Echt een top praktijk

Echt een top praktijk Dit is zeker een aanrader professioneel direct en kundig.

Zoon Mike even bekwaam als vader Jan. Vol lof.

Voor mij helemaal de goede aanpak. De deskundigheid van de chiropractor is onpeilbaar voor een leek, maar je merkt meteen dat je vertrouwen kunt hebben. Heel belangrijk, zeker bij het ouder worden, om het lijf in zo goed mogelijke conditie te houden. Ben 74 jaar.

Kundig en meedenkend!

Ik kom twee keer per maand bij mike voor behandeling i.v.m. chronische nek- schouder- en rugklachten. Het geeft mij wat verlichting dus ben altijd blij als ik weer ben geweest. Verder is het personeel altijd vriendelijk en professioneel. Een aanrader dus!!

Vakkundig en eerlijk

Mike is erg vakkundig. Lost mijn rugproblemen elke keer goed op en met het juiste aantal behandelingen. Daarbij neemt hij vanuit zichzelf contact op hoe het gaat na de behandeling.

Na eerste behandeling, direct pijnvrij

Na tijden van rug en schouder klachten, na de eerste behandeling direct 100% verbetering en nagenoeg pijnvrij. Dus meer dan tevreden

Vakkundig en helder!

Ik liep al langere tijd met nek en rug problemen. Na heldere uitleg van het probleem heeft Mike mij direct behandeld en goed advies gegeven om zo goed mogelijk van mijn klachten af te komen en dit is gelukt!