Goed resultaat

Ik ervaar mijn bezoek aan de praktijk prima. Je wordt vriendelijk geholpen en de bereikbaarheid zowel met afspraken maken als parkeren is goed. Mijn rugklachten zijn sterk verminderd.

Kort en krachtig

Ik heb de intake als vluchtig ervaren. Ondanks het intakeformulier dat ik heb ingevuld werd dat mijns inziens amper gelezen. Dat terwijl ik Chiropractie een behandelwijze vind die een grote impact kan hebben op een lichaam. Naast de fysieke klachten waarvoor ik op zoek was naar een behandeling zijn er helaas meerdere gezondheidsklachten en ik was bang dat Chiropractie hierbij een onverstandige keuze zou zijn. De behandelingen zijn kort met een goed resultaat. Mails met hierin de factuur helaas twee keer niet goed verlopen. Ik zou deze praktijk zeker aanbevelen. Onder andere vanwege de mogelijkheid om snel een afspraak te kunnen krijgen. En een goede planning mbt een behandelplan.

Professioneel, toegankelijk en zeer effectief.

Kon hier direct terecht bij ernstiger wordende klachten, Chiropractor legt duidelijk uit en behandeld professioneel. Niet in mijn woonplaats, maar heb er de rit zeker voor over; aanrader!

Fijne praktijk, snel en goed geholpen

Fijne praktijk. Ik had behoorlijk last van (o.a.) mijn rug, dus ik was blij dat ik snel terecht kon. Inmiddels ben ik een aantal keer geweest en ik merk dat het al een stuk beter gaat, ik heb nu minder pijn. Verder prettige en duidelijke communicatie vanuit Mike en de dames achter de balie

SUPER!!!

De ervaring van mijn vrouw en mij met Mike is SUPER,voor ons is hij een chiropractor die wonderen verricht,erg vriendelijk,erg kundig hij verstaat zijn vak goed!!!

Altijd blij met snelle hulp als ik door mijn rug heen ga.

Altijd rustig en vlot geholpen door Mike. Heel fijn dat er altijd gezocht wordt naar een snelle mogelijkheid tussendoor als je door je rug gaat. Geen overbodige franje. Sinds ik elke paar maanden een keer preventief langs kom ben ik niet meer door mijn rug gegaan.

Professionele, rustige, chiropractor, met een fijne behandelingsmethode

Helaas zitten veel mensen onnodig vast in hun lichaam - iets wat je niet altijd merkt, maar wat wel belemmerend en slaap impact. Het is dan fijn als je simpel en snel kan geholpen worden, en Chiropractie Bennekom is een fantastische keuze, met een zeer bekwame, chiropractor.

Fijne behandeling

Kon snel terecht en dat was heel fijn. Ook goede nabehandeling.

Positief snelle en effectieve behandeling

De 1e afspraak vond heel snel plaats waardoor de klachten snel minder werden. Na enkele behandelingen werd de frequentie afgebouwd waardoor nu enkel onderhoud plaats vindt.

Zeurende pijn is echt verdwenen

Na 1 behandeling was de pijn bijna weg, kort daarna nog een behandeling en toen was het helemaal weg. Vervelende uitstraling naar been ook verdwenen. Rug en nek ook weer soepel. Ik voelde me opgelucht en energieker na de behandeling en het bleef ook lang pijnvrij, nu ga ik alleen nog heel af en toe om het te onderhouden.

Met (des)kundigheid van mijn klachten af.

Door zijn rustige, maar kundige manier van handelen heeft Mike mij van mijn klachten afgeholpen. Zijn behandeling zorgt voor het vertrouwen dat het ook echt goed komt, zonder mooie praatjes of vage beloftes. Mike helpt me op deze manier om (weer) op niveau te kunnen bewegen!

Zeer deskundig en staan altijd voor je klaar

Ik kom al verschillende jaren bij Chiropractie Bennekom en ik ben kortom zeer tevreden. Ik moet hiervoor 30-45min rijden (afhankelijk van de locatie en bij drukte langer), maar dit is voor mij zeker waard! Bij spoed staan ze altijd voor je klaar. Wanneer je hier komt zul je in eerste instantie misschien moeten wennen aan de snelheid van de behandeling, maar echt ze kunnen je goed helpen. Ze zijn deskundig en daarnaast ook eerlijk.

Zeer tevreden echt een vakman

Met erge rugklachten binnengekomen kon bijna niet meer lopen 1 week verder en ik loop weer

Snelle en adequate behandeling

Behandelingen zijn kort en rechttoe rechtaan, met op termijn goede resultaten.

Professionele behandelingen

Professioneel

Duidelijk, en zeer medisch onderlegd

Zeer goed bevallen

Gewoon goed !

Altijd een goed resultaat

Deskundig, vriendelijk, prima resultaat.

Zeer tevreden over de behandeling van mijn rug. Acute pijn en last prima verholpen en alweer enige tijd eens per kwartaal een behandeling om nu zo goed als klachtenvrij te kunnen functioneren.

kan bijna altijd direct terecht/geholpen worden

Goede persoonlijke aanpak

Ik kom al langere tijd geregeld om mijn chronische pijnklachten in mijn rug en gewrichten te verminderen. Je kan er vlot terecht en de behandeling is precies wat er nodig is. Het gevolg is dat ik niet alleen pijnstillers gebruik maar ook beter kan bewegen, zitten en liggen.

Een erg goede ervaring

Goede praktijk, 1 van de weinige dingen die hielp. Kan snel terecht als er iets is. Goed contact. Fijne medewerkers. Afspraak duurt niet te lang ;)

Super Top mensen daar !! zeer vriendelijk zowel de behandelaar als achter de balie, in het begin twijfelde ik een beetje maar na 4 behandelingen begon ik resultaat te zien en werden mijn rugproblemen minder Nu af en toe nog eens langs voor controle want echte pijn is er bijna niet meer .....

Fijne praktijk, goede behandeling

Je kan altijd snel terecht mocht het nodig zijn. Door de behandeling eens in de 3 maanden te herhalen, zijn mijn klachten weg.

Kundig

Prima praktijk. Goede ervaringen mee, al jarenlang.

Goede service, snelle respons

Je kunt altijd snel terecht bij problemen, werkt zeer professioneel