Zeer plezierig en vakkundig geholpen en begeleid. Duidelijke uitleg bij de aflevering van de auto.

Prachtige auto, prettige aankoop en levering.

Met kennis ervaring voor het luxe Audi segment mij kunnen overtuigen van de aankoop. Prettige communicatie en goede service zover. Aflevering goed verlopen, ondanks de landelijke RDW storing. Alle tijd genomen voor duidelijke levering.

Zeer goede ervaring, echt top

We zijn eigenlijk bij dit bedrijf uitgekomen door de vele positieve reviews van dit bedrijf. De steeds snelle feedback op onze vragen en de perfecte begeleiding en gastvrijheid van Jeanne wordt door ons enorm gewaardeerd. Ook heeft Jeanne ons perfect geholpen bij het afsluiten van de juiste verzekering. Wij zijn uiteraard ook erg blij met de schitterende Audi Q8 e-tron!!! Dankjewel voor de perfecte service!

Professionele aandacht en service

Voorafgaande ons eerste bezoek bij de firma Borgers had ik telefonisch contact met Jeanne waarbij ze aangaf dat we niet teleurgesteld zouden zijn bij een bezoek aan de showroom. En die woorden kloppen geheel. Vanaf het allereerste moment in de showroom tot de uiteindelijke aflevering van de auto, werden we ondergedompeld in een sfeer van gastvrijheid en vriendelijkheid die onze verwachtingen compleet overtrof. Zowel Jeanne als Arnoud waren oprecht geïnteresseerd in mijn wensen en behoeften. Ze namen alle tijd om het gesprek aan te gaan hierover. Ons eerste bezoek heeft ons direct over de streep gehaald om bij de firma Borgers een auto te kopen. Twee weken na ons besluit werd de Audi op een feestelijke manier overhandigd waarbij Arnoud alle tijd nam op ervoor te zorgen dat ik mij volledig vertrouwd voelde om de auto mee te nemen. Ook nadat we de auto hebben opgehaald is er nog regelmatig contact of alles naar wens is. Kortom; een combinatie van vriendelijkheid, gastvrijheid, vakkennis en service, heeft ons een hele positieve indruk gegeven over de firma Borgers. Ik geniet elke dag van onze Audi A6 Avant! Dank jullie wel !!

Top bedrijf , goede service!

Wij zijn heel hartelijk ontvangen door Jeanne. Wat een prachtige familiebedrijf! De auto stond klaar voor proefrit terijden. Je krijgt goede service en zeker advies. Wij gaan veel plezier hebben met onze nieuw auto porsche cayenne.

Topservice

We waren op zoek naar een 'nieuwe' tweede auto en hadden een teleurstellende ervaring bij een dealer. Toevallig kwamen wij bij Borgers terecht. Hier hebben we al eerder een auto gekocht, maar op de nieuwe locatie waren we nog niet geweest. Bij binnenkomst werden we meteen overweldigd door de mooie en ruime showroom en de prachtige auto's die in showroom stonden. Wat ons vooral deed besluiten hier een auto te kopen was echter de hartelijke ontvangst door Arnoud en het fijne contact. Uiteraard hebben we hier ons nieuwe auto gekocht en dit zullen we volgend jaar ook doen bij de vervanging van de andere auto. De aflevering verliep ook zeer prettig en er werd alle tijd genomen voor de uitleg. Kortom een aanrader voor iedereen die een auto zoekt in het wat luxere segment!

Alles soepel geregeld

Onlangs een A4 bij Borgers aangeschaft, van eerste contact tot aflevering is alles soepel en vlot verlopen. Voor de volgende auto zeker even weer bij Borgers kijken!

Geweldige ervaring & service bij Borgers Auto

Tijdens een uitje met mijn zoontje kwamen we toevallig langs Borgers Auto. We werden zeer vriendelijk ontvangen en hebben samen een rondje door de showroom gemaakt. Daar ontdekten we een fantastische e tron 55 S. Vanaf dat moment kan ik alleen maar spreken over een geweldige ervaring. Van A tot Z was alles tot in de puntjes geregeld. De klantgerichtheid was super en niets werd aan het toeval overgelaten. De dienstverlening was precies zoals het hoort! Onze familie is vanaf nu in ieder geval vaste klant.

Prachtig familiebedrijf met al jaren een geweldige service

Prachtig familiebedrijf met al jaren een geweldige service

Professioneel en zeer behulpvaardig

Tijdens ons allereerste bezoek aan Borgers - was na 10 - 15 minuten de deal rond (zonder moeilijk gedoe) direct een goede inruilprijs voor onze "oude" Audi en we reden binnen een paar dagen weg in onze nieuwe RS6. Ontspannen sfeer binnen het bedrijf - wat je ook direct voelt als je binnen stapt.....bedankt Jeanne - top gedaan! En we komen terug....

Geweldige ervaring van bezichtiging tot aflevering!

Wat een super bedrijf is dit toch om een auto te kopen, gisteren twee beaties opgehaald welke tot in details waren afgewerkt zoals afgesproken. Hier kunnen de officiele dealers nog wat van leren! Ga zo door team Borgers! Op naar nog vele auto's welke mogen volgen! Bedankt voor de TOP Service!

Service zoals service bedoeld is!!

Na minder goede ervaringen bij een Audi dealer gelukkig weer een adres gevonden waar je als serieuze klant behandeld wordt. En waar het niet uitmaakt wat je koopt maar dat je koopt. Al eerder was ik van mijn geloof afgestapt door een nagenoeg nieuwe Audi te kopen bij een niet-Audi dealer. En na deze transactie ben ik helemaal overtuigd. Voor onderhoud blijft de dealer (niet in mijn woonplaats maar noodgedwongen elders) het adres, maar de aankoop is Borgers voortaan. Audi mag wel eens bij Jeanne Borgers in de leer als het gaat om service. Directe en snelle communicatie, heldere afspraken die nagekomen worden en een persoonlijke en professionele aflevering van de auto. Erg fijn om weer een vertrouwd adres te hebben.

SERVICE met Hoofdsletters!!

Inmiddels voor de vijfde keer een Audi bij Borgers gekocht en wederom een topervaring. Mooi om te zien en voelen hoe het geven van service in de genen van dit familiebedrijf zit. Dank voor het wederom opzoeken van een zeer gave en complete Q8

Uitzonderlijk vriendelijk en professionele autoleverancier.

Afgelopen week heb ik onze Audi Q8 mogen afhalen bij Borgers. De algehele omgang met de klant heb ik als zeer prettig ervaren. Van het eerste gesprek t/m de ontvangst in de showroom, de proefrit en uiteindelijk de levering van de auto loopt alles goed. Je gaat uiteindelijk met een goed gevoel en een geweldige auto naar huis. Naast dat het een geweldige wagen is is ook de prijs/kwaliteit verhouding scherp. Ook na de levering is de service uitstekend van de fam. Borgers. Er wordt nog even nagebeld hoe alles bevalt en of er nog zaken zijn waar je tegenaan bent gelopen. Ik heb het gevoel dat ik hier altijd terecht kan. Een volgende auto in de toekomst zal ik zeker hier halen. Bedankt Jeanne

uitstekende begeleiding voor en na koop

ik heb het hele proces van eerste contact via de website tot de aflevering en de nazorg als bijzonder prettig en persoonlijk ervaren!

BEST!

Outstanding Service and Quality Vehicles with Jeanne Borgers I recently purchased a vehicle from Jeanne Borgers, and I couldn't be happier with my experience. From start to finish, Jeanne's service was exceptional. Firstly, Jeanne was incredibly knowledgeable and attentive. She took the time to understand my needs and preferences, guiding me through her extensive inventory to find the perfect match for me. Her professionalism and genuine desire to help stood out from other dealerships I've visited. Moreover, the quality of the vehicles with Jeanne Borgers is top-notch. Each car she offers is meticulously inspected and maintained, giving me confidence in my purchase. I was impressed by the variety of options available, ensuring there's something for every budget and preference. The purchasing process was smooth and hassle-free, thanks to Jeanne's efficient assistance. She was transparent about pricing and financing options, making sure I understood every aspect of the transaction. I appreciated her honesty and integrity throughout the process. Overall, my experience with Jeanne Borgers exceeded my expectations. If you're in the market for a quality vehicle and exceptional service, I highly recommend working with Jeanne. She's earned a loyal customer in me, and I'll definitely be returning for future automotive needs

Geweldige service

Zodra je een voet over de drempel zet voel je je thuis! Er hangt een prettige ongedwongen sfeer en de hele familie neemt de tijd om al je vragen te beantwoorden of gewoon een praatje te maken. Daarnaast hebben ze een neusje voor schoonheid want elke uitvoering die er staat is er een om van te dromen. We hebben een prachtige Q3 bij Jeanne gekocht en zullen bij een volgende auto direct terug komen!

Professioneel, betrouwbaar, goede service en persoonlijk.

Beter kan niet

Al jaren een vaste klant bij de fam Borgers .. En dat is niet zomaar , maar de klant is koning hebben ze hoog in het vaandel staan. Perfectionisme is hun niet vreemd , de gastvrijheid is top .. en ga zo maar door . Kortom een echte aanrader , en staat je auto er niet bij , dan zoeken ze tot de auto gevonden is !

Perfect verzorgt, van het eerste contact tot de zorg na levering.

We zijn zeer tevreden over de manier Jeanne Borgers ons geholpen heeft met het vinden van een zeer mooie Audi Q3. Van het eerste contact bij het plaatsen van de zoekopdracht, de contact momenten tussendoor en zeker ook de levering. Daar wordt je in de watten gelegd, krijgt veel persoonlijke aandacht en wordt de tijd genomen om alles goed uit te leggen. Zeer fijn moment waar we met plezier naar terugkijken. Zo hoort het ook te zijn, het kopen van een nieuwe auto, een feestje! Ook de aandacht na levering is erg fijn en bijzonder. Tijdens dit proces zorgt Borgers voor alle details, aanmelden bij je lokale Audi dealer, checks of alles naar wens is etc. Toppers zijn het bij Borgers, we kunnen het iedereen aanraden!

Zo moet de aankoop van je nieuwe auto zijn! Alles klopt.

Via een collega in contact gekomen met Borgers Auto Import. Wat een mooie auto's hebben ze staan. Samen op zoek naar een Q3 of Q5. Snel een aanbieding ontvangen voor een Q5 hybrid en deze ook gekocht. Aflevering zoals je niet vaak meer ziet. Alle tijd voor uitleg en suggesties wat instellingen. Bedankt team Borgers! Ga hier zeker weer terug.

Geweldige service, betrouwbaar, en een mooi bedrijf.

Ontzettend blij met mijn nieuwe auto die gekocht is bij jullie , ruim en mooi aanbod van auto's.

Zeer prettige en professionele dienstverlening bij Borgers!

Het kopen van een auto moet een feestje zijn en Jeanne heeft er voor gezorgd dat dat ook zo was. Bedankt firma Borgers voor de prettige en professionele service!

Aandacht en service zijn geweldig

Geweldige ervaring bij de aankoop van mijn Audi Q7. Vanaf het moment dat ik kwam binnenlopen, had ik al een goed gevoel over Borgers. Er was veel aandacht voor mij als klant en ik kreeg goed advies vanuit Arnoud. Borgers is transparant, snel in de communicatie en heeft eerlijke goede prijzen. Dezelfde dag nog liep ik naar buiten met een goed gevoel en een nieuwe auto. Ook de after sales is uitstekend en is er nog steeds oprechte interesse. Mijn volgende auto zal ook zeker weer via Borgers gaan.

Een luxe Audi kopen zoals het hoort

Via internet een fantastische RS6 gevonden die toevallig bij Borgers stond. Na telefonisch een afspraak te hebben gemaakt, direct de volgende dag naar Borgers gereden om de auto te bekijken. Arnoud nam ruim de tijd voor ons, uiteindelijk 3 uur gepraat waarvan 15 minuten over de auto zelf. De showroom is gevuld met topkwaliteit, auto's met de juiste opties en looks zoals het hoort bij auto's van dit kaliber. De aftersales is waar Borgers er met kop en schouders bovenuit steekt. Bij de prijs inbegrepen het inbouwen van juiste alarmklasse, importeren, kenteken aanvragen, tenaamstelling, etc. Kortom, geen onverwachtse kosten achteraf. Arnoud en Stijn hebben er op mijn verzoek weer RS6 emblemen opgeplakt en een winterset velgen/wielen bij gezocht. Bij het afleveren werd ook ruim de tijd genomen om de auto uit te leggen. Samen de Audi app gedownload en de auto op mijn profiel ingesteld. Topservice die zeker voor herhaling vatbaar is.

Komkleiland 12

6666 MG Heteren