Ouderwets goede en vriendelijke service

Ouderwets goede en vriendelijke service. Kennis van rijwielen en van klantvriendelijkheid.

• Hoe ben je bij ons gekomen? Overige

Service en klantvriendelijkheid staat hoog in vaandel

Zeer fijn bedrijf! Vriendelijk, klantgericht en zeer goede service

• Hoe ben je bij ons gekomen? Familie en/of vrienden

Compleet verzorgd plaatje, van 1e bezoek tot en met afleveren.

Bij aankomst winkel, waar moet ik naar binnen? Zodra ik eenmaal binnen ben word ik meteen welkom geheten door de monteurs! Even aandacht voor de klant! Adviseur Luuk was goed voorbereid op mijn komst, mijn wensen had ik vooraf kenbaar gemaakt. Ruim voldoende tijd om meerdere merken en modellen te bekijken en al mijn vragen te beantwoorden. Uiteindelijk proefritjes op meerdere fietsen. Alle ruimte gekregen om zélf de keuze te maken. Ophalen fiets doet mij denken aan nieuwe auto, fiets staat, direct bij binnenkomst op een verhoging met naambordje erbij. top!

• Hoe ben je bij ons gekomen? Overige

Een vriendelijke en professionele behandeling

Bij de aankoop van onze e-bikes werden we vriendelijk geholpen en uitvoerig geïnformeerd over de werking en de service m.b.t. onze nieuwe aanwinst.

• Hoe ben je bij ons gekomen? Familie en/of vrienden, Overige

Leuk en adequaat geholpen

Mooie winkel met ruime keuze waar ze service hoog in het vaandel hebben staan. Ook straalt alle personeel plezier in het werk uit wat een hele prettige sfeer uitstraalt.

professioneel en prettig geholpen

Zeer fijn en deskundig advies gekregen, erg prettige ervaring omtrent het advies en verkoop van de fiets. Complimenten zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een goede fiets!

Zeer tevreden,

Ontvangen met een kop koffie. Er wordt de tijd voor je genomen en goed gekeken naar verschillende fietsen. Geven goed advies.

• Hoe ben je bij ons gekomen? Internet

Uitstekend geholpen met een goed advies

• Hoe ben je bij ons gekomen? Overige

Vriendelijke medewerkers die fijne adviezen en goede uitleg geven.

• Hoe ben je bij ons gekomen? Familie en/of vrienden

Bij ieder bezoek een meer dan uitstekende service!!

We worden altijd snel en vriendelijk geholpen , ook problemen worden goed onderkend en naar tevredenheid opgelost!

• Hoe ben je bij ons gekomen? Overige

Helemaal top van begin tot eind

Goede instructie Geheel volgens afspraak Al met al top

• Hoe ben je bij ons gekomen? Internet, Werkgever

Geholpen door Tibor Vakkundig advies Goede uitleg Mooie zaak Fiets stond al klaar met een kop koffie in de hand van de verkoper

• Hoe ben je bij ons gekomen? Familie en/of vrienden

Goede begeleiding bij aankoop.

Goed advies, men neemt de tijd voor je.

• Hoe ben je bij ons gekomen? Overige

Eén match fiets en mezelf!

Meedenkende verkopers, ook met fietsplanregeling. Fijne fiets uitgezocht, snellere levering dan verwacht. Persoonlijke en fijne benadering. De perfecte fiets afgestemd op ons, echt een match!

Goed georganiseerd en deskundig

We hebben een afspraak gemaakt en zijn toen heel deskundig en vriendelijk geadviseerd. De aangekochte fiets was snel geleverd en het afhalen verliep soepel. De communicatie rondom de koop verloopt vlekkeloos.

Ben zeer tevreden

Tevreden

Vriendelijk, deskundige fietsexperts

Vriendelijk, deskundige fietsexperts die de tijd namen om ons te adviseren.

• Hoe ben je bij ons gekomen? Internet

Correct, vriendelijk en aangenaam.

Men werkt op afspraak en dat is prettig. De communicatie is persoonlijk en op maat. Fietsmeting zorgt voor goede zit en afhandeling is correct. Mooie zaak waar men zichtbaar met plezier werkt. Fiets was elders goedkoper, maar die prijs werd gewoon overgenomen. Gratis setje trappers voor andere fiets meegekregen.

Super ervaring

Bij Dekkers snappen ze het! Hier is de klant koning. Zowel de uitgebreide oriëntatie op de nieuwe fiets, een lekker kopje koffie als de echte aandacht voor de wensen van de klant! Keus gemaakt ennals je dan je fiets ophaalt staat hij te pronken in de etalage met je naam ervoor. Superleuk!

• Hoe ben je bij ons gekomen? Internet

Goed advies, goede aflevering!

Zie boven.

• Hoe ben je bij ons gekomen? Familie en/of vrienden

Wat een fijn bedrijf. Jonge ondernemer met échte service, ook medewerkers zoals Max. Je krijg er een glimlach van naast je fiets of reparatie. Doet me denken aan Coolblue. Alles voor een glimlach. Gelukkig bestaat het nog #Serviceexcellence ten top. Geen truc maar oprecht en gemeend. Dat beleef je.

x

x

• Hoe ben je bij ons gekomen? Internet, Overige

Goede service.

• Hoe ben je bij ons gekomen? Overige

Ik ben prettig en deskundig geholpen.

Ik ben goed en vakkundig geholpen. Alles werd duidelijk uitgelegd. Een hele fijne winkel om naar toe te gaan.

De Gagel 12 5861CZ Wanssum

Over Dekkers Tweewielers

In 1991 is het allemaal begonnen: de start van Dekkers Tweewielers. In een klein winkeltje achter het woonhuis wordt er gestart met de verkoop van fietsen en het uitvoeren van kleine fietsreparaties. Een nieuwe fietswinkel is geboren, het blijkt een daverend succes! Dekkers Tweewielers groeit uit tot een bekende fietswinkel in Wanssum en omstreken. Precies tien jaar later, in 2001, neemt ook zoon Rob intrede in het bedrijf, de huidige eigenaar van Dekkers Tweewielers. De winkel én het aantal klanten blijft ook deze jaren steeds meer groeien. De winkel barst uit haar voegen. Hierdoor wordt er in 2008 een tweede verdieping bovenop de winkel gebouwd. In 2018 wordt de knoop doorgehakt en verhuist Dekkers Tweewielers naar een nieuwe locatie, zo’n 200 meter van waar het ooit allemaal begonnen is. Dit gloednieuwe en innovatieve pand biedt meer dan genoeg ruimte voor onze fietsen, de werkplaats én een uniek fietsparcours.