Gewoon goed

Alle contacten met Borgers waren tot op heden zeer plezierig. De koop van mijn RS6 verliep volgens het boekje, aflevering idem. De gemiddelde premium merkdealer kan hier nog veel van opsteken, keep it up.

Top begeleiding van de aankoop

Stijn heeft mij geweldig geholpen. De gehele afhandeling was een zeer positieve ervaring.

Q7

Ik heb nieuw Q7 gekocht ben heel tevreden

Gewoon goed en vertrouwd!

Vorig jaar kocht ik een S3 voor mijn vrouw en onlangs kocht ik een S6 voor mezelf. Beide keren erg correct, hartelijk en netjes behandeld. Hier mogen veel dealers een voorbeeld aan nemen. De papieren correct geregeld, korte lijnen met zowel Stijn onlangs als zijn vader in 2019. Een groot compliment en ik kom hier dan ook ongetwijfeld terug voor een volgende auto.

Aangename verrassing

Het kopen van een nieuwe of bijna nieuwe auto is altijd een belangrijk moment. Waar vind ik een vertrouwd adres? Waar krijg ik een eerlijk advies? Waar hebben ze de vakkennis en wie hanteert een nette prijs? Via het internet stuitte ik op de website van Borgers in Angeren. Voor mij niet naast de deur. Op de site ziet het er prachtig uit, maar wat zou ik in werkelijkheid aantreffen? Dat bleek een aangename verrassing. In een huiselijke omgeving werden we ontvangen door een uiterst vriendelijke Arnould Borgers die samen met zijn zoon Stijn de klanten ontvangt en adviseert. Geen gladde verkooppraatjes, maar passie voor fraaie, bijzondere en exclusieve auto’s. Op deze manier een auto uitzoeken heeft een meerwaarde. Zo wordt dit belangrijke moment ook een feestelijke gebeurtenis. Henk Krol

Bij Borgers is de klant Koning. Zonder opdringen of zoete broodjes. Gewoon fair en bijzonder prettig. Ben je op zoek naar een bijzondere Audi en een prettige aankoopervaring, Borgers is je adres. Top!

Na mijn zoekopdracht had Borgers mijn gewenste grijze Audi Q2 binnen een dag gevonden. Een mooie complete auto. Ik kan iedereen Borgers aanbevelen. Zeer klantvriendelijk, vakkundig en goede service!

Topservice !

Zeer prettige ervaring gehad met de aankoop van 2 auto's ! Persoonlijke service en advies waren top

Alleen maar top auto's!

Al een aantal keren zaken gedaan met Borgers. En dat steeds als zeer prettig ervaren en bovendien hebben ze stuk voor stuk top auto's op de stoep staan. Van de nieuwe RS6 gaan we enorm genieten!

Zeer goed.

Mijn ervaring met Stijn is zeer goed. Meedenkend, oplossingsgericht, goede service en zeer klantvriendelijk!

Goede service, waarbij alles mogelijk is.

Via een collega kwam ik bij Borgers Auto Import terecht. Er stond een A6 te koop met alle opties, echter vond ik die persoonlijk niet sportief genoeg. Na overleg met Stijn Borgers, alle uitgebreide opties door genomen die mogelijk waren. Uiteindelijk een schitterende sportieve A6 gekocht. Ook over de aflevering ben ik zeer te spreken, alles rustig en uitgebreid door genomen kortom een dikke aanrader.

Mooi familie bedrijf

Mijn ervaring met Borgers is heel fijn geweest! Goede service en klantvriendelijk. Zeker aan te bevelen!

Mooi familiebedrijf

Ik ben door de dhr. Borgers op een zeer vakkundig en prettige wijze geholpen met de aankoop van mijn auto. Mooi familiebedrijf waarbij de klant nog ouderwets centraal staat.

Goede service en aandacht voor je wensen

Via Google vond ik de website van Borgers Auto Import. De website sprak mij meteen aan. Borgers heeft dezelfde gedachte over hoe een auto zou moeten zijn en dit laten zij duidelijk naar voren komen in de type auto's die zij aanbieden. Het eerste contact was een zoek verzoek naar een A5, met veel opties, of een RS5. Maar na een testrit met een A7, die zij op voorraad hadden staan, is mijn keuze hier uiteindelijk op gevallen. Het gehele zoek en koop traject heb ik als zeer uitstekend en professioneel ervaren en zal daarom Borgers zeker aanbevelen aan iemand anders die een mooie auto zoekt. Dit heeft trouwens voor Borgers reeds geresulteerd in een nieuwe tevreden klant!

Uitstekende service en alles tot op puntjes verzorgd!

Heb een mooie Audi gekocht bij Stijn. De persoonlijke aandacht en de mogelijkheden om extra opties te laten monteren kon ik echt waarderen. Alles was perfect uitgevoerd en alle afspraken waren nauwkeurig nagekomen. Een super ervaring!

topservice en zeer klantvriendelijk

Ervaren als zeer prettig en vriendelijk contact. We komen hier zeker terug in de toekomst

Goede service en zeer vriendelijke benadering!

Inmiddels ruim een jaar geleden heb ik een geïmporteerde auto gekocht bij Borgers. De kwaliteit van de aangeboden auto's is fantastisch. Vervolgens goed gesprek gehad met Arnoud Borgers met duidelijke uitleg over de auto. Aflevering is netjes en conform afspraak, waarbij ook extra opties bij levering uitgebreid bespreekbaar zijn. Ook wanneer onderhoud na aankoop nodig is, kan Borgers daarin faciliterend zijn. Ik ben zeer tevreden en zou dit bedrijf graag aanbevelen.

Zeer prettig en professioneel geholpen!

Fijn contact gehad met de mensen van Borgers die nog echt de tijd nemen voor haar klanten. Daarnaast worden de zaken van A tot Z punctueel uitgevoerd.

Uitmuntend

Wederom een fantastische, unieke auto bij Borgers afgenomen. Zowel vader als zoon komen altijd zeer oprecht en attent over. Er is altijd tijd voor een bakkie en een gezellig praatje. De auto is in top staat afgeleverd, as usual. Bij Borgers durf ik een auto ongezien uit het buitenland te importeren. Groetjes van een zeer tevreden klant.

Exclusieve auto bij een exclusief bedrijf

Bij Borgers een exclusieve auto kopen is een feest. Je wordt er echt als klant behandeld, alle aandacht en ook goede nazorg.

Van begin tot eind prima geregeld

Onlangs een Audi S3 2.0 Quatro gekocht. Ben blij met deze auto. Auto stond mooi gepoetst op me te wachten. Duidelijke uitleg, papieren geregeld en ook alle vragen achteraf steeds met veel geduld beantwoord.

Perfecte Service en zeer professioneel!

Mijn ervaring met BORGERS is perfect geweest. Snelle en professionele service. Luisteren vooral ook goed naar de wensen en behoefte. Zeker een aanrader!

Perfecte service en aandacht voor de klant!

Afgelopen jaar een prachtige Audi Etron 55 via Borgers aangeschaft. Na een prettig en open gesprek met de heren Borgers over een mooie Etron, gezamenlijk naar een passende auto gezocht en uiteindelijk aangeschaft. De auto werd tot in de puntjes verzorgd afgeleverd, helemaal volgens afspraak. Zeer open en duidelijke communicatie en pro actieve houding. Kortom volledig tevreden. Een aan te bevelen adres voor de aanschaf van een mooie wagen.

Een fantastisch en warm familiebedrijf!

Mijn naderend pensioen was de aanleiding voor het inruilen van mijn Porsche 911. Na het inleveren van mijn lease auto gingen we opzoek naar een multifunctionele vervanger met een hoge instap, veel luxe, -vermogen en met het oog op de toekomst ging onze voorkeur uit naar een (groene) hybride SUV met in ieder geval een trekhaak en open dak. We hadden daarom een aantal opties, een Mercedes GLE500, goed rijdend, veel power, luxueus en veel veiligheidsvoorzieningen, maar weinig kofferruimte. Dit had een optie kunnen zijn maar het gaf ons niet het WAUW gevoel. Inmiddels wat verder gezocht, onderzoek gedaan naar gemiddelde prijzen en gekeken naar diverse sites met divers aanbod en uitgekomen bij de Cayenne of X5. De Porsche Cayenne S e-hybrid had wel een emotionele voorkeur, maar de BMW X5 hybride was ook een optie. Eén van de aanbieders was BORGERS met een Porsche Cayenne Hybride S-E, een uitvoering dat alles had wat ik wij wilden hebben. Na een aantal keren telefonisch gesproken te hebben met BORGERS werd het tijd voor een bezichtiging en een proefrit. Later die maand (juli 2019) gingen we naar Angeren en daar hebben we de proefrit kunnen maken en de 911 aangeboden voor inruil. De ontvangst was anders dan verwacht; geen luxe showroom maar een mooie, landelijke omgeving met veel Audi's voor de deur en één Porsche. Beide heren, vader en zoon Borgers gaven ons een warm gevoel met een gastvrije ontvangst, lekkere koffie (en zelfs gebak) voor bij het gesprek over koetjes en kalfjes voordat de onderhandeling begon. Stijn deed het zakelijke gesprek, gaf de historie van de Porsche weer en gaf uitleg over de Hybride techniek. De proefrit was voor ons essentieel en na een tiental kilometers zei mijn vrouw al, "deze moet je nemen", die discussie hoefde ik dus niet meer te voeren en beide hadden we het WAUW gevoel! Uiteindelijk zijn we er uit gekomen en heb ik de auto een week later opgehaald, ik was zo blij als een kind van 66!

En toen was er Borgers

December 2018 kreeg ik behoefte aan een nieuwe auto. Als verstokt Volvorijder was mijn eerste proefrit een Volvo V90 T8. Een prachtige auto, erg compleet, maar geen D5 diesel (niet meer leverbaar), erg veel “bling-bling” glans dashboard en de elektrische ondersteuning waar ik niets mee heb. Vervolgens ben ik gaan kijken naar Audi. In het verleden heb ik een Audi TT-cabrio gereden en goede herinneringen aan overgehouden. Bij de dealer een Audi A6 Allroad meegekregen waar ik direct enthousiast over was. Een fantastische zes cilinder diesel, een prachtig interieur met vooral een dashboard waar je van kan genieten en een mooie ingetogen modellijn. De Audi dealer had voor mij een mooie actie, maar deze had geen Adaptive cruise control wat voor mij na de beide proefritten een vereiste was geworden. Door een tip van een van een medebestuurslid van Ondernemers Contact Overbetuwe OCO (waar Arnoud Borgers nog steeds geen lid van is) kwam ik bij Borgers Auto Import terecht. Toen was ik verkocht. Arnoud Borgers kwam met een prachtige Allroad Quatro aanbieding. De auto exact in de door mij gevraagde uitvoering, met alle gevraagde opties en nog vele opties extra. Een prachtige auto, 1 jaar oud, 11.000 km op de teller voor een prijs iets onder de aanbieding van de volledig nieuwe A6 welke de dealer mij had aangeboden met veel minder opties. Het enige manco aan de auto was de optie getinte achterramen (privacyglas). Deze ontsierende en in mijn ogen onzinnige optie is vervangen door licht getint glas. Arnoud Borgers verbaasd achterlatend door mijn keuze hiervoor. Het volledige verkooptraject met Borgers Auto Import was er één, waar menig autoverkoper een voorbeeld aan kan nemen. Altijd een gezellige ontvangst, de juiste informatie, begrijpen wat de klant wil hebben en steeds goed op de hoogte gehouden. De oplevering was een “feestje”, alle tijd werd ervoor genomen, ook wel nodig voor een auto met zo’n optielijst. Mijn volgende auto zou ik zo weer bij Borgers kopen.