Alles netjes geregeld. Aanrader.

Wij speelden al een tijdje met de gedachte om panelen aan te schaffen. Maar ja voor welk bedrijf ga je dan? Bij mijn overbuurman kwamen de mannen van SB Solar opeens voorbij en het zag er direct goed uit. Super snelle montage, alles strak gelegd en fijne kerels. Praktisch, correct en aanpakkers. Dat sprak mij direct aan. Tot nu toe nog geen spijt van gehad. Zakelijk, klantvriendelijk en alles volgens afspraak. Prima bedrijf. Ga zo door mannen en veel succes gewenst.

Deskundig, soepel, professioneel

Arnoud en zijn collega's hebben ons goed geadviseerd. De installatie is kundig, snel en correct geinstalleerd. Installatie is geplaatst volgens onze wens en in goede samenspraak. Zeer tevreden, zeer aan te raden!

Prima bedrijf

Goede en snelle service en installatie . Duidelijke uitleg en alles rondom het plaatsen en de werking uitstekend geregeld .

Perfecte service!

Wat een fijne ervaring om met SB Solar zaken te doen! Zeer vakkundig, heldere uitleg, mooi product en het werkt perfect , Daarbij ook nog super fijne mannen die mijn huis nog schoner achterlieten dan het was toen ze begonnen. Zéér zeker zou ik dit bedrijf aanbevelen!

Een vriendelijke en heldere communicatie. Problemen worden snel en netjes opgelost. De mannen zijn aangenaam in de omgang. Een professioneel bedrijf. Een aanrader!

Een vette uitstekend!

Zeer professioneel, zeer vlot en goed geregeld, helemaal conform afspraak.

Hartstikke mooi en professioneel gedaan. Betrouwbare en goede service.

Vakmensen die alles kundig en goed op maat voor je maken. Wij zijn zeer tevreden. Bedankt SB Solar!

Prima vakmannen, flexibel, netjes en deskundig.

Goede offerte, doen wat ze zeggen en zijn flexibel. Goed bereikbaar en zijn deskundig. Werken netjes en zijn zeer vriendelijk. Geen verrassingen, gewoon eerlijk en goed!

Professioneel, klantvriendelijk, top!

Hele goede ervaring met SB Solar. Toen wij ons aan het oriënteren waren op zonnepanelen kwamen ze gelijk persoonlijk langs om de situatie te bekijken en te overleggen wat een goede oplossing zou zijn. Prijs was goed, producten zijn goed, service is goed. Heren, bedankt!

Perfect proces

Zeer goede ervaringen met SB Solar. Ik heb ze nu al aan bekenden en familie aanbevolen terwijl mijn zonnepanelen er net twee dagen op liggen. Echt een top-bedrijf, zeer klantvriendelijk en deskundig. Daarom rapportcijfer: 10. Dat verdienen ze! Bedankt voor de service!

Prettig, flexibel en persoonlijk

Netjes en volgens afspraak gewerkt.

Zeer tevreden !! Alles naar correct uitgevoerd

Snelle en goede service. Super aardige jongens die hun woord nakomen.

Na een aanvraag via de website ingediend te hebben, kwamen ze al snel langs voor een "dak check". En daarna snel ook al een offerte. Die voor ons zeer goed was, en de keus was dan ook redelijk snel gemaakt. Daarnaast zijn het ook hele fijne jongens, dus die gun je ook wat. Ze zijn daarnaast snel met reageren (alleen de mail beantwoorden was minder snel, maar dat kan ook met mijn eigen verwachtingen te maken hebben, maar telefonisch eigenlijk altijd bereikbaar). Panelen zitten er op, super goed en snel werk geleverd. En de electricien waarmee hun samenwerken ook top werk geleverd. Zeker een aanrader

Vanaf het eerste telefoontje naar SB Solar tot inwerking stellen;:PERFE. CT

Onze ervaring is uitermate toed. Van begin tot eind!!! Alles netjes geplaatst en aangesloten. We wachten nu op heel veel zonnige dagen Een bedrijf om aan te bevelen!!!

Prima bedrijf , goede communicatie en helder in tekst en uitleg.

Zonnepanelen vlot en prima werkend geplaatst. Ook voor vragen zijn ze altijd bereikbaar. Goed team

Super vriendelijk en zeer professioneel

Erg behulpzaam, snel netjes werken en duidelijke uitleg.

Kwaliteit en klantgericht!

Super fijne communicatie, en afspraken op korte termijn. Niet via allerlei wegen, nee direct en persoonlijk. Na het plaatsen moesten wij toch vragen om 1 paneel te verplaatsen i.v.m. het plaatsen van een rookkanaal. Zonder enkel probleem werd deze verplaatst. Wat zeer prettig is, is de laagdrempelige contactmogelijkheden via WhatsApp. Even een berichtje of alles naar wens is en of er nog vragen zijn. Top!! Wij raden SB Solar aan iedereen aan.

Komt afspraken na. Werken netjes. Goed geregeld En zaak op orde

Vakkundig, enthousiast personeel

Ik ben van begin tot eind geholpen. Ontzettend aardig personeel die vol enthousiasme hun werk doen.

Top bedrijf

Via een goede vriend in contact met Heiko gekomen, na een goed gesprek een nette offerte ontvangen. Pro actieve handeling om na te bellen, wat we ervan vonden. Opdracht gegund en binnen 3 weken werd het werk gepland. Alles is volgens afspraak geinstalleerd, ze werken nauwkeurig, goede uitleg en echte vaklui. We zijn zeer tevreden met het resultaat. Laat de zon maar komen.

Zeer professioneel

Klantvriendelijk Duidelijk en transparant Uitstekende kwaliteit

SB Solar mannen met kennis.

Offerte is snel binnen! De mannen leveren vakwerk! Zeker aan te raden.

Punctueel, snelwerkend en aardige mannen.

Geweldige service van de mannen van SB solar. Heel erg vriendelijk en keurig op de afgesproken tijd aanwezig! Ook waren ze zelfs 2 uur eerder klaar dan gepland. Ik ben erg blij met mijn nieuwe LG zonnepanelen met SolarEdge omvormer + optimizers. De mannen zijn beloond met een heerlijk stuk gebak met koffie, wat bijzonder gewaardeerd werd! Een dikke 10!

Uitstekende service en nette vakmensen

Uitstekende ervaring met de vaklieden van SB solar. Allereerst heel erg vriendelijk, meedenkend en oplossingsgericht. Bij ons viel de klus best wel tegen aangezien er geen loze leiding lag vanaf de zolder. In overleg hebben ze een prima oplossing geboden door uiteindelijk via bestaande rioleringsruimtes en de kruipruimte de kabel in de meterkast aan te bieden. Doorzettingsvermogen was een vereiste en de mannen zijn rustig gebleven en hebben daarin een prima oplossing geboden. Na alles aangesloten te hebben leveren ze ook service op afstand toen er nog wat kleine aanloopproblemen waren. Dat is een geruststellende gedachte. Kortom een aanrader voor iedereen die zonnepanelen overweegt.

Heel prettig zaken gedaan.

De heren van SBsolar zijn goed geïnformeerd in hun vakgebied. Ze zijn snel en goed. Binnen notime lag ons dak vol met mooie zwarte panelen. De installatie in de meterkast werd door een elektricien gedaan, die dezelfde dag nog kwam installeren. Binnen een dag was het klaar en ben ik ‘energieproducent’. Echt een aanrader.

Over SB solar

Al ruim 12 jaar ervaring en 100% tevreden klanten in het Noorden van Nederland. Met een nuchtere aanpak en uitmuntende kwaliteit plukt u de vruchten van zonnepanelen.