaf het moment dat ik kwam binnenlopen, had ik al een goed gevoel over Borgers. Er was veel aandacht voor mij als klant en ik kreeg goed advies vanuit Arnoud. Borgers is transparant, snel in de communicatie en heeft eerlijke goede prijzen. Dezelfde dag nog liep ik naar buiten met een goed gevoel en een nieuwe auto. Ook de after sales is uitstekend en is er nog steeds oprechte interesse. Mijn volgende auto zal ook zeker weer via Borgers gaan.

Een luxe Audi kopen zoals het hoort

Via internet een fantastische RS6 gevonden die toevallig bij Borgers stond. Na telefonisch een afspraak te hebben gemaakt, direct de volgende dag naar Borgers gereden om de auto te bekijken. Arnoud nam ruim de tijd voor ons, uiteindelijk 3 uur gepraat waarvan 15 minuten over de auto zelf. De showroom is gevuld met topkwaliteit, auto's met de juiste opties en looks zoals het hoort bij auto's van dit kaliber. De aftersales is waar Borgers er met kop en schouders bovenuit steekt. Bij de prijs inbegrepen het inbouwen van juiste alarmklasse, importeren, kenteken aanvragen, tenaamstelling, etc. Kortom, geen onverwachtse kosten achteraf. Arnoud en Stijn hebben er op mijn verzoek weer RS6 emblemen opgeplakt en een winterset velgen/wielen bij gezocht. Bij het afleveren werd ook ruim de tijd genomen om de auto uit te leggen. Samen de Audi app gedownload en de auto op mijn profiel ingesteld. Topservice die zeker voor herhaling vatbaar is.

Super goed en professioneel.

1e keer dat ik een Audi bij Borgers heb gekocht. Eerst op de website naar de reviews gekeken en die waren top. Die hebben ze ook 100% verdiend. Super contact met Stijn. Heel duidelijk in communicatie. Goede info gekregen waar ik aan moest denken. Heel fijn was dat er achteraf geen dingen naar boven kwamen waar ik niet aan had gedacht. Al meerdere Audi's gekocht in de jaren maar Borgers staat boven aan mijn lijstje. Goede prijs gekregen voor mijn RSQ8 en ze hebben een super mooie RS6-S geleverd. Kan iedereen aanraden om zaken met Borgers te doen. Echt een top bedrijf.

Tot in de puntjes geregeld!

Dit is de tweede auto die ik bij Borgers gekocht heb. Opnieuw vanaf de advertentie tot de aflevering een top ervaring. Hier kunnen de normale dealers nog een voorbeeld aan nemen. Vragen worden snel beantwoord, komen alle afspraken na tot in de kleinste details. Ook het alarm met de certificaten worden netjes geregeld. Zelfs als een andere partij iets niet/niet op tijd doet gaat de firma Borgers ermee aan de slag en dan is het dezelfde dag nog geregeld. Nogmaals bedankt en tot de volgende! :)

Hele prettige samenwerking

Op een late vrijdagmiddag heel vriendelijk en professioneel door Jeanne ontvangen. Ondanks het late tijdstip werd er uitgebreid de tijd genomen om de wensen aan te horen en de in te ruilen auto te beoordelen. De volgende dag al een duidelijke offerte gekregen voor de prachtige A6 die Borgers net binnen had gekregen. Over de extra wensen t.a.v. velgen, banden en inbouw van een gps volgsysteem is een aantal keer contact geweest, waarbij er steeds goed werd meegedacht en helder gecommuniceerd. Al met al ben ik heel tevreden met hoe Jeanne ons namens Borgers heeft bijgestaan en heeft geadviseerd in de aankoop. Aan alles is te merken dat je als klant centraal staat en gewaardeerd wordt. Een heel plezierige ervaring. Het is zeer aan te bevelen om eens bij Borgers je licht op te steken op zoek naar een exclusieve auto. Ik zal dat een volgende keer zeker weer doen!

Geweldig eerste ervaring met Borgers

Borgers import raadt ik iedereen aan als je een goede auto zoekt in Duitsland. Netjes voor te voren alles besproken. Op tijd door de eigenaar afgeleverd. Heeft de auto uitgelegd totdat ik geen vragen meer heb. Klasse importeur.

Super Service

Mijn ervaring was erg positief. Van het vinden van mijn mooie A6 55 TFSI-e, het contact voor de verkoop, de begleiding tijdens en de zorg achteraf Mooi om te ervaren dat er bedrijven zijn die service en klant tevreden uitvoeren ipv alleen op de website zetten. Zeker een aanrader om zaken mee te doen.

Zeer klantvriendelijk met een ruim aanbod aan mooie Audi’s.

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen in de showroom en kregen goed advies. Borgers is een erg service gericht bedrijf!

Professioneel en klantgericht

Van te voren heb ik even gebeld of ik even kon komen kijken bij een auto die Borgers had staan. Mijn eerste bezoek was namelijk op een dag welke niet bij de normale openingstijden hoort. Gelijk even een praatje met Arnoud gemaakt en merkte al snel dat Arnoud de tijd neemt om je wensen te begrijpen. De auto was boven verwachting mooi, maar goed bijna iedereen zal zich bij Borgers als een kind in de snoepwinkel voelen. Bij dit bedrijf staan de mooiere uitvoeringen van wagens die je bij de dealer niet tegenkomt. Ik heb een net voorstel gehad voor de inruil en de deal hebben we eigenlijk dezelfde dag telefonisch rond gemaakt. Ook bij aflevering werd weer alle tijd genomen en is de wagen uitstekend uitgelegd. Kortom zoals je bij aankoop van een auto de service mag verwachten.

Een hele fijne aankoop!

Na al menig RS6 bekeken en getest te hebben, kwamen we bij Borgers terecht. Dat was een hele prettige kennismaking. Gemoedelijk, lekkere koffie, echte autoliefhebbers! We hebben uiteindelijk een hele fraaie RS6 uit 2017 gekocht, maar zelfs als we die auto niet hadden gekocht, dan was de ervaring nog steeds zeer positief geweest. Een aanrader wat ons betreft!

Professioneel bedrijf met bijzondere auto’s

Prettige mensen om in ontspannen sfeer zaken mee te doen! Service gericht, komen afspraken na en leveren fraaie auto’s af. Ook aftersales is goed geregeld!

Een autobedrijf waar je je binnen no time "thuis" voelt.

Ik kende autobedrijf Borgers niet en dus eerst de reviews bekeken en ik dacht toen, al die positieve reviews zal allemaal wel. Eerst zien en dan geloven. Mijn ervaring met autobedrijf Borgers is dat alle reviews gewoon kloppen. Het klopt wat er staat. Bij de aflevering van mijn Audi Q3 heeft Jeanne ons prima geholpen en de tijd genomen om zaken uit te leggen en afspraken werden prima nagekomen.

Geweldig ontvangst

Uitstekende service en hartstikke blij met mijn mooie wagen, ik kom zeker weer terug!