keurig, goed bereikbaar bedrijf, top

12 full black panelen laten leggen door SB solar, 4 jonge kundige mensen langsgeweest, goed op elkaar ingespeeld, binnen 2 uur alles gemonteerd en aangesloten, alles opgeruimd en goede uitleg gehad. top, bedankt.

Snelle service, weten wat ze doen.

Prima communicatie en overleg

Aardige heren die de zonnepanelen zijn komen installeren. Met verstand van zaken. Mooie panelen en een goede app.

Snel en netjes

Erg snel geleverd. Ook snel en netjes gemonteerd. En een goede uitleg over hoe de app werkt

Uiterst correcte medewerkers!

Wij zijn zeer tevreden over de plaatsing van de zonnepanelen door uiterst correcte medewerkers!

Werken heel netjes en secuur.

De werknemers die hier waren werken heel netjes, alles werd in overleg gedaan en ze dachten goed mee om tot een oplossing te komen. Resultaat mag er zeker zijn!

Klantvriendelijk. Duidelijke communicatie

De ervaring met SB Solar is dat het goed bedrijf is met korte communicatie lijnen en professionele kennis van Solar installaties Bij een volgende solar installatie zouden we weer voor SB Solar kiezen.

Prima advies, beleefd, komen afspraken na!

Ik kreeg goede uitleg bij alles, vrij snel gepland en ze hebben netjes werk geleverd. Ondanks dat ze een keer een middag moesten verplaatsen, komen ze hun afspraken goed na en word je netjes gebeld hierover. Kortom: zeer tevreden!

Leveren goed werk en zijn duidelijk in hun communicatie.

Correct behandeld en zeer klantvriendelijk

Betrouwbaar

Goede voorlichting gehad, niet opdringerig, En degenen die het plaatsten waren “ goeie gasten” Blij mee!

Vakkundig, vriendelijk en prettig personeel.

Netjes werk geleverd en goed geholpen bij het kunnen aflezen van de app.

tot nu goed nu de zon nog

snel

Snel, netjes en vakkundig

Zeker aan te bevelen!

Netjes geïnstalleerd Meedenkend. Goede after sales.

Super bedrijf! Vakmensen!

Vaklui eerste klas. Helaas hadden wij een slechte ervaring uit het verleden met een ander zonnepanelen bedrijf. De vakmensen van SB Solar hebben bewezen dat dit ook anders kan. Van a t/m z zijn wij keurig geholpen en wij zijn dan ook zeer tevreden over SB Solar. Absoluut de specialist! Mvg groet, Fam. Kiewiet Farmsum

Goed geregeld

Conform afspraak geleverd en gemonteerd. Net werk geleverd en alles in goed overleg.

Prima communicatie en vakwerk geleverd.

Afspraak is afspraak, duidelijke communicatie en nette afwerking.

Alles keurig netjes afgewikkeld volgens afspraak.

Alles klopte, zeer nette mensen die de installatie kwamen installeren. Alles klopte, precies volgens de offerte.

gewoon geweldig

het is een gedeelte vervanging voor het gas en het bevalt erg goed.

Kwaliteit, kennis en kunde.

Wederom een goed ervaring met SB Solar. Ze weten waar ze het over hebben, denken met je mee. Prettige samenwerking gehad. Aanrader!

Super snelle service, geweldig personeel

Wij zijn zeer tevreden over het verrichte werk. Laat de zon maar schijnen. Bedankt. Groeten, Wim en Monique Hoofdstraat 31 Meedhuizen

zeer tevreden

zeer prettig geholpen en voorgelicht

Nette prijs, Topservice!

Zonnepanelen keurig geplaatst, er is de tijd genomen om het geheel netjes te installeren. Na een wijziging van mijn kant over de plek van de omvormer werd goed meegedacht hoe alles netjes te installeren. Kortom: een aanrader!

Top bedrijf

Klantgericht, vriendelijk, kennis van zaken. Denken echt mee! Bedankt voor de nette en zeer goed werkende installatie.

Hoofdweg 69 9939PC Tjuchem

Over SB solar

Al ruim 12 jaar ervaring en 100% tevreden klanten in het Noorden van Nederland. Met een nuchtere aanpak en uitmuntende kwaliteit plukt u de vruchten van zonnepanelen.