Leveren professioneel vakwerk en zeer goede service

Hebben alles keurig geregeld van planning tot plaatsing en komen afspraken na. Afwerking is professioneel en bij minder goed werkende airco komen ze terug totdat het is opgelost. Service achteraf is dan ook zeer goed te noemen.

Zeer precies , netjes en vakkundig.

De mannen ( 4 stuks) waren als een geoliede machine. Ze werkte zeer netjes met het grove werk(muurbeugels voor de buiten-units , bevestiging voor de binnen-units en muur doorvoeren) en heel precies in de afwerking. Alles werd 3 keer nagelopen voordat ze zelf tevreden waren.Top.

Hi Rob, Hartelijk dank voor de 10-sterren review, hier doen wij het voor! Na honderden geïnstalleerde airco's zijn onze installateurs zeker goed op elkaar afgestemd! De afwerking is één van de punten waar wij ons in onderscheiden, bedankt daarom voor dit compliment! Wij zijn uiteraard pas tevreden als de klant dat ook is. Ook wij willen u bedanken voor het vertrouwen. Wij wensen jullie een hele fijne zomer toe met jullie prachtige Daikin airco's. Groetjes Team Uw-Airco :)

Overtreft de verwachting

Wij vroegen om met ons mee te denken in de offerte fase. Sjoerd dacht met ons mee en gaf ons prima adviezen. Ook de afwerking en installatie ging naar alle tevredenheid. Om even te "zeiken", de muren hadden wel iets beter schoongemaakt mogen worden, maar dat is ook het enige. Wat ik op dit moment nog mis is een onderhoudscontract die uw-airco nog niet kan/kon bieden (juli 2021). Men heeft aangegeven hier de komende maanden mee te komen. Al met al een prima bedrijf om zaken mee te doen!

Beste Jeroen, Hartelijk dank voor de complimenten en voor de moeite van het schrijven van deze review! Wij zijn blij dat we jou verwachting hebben overtroffen. :) Wij streven naar perfectie en daar horen goed schoongemaakte muren bij, bedankt voor het aandachtspuntje. Het onderhoudscontract staat in de startblokken, wij zullen onze klanten hiervan op de hoogte brengen zodra deze klaar liggen. Bedankt voor het vertrouwen Jeroen! Wij wensen jou een fijne zomer toe! Groetjes Team Uw-Airco

Fantastische airco's!

Bij Uw-Airco 3x Daikin besteld. Ter plaatse is ons van goed advies voorzien. De installatie is vlot verlopen, wel een opmerking moeten plaatsen over het niet opruimen van installatiemateriaal. Buiten dat een prima aankoop en qua installatie is een Daikin echt aan te bevelen. Stil, gemakkelijk te bedienen en koelt super.

Hi Richard, Bedankt voor de goede review! Goed om te horen dat de Daikins bevallen. Bedankt voor uw opmerking, normaal gesproken nemen wij alle materialen mee en zorgen voor opgeruimde ruimtes. Dit was natuurlijk niet de bedoeling, waarschijnlijk heeft onze installateur iets over het hoofd gezien. Onze excuus daarvoor! Wij danken u voor de aanbeveling en waarderen de geplaatste review. Wij wensen u heel veel plezier met uw Daikin Airconditioningsysteem. Groetjes Team Uw-Airco :)

De planning en uitvoering hebt stiptelijk volgens plan verloopt

Het vriendelijke montageteam werkte ijverig en netjes de klus af zoals vooraf afgesproken

Beste David, Hartelijk dank voor de 10 sterren review! Thank you so much! :) Heel veel plezier met jullie airconditioningsysteem. Groetjes Team Uw-Airco

Kwaliteit, vakmanschap en klantvriendelijk!

Een zeer goede ervaring. Zeer goede intake waarbij goed duidelijk wordt gemaakt wat de mogelijkheden en onmogelijkheden zijn, een eerlijk advies dus. Monteurs erg vakkundig en vriendelijk. Denken met je mee en houden rekening met je wensen. Gaan door tot alles naar jou en hun wens is! 2 airco’s en 4 binnenunits binnen anderhalve dag geplaatst alles keurig netjes opgeleverd. Dit is zoals je altijd zou willen dat een bedrijf met hun klanten omgaat!!!

Hi Dre en familie! Bedankt voor deze top review! Hier zijn wij als team hier blij mee! :) Goed om te horen dat alles naar wens is gegaan. Ook wij vonden het prettig om bij jullie een opname te doen en te installeren! Wij wensen jullie heel veel plezier met jullie airconditioningsysteem! Een hele fijne zomer toegewenst namens team Uw-Airco :)

Snelle communicatie en nette installatie. Onwijs tevreden!

Eindelijk besloten om thuis airco te installeren. Heel blij dat ik bij uw-airco terecht ben gekomen. Snel en directe communicatie. Zelfs de vragen die ik in het weekend stelde werden vaak diezelfde dag nog beantwoord. Het echte resultaat is de afgelopen dagen geleverd. Er is onwijs netjes gewerkt. Alle rommel is opgezogen. Slangen ed zitten in de koof weggewerkt. Zo blij met het resultaat!

Beste Menno, Hartelijk dank voor de 10 sterren! Goed om te horen dat je onwijs tevreden bent! :) Na de installatie waren wij dat ook, en na deze review helemaal! Uiteraard doen wij er alles aan om zo snel mogelijk te antwoorden en dus ook in het weekend ;) Bedankt voor het vertrouwen! Wij wensen jullie heel veel plezier met jullie airconditioningsysteem! En een hele fijne zomer toegewenst! Groetjes Team Uw-Airco

Prima service en installatie

Hele goede servive en kundig advies. Prettige samenwerking met Kensid die onze installatie heeft geadviseerd. Alles top, de planning, keurige installatie netjes gewerkt en opgeruimd. Ook de snelle response op vragen en aftercare was erg fijn. Ik kan Uw-Airco van harte aanbevelen!

Beste Boris, Super bedankt voor de mooie woorden! Een prachtig compliment voor het hele team. Ook wij vonden de samenwerking met jullie erg prettig. Bedankt voor jullie vertrouwen en wij wensen jullie een hele fijne zomer toe! Groetjes Team Uw-Airco

Snel, vakkundig en volgens afspraak

Uw-Airco reageerde razendsnel op mijn offerteverzoek, hadden een aantrekkelijk voorstel, en kwamen alle afspraken keurig na. Kan niet beter eigenijk.

Hi Rutger, Bedankt voor deze mooie woorden! Wij wensen jou een hele mooie zomer toe en heel veel plezier met jou nieuwe airco! Groetjes team Uw-Airco :)

Subliem!

Gisteren een melding gemaakt van lekkend water uit de nieuw geplaatste Daikin. Overigens een prachtig merk, mooi design en muisstil. Vanmorgen stond de monteur (Richard) voor de deur om het probleem te verhelpen. Binnen een uur was het opgelost en de airco draait weer heerlijk in mijn werkkamer. Grote complimenten voor de wijze waarop deze melding is aangepakt en snel is opgelost. Harry

Bedankt Harry voor de goede beoordeling! Daikin blijft een absolute topper in ons assortiment! Wij zijn altijd bereikbaar voor onze klanten en doen ons uiterste best om binnen 24 uur het probleem geheel op te lossen. Richard is en blijft een topper! Heel veel plezier ervan en een mooie zomer toegewenst! Groetjes Team Uw-Airco :)

Heel goed. Goede prijs en nette installatie

Goed. Hadden klein probleem met een binnen unit die niet genoeg koelde, maar was snel opgelost en ze belden de dag daarna ook om te vragen of de storing was verholpen.

Beste Rogier, Bedankt voor de 10 sterren! Daar doen wij het voor! :) Wij zijn blij dat we de storing snel hebben kunnen verhelpen. Wij wensen jullie heel veel plezier met de prachtige Daikins! Een hele fijne zomer toegewenst! Groetjes team Uw-Airco

Erg prettige en zeer professionele service!

Sjoerd is een vriendelijke heer die snel schakelt en een mooi professioneel bedrijf runt. Ook de medewerkers waren zeer vriendelijk en bekwaam. Ze dachten goed mee met onze wensen waaruit een advies naar voren kwam waarvan het eindresultaat er mag wezen. Dit tevens omdat onze woning net even wat andere complexiteit met zich mee bracht t.a.v. andere type woningen. Dus erg blij mee en kan Uw Airco een ieder aanbevelen!

Hartelijk dank Jimmy voor deze goede review! Complexe projecten gaan wij zeker niet uit de weg! ;) Goed te horen dat alles naar wens is verlopen. Ook wij zijn erg blij met het eindresultaat. Bedankt voor de aanbeveling en een hele fijne zomer toegewenst! :) Groetjes team Uw-Airco

Wat een fantastisch familiebedrijf.

Het begon al met de zeer uitgebreide offerte en met het prettige gesprek. Dan het op tijd leveren van de materialen, ook de elektricien was op tijd en ook deze man dacht mee. Dan op de dag zelf, enthousiaste, ambitieuze, vakbekwame medewerkers. Alles werd vakkundig uitgevoerd, rommel werd direct opgeruimd. De dakdekker was ook ruim op tijd. Kortom we zijn zeer tevreden en hopen deze zomer te kunnen genieten van de airco.

Beste fam. van Gool, Wij zijn ontzettend trots op deze mooie review. Een groot compliment voor het hele team! Wij wensen jullie een hele goede zomer toe met een mooi binnenklimaat! Geniet ervan ;) Groetjes team Uw-Airco

Snel efficiënt meedenkend

Ben zeer tevreden na dat alles was geïnstalleerd en in bedrijf gesteld is er nog iemand langs geweest om te kijken of alles naar tevredenheid werkte nogmaals bedankt

Hi Faizal, Super bedankt voor de 10 sterren review! Wij nemen graag de tijd voor onze klanten en ook na de installatie besteden wij daar graag tijd aan. Als u tevreden bent zijn wij dat ook! Hartelijk dank voor de aanbeveling. Groetjes team Uw-Airco

Perferct

Fijne communicatie. Van offerte, uitwerken, opdracht tot uitvoeren.

Hi Roald! Bedankt voor het schrijven van deze goede review! Hier doen wij het voor! Wij wensen u een hele fijne zomer toe met uiteraard een perfect binnenklimaat ;) Groetjes team Uw-Airco

Hee blij mee

Goede snelle service, keurig personeel en persoonlijk contact. Afspraken worden goed nagekomen

Beste Karin, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review voor ons te schrijven. Wij waarderen dit enorm. Wij zijn blij dat u tevreden bent. Wij wensen u een hele mooi zomer toe! :)

vakkundige installatie 2 airco units bovenverdieping Panasonic

Wij zijn erg tevreden over Uw-airco. Na offerte snelle levering en alles netjes afgewerkt. Op naar een mooie zomer.

Beste Steve, Bedankt voor de mooie review. Goed om te horen dat jullie tevreden zijn. Heel veel plezier met jullie airconditioningsysteem. :) Airco's zijn geïnstalleerd, nu moet de zon nog gaan schijnen. Geniet ervan. ;) Groetjes team Uw-Airco

Kwaliteit voor betaalbare prijs

Heel tevreden over de plaatsing van onze 3 airco’s van Daikin. Gekwalificeerde mensen die weten waar ze over praten. Goede service, ook na het plaatsen, als er vragen zijn.

Hi Nick, Bedankt voor de 10 sterren review! Heel veel plezier met jullie 3 Daikins! Na installatie maken wij uiteraard graag wat tijd vrij om jullie vragen te beantwoorden. Bedankt voor de mooie woorden. :) Groetjes team Uw-Airco

Een positieve ervaring van de inzet en vakmanschap van Uw-Airco!

Offerte traject positief ervaren, meedenken, suggesties doen. Offerte duidelijk, geen verassingen achteraf. Levering producten agv logistiek gedoe door fabrikant erg rommelig (afspraken van levering niet nakomen, niet communiceren), Uw-Airco (Hr. Kuik) zat er bovenop zodat uiteindelijk alles geleverd is. Installatie uitstekend gedaan, duidelijk vakmensen, rustig, aardig en prima werk geleverd ondanks stormachtig weer en diverse malen verschuiven van installatie datum. Zeer flexibel!!!

Beste familie Ross, Bedankt voor de mooie complimenten, we zijn hier als team heel erg blij mee! Wij zitten er uiteraard bovenop als de leverancier zijn afspraken niet na kan komen. Helaas hebben we niet alles zelf in de hand maar we doen er natuurlijk wel alles aan om alles vlekkeloos te laten verlopen. :) Wij wensen jullie heel veel plezier met jullie airconditioningsysteem. Groetjes team Uw-Airco

Gewoon goed en betrouwbaar

Het offerte proces kan wel wat handiger, uitvoering en nakomen afspraken was prims.

Beste Peter, Bedankt voor uw review. Wij waarderen de 8 sterren! Het gehele offerte proces verloopt inmiddels al digitaal. Gelukkig hebben wij hier een mooie stap in kunnen maken. :) Wij wensen jullie heel veel plezier met uw airco! Groetjes team Uw-Airco

Snelle reactie op aanvraag offerte. Bij onduidelijkheden wordt er snel antwoord gegeven op vragen. Voorwerk en installatie van de airco zeer goed uitgevoerd. Ondanks de slechte weersomstandigheden werd er hard doorgewerkt. Zeer tevreden over het hele proces. Airco zelf nog niet gebruikt maar zijn in ieder geval voorbereid op een warme zomer dankzij Uw- Airco.

Hi Els, Hartelijk dank voor de 9 sterren review! Goed te horen dat u tevreden bent over het hele proces. Onze installateurs zijn echte bikkels, weer of geen weer ze staan er telkens weer! ;) Een goede voorbereiding is het halve werk! :) Heel veel plezier ermee! Groetjes team Uw-Airco

Een flinke klus met mooi eindresultaat

Fijn bedrijf dat met je meedenkt en uitdagingen niet uit de weg gaat. Komen hun afspraken na en prettige communicatie.

Hi Louis, Bedankt voor de complimenten! Het was een mooie uitdaging maar ook wij zijn blij met het eindresultaat! Wij wensen jullie heel veel plezier met de airco's. Bedankt voor het vertrouwen. :) Groetjes team Uw-Airco!

Echte vakmensen!

Zeer tevreden! Prettig contact met de heren van Uw Airco. Na de installatie werd alles goed uitgelegd over de werking van de airco, echte vakmensen. Na afloop hebben zij de boel weer netjes en schoon achtergelaten. De airco hangt er netjes bij en ik ben blij met het resultaat!

Hi Kim, Bedankt voor de volle 10 sterren en de enthousiaste woorden! Heel veel plezier met jullie prachtige Daikin Stylish Black Edition! :) Groetjes team Uw-Airco

Goede service en goede producten

Het contact met uw-airco is altijd goed geweest en snelle reactie. Installatie van de airco ging goed door ervaren en zeer vriendelijke monteurs. Heb eigenlijk geen negatief punt te melden

Een 10, daar doen we het voor! :D Bedankt Raymond voor de positieve woorden. Wij zijn blij te horen dat alles naar wens is verlopen. En nu lekker genieten van het ultieme binnenklimaat ;) Groetjes Team Uw-Airco

Zeven perfect geïnstalleerde airco's van DAIKIN

Alle afspraken werden nagekomen en we zijn als bedrijf erg blij met deze installatie.

Hi Duco, Bedankt voor de mooie review! Goed om te horen dat jullie er blij mee zijn. Heel veel plezier met deze prachtige Daikins! Laat het zonnetje maar weer lekker schijnen ;)

Over Uw-Airco

Uw-Airco specialist voor een gezond, duurzaam en comfortabel binnenklimaat. Geïnstalleerd door gecertificeerde installateurs