vakmensen

Aanleg van een multisplit systeem voor twee werkkamers en plaatsing van de buitenunit op dakkapel. Weten wat ze doen, werken netjes en nauwgezet en leveren mooi afgewerkt werk op.

Ideale leverancier

Zo zouden alle contacten tussen leveranciers en installatiefirma's enerzijds en consumenten anderzijds moeten verlopen Deskundig, klantvriendelijk, faire prijs, uiterst correcte en vriendelijke installateurs. Ik ben buitengewoon tevreden.

Wij zijn heel tevreden met alles

Hi Linda, zo bij toeval troffen wij elkaar weer :-) leuk om te horen dat jullie tevreden zijn met het resultaat. Fijne kerstdagen en alvast veel koelplezier :-) Groetjes, Sjoerd

Top bedrijf

Van de opname voor de offerte tot en met de plaatsing, alsmede de nazorg grote klasse.

Hi Janika, dit horen wij graag, onze begeleiding, installatie hebben hoog in vaandel staan. Ontzettend veel plezier en je appartement is mooi opgeknapt met alle verbouwingen. Groetjes, team uw-airco

Fijn en professioneel bedrijf!

Fijn intake gesprek gehad thuis. Deze was zeer helder en informatief. Mogelijkheden besproken over de te plaatsen installatie. Daarna een duidelijke offerte ontvangen met een zeer redelijke prijsopgaaf. Inmiddels zit al het leidingwerk keurig in de wanden weggewerkt. Dit was bij ons best wel even puzzelen i.v.m. onze indeling thuis, maar er wordt goed over nagedacht en het zit er keurig in. De monteurs zijn zeer vriendelijk en vakbekwaam. In januari wordt alles afgemonteerd en de units opgehangen. Tot op heden zeer tevreden. Contact met Uw-airco is goed. Zowel telefonisch als via de e-mail. Afspraak is afspraak! Echte aanrader.

Hi Arjan, Super bedankt voor je lovende woorden. Wij hebben het ook als zeer aangenaam ervaren. In begin 2022 zullen wij het eind resultaat met alle modellen afmonteren. Het voorwerk is gelukkig al gedaan. Tot snel :-) Grt team uw-airco

Helaas nog niet echt kunnen gebruiken.

Uiterlijk: ziet goed uit past goed bij de interieur. Warmte: wij hebben hem wel gebruik als verwarming en dat ging ook goed en is makkelijk in gebruik. Airco: nog niet gebruikt

Hi Anabel, Bedankt voor je reactie hopelijk kun je er snel gebruik van maken.

Absoluut vakmanschap en zeer prettig om mee te werken!

Komen hun afspraken heel goed na, de prijs was de beste tussen de diverse aanbieders en mooi om te zien dat ze uitsluitend samenwerken met echte vakmannen waardoor de airco zo onopvallend mogelijk is weggewerkt!

Hi Arjan, wat een leuke reactie! blij om te horen dat alles naar wens is verlopen! Wij wensen jullie veel koel en verwarmingsplezier. Groetjes, team uw-airco

Geen klachten, flexibel en professioneel

Ik heb de heren bij Uw-airco als erg flexibel en professioneel ervaren. Ook zijn wij erg tevreden over de producten (Panasonic) zelf.

Beste Rembrandt graag gedaan, het was een mooi project eerst alle leidingen voorbereiden, infresen in de wanden en daarna na het stucen het afmonteren. Heel veel plezier ermee - groet, Sjoerd

Beter dan verwacht!

Goede intake waarbij onze wensen centraal stonden. Snelle duidelijke offerte en uitleg bij vragen. De uitvoering was zeer netjes en sneller klaar dan verwacht. De heren die er waren waren zeer vriendelijk en dachten mee in goede oplossingen bij kleine obstacles. Wij zijn zeer tevreden en blij met het uiteindelijke resultaat.

Beste Barbara, hier doen we het voor ontzettend bedankt voor deze leuke en positieve beoordeling. Wij wensen jullie veel plezier met de installatie. Groetjes Sjoerd

Netjes gewerkt, vriendelijke begripvolle monteurs

Na een eerdere slechte ervaring (bij ander bedrijf) werd geïnvesteerd in goed verwachtingenmanagement. Al mijn mailtjes met nog meer (detail)vragen en zorgen werden netjes beantwoord. Uiteindelijk werd de planning niet helemaal gehaald door te late levering apparatuur en zieke monteur, maar eindresultaat mag er wezen! Netjes afgewerkt zowel binnen als buiten.

Hi Nancy, daar doen wij het graag voor! Wij gaan voor duidelijkheid en transparantie zowel in het offerte traject en installatie proces. Blij om te horen dat alles naar tevredenheid is ondanks de leveringen en ziekte :-)

Het werkt bijzonder goed en stil. Alles netjes afgewerkt

Nadat we hebben aangegeven wat onze wens was hebben we een mooi werkend systeem gekregen van Sjoerd en zijn collegas. Zij werken netjes, hebben een goed team welke kundig de zaken hebben aangesloten. Het is een mooie investering. Wij raden absoluut aan de airco te laten installeren door Uw Airco.

Hi Eelco, Graag gedaan en bedankt voor deze mooie waardering. Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat het systeem geruisloos werkt. Het wordt komend weekend weer lekker weer, hopelijk kan je er nog lekker gebruik van maken. Straks als het kouder wordt kan je ook goed verwarmen met het systeem. Greetzzz

Fantastisch!

Snelle en zeer deskundige plaatsing. Mooie kap om de buitenunit. Airco werkt perfect, bijna geruisloos! Wij zijn er heel erg blij mee.

Beste familie Prins, Bedankt voor deze top review! Hier zijn wij als team hier blij mee! :) Goed om te horen dat alles naar wens is gegaan en dat de witte cover ook in de smaak is gevallen. Wij wensen jullie heel veel plezier met jullie airconditioningsysteem! Een hele fijne nazomer toegewenst namens team Uw-Airco :)

Heel tevreden

Deskundig advies over geschikt type airco voor mijn woning. Vervolgens vlotte levering en installatie. Vriendelijk personeel dat keurig werkt en de tijd neemt alles goed uit te leggen. Ook de service na installatie is uitstekend want een kleine wijziging die ik achteraf graag wilde werd vlot en kosteloos uitgevoerd. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Beste Elsbeth, Hartelijk dank voor de complimenten! Goed om te horen dat u tevreden bent nadat wij de witte gootjes voor zwarte aan de buitenzijde hebben vervangen! Goede communicatie en transparantie is ons motto. Daarom goed om te horen dat alles 100% soepel is verlopen :) Bedankt voor het vertrouwen in Uw-Airco en veel plezier met jullie airconditioningsysteem!

Eerlijk, helder en goed zaken doen!

Vanaf het eerste contact meteen prettig zaken doen. Goed vakkundig advies, nemen de tijd om de koel/warmte capaciteitsberekeningen uit te leggen in inzichtelijk te maken. Zo ben jij als consument in-control en maak je een wel geïnformeerd keuze. Na een goede, scherp maar eerlijk geprijsde offerte zijn wij inmiddels voorzien van een schitterend gemonteerde multisplit airconditioner. Wij zijn heel erg tevreden!

Beste Maarten, het heeft inderdaad even geduurd voordat wij de installatie hebben kunnen verzorgen. Wat in het vat zit verzuurd niet om tot een mooi resultaat te komen. Wij komen straks graag weer langs om jullie woonkamer ook te voorzien van een mooie installatie.

Goede service, nette installatie.

Zeer tevreden. Van offerte tot oplevering zeer verzorgd uitgevoerd. Installatie kundig en netjes opgeleverd. Een aanrader!

Beste Emiel, daar doen wij het graag voor goed advies, juiste producten en keurige installaties opleveren. Veel plezier met de installatie.

Dit bedrijf is zeker aan te bevelen. De afspraken worden nagekomen. Er wordt meegedacht met de wensen van de klant en de mensen werken nauwkeurig en voltooien de opdracht op vooraf besproken datum.

Beste Natasja super leuke beoordeling! het was ook een hele rit naar een heel mooi resultaat! Daarnaast willen wij jullie ook ontzettend bedanken voor de gastvrijheid om de TV opnames van het programma Woon Trends van SBS6 te mogen opnemen in jullie prachtige woning. Ik zal jullie op de hoogte houden van het eindresultaat :-). De uitzending is te zien op zondag 28 november om 16h30. de herhaling 4/12, 10 uur en op 12/3/ 2022 om 12h30.

Heerlijk

Netjes geïnstalleerd, goede communicatie. Prima product.

Beste Frits, hartelijk dank voor het mooie compliment! Ondanks het weer wensen wij jullie straks veel koel plezier. Weet ook dat u met deze Daikin vloermodellen heel goed kan verwarmen.

Uitstekend werk

Bij twee woningen airco laten plaatsen en in beide gevallen uitstekend werk geleverd. Volgens afspraak en zeer professioneel. Top.

Hey George, Bedankt voor je positieve woorden! Wij zijn blij dat wij jullie hebben kunnen voorzien van een airconditioningsysteem voor allebei de woningen! Wij wensen jullie heel veel plezier met deze mooie aanschaf. En nog een fijne zomer toegewenst! Groetjes Team Uw-Airco :)

Professionele partij

De ervaring met uw-airco is vanaf het eerste moment goed. Er wordt duidelijk gecommuniceerd en de mensen die de installatie hebben geplaatst werken netjes en zijn beleefd. Al met al ben ik blij met de keuze voor uw-airco

Hi Arie, Bedankt voor het vertrouwen in Uw-Airco en de 10 sterren review! Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent :) Heel veel plezier met jullie Panasonic Etherea! Nog een fijne zomer toegewenst. Groetjes Team Uw-Airco

Vakmensen

De titel vat het samen, uitstekende airco installatie, rustig de tijd genomen, netjes afgewerkt en alles netjes achter gelaten. Wij zijn meer dan tevreden en zijn helemaal klaar voor de volgende zomer. Kleine verbeterpuntjes: de eerste communicatie ging wat stroef, nadat Sjoerd op locatie is komen kijken is alles 100% soepel gelopen. Er zit nog een gaatje in de muur waar de stroomkabel naar buiten gaat, zal het zelf even afdichten. Iedereen vergeet wel eens wat :). Sjoerd en de andere 3 mannen die de airco zijn komen installeren: Bedankt!

Beste Christian, Hartelijk dank voor de complimenten! Goed om te horen dat jullie meer dan tevreden zijn. Hopelijk zal de maand september ons nog veel zonnige dagen brengen! En anders zijn jullie goed voorbereid op de volgende zomer ;) Gelukkig reinigt de airco jullie huis het hele jaar door en zal met de koude dagen jullie huis kunnen verwarmen indien gewenst. Het is van belang dat wij altijd op locatie het e.e.a. komen bekijken en te bespreken. Bij Uw-Airco staat persoonlijk contact voorop. Goede communicatie en transparantie is ons motto. Daarom goed om te horen dat alles 100% soepel is verlopen :) Excuus, dat gaatje moest natuurlijk dicht. Gelukkig heeft u het gaatje zelf kunnen dichten, anders kwamen wij graag nog even langs om dit te doen. Bedankt voor het vertrouwen in Uw-Airco en veel plezier met jullie airconditioningsysteem! Groetjes Team Uw-Airco :)

Uitstekend bedrijf!

Vanaf het eerste contact alleen maar positief! Een snelle reactietijd op onze offerteaanvraag. Kundig en meedenkend toen men bij ons thuis kwam om het een en ander op te nemen/door te spreken. Komen toezeggingen na. Installateurs zeer vakkundig, meedenkend, aardig en laten je huis weer netjes achter. Absolute aanrader!

Bedankt voor deze mooie review Dick! Wij denken graag mee met de klant, en zorgen samen voor het beste eindresultaat. Ook wij vonden dit een prettige opname en installatie op een mooie locatie! Bedankt voor de koffie en heel veel plezier met jullie Daikin Emura en Perfera's :) Bedankt voor de aanbeveling! Groetjes team Uw-Airco

Goede service, klantvriendelijk en snelle levertijd

Onze ervaring is meer dan goed geweest. Goede service door uitleg ter plaatse door Sjoerd (voor de offerte) Denkt mee met wensen van de klant. Snelle levertijd (binnen 6 weken in hoogseizoen) De monteurs die de plaatsing hebben gedaan, zeer vriendelijk. Alles goed uitlegt. Kortom een aanrader!

Beste Patricia, Bedankt voor de 10 sterren review! Goed om te horen dat jullie ervaring meer dan goed is geweest, dan zijn wij ook meer dan tevreden ;) Hier worden wij als team helemaal blij van! Wij proberen ons zo goed mogelijk voor te bereiden op het hoogseizoen zodat wij iedereen tevreden kunnen stellen, ook in de aller drukste periode willen wij graag snel leveren! :) Hartelijk dank voor het vertrouwen in Uw-Airco, wij wensen jullie een hele fijne zomer toe! Groetjes Team Uw-Airco

Keurig gedaan

Keurig gedaan! Nog niet kunnen genieten van het effect, niet warm geweest. Vriendelijke en vakkundige monteurs. Op afgesproken dag ging er wat mis, de onderdelen waren niet bezorgd, uitstekend aangepakt, goed op de hoogte gehouden en volgende dag uitgevoerd.

Beste Herbert, Bedankt voor de complimenten en dat u de moeite heeft genomen deze review te plaatsen. De zon schijnt gelukkig weer deze dagen en kunt u optimaal genieten van een heerlijk binnenklimaat. Helaas hebben wij de levering van de producten niet in eigen hand maar zullen er alles aan doen dit goed te laten verlopen. Gelukkig zit Sjoerd er altijd bovenop en hebben wij de volgende dag gelukkig kunnen installeren! :) Hartelijk dank voor de aanbeveling! Wij wensen jullie heel veel plezier met jullie airconditioningsysteem. Groetjes Team Uw-Airco

Goed, snel en vakkundig

Prima contact en afspraken worden goed nagekomen! Netjes opgeleverd door vakkundige mensen..

Hi Jerry! Hartelijk dank voor de goede review en de aanbeveling! Bedankt voor het vertrouwen in Uw-Airco, wij wensen jullie heel veel plezier met jullie airconditioningsysteem. :) Groetjes Team Uw-Airco

Mooi en uitstekend werk afgeleverd

Ik ben super tevreden met het werk van de menteurs. Deze jongens zijn super goed en vriendelijk! Uitstekend werk afgeleverd Super netjes afgeleverd Neem de tijd om alles in orde te maken Afspraak nagekomen

Hi Nhan, Bedankt voor deze mooie review! Wij zullen deze mooie woorden doorgeven aan het gehele team. Wij vonden het een mooi project en wij danken u voor het vertrouwen in Uw-Airco. Heel veel plezier met jullie airconditioningsysteem van Daikin. Groetjes Team Uw-Airco :)

Over Uw-Airco

Uw-Airco specialist voor een gezond, duurzaam en comfortabel binnenklimaat. Geïnstalleerd door gecertificeerde installateurs