Ondanks de lock down in corona tijd perfect geholpen. Op internet bij hun 2 gebruikte fietsen gevonden. Deze zijn ze netjes aan huis komen brengen voor een testrit zodat ik zelf kon kiezen welke ik graag wilde hebben. Uiteindelijk dus prima geholpen in een moeilijke tijd...super.

• Showroom N.v.t.

Goede service goede tips

Goede service en goed tips. De nieuwe fiets is netjes aan huis bezorgd vanwege corona, maar de service is er niet minder om.

topwinkel met perfecte service

Nieuwe wielrenner gekocht, bijna als vanzelfsprekend bij Dekkers natuurlijk

Prima geholpen!

Prima geholpen!

• Medewerkers

Goede service, praktische oplossing aangeboden ivm de coronaperikelen

Nieuwe fiets besteld, deze zouden we 19 december 2020 afhalen in Wanssum. Echter door de lockdown zou dit niet meer mogelijk zijn. Dekkers Tweewielers heeft tijdig met ons contact opgenomen en de fiets is op de afgesproken datum bij ons thuis afgeleverd. Er werd ruim tijd genomen om de fiets af te stellen en om onze vragen die we hadden te beantwoorden.

Deze vind ik zeer goed.

• Service N.v.t.

Super goed geholpen!

Zeer vriendelijk en vakkundig personeel. Ondanks de moeilijk verkrijgbare e-mtb's toch onze eerste keus Cube Stereo Hybrid 140 SL voor ons kunnen bestellen. Erg blij mee!!

Super service!

Klant is koning!

Top!!!!!

Super vriendelijk en deskundig

• Medewerkers

Persoonlijke aandacht en goede advisering

Eerlijke en fijne advisering. Er werd veel tijd genomen om alles te bespreken.

Prima geholpen, goed advies

TOP!

• Service N.v.t.
  • Medewerkers

Uitstekend geholpen bij de keuze en de aanschaf van mijn emtb .

• Medewerkers

Vriendelijk, gastvrij, deskundig en meedenkend.

Winkel waar je graag 'n keer binnenloopt; Vriendelijk, gastvrij en een deskundige snelle werkplaats indien nodig

• Medewerkers

Prima geholpen met aanschaf van nieuwe fiets

Van begin van oriëntatie tot aflevering van fiets prima geholpen, er werd op juiste wijze meegedacht en alternatieven aangedragen. Er werd echt tijd en aandacht geschonken aan mij en mijn wensen.

• Medewerkers

Fijn geïnformeerd en fijne services.

Fijn geholpen goed advies gekregen

• Medewerkers

Snelle service, vriendelijk, goede uitleg, veel keus.

• Medewerkers

Goed advies. Goede uitleg, vriendelijke medewerkers en leuk contact met de kinderen.

• Medewerkers

Gastvrijheid en service van het personeel is voortreffelijk

Ik heb een 9 gegeven zodat er toch nog iets ruimte overblijft om nog hoger te waarderen

• Medewerkers

Top service, advies en klantvriendelijkheid!

Binnen 3 dagen een nieuwe fiets kant en klaar voor gebruik.

• Medewerkers

Goede service met vriendelijke werknemers

Ben voor nieuwe E bike gaan kijken. Hadden op dat moment mijn maat niet meer op voorraad. Hebben toen voorgesteld voor mij rond te krijgen of de fiets nog ergens te krijgen was. Na ca 6 weken Werd ik gebeld of ik nog interesse had, dan zouden je hem geheel vrijblijvend bestellen. Ca 2 weken later kreeg in netjes een belletje dat de fiets binnen was. ik ben gaan kijken maar was niet precies het model dat ik naar mijn mening besproken had (miscommunicatie). Geen enkel probleem, ik mocht op deze fiets een proefrit maken en indien akkoord werd het juiste model alsnog besteld. Verwachte levertijd zou begin Jan 2021 zijn. Tot mijn grote verbazing was de fiets echter al 3 weken later binnen. Alles werd perfect uitgelegd incl verzekering, onderhoud ed. Bovendien nog extraatjes meegekregen. Al met al super geholpen door Paul en Mieke. Ga zo door!

Goed eerlijk advies

• Medewerkers

Super fijne en dikke fiets gekocht

Eind september een fiets besteld bij Toon van Dekkers Tweewielers uiterst goed geholpen. De fiets zou pas later leverbaar zijn maar Toon heeft even met de leverancier bellen en met beetje geluk zou deze een dik maandje later er zijn en dit was zo. Daarna nogmaals geholpen door Toon voor het uitzoeken van wat spullen die ik nodig heb voor mijn fiets. Daar ook uitstekend geholpen en geadviseerd! Zeer blij met de aankoop en daar ga ik heel veel plezier aan beleven. Bij levering van de fiets kwamen 2 kleine dingetjes aan het licht deze zijn opgepakt door Toon en Paul. Echt top service!

een heel goed bedrijf

Je wordt vriendelijk ontvangen en je krijgt een heel goed advies om een goede fiets te kopen. Ze willen graag dat de mensen te vrede de deur uit gaan. Wij zijn geholpen door Mieke, een ervaren en vriendelijke en behulpzame werknemer. Ze zijn niet voor niets de beste fietsenwinkel van 2020.

Prima service!

• Medewerkers

Fantastisch personeel die weten waar ze over praten en luisteren naar je wensen.

Het personeel luistert heel goed naar wat je wilt en gaan dan samen met jou op zoek naar de perfecte fiets. Ze nemen zolang de tijd als nodig is, er wordt niets overhaast besloten zonder jouw toestemming. Bij de winkel liggen verschillende mini fiets routes voor alle soorten fietsen om direct een fiets uit te proberen. Zeker een aanrader om hier voor je fiets te gaan kijken!

Over Dekkers Tweewielers

In 1991 is het allemaal begonnen: de start van Dekkers Tweewielers. In een klein winkeltje achter het woonhuis wordt er gestart met de verkoop van fietsen en het uitvoeren van kleine fietsreparaties. Een nieuwe fietswinkel is geboren, het blijkt een daverend succes! Dekkers Tweewielers groeit uit tot een bekende fietswinkel in Wanssum en omstreken. Precies tien jaar later, in 2001, neemt ook zoon Rob intrede in het bedrijf, de huidige eigenaar van Dekkers Tweewielers. De winkel én het aantal klanten blijft ook deze jaren steeds meer groeien. De winkel barst uit haar voegen. Hierdoor wordt er in 2008 een tweede verdieping bovenop de winkel gebouwd. In 2018 wordt de knoop doorgehakt en verhuist Dekkers Tweewielers naar een nieuwe locatie, zo’n 200 meter van waar het ooit allemaal begonnen is. Dit gloednieuwe en innovatieve pand biedt meer dan genoeg ruimte voor onze fietsen, de werkplaats én een uniek fietsparcours.