Geweldige service

Een mooie Q3 gekocht. Vanaf het moment dat we contact hadden t/m de eerste nieuwe kilometers was de service uitstekend. Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen!

Geweldig bedrijf, persoonlijk en meedenkend!!

Pas geleden een Audi q3 Sportback gekocht bij Stijn. Super vriendelijk, meedenkend en vriendelijk. Geen vraag is teveel een super fijne persoonlijke benadering, deze mensen hebben daadwerkelijk interesse in hun klanten en nemen hier ruim de tijd voor.

Nu ruim vier weken in het bezit van een Audi Q3 Sportback en dat is genieten! Was al geruime tijd aan het rondkijken naar een Q3 met net iets extra’s. Deze auto heb ik gevonden bij Borgers; een zeer complete Q3 tegen een scherpe prijs. Toen ik de auto op internet tegen kwam heb ik wel getwijfeld of ik de aankoop van een nieuwe auto niet gewoon bij mijn reguliere dealer moest doen. Na de eerste kennismaking met Arnoud Borgers was deze twijfel al verdwenen. Klantvriendelijkheid en ruimschoots de tijd nemen voor de klant zijn voor mij belangrijke punten bij de aankoop van een nieuwe auto. Bij Borgers zijn deze punten vanzelfsprekend. Aflevering van de auto was perfect en na een week nog een telefoontje of de auto beviel en of er nog vragen waren, service met een hoofdletter S. De auto voldoet volkomen aan de wensen en elke kilometer is genieten! Cees

Exclusieve auto’s met oog voor detail !

Borgers Auto’s exclusieve auto’s met oog voor details en service met een hoofdletter ‘P’ van ‘Perfectie’ Inmiddels de tweede Audi gekocht bij Borgers Altijd vriendelijk, betrouwbaar en prettig ontvangst bij Arnoud en Stijn. Fantastische Audi gezien op hun overzichtelijke website, vervolgens contact opgenomen met Stijn. Ongekende service; gaat zover dat Stijn met deze Audi naar ons huis is gekomen en wij de proefrit ermee gemaakt hebben. Ophalen van de auto is altijd een feestje, goed en warm ontvangst door Stijn met heerlijke koffie. Prima uitleg gegeven in alle rust, nemen alle tijd hiervoor. Aflevering perfect conform afspraak met veel veilige kilometers gewenst. Aftersales helemaal in orde. Kortom: een prima aanbeveling voor diegenen die meer wensen dan standaard !

Borgers Auto van A tot Z super geregeld!!

Zeer correct behandeld door Arnoud Borgers van Borgers Auto Betere service en klantvriendelijkheid kom je maar zelden tegen Vandaar een dikke 10 +

Een fantastische ervaring!

Het kopen van een auto begint bij Stijn en Arnoud al bij het eerste kopje koffie en het bespreken wat je wensen zijn. Zij behandelen het proces, alsof ze een auto voor zichzelf aan het kopen zijn. Enorm veel enthousiasme en betrokkenheid. De aflevering en aftersales is ook helemaal top! Ook wanneer de auto is afgeleverd blijven zij betrokken en zijn ze altijd bereikbaar. Dit is de tweede auto die ik bij Borgers koop en voor mij zijn zij de plek om naartoe te gaan om een auto te kopen. Het voelt als een warm bad.

Zeer persoonlijke benadering

Na interesse te hebben getoond in één van de auto’s, was Stijn Borgers zo attent om met de auto naar de andere kant van het land te komen rijden, zodat ik een proefrit kon maken. Uiteindelijk vond er een aankoop plaats en is de benadering zeer persoonlijk en wordt er snel en accuraat gehandeld. Fijne ervaring met dit bedrijf!

Correct , snel en vrijblijvend traject van zoekopdracht tot aflevering en nazorg perfect!!

Uitstekende service gedurende gehele traject van zoekopdracht tot levering en nazorg, perfect doorlopen. Audi A5 cabrio 40 TFSI wit 2020 (vitual cockpit). 100% match met zoekopdracht. Perfecte auto in nieuwstaat voor aantrekkelijke prijs. Van opdracht tot levering 3 weken. Betrouwbare, correcte, deskundige service, met groot en betrouwbaar inkoopnetwerk, streven naar perfectie. Een aanrader voor jonge import auto. Helemaal happy met Borgers Auto import en mijn prachtige auto!! Raymond.

100% nakoming van gemaakte afspraken: Klant is Koning !

Vanaf 1991 tot heden heb ik vele Audi's gekocht, variërend van een instapmodel Audi 100 in 1991 tot een Audi S8plus in 2016. Daarnaast als 2e gezinsauto veelal een fraaie Q7. Vol lof over Borgers Auto Import BV omdat Stijn alles in het werk heeft gesteld mijn piepjonge Q7 55 TFSIe - gekocht bij de Audidealer in Heerlen - versneld in te ruilen op een full-options Q7 60TFSIe. Ik voelde me diep ongelukkig ivm de - verhoudingsgewijs - te slappe motorvermogen en de lelijke velgen (slechts 20inch ipv 22) Thans rij ik een daytonagrijze met 22inch sloffen die uit het velgenprogramma van de SQ7 afstammen. Helemaal Top ! Een goede reputatie komt altijd te voet en slecht nieuws gaat te paard ....wat mij betreft mag team Borgers (Arnoud/Stijn) versneld een maximale score ontvangen. Chapeau !

Gewoon goed

Alle contacten met Borgers waren tot op heden zeer plezierig. De koop van mijn RS6 verliep volgens het boekje, aflevering idem. De gemiddelde premium merkdealer kan hier nog veel van opsteken, keep it up.

Top begeleiding van de aankoop

Stijn heeft mij geweldig geholpen. De gehele afhandeling was een zeer positieve ervaring.

Q7

Ik heb nieuw Q7 gekocht ben heel tevreden

Gewoon goed en vertrouwd!

Vorig jaar kocht ik een S3 voor mijn vrouw en onlangs kocht ik een S6 voor mezelf. Beide keren erg correct, hartelijk en netjes behandeld. Hier mogen veel dealers een voorbeeld aan nemen. De papieren correct geregeld, korte lijnen met zowel Stijn onlangs als zijn vader in 2019. Een groot compliment en ik kom hier dan ook ongetwijfeld terug voor een volgende auto.

Aangename verrassing

Het kopen van een nieuwe of bijna nieuwe auto is altijd een belangrijk moment. Waar vind ik een vertrouwd adres? Waar krijg ik een eerlijk advies? Waar hebben ze de vakkennis en wie hanteert een nette prijs? Via het internet stuitte ik op de website van Borgers in Angeren. Voor mij niet naast de deur. Op de site ziet het er prachtig uit, maar wat zou ik in werkelijkheid aantreffen? Dat bleek een aangename verrassing. In een huiselijke omgeving werden we ontvangen door een uiterst vriendelijke Arnould Borgers die samen met zijn zoon Stijn de klanten ontvangt en adviseert. Geen gladde verkooppraatjes, maar passie voor fraaie, bijzondere en exclusieve auto’s. Op deze manier een auto uitzoeken heeft een meerwaarde. Zo wordt dit belangrijke moment ook een feestelijke gebeurtenis. Henk Krol

Bij Borgers is de klant Koning. Zonder opdringen of zoete broodjes. Gewoon fair en bijzonder prettig. Ben je op zoek naar een bijzondere Audi en een prettige aankoopervaring, Borgers is je adres. Top!

Na mijn zoekopdracht had Borgers mijn gewenste grijze Audi Q2 binnen een dag gevonden. Een mooie complete auto. Ik kan iedereen Borgers aanbevelen. Zeer klantvriendelijk, vakkundig en goede service!

Topservice !

Zeer prettige ervaring gehad met de aankoop van 2 auto's ! Persoonlijke service en advies waren top

Alleen maar top auto's!

Al een aantal keren zaken gedaan met Borgers. En dat steeds als zeer prettig ervaren en bovendien hebben ze stuk voor stuk top auto's op de stoep staan. Van de nieuwe RS6 gaan we enorm genieten!

Zeer goed.

Mijn ervaring met Stijn is zeer goed. Meedenkend, oplossingsgericht, goede service en zeer klantvriendelijk!

Goede service, waarbij alles mogelijk is.

Via een collega kwam ik bij Borgers Auto Import terecht. Er stond een A6 te koop met alle opties, echter vond ik die persoonlijk niet sportief genoeg. Na overleg met Stijn Borgers, alle uitgebreide opties door genomen die mogelijk waren. Uiteindelijk een schitterende sportieve A6 gekocht. Ook over de aflevering ben ik zeer te spreken, alles rustig en uitgebreid door genomen kortom een dikke aanrader.

Mooi familie bedrijf

Mijn ervaring met Borgers is heel fijn geweest! Goede service en klantvriendelijk. Zeker aan te bevelen!

Mooi familiebedrijf

Ik ben door de dhr. Borgers op een zeer vakkundig en prettige wijze geholpen met de aankoop van mijn auto. Mooi familiebedrijf waarbij de klant nog ouderwets centraal staat.

Goede service en aandacht voor je wensen

Via Google vond ik de website van Borgers Auto Import. De website sprak mij meteen aan. Borgers heeft dezelfde gedachte over hoe een auto zou moeten zijn en dit laten zij duidelijk naar voren komen in de type auto's die zij aanbieden. Het eerste contact was een zoek verzoek naar een A5, met veel opties, of een RS5. Maar na een testrit met een A7, die zij op voorraad hadden staan, is mijn keuze hier uiteindelijk op gevallen. Het gehele zoek en koop traject heb ik als zeer uitstekend en professioneel ervaren en zal daarom Borgers zeker aanbevelen aan iemand anders die een mooie auto zoekt. Dit heeft trouwens voor Borgers reeds geresulteerd in een nieuwe tevreden klant!

Uitstekende service en alles tot op puntjes verzorgd!

Heb een mooie Audi gekocht bij Stijn. De persoonlijke aandacht en de mogelijkheden om extra opties te laten monteren kon ik echt waarderen. Alles was perfect uitgevoerd en alle afspraken waren nauwkeurig nagekomen. Een super ervaring!

topservice en zeer klantvriendelijk

Ervaren als zeer prettig en vriendelijk contact. We komen hier zeker terug in de toekomst