Ruime keuze en goede service

Ruben heeft ons uitstekend geholpen bij het selecteren van nieuwe bedden, matrassen en kussens uit hun ruime aanbod. Bedden ook netjes geleverd en gemonteerd. Poten bleken achteraf te hoog voor onze bedombouw en werden kostenloos vervangen door lagere exemplaren. Wij kunnen weer jaren vooruit met een goede nachtrust.

Dik tevreden.

In de winkel zelf wordt ik goed geïnformeerd over de mogelijkheden. Alles wordt netjes en op tijd bij mij thuis afgeleverd.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Zitcomfort

Goed geadviseerd, snel geholpen, goede service.

Zeer goed.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Gewéldige bediening en een zeer comfortabel matras. Heb zelfs geen last meer van mijn rug. Dikke duim.

Goed personeel

Ik raad iedereen aan om een tempuur matras te kopen slaapt heel fijn.

prima zaak, ze doen wat ze beloven

prima zaak, ze doen wat ze beloven

Goed advies

Ik slaap weer heerlijk. Snelle levering door aardige mensen.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

goed advies en informatie over levering

In de showroom was er voldoende tijd om de verschillende matrassen uit te testen, zonder dat geforceerd richting de duurdere versie is gestuurd. Zo konden we op basis van de gegeven info zelf de afweging maken. De leverdatum en tijd worden ruim van tevoren afgestemd en later als reminder nog een keer bevestigd.

Helemaal prima!

Ze weten al vrij snel welk matras het beste voor je is, maar begeleiden je naar die keuze door je te laten ervaren wat wel en wat niet lekker ligt, zonder daarin sturen.

De super service

De deskundigheid van het personeel is gewoon heel goed en een goed luisterend oor mbt de wensen van de klant

Klantvriendelijke en duidelijke uitleg

Het was een fijne ervaring om in eigen tijd de matrassen uit te proberen, zonder druk van de verkoopster.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Ik ben niet klantgericht geholpen

Totaal niet transparante factuur. Nauwelijks gespecificeerd. Achteraf werd duidelijk dat ik € 80 aan afvoer matrassen / toppers moest betalen. Terwijl dit gratis naar de stort gebracht kan worden. Ik voel me teleurgesteld in de klantgerichtheid van Suykerbuyk wonen & slapen.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Beste meneer van Mechelen, het betreurt ons deze review te ontvangen. Afgelopen zaterdag hebben wij u netjes te woord gestaan en uitgelegd via een gespecificeerde factuur dat u niet voor de afvoer heeft betaald (maar wij deze kosten hebben betaald) en daarnaast ook nog een korting op het totaal heeft gekregen. Mocht het nog niet duidelijk zijn, staan wij u alsnog graag te woord. Suykerbuyk wonen & slapen.

Tevreden

Tevreden met de afhandeling. Vr. Gr henny blom

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

nog nooit zo goed geslapen

De kennis van de verkoper is voor ons van onschatbare waarden geweest. Wij slapen nu aan een stuk door, dat was voorheen wel anders. En dat is echt een wereld van verschil. Dank je wel Jack Suykerbuyk

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Beste familie Jansen, dank voor deze mooie review!

Super goed geholpen

Duidelijke uitleg, nemen de tijd nog voor de klant

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Prima van keuzebegeleiding tot aflevering

Wij zijn in onze zoektocht naar een nieuw bed inclusief matrassen zeer goed geholpen bij Suykerbuyk. Zonder druk werd ons een slaaptest aangeboden en werd er steeds vakkundig uitleg gegeven over mogelijk geschikte bedden, matrassen en kussens. Ook levering op een datum wat verder in de toekomst was geen enkel probleem en momenteel maken wij nog gebruik van het geboden kussen-testprogramma, waarbij meerdere soorten kussens kunnen worden uitgeprobeerd totdat de meest prettige als nieuw wordt geleverd. Wij bevelen Suykerbuyk Wonen en Slapen dan ook zeker aan!

tot nu uitstekend

goede uitleg en goede mogelijkheid om verschillende matrassen te proberen en een snelle levering en plaatsing van matrassen.

Positieve ervaring

Professioneel advies in de winkel. Zeer goede aflevering. Qua tijd en montage. Complimenten. Ad en Lia Braat Vogelenzangstraat 5 Roosendaal

goeie service

alles goed geregeld

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Super goede voorlichting en advies

Goede voorlichting mbt matras en toebehoren, uitvoering kunnen testen en voelde gelijk heel vertouwd.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Tonny, Hartelijk dank voor uw mooie review.

Top !

Heel behulpzaam, ook met het uitzoeken naar een matras ze nemen echt de tijd ervoor ! Zijn netjes en beleefd !

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Meerdere keren een matras gekocht.

Mijn ervaringen met Jack Suykerbuyk zijn uitstekend goede kwaliteit en prijs voor topproducten. stipte en vriendelijk bezorgen.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Goede voorlichting en nette levering

Zeer goed ervaren. Heb anderen ook al overtuigd van de goede service. Deze zijn zelf ook al langst geweest om een bed uit te zoeken

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Hallo Marcel, Wat fijn om te lezen. Heel veel slaapplezier gewenst! Met uitgeslapen groet, Team Slaapcomfort Jack Suykerbuyk

Een adres om zeker terug te komen!

Deskundige advies. Snelle levering. Probleempje bij levering snel en goed opgelost. We hebben nu een prachtige en functionele spiegelkast.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Heb het als prima ervaren.

De begeleiding in de winkel was prima. Levering verliep ook goed

Roosendaalseweg 5 4711 RR Sint Willebrord

Over Suykerbuyk Wonen & Slapen

Zitcomfort Jack Suykerbuyk & Suykerbuyk Wonen en Slapen. Een heus familiebedrijf met passie voor het vak. Wij streven naar persoonlijkheid, goede merkproducten en een perfecte service nadien. Tegenwoordig niet meer zo vanzelfsprekend, maar voor ons niet meer dan normaal!