Fantastisch, snelle levering

De mensen werken zeer secuur en snel,betrekken de klant erbij, zou ze aanbevelen voor anderen mensen.

Voor de aanleg van een Airco op mijn woonschip kwam ik bij Uw-Airco uit. De recenties waren niet overdreven. Fijn betrouwbaar bedrijf en Jordi en Mike die het kwamen aanleggen nadat Sjoerd was komen kijken, zijn ook fijne jongens die mooi werk hebben achtergelaten. Heel blij mee.

Kan niet meer zonder

De airco waren perfect geplaatst en een keurige afhandeling. De jongens hebben alles goed uitgelegd en ons duidelijk gemaakt hoe alles werkte. Ik kan niet meer zonder de airco in de kamers.

Prima!

Offerte gevraagd, de situatie thuis werd bekeken ener werd goed naar de wensen geluisterd gevolgd door een goed advies. Complete installatie elektra/meterkast en airco binnen en buiten professioneel en keurig uitgevoerd. Kortom een aanrader!

echte vakmensen die met je meedenken

Stuk voor stuk vakmensen die ook goede tips geven. Daarnaast is afspraak ook afspraak. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van alle afspraken die ook nagekomen worden.

Dit is hoe het moet!

Nog nooit ben ik een meer klant gerichte bedrijf tegen gekomen als Uw-Airco. Iedere fase was perfect geregeld. Ik kreeg binnen een dag een mooie offerte met een concurrerende prijs. Binnen een week kwam iemand langs om de huidige situatie te bekijken en details te bespreken. Na goed advies is ons plan wat gewijzigd waardoor de prijs zelfs nog lager werd. Een uur na het bezoek kreeg ik al een aangepaste offerte. Binnen twee weken (was een klus uitgevallen) stonden de monteurs keurig op aan gegeven tijd op de stoep die ook via mail aan mij waren doorgeven. Alles is keurig geïnstalleerd en ook keurig achtergelaten. Na een korte instructie zijn ze vertrokken. Alles was in een 5 uur gedaan. Communicatie van dit bedrijf is geweldig en dan leveren ze ook nog kwaliteit voor een concurrerende prijs. Wat wil je nog meer. Dit bedrijf zal ik iedereen aanbevelen!

Very good experience

Very responsive and high quality installation

Snel, deskundig en helder

Ik had ook bij twee andere airco-bedrijven een offerte aangevraagd, waarbij het eerste bijna het dubbele bedrag vroeg en het 2e bedrijf na 10 minuten binnen niets meer had laten horen. Uw-Airco heeft eea zeer professioneel aangepakt, stuurde dezelfde dag een offerte en heeft zelfs op korte termijn nog een elektricien kunnen sturen voor een aantal aanpassingen. Binnen 2 weken na ondertekening van de offerte zijn de airco's plus buitenunit geplaatst wat een werkdag in beslag heeft genomen. Eea keurig en netjes. Duidelijke uitleg hoe het werkt. Kortom ik ben zeer tevreden.

Efficiënt, klantvriendelijk, snelle plaatsing

Zeer snelle plaatsing van het aircosysteem. Vakkundige monteurs. Erg tevreden

Ervaren en netjes gewerkt

Goed en netjes bedrijf.

Hi Mandy, dank voor deze mooie beoordeling. ontzettende veel koelplezier gewenst. Fijne Pinksterdagen

Deskundig,vriendelijk en netjes

Ik geef niet snel een 10 maar ik kan niet anders zeggen dat dit tot op de super geregeld was! Van A tot Z hebben de heren van Uw-Airco verzorgd en binnen kort tijdsbestek. Sjoerd kwam uit Lelystad om alles in te meten en een vakkundig advies te geven en tijdens installeren was hij ook aanwezig in de ochtend, Leon en Jordy hebben alles geïnstalleerd en tot in de puntjes afgewerkt! Daarna nog netjes belletje van Sjoerd of alles functioneerde en via email werkbon ontvangen met checklist! Ik raad iedereen aan om je aircote bestellen en te installeren door Uw-Airco!

Hi Brenda, het was een leuke en gezellige klus en zijn erg blij dat jullie er zo tevreden over zijn. Veel koel plezier! Fijne Pinksterdagen.

professioneel en communicatief sterk

Het contact was prima. Stap voor stap werd alles uitgelegd. Wensen werden meegenomen en ze gaven tips als we moeite hadden een beslissing te nemen. En ook tussen het eerste contact en de werkelijke uitvoering waren ze duidelijk en communicatief sterk. De uitvoering was prima en alles werd netjes in overleg gedaan. Al met al een zeer goede ervaring.

Hi Alexander, alles start met een goed advies en goede toelichting! Blij om te horen dat alles goed en naar wens is verlopen. Top beoordeling super bedankt. Fijne Pinksterdagen.

Zeer goed product en goede service.

Ik kocht een airco en de installatie hiervan. Er werd netjes gewerkt door nette en vriendelijke mensen. Er werd zeer goed geluisterd naar mijn wensen tav de plaatsing. Ik ben super tevreden en blij met mijn airco:).

Hi Erica, super bedankt voor je reactie. Na installatie nog een keer terug gekomen voor de puntjes op i en blij om te horen dat jullie tevreden zijn over het eindresulataat. Fijne Pinksterdagen.

Zeer tevreden over de airco en de installatie

Wij zijn goed geïnformeerd en hebben een keuze kunnen maken waar wij zeer tevreden over zijn. De installateurs hebben alles goed werkend en netjes opgeleverd.

Beste Willem, Ons advies en opvolging en installatie hebben wij hoog staan. Super mooie beoordeling hier doen we het voor. Fijne Pinksterdagen

Ben tevreden met het installeren van mijn airco

Netjes gewerkt

Beste Jan Willem, super bedankt voor deze mooie beoordeling. Hier doen we het graag voor. Fijne Pinksterdagen!

Werken netjes en komen afspraken na

Airco's zien er mooi uit. Vakkundig geplaatst door het personeel en een goede prijs.

Hi Herman, buurtgenoot :-) super bedankt voor je mooie beoordeling en reactie. Fijne Pinksterdagen.

Snel, netjes en uitstekende service.

Goed geïnformeerd van te voren. De werkzaamheden zijn heel netjes gedaan. En de airco's hangen netjes in de verschillende ruimtes.

Beste mevrouw Lansink, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. De cover waren we vergeten maar de volgende dag alsnog opgeleverd. Alvast heel veel plezier al kijk ik nu naar buiten met alle sneeuw ben ik de mooie weken van afgelopen periode alweer vergeten :-)

Goed en snel geregeld

Goed gehad, duidelijke offerte en snelle plaatsing. Het plaatsen is ook heel netjes gedaan.

Hi Sylvia, Super bedankt voor deze mooie beoordeling. Hier doen we het graag voor :-)

Vakkundige en nette installatie

De apparatuur werd voor een concurrerende prijs geleverd en in goed overleg vakkundig geinstalleerd. De installateurs waren zeer vriendelijk en werkten netjes. De meeste leidingen en goten werden zo goed mogelijk weggewerkt.

Dag Nico, erg bedankt voor deze mooie review, veel plezier met de installatie en de Daikin producten het ziet er weer netjes uit.

Uitstekende, adequate en snelle service.

Na de offerte aanvraag was er snel een eerste afspraak en offerte geregeld. Binnen 2 weken was de airco geplaatst. Monteurs werkten keurig, ruimden na afloop alles op en gaven heldere uitleg.

Beste Riny, bedankt voor deze mooie review hier doen we het graag voor!

vakmensen

Aanleg van een multisplit systeem voor twee werkkamers en plaatsing van de buitenunit op dakkapel. Weten wat ze doen, werken netjes en nauwgezet en leveren mooi afgewerkt werk op.

Hi John, beter laat dan nooit nog erg bedankt voor je mooie beoordeling. Dit is ons credo netjes en mooie projecten opleveren!

Ideale leverancier

Zo zouden alle contacten tussen leveranciers en installatiefirma's enerzijds en consumenten anderzijds moeten verlopen Deskundig, klantvriendelijk, faire prijs, uiterst correcte en vriendelijke installateurs. Ik ben buitengewoon tevreden.

Hi Olivier, het was achteraf nog een hele klus maar wij zijn ook erg tevreden met het resultaat. Wij wensen u ontzettend veel plezier en dat het maar een mooie, lange warme zomer mag worden.

Wij zijn heel tevreden met alles

Hi Linda, zo bij toeval troffen wij elkaar weer :-) leuk om te horen dat jullie tevreden zijn met het resultaat. Fijne kerstdagen en alvast veel koelplezier :-) Groetjes, Sjoerd

Top bedrijf

Van de opname voor de offerte tot en met de plaatsing, alsmede de nazorg grote klasse.

Hi Janika, dit horen wij graag, onze begeleiding, installatie hebben hoog in vaandel staan. Ontzettend veel plezier en je appartement is mooi opgeknapt met alle verbouwingen. Groetjes, team uw-airco

Fijn en professioneel bedrijf!

Fijn intake gesprek gehad thuis. Deze was zeer helder en informatief. Mogelijkheden besproken over de te plaatsen installatie. Daarna een duidelijke offerte ontvangen met een zeer redelijke prijsopgaaf. Inmiddels zit al het leidingwerk keurig in de wanden weggewerkt. Dit was bij ons best wel even puzzelen i.v.m. onze indeling thuis, maar er wordt goed over nagedacht en het zit er keurig in. De monteurs zijn zeer vriendelijk en vakbekwaam. In januari wordt alles afgemonteerd en de units opgehangen. Tot op heden zeer tevreden. Contact met Uw-airco is goed. Zowel telefonisch als via de e-mail. Afspraak is afspraak! Echte aanrader.

Hi Arjan, Super bedankt voor je lovende woorden. Wij hebben het ook als zeer aangenaam ervaren. In begin 2022 zullen wij het eind resultaat met alle modellen afmonteren. Het voorwerk is gelukkig al gedaan. Tot snel :-) Grt team uw-airco

Over Uw-Airco

Uw-Airco specialist voor een gezond, duurzaam en comfortabel binnenklimaat. Geïnstalleerd door gecertificeerde installateurs