service zoals het hoort!

op indicatie van Daikin verwezen naar Uw-airco. Vanaf begin tot het einde van het proces is erg servicegericht gehandeld en gewerkt. de offerte en bijlagen zijn duidelijk, zonder addertjes. Zowel de werknemers van uw-airco als electricien en dakdekker waren top ! en de werkzaamheden sloten goed op elkaar aan. Prima. En nu maar genieten van het koelen en warmte-afgifte ! Dank voor de service!

Dag Frans, jullie ook bedankt het was een zeer leuk project en alles liep gesmeerd van ontmoeting tot oplevering.

geweldig advies en installati

Zeer goede advies over aan te schaffen airco installatie. Zeer goede installatie en deskundige installateurs die meedenken

bedankt voor deze mooie review, we zijn blij om te horen dat u tevreden bent!

Prima geregeld

Er kwamen 3 mannen de klus klaren. Installatie van 3 splitunits binnen. De mannen werkten netjes, snel en Rond 14:30 was de klus al klaar. Ze hebben netjes hun rommel opgeruimd. Ik kan niks negatiefs bedenken dus.

bedankt voor deze mooie review, we zijn blij om te horen dat de installatie goed is verlopen.

Vakmanschap

De levering en plaatsing is professioneel uitgevoerd. Geen haast klus.

Bedankt voor deze mooie review!

Topbedrijf

Goede service en communicatie! Datum van installatie moest verschoven worden vanwege omstandigheden. Zij schakelen snel zodat de materialen niet onnodig lang blijven liggen en vooralsnog is alles rap en netjes gedaan! Het plaatsen van de airco's en afwerking buizen hebben zij echt perfect gedaan. Wij zijn hier zeer tevreden over.

Bedankt voor deze mooie review, we vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de installatie en airco's

Goede service en producten

Blij met de nieuwe airco van Panasonic. De jongens van de installatie hebben goed meegedacht en ervoor gezorgd dat leidingen zoveel mogelijk uit het zicht zijn verwekt. Ik ben blij met het uiteindelijke resultaat!

bedankt voor deze mooie review!

Vorige week de laatste airco laten plaatsen in onze woonkamer.3 jaar geleden waren al door UW-Airco 3 airco’s geplaatst in de slaapkamers. wij hebben weer voor dit bedrijf gekozen omdat hun materiaal keuze van het hoogste niveau is (voor een scherpe prijs) en hun werkwijze zeer professioneel en met oog voor detail is. Een absolute aanrader dit bedrijf.

zeer bedankt voor deze woorden, veel plezier met die nieuwe airco's

Netjes en vakkundig

bedankt voor deze mooie beoordeling!

Ze doen wat ze afspreken en meer

perfect geregeld doen wat er is afgesproken en denken mee ,werken schoon en netjes en ook nog snel en de monteurs waren super vriendelijk en klantvriendelijk

Dit lezen we graag terug van onze klanten! veel plezier met u nieuwe airco's

Uitstekend!

Ontzettend tevreden over onze airco’s! Fijn dat we dezelfde avond van het adviesgesprek al een offerte kregen toegestuurd. En 3 dagen na akkoord geplaatst! Top service en installatie is in goed overleg verlopen. De jongens dachten goed mee. Zou dit aanbevelen.

Hi Rico, bedankt voor deze mooie beoordeling! veel plezier met de airco's

Super goede service en net werk

De installatie is perfect gegaan, de installateurs hebben netjes gewerkt en duidelijk aangegeven wat ze gedaan hebben en waarom. De uitleg en toelichting op vragen bij ingebruikname was duidelijk en professioneel. De airco werkt goed en de verschillende instelling mogelijkheden zijn super. Ook de nazorg vanuit degene die met ons de aankoop en installatie heeft afgesproken was erg goed.

Hi Rogier, dank voor je mooie beoordeling zo doen we het graag voor onze klanten!

deskundig advies en plaatsing van de airco

snel en adequaat afgehandeld en een correcte service en plaatsing..

Hi Age, Dank voor je beoordeling alvast veel koel en verwarming voor je dochter!

Snel en deskundig

Prachtige stille airco's binnen 1 dag geplaatst.

Hi Alfred, het was ook erg prettig hoe alles is verlopen alle partijen goed met elkaar afgestemd met dank aan RS Elektrotechniek voor het snelle schakelen

erg tevreden

Begin maart offerte van uw airco ontvangen en binnen week kwam Sjoerd langs om te kijken of de gekozen airco’s passend zijn. voorzien van vakkundig advies en uiteindelijk gekozen voor drie single split units van Daikin. Kleine maand later, begin april, alle drie de airco’s binnen een halve dag netjes geinstalleerd!

Hi Kin, super leuk en gewaardeerde reactie alvast veel koelplezier!!

Goede communicatie, komt afspraken na, prima werk geleverd

Zie bovenstaand. 1 unit, 2 airco's geleverd en gemonteerd. Alle.leidingen weg gewerkt in de.muur. Prima werk geleverd en concurerende prijzen.

Snel en netjes!

Na aanvraag van de offerte snel contact en huisbezoek. Ik kreeg goed advies en niet veel later een offerte. Na akkoord op de offerte snel bevestiging en tot mijn verbazing binnen een paar weken al installatie! Afgelopen maandag is de airconditioning geplaatste. Supersnel en super netjes gewerkt door de monteurs. Mooie service!

Hi Melvin, Leuk om te lezen en voor zulke beoordelingen doen we het graag. Veel plezier met de airco's

Top-team van begin tot eindresultaat!

Vanaf het eerste contact met Sjoerd, tot en met de installatie, alles werd in goed overleg en ruggespraak met elkaar tot het gewenste resultaat gebracht. Top!

Dit lezen we graag terug van onze klanten :-) heel veel plezier ermee en alles lekker voor de zomer gereed.

Goede service en kwaliteit

Snel geleverd. Fijne communicatie via de mail en whatsapp. Producten zijn van goede kwaliteit.

Hi Gary, Dank voor het mooie bericht het was bijna een thuis wedstrijd zo dicht bij ons kantoor. Veel plezier en koelen/verwarming met het systeem.

Leuke mannen en prima service

Warmtepomp en airco’s laten plaatsen. Zonder probleem verlopen

Hi Roy, Was ook een erg leuke en mooie opdracht. Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Snelle levering, duidelijke afspraken, prachtig systeem!

Na een intake thuis volgde snel de offertes (wij konden uit meerdere modellen kiezen). Prima telefonisch achteraf nog te woord gestaan en meerdere malen nog contact gehad over het gegeven advies. Na ondertekening van de offerte volgde de installatie al binnen een maand, zeer snelle service! De airco’s zijn keurig geplaatst, zelfs de kamers werden nog netjes schoongemaakt zodat er niks van bouw-stof achterbleef. Inmiddels zijn wij aan het einde van onze verbouwing van diverse partijen wel anders gewent dus een dikke plus wat dat betreft voor Sjoerd en zijn collega’s. Wij zijn erg te spreken over UwAirco en raden deze partij dan ook van harte aan!

Super bedankt voor deze mooie review, ook de wijn die je ons overhandigd hebt was een hele lekkere wijn :-) dank je en geniet van de Airco's

Alles volgens afspraak, niets op aan te merken.

Offerte op maat met diverse keuzes na persoonlijk advies aan huis. In 1 dag àlles aangesloten en buizen weg gewerkt conform afspraak. Geen gezeur over geld. Kleine aanbetaling en de rest na opleveren. Zeker aan te bevelen. Als ik voor meer duurzame oplossingen ga zoals een warmtepomp zijn ze de eerste die ik om een offerte vraag.

Hi John, super leuk om te lezen dat je erg blij met de installatie :-) Ik zal het compliment aan de monteurs doorgeven. Zodra je klaar bent voor de warmtepomp dan zien we graag je aanvraag op www.warmtepomp-advies.nl verschijnen :-) fijne dag.

PRIMA SERVICE

AAN TE BEVELEN BEDRIJF

Netjes gemonteerd

Net werk afgeleverd

Doet wat ze zeggen

Echt fijn bedrijf. Kwam snel langs voor een persoonlijk gesprek. Komt alle afspraken na en belt ook altijd snel terug als je nog een vraag hebt Belde zelfs avond voor plaatsing nog op om alles na te vragen. Nette en vriendelijke monteurs die de troep ook opruimen. Kortom wij zijn super geholpen!

Goede informatie, snelle levering en deskundige installatie

Uw-airco levert heldere info en onze installatie werd geplaatst door een sympathieke en deskundige monteur.

Hagenduin 22

8219DE Lelystad

Over Uw-Airco

Uw-Airco specialist voor een gezond, duurzaam en comfortabel binnenklimaat. Geïnstalleerd door gecertificeerde installateurs