deskundig advies en plaatsing van de airco

snel en adequaat afgehandeld en een correcte service en plaatsing..

Hi Age, Dank voor je beoordeling alvast veel koel en verwarming voor je dochter!

Snel en deskundig

Prachtige stille airco's binnen 1 dag geplaatst.

Hi Alfred, het was ook erg prettig hoe alles is verlopen alle partijen goed met elkaar afgestemd met dank aan RS Elektrotechniek voor het snelle schakelen

erg tevreden

Begin maart offerte van uw airco ontvangen en binnen week kwam Sjoerd langs om te kijken of de gekozen airco’s passend zijn. voorzien van vakkundig advies en uiteindelijk gekozen voor drie single split units van Daikin. Kleine maand later, begin april, alle drie de airco’s binnen een halve dag netjes geinstalleerd!

Hi Kin, super leuk en gewaardeerde reactie alvast veel koelplezier!!

Goede communicatie, komt afspraken na, prima werk geleverd

Zie bovenstaand. 1 unit, 2 airco's geleverd en gemonteerd. Alle.leidingen weg gewerkt in de.muur. Prima werk geleverd en concurerende prijzen.

Snel en netjes!

Na aanvraag van de offerte snel contact en huisbezoek. Ik kreeg goed advies en niet veel later een offerte. Na akkoord op de offerte snel bevestiging en tot mijn verbazing binnen een paar weken al installatie! Afgelopen maandag is de airconditioning geplaatste. Supersnel en super netjes gewerkt door de monteurs. Mooie service!

Hi Melvin, Leuk om te lezen en voor zulke beoordelingen doen we het graag. Veel plezier met de airco's

Top-team van begin tot eindresultaat!

Vanaf het eerste contact met Sjoerd, tot en met de installatie, alles werd in goed overleg en ruggespraak met elkaar tot het gewenste resultaat gebracht. Top!

Dit lezen we graag terug van onze klanten :-) heel veel plezier ermee en alles lekker voor de zomer gereed.

Goede service en kwaliteit

Snel geleverd. Fijne communicatie via de mail en whatsapp. Producten zijn van goede kwaliteit.

Hi Gary, Dank voor het mooie bericht het was bijna een thuis wedstrijd zo dicht bij ons kantoor. Veel plezier en koelen/verwarming met het systeem.

Leuke mannen en prima service

Warmtepomp en airco’s laten plaatsen. Zonder probleem verlopen

Hi Roy, Was ook een erg leuke en mooie opdracht. Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Snelle levering, duidelijke afspraken, prachtig systeem!

Na een intake thuis volgde snel de offertes (wij konden uit meerdere modellen kiezen). Prima telefonisch achteraf nog te woord gestaan en meerdere malen nog contact gehad over het gegeven advies. Na ondertekening van de offerte volgde de installatie al binnen een maand, zeer snelle service! De airco’s zijn keurig geplaatst, zelfs de kamers werden nog netjes schoongemaakt zodat er niks van bouw-stof achterbleef. Inmiddels zijn wij aan het einde van onze verbouwing van diverse partijen wel anders gewent dus een dikke plus wat dat betreft voor Sjoerd en zijn collega’s. Wij zijn erg te spreken over UwAirco en raden deze partij dan ook van harte aan!

Super bedankt voor deze mooie review, ook de wijn die je ons overhandigd hebt was een hele lekkere wijn :-) dank je en geniet van de Airco's

Alles volgens afspraak, niets op aan te merken.

Offerte op maat met diverse keuzes na persoonlijk advies aan huis. In 1 dag àlles aangesloten en buizen weg gewerkt conform afspraak. Geen gezeur over geld. Kleine aanbetaling en de rest na opleveren. Zeker aan te bevelen. Als ik voor meer duurzame oplossingen ga zoals een warmtepomp zijn ze de eerste die ik om een offerte vraag.

Hi John, super leuk om te lezen dat je erg blij met de installatie :-) Ik zal het compliment aan de monteurs doorgeven. Zodra je klaar bent voor de warmtepomp dan zien we graag je aanvraag op www.warmtepomp-advies.nl verschijnen :-) fijne dag.

PRIMA SERVICE

AAN TE BEVELEN BEDRIJF

Netjes gemonteerd

Net werk afgeleverd

Doet wat ze zeggen

Echt fijn bedrijf. Kwam snel langs voor een persoonlijk gesprek. Komt alle afspraken na en belt ook altijd snel terug als je nog een vraag hebt Belde zelfs avond voor plaatsing nog op om alles na te vragen. Nette en vriendelijke monteurs die de troep ook opruimen. Kortom wij zijn super geholpen!

Goede informatie, snelle levering en deskundige installatie

Uw-airco levert heldere info en onze installatie werd geplaatst door een sympathieke en deskundige monteur.

Goed advies, goede en redelijk snelle plaatsing.

Uw-Airco levert goed materiaal en goed advies. Plaatsing ging gesmeerd. We zijn heel blij met de airco

Goede uitleg je weet waar je aan toe bent

In de voor afspraak wordt gekeken wat het beste en mooiste oplossing is om de binnen en buiten units te plaatsen dit kwam heel professioneel over. De monteurs legden vooraf nog even uit wat ze gingen doen en werkten erg netjes. En ben zelf zeer tevreden over de werkzaamheden.

Top airco en fijne mensen

Tijdens de installatie werd steeds overlegd of ik het er mee eens was als ze het zo deden. Er werd netjes gewerkt en de airco is zuinig. stil en werkt super snel! Ook als je contact zoekt voor nog wat vragen wordt er direct gereageerd.

Zeer te vrede

Uw-Airco heeft mij een goede service gegeven, zoals het advies die ik nodig had om de juiste airco te kopen. Ze komen al hun afspraken na zonder dat er weer wat kosten bij komen. Het afleveren en installeren en gebruik klaar maken was ik echt blij mee.Mijn buitenunit hebben ze wie de trappenhal naar de zolder getild en via de raam op mijn dakkapel. Dat was een zware klus maar ze hebben het wel gedaan zonder beschadigingen. Ze hebben namelijk de buitenunit in de verpakking op het dakkapel gezet. (Totaal gewicht 73kg) Petje af voor deze heren, van één weet ik nog de naam. Bijdeze bedankt Jordi.

Vriendelijk ze zeggen wat ze doen.

Mijn ervaring met Uw-Airco is positief. Ze reageren snel met vragen die je gesteld hebt. Geen verrassingen bij een offerte, alles wordt duidelijk vermeld en uit gelegd. Vriendelijk personeel, en super netjes, als ze gewerkt hebben is alles weer netjes achtergelaten.

Probleem n.a.v. klacht opgelost

Na een door ons ingediende klacht is Uw-Airco met een (financiële) oplossing gekomen en het probleem is alsnog netjes opgelost.

Nooit meer UW-Airco voor mij.

Ik had hier de reviews van Uw-Airco gelezen en er is geen 1 negatieve, wel apart. Dus ben ik in zee gegaan met Uw-Airco die 2 binnen units van Panasonic hebben geplaats en 1 buiten unit op het dak van mijn carport. Tot mijn grote spijt heb ik hier nachten van wakker gelegen. Hieronder mijn meningen die mij opvielen gezien uit mijn ogen als bouw projectleider met NEN3140 en VCA-VOL certificaat: -werkzaamheden duurde te lang van 8:00 tot 21:30 op een woensdag. -geen gipsschroeven of pluggen voor Airco slaapkamer gebruikt op een gipswand. -beide airco's waren eerst verkeerd aangesloten, werdt na langer tijd ontdekt. -op YouTube handleiding zoeken voor een pomp met 4 draden. -geen originele Panasonic pomp gebruikt. -purschuim laten vallen op de carport en auto van de buren, deze had allemaal pur restanten op de auto en carport. -verkeerd hijsen met 1 lus van de buiten unit. -verkeerd dak doorvoer monteren, met gat naar boven. -niet alle bouten vastgezet op de beugel van de buiten unit. -pomp test ging fout en is het overtollig water, die steeds met de hand werd toegevoegd, over mijn muur gelopen. -met schroeftol (zonder lagere moment stand) de elektrische klemmen aangedraaid. -veel peuken op straat opgeruimd. 2 dagen later, op de vrijdag, kwam er een dakdekker langs om alleen te constateren dat de dakdoorvoer verkeerd zit, maar heeft het niet hersteld alleen randjes gevouwen in het dakleer voor het water. Er is door de eigenaar mij wel gesommeerd om te betalen, ondanks dat het niet klaar is. Dit kwam bij mij dreigend over. Uit angst maar betaald. 11 dagen later is het dakdoorvoer omgedraaid met de gat naar beneden. Airco's werken wel dus 1 ster verdiend. Maar 1 ding is zeker, voor mij nooit meer UW-Airco!!!

Top op alle fronten

Wij wilden een airco. Verschillende offerten aan gevraagd. “Uw airco,” (installatie bedrijf)kwam er al snel bovenuit. De offerte en brochure stak er met kop en schouder op alle fronten bovenuit. Dit doet natuurlijk niets onder voor de andere bedrijven. Afspraak gemaakt met Timo, vertegenwoordiger bij het bedrijf. Dit was een man die er voor ons was. De uitleg die hij gaf en rekening houdend met onze wezen was geweldig.De service die wij verkregen was meer dan wij konden wensen. Wij zouden nog veel meer kunnen opnoemen. Top airco (daikin)alles boven verwachting. Bedankt voor alles.

Service was vriendelijk en de installatie is kundig en vlot uitgevoerd

Tijdens het offerte traject is er goed geluisterd naar onze wensen en heeft men vooraf kennis genomen van de situatie in onze woning waardoor wij vooraf de juiste aanpassingen konden laten uitvoeren.

Hi George, Dank voor de mooie reactie. Die hebben we mooi weer in de pocket. Jullie heel veel plezier ervan en met vragen weten jullie ons te vinden. Fijne dag.

Goed advies, goede communicatie en prima prijs.

Wij kregen na een goed advies en een prima offerte een goed gevoel bij dit bedrijf en dat hebben ze waargemaakt. Communicatie verliep ondanks problemen van beide kanten soepel en begripvol. De 2 Daikin airco’s met 4 binnenunits zijn keurig geplaatst en mogen zich komende zomer (en winter) gaan bewijzen.

Hallo Martin, Wat fijn om te horen. Sjoerd heeft weer zijn best gedaan zie ik! De installatie is mooi geworden net als de woning gelukkig. Heel veel plezier ervan en wie weet tot in de toekomst. Fijne dag.

Fijne communicatie en werkt naar verwachting.

Toen ik naar Uw-Airco mailde kreeg ik snel reactie terug. De communicatie verliep erg goed. Er werd goed meegedacht en in een snelle tijd zijn de airco's geplaatst. Ik ben erg tevreden.

Over Uw-Airco

Uw-Airco specialist voor een gezond, duurzaam en comfortabel binnenklimaat. Geïnstalleerd door gecertificeerde installateurs