erg goed resultaat bij jarenlange klachten.

Na een lange tijd met rug/net klachten toch besloten het te laten behandelen, Jason heeft me erg goed kunnen helpen hiermee, hij neemt zich de tijd om het probleem te vinden en kan het erg efficient verhelpen. Naast de behandeling nog een paar goede tips mee gekregen. ik kom vaker! :)

Doelgerichte aanpak door brede behandeling

Ik heb zeer goede ervaringen met de Chiropractie praktijk Aalst-Waalre. Ik zat met een lage Hernia (L5S1) aan de maximale pijnstilling en n overwoog sterk een operatie. Door mijn behandeling door Jason was ik al na 3 behandelingen geheel van de medicatie af en ondervond ik nog nauwelijks pijnklachten. Geen risicovolle operatie voor mij dus! De benadering van Jason heb ik als zéér prettig ervaren. Hij bekijkt eerst nauwkeurig waar de klachten vandaan komen en wat je mobiliteitsbeperkingen zijn. Vervolgens combineert hij Chiropractie met dry needling en massage om tot het beste resultaat te komen. Door deze integrale aanpak is mijn herstelproces enorm versneld en waren mijn pijnklachten al na 1 behandeling sterk verminderd. Daarnaast is Jason ook nog eens een prettig persoon met een goed gevoel voor humor. Ik kan deze praktijk dan ook zeker aanbevelen!

Effectief resultaat bij chronische stress en jarenlange klachten.

Zeer kundig en prettig behandeld door Jason bij hoofdpijnklachten. Open en vriendelijk, doeltreffend en op zoek naar de oorzaak en resultaat. Heel fijn om eindelijk vooruitgang te ervaren en vertrouwen te krijgen dat het beter kan gaan. Ik kan dit iedereen aanraden na jaren van fysio en symptoombestrijding!

deskundig en efficiënt

Goede en deskundige behandeling!! In eerste instantie geholpen door Barbara . Een prettig persoon die een luisterend oor heeft en deskundig te werk gaat in de behandeling die ze geeft aan je. Tijdens zwangerschapsverlof van Barbara Ben ik in mijn vervolg afspraken behandeld door Jason Scott. Ook hij is deskundig in zijn vak .... Hij legt precies de vinger(hand) op de plek waar men klachten heeft. Beide zijn zeker een aanrader om van je klachten af te komen./of dragelijker te maken. Vroeger ging naar de fysio....maar door hun deskundige behandelingen en tips die je meekrijgt is dit niet meer nodig. Dankjewel. 7-2-2024 Mvgr: Jos , Waalre

Jason, legt letterlijk de vinger op de zere plek

Chronische schouderklachten worden prima behandeld. Door goede behandeling van de spieren kan ik vrijwel klachtenvrij functioneren.

goed, snel en effectief

Ik heb het grootste deel van 10 jaar geworsteld met rugpijn, spanningshoofdpijn en migraine. Na een paar sessies met Jakob was ik verlost van de aanhoudende, vervelende rugpijn en spanningshoofdpijn en waren de migraines verdwenen. Ik raad ten zeerste een afspraak met Jakob aan.

Goede, effectieve behandelingen voor mijn klachten

Al een aantal jaren in fases (rond minder actieve periodes) last van mijn rechterheup. Deze pijn straalt vervolgens uit naar omliggende delen van mijn lichaam. Met deze klachten al een keer naar de huisarts geweest en sterkere pijnstillers gekregen, maar de pijn bleef terugkomen. Afgelopen zomer tijdens de autorit naar Italië was de pijn, ondanks pijnstillers, niet meer te houden. Door de pijn ging ik ook steeds schever staan. Meteen een afspraak bij Jason ingepland toen ik weer in Nederland was. Inmiddels heb ik een aantal behandelingen met dry needling gehad en de klachten zijn duidelijk verminderd. Tijdens het intakegesprek werd uitgelegd waar de klachten vandaan komen en welke behandeling hierbij passend is. Jason kijkt ook verder dan alleen het gedeelte waar de klacht vandaan komt, waardoor hij ook andere delen van mijn lichaam behandelt. Door de verbetering wordt de tijd tussen de behandelingen ook steeds langer. Daarnaast heeft hij mij tips gegeven om buiten de behandelingen om aan de slag te gaan met het sterker en soepeler maken van mijn lichaam.

Professionele hulp met een realistisch behandelplan

Ik ben geholpen door Jakob. Na een professionele eerste intake en een grondig onderzoek rondom mijn klachten heeft Jakob een realistisch behandelplan opgesteld. Verrassend om te ontdekken dat de oorsprong van mijn klachten totaal in een andere hoek zat dan waar de pijn in eerste instantie begon. Jakob zoekt echt naar de kern van het probleem en lost niet alleen tijdelijk de pijn op. Een erg fijne ervaring en ik zou bij toekomstige situaties zeker opnieuw voor Chiropractie Aalst Waalre kiezen.

Kundig, behulpzaam, profesioneel

Enkele maanden geleden ben ik voor migraine en nekklachten bij Jakob gekomen. Na een paar sessies was er al verbetering. Van 2 keer per maand een behandeling hoef ik nu nog maar 1x in de 2 maanden terug te komen. De migraine is minimaal en geen klachten meer in nek of tijdens het sporten. Ik raad iedereen deze Chiropractor aan iedereen aan!

Jakob van Vlijmen, chiropractor bij Aalst-Waalre

Wij zijn Jacob op verschillende locaties gevolgd. We rijden nu naar Eindhoven vanuit Oosterhout omdat Jakob een uitstekend en enthousiast chiropractor is. Victor en Sylvie De Cock

Prettig en vakkundig geholpen

Zo nu en dan gaat er iets mis met mijn rug en dan staat Jacob altijd klaar om het op te lossen. Hij neemt de tijd, denkt mee en slaagt er altijd in om snel verbetering te brengen. Vakkundig, prettig, snel en professioneel.

Er ging een bewegelijke wereld voor mij open

Ik had vaak pijn in mijn nek en kon deze ook minimaal naar links draaien. Omkijken kon ik helemaal niet, dat was blijkbaar niet iets wat bij mij hoorde maar iets wat verholpen kon worden. Fijn contact, ik werd meteen op mijn gemak gesteld alsof ik er al jaren kom. Een eerlijk advies, klaar is ook gewoon klaar geen extra behandelingen oid.

Professionele hulp bij rugklachten

Beste lezer, Voor het eerst in contact gekomen met Barbara, ze heeft mij vakkundig en goed geholpen met mijn rugklachten. Daarnaast is Barbara een prettig persoon in omgang met een luisterend oor en een zeer goed advies. Ik kan haar praktijk zeker aanbevelen.

Nek en Schouderblad klachten

Na antaal keren bij de fisio te hebben gelopen en dat de klachten na bijna elke behandelingen terug kwam en ik hoorde tja dan moet je er mee leren leven maar ik gaf niet op en en ben verder gaan zoeken en kwam ik bij barbara terecht die mij precies uitlegde en gerust stelde dat we een traject ingaan en dat ik goed resultaat mag verwachten en gezegd en gedaan, nu dat thuis ook verder ben gegaan met het advies zijn mijn klachten minder geworden , ik ben er blij mee met het hele Team , Thanks.

Zeker aanraden!!

Heb je rug of nek problemen? - dat komt, omdat je nog niet bij Barbara bent geweest!

Tinnitus in no time drastisch vermindert

Ik had al een paar jaar last van een steeds erger wordende piep in mijn hoofd. Voor mijn gevoel kwam het niet uit mijn gehoor, maar zat het in mijn hoofd. Word ik gek? Blijkbaar niet dus. Na enkele behandelingen hier zijn mijn klachten sterk afgenomen en het grootste deel van de tijd zelfs verdwenen. Ik had het niet durven hopen!

Deskundig

Ik ben zeer vriendelijk ontvangen. Mijn klachten grondig besproken en meteen een duidelijk en transparant behandelplan. De behandelingen waren professioneel en helpen me goed. De praktijk ziet er schoon en verzorgd uit. Ik zou deze praktijk zeker aanbevelen.

Zeer kundig en Barbara denkt mee

Als ik bij Barbara geweest ben kan ik er weer heel lang tegen

zeer tevreden

Goed geholpen, gekeken naar totaalbeeld en aanpak van de oorzaken op een zeer prettige manier.

Kundige chiropractor met fijne werkwijze

Ik heb Barbara ervaren als een bijzonder kundige en plezierige chiropractor die de vinger op de zere plek weet te leggen en daar ook het juiste resultaat heeft weten te behalen. Mijn rugklachten, waar ik al jaren last van heb, zijn duidelijk minder geworden dankzij de behandelingen. Haar werkwijze is heel persoonlijk en ik zou haar ook aan iedereen kunnen aanbevelen.

goeie diagnose en behandeling

Kundig en legt de vinger op de zere plek.

Uitstekend beste Chiropractor Barbara van de Sande uit Waalre

Daarvoor diverse andere praktijken gelopen maar ik kan iedereen aanraden om naar Barbara te gaan .Deze vrouw heeft zoveel verstand van zaken zei verdiept zich helemaal in jouw probleem en gaat er vol tegen aan om jouw probleem op te lossen.Een geweldige ervaring.Barbara is een professional die haar vak goed verstaat en haar behandelingen hebben een goed resultaat opgeleverd.En ik adviseren de chiropractor Voor iedereen.Ik ben heel blij met de aanpak van Barbara van de Sande

Helemaal blij met de behandeling van Barbara

Na een slechte ervaring met een chiropractor die bij elke patient binnen 5 minuten hetzelfde kunstje doet, was de kennismaking met Barbara een verademing en mijn vertrouwen in Chiropractie weer hersteld. Zij geeft je als patient de aandacht die je verwacht, neemt de tijd, luistert naar de aard van de klacht en behandelt professioneel. Ook nadat de klachten zijn verholpen blijf ik graag terugkomen voor 'onderhoud'.

Een half uur rijden voor een afspraak met Barbara, dat zegt genoeg toch!?

Barbara heeft me twee jaar geleden van een rugblessure afgeholpen door een aantal behandelingen, waar ik naar talloze bezoeken aan de fysio destijds maar pijn bleef houden. Door net even verder te kijken achterhaalde zij de oorzaak en hielp me van de pijn af. Inmiddels bezoek ik haar praktijk om mijn rug in vorm te houden tijdens mijn zwangerschap, juist om te voorkomen dat ik opnieuw problemen krijg. Ook in dit traject krijg ik niet alleen de juiste behandeling, maar ook goede begeleiding en tips!

Wenn es weh tut

Hat man hier eine gute Adresse, seine Beschwerden wieder los zu werden. Immer super freundlich.

Raadhuisstraat 6 5582JD Waalre