Keurig en vlot geïnstalleerd!

De installatie is op de geplande dag perfect en uitgevoerd. Het advies wat ik vooraf kreeg gaf mij het gevoel dat ik bij een deskundige installateur zat. Ze hebben ook mijn laadpaal geplaatst. Zonder dat ik het wist hebben ze de deurstopper zo geplaatst dat de garagedeur hier niet tegenaan komt. Dat is meedenken!

Heel tevreden met de geleverde service.

Super service

Werken netjes en overleggen goed

Mijn ervaring met SB Solar is meer dan geweldig! Van af het eerste contact moment met SB Solar liep alles op rolletjes. We kregen advies van onze contactpersoon Arnoud betreft hoe en wat, Arnoud dacht mee en gaf ons een vertrouwd gevoel. Niet opdringerig, en luisterde goed naar onze wensen. De installateurs Michael en Patrick waren vanaf het eerste moment ook fijne jongens. Michael en Patrick deden hun werk uitstekend, ook zij luisterde naar onze wensen en gaven ons een vertrouwd gevoel. De drie jongens hebben alle drie uitstekend werk verricht waardoor wij prachtige zonnepanelen op ons dak hebben liggen. Ik zou SB Solar ten zeerste aan raden, aan iedereen! Groet, Patricia

een goed bedrif

snelle levering,vriendelijke mensen.werken alles netjes af.

Indrukwekkend !

Was onder de indruk van het werk wat in een beperkte tijd werd gedaan . Op een lichte beschadiging door het boren van een kabel doorvoering na heb ik tot nu geen klachten.

Modern en vakkundig bedrijf

Groot zonnedak laten installeren, na eerder al een goede ervaring met een kleiner zonnedak. Alles volgens afspraak. Moderne aanpak qua installatie, materialen en meedenken. Snel geleverd en alles goed functionerend opgeleverd.

Snel en professioneel geplaatst! Medewerkers zijn aardig en werken keurig!

Snel en professioneel geplaatst! Medewerkers zijn aardig en werken keurig! Geen kabel in het zicht.

zowel via de telefoon als uitvoering van het werk prima samenwerking

ondanks dat ik zelf niet thuis was ,al het werk naar tevredenheid uitgevoerd .ziet er netjes uit waarvoor dank

Uitstekend! Goede communicatie! Vakmensen die vakwerk leveren!

Nadat een aantal optimizers waren stuk gegaan heeft onze vorige installateur ons volledig in de steek gelaten. SB solar heeft de reparatie vakkundig opgepakt, de panelen op de juiste wijze geregistreerd en alles met Solar Edge afgehandeld. Waar andere bedrijven de klus niet wilde doen, heeft SB Solar de klus wel opgepakt en het probleem vakkundig opgelost. Veel dank dat ze dit als bedrijf hebben willen doen.

Contact verliep uitstekend, vriendelijk, deskundig, professioneel, zeker aan te bevelen!

We hadden goed en gemakkelijk contact met SB solar. Alles verliep op rolletjes bij ons; open, transparant, laagdrempelig en goed bereikbaar bij vragen. Het was vanaf het eerste contactmoment gelijk heel vertrouwelijk, plezierige en enthousiaste benadering, kennis van zaken en we hebben goed advies op maat gekregen. Arnoud is ons contactpersoon, echt een aardige en kundige kerel. De gedreven en vriendelijke medewerkers hebben op de dag van montage op een prettige, zorgvuldige en efficiënte wijze samen gewerkt, waarbij iedereen z'n taak weet en uitvoert. Ik zou ze bij iedereen aanraden, echt een top team!

Goed gevoel

Toen Arnoud bij ons kwam was er gelijk een goed gevoel. Geen blabla en beslagen ten ijs komen. Mee denken en goede uitleg. Ondertussen nog 2 klanten aangebracht omdat we een goed gevoel hebben. Ook bij het plaatsen van de nieuwe meterkast en de zonnepanelen netjes gewerkt en een schone werkvloer achter gelaten. Mijn vrouw kon alleen geen ijsje aan hun kwijt hahahaha

Heren, kwamen vriendelijk en netjes over. Snelle reactie op mijn mail en ook de offerte was snel.

snel en in goed overleg gewerkt.

Netjes gewerkt. Misschien is het wel mogelijk een kleur kit te gebruiken die goed bij de stenen past.

Goede communicatie, nette prijs en zeer correct personeel

Alleen maar lof!

Goede en klantgerichte service geleverd

Aanwezigheid van 4 mannen is als positief ervaren. Netjes gewerkt en meegedacht door enkele aangetaste dakpannen tegelijk te vervangen. Alles netjes opgeruimd na afloop, geen hinderlijke ervaring van het uitgevoerde werk voor de klant. Daar waar nodig tijdig terug gekoppeld.

Prima.

Kundige en vriendelijke jongens die het systeem prima aanleggen en niet weggaan voordat deze ook draait!

Voorbereiding en uitvoering top

Wat moet ik daar verder nog aan toevoegen?

er wordt vakkundig en gericht gewerkt

ieder personeelslid weet wat hij moet doen, en zijn vakkundig op hun gebied. er wordt goed doorgewerkt, en men ondersteunt elkaar. prima om te zien. ook wordt alles netjes achter gelaten.

Snel en goede service

Vanochtend zijn de zonnepanelen geïnstalleerd. Informatieverstrekking is goed, de installatie ging voortvarend door twee vriendelijke heren die ook alles netjes hebben aangelegd. Ook over de levertijd geen klachten.

Adequate en klantvriendelijke aanpak.

Aangezien een eerste indruk richting geeft, was ik aangenaam getroffen door de open en vriendelijke benadering van de 3 werknemers van SB solar. Ze stelden zich keurig voor en gingen direct aan de slag. Er werd op een voortvarende en rustige manier gewerkt. Tijdens een drinkpauze was er een prettig gesprek in de kamer. Toen de klus was geklaard namen de mannen netjes afscheid en kreeg ik nog uitleg over de installatie van de shine phone-app, Wij zijn kortom zeer tevreden over het contact en over de uitvoering van de werkzaamheden.

De montage ging zeer vlot en 2 uur alles gereed

Afgelopen vrijdagmiddag kwamen er twee montage ploegen om twee uur s’middags terwijl het behoorlijk regende. Je zag direct dat het een geoliede organisatie was en dat de jongens hoef op elkaar was ingespeeld. Om vier uur s’middags was alles aangelegd, het scheelde natuurlijk wel dat ik de kabel al aangelegd had van de mk naar de plaats van de omvormer.

Deskundig personeel aa het werk Complimenten

Volledig naar tevredenheid en aan te bevelen.

Van begin tot het eind alles goed voor elkaar, betrouwbaar, vreindelijk en kundig bedrijf met persoonlijk contact en volledige service en gaan pas weg als alles werkt.

keurig, goed bereikbaar bedrijf, top

12 full black panelen laten leggen door SB solar, 4 jonge kundige mensen langsgeweest, goed op elkaar ingespeeld, binnen 2 uur alles gemonteerd en aangesloten, alles opgeruimd en goede uitleg gehad. top, bedankt.

Over SB solar

Al ruim 12 jaar ervaring en 100% tevreden klanten in het Noorden van Nederland. Met een nuchtere aanpak en uitmuntende kwaliteit plukt u de vruchten van zonnepanelen.