Van advies tot aflevering perfect.

De verkoper heeft de tijd genomen om goed te adviseren en dat heeft ook geleid tot aankoop van 2 electrische fietsen. De levertijden, afspraken en aflevering was prima.

• Hoe ben je bij ons gekomen? Overige

Happy met mijn nieuwe fiets

Heb even moeten wachten op mijn nieuwe fiets maar was de moeite waard

• Hoe ben je bij ons gekomen? Familie en/of vrienden

Zeer goed uitgelegd, en destijds genomen voor ons.

We hebben na onze minder goede periode met onze fietsen, toch een goed gesprek met Paul gehad, hij had alle begrip dat we zo niet verder konden. Na het goede gesprek met Paul, toch 2 nieuwe fietsen gekocht. De dag van aflevering waren we toch nog een beetje gespannen, maar de fiets was toch nog geleverd. Paul nam de tijd voor ons, goede duidelijkheid over het gebruik van de nieuwe fiets. Nu gaan we met een gerust hart fietsen en op vakantie met de fietsen. Paul bedankt voor je goede service en begrip. Ruud en Gonnie

Gewoon goed

Je wordt netjes behandeld. Alles word duidelijk uitleg gegeven. En altijd tijd voor een bakkie.

• Hoe ben je bij ons gekomen? Familie en/of vrienden

Mijn fiets was gestolen. Kleine twee weken voordat we op vakantie zouden gaan. Moest dus een nieuwe uitzoeken. Best lastig vond ik dat. Maar Jelle had alle geduld. Super fijn geholpen. Ze hebben er voor gezorgd dat ik met mijn nieuwe fiets op vakantie kan. Top service!!!

Klantvriendelijk, Openheid, Duidelijkheid

Na een afspraak te hebben gemaakt maken ze ook echt de tijd voor je om je uitgebreid te woord te staan en duidelijk aan te geven wat je zelf zoekt en wilt. Tussendoor wordt je ook nog enkele keren koffie of iets dergelijks aangeboden door de verkoper, verder geen opdringerig gevoel bij de verkoop. Uitleg van verschillende fietsen en de voor/nadelen worden besproken om zo tot een juiste keuze te komen. Al met al zeer tevreden over dit bedrijf.

• Hoe ben je bij ons gekomen? Overige

Perfect geholpen, door een super verkoper

Het is mijn eerste fiets wat ik bij dekkers heb gekocht. En ik moet zeggen, de verkoper heeft ons zeer goed geholpen, Tot nu toe zeer tevreden, en de fiets Rijd fantastisch.

• Hoe ben je bij ons gekomen? Familie en/of vrienden, Sociale media

Kan niet beter

Vriendelijk ontvangst, fijne uitleg en goede service

Deskundi betrokken inlevend

Zie hierboven

Meer dan uitstekende service

Men heeft alle tijd voor een vriendelijk en gedegen advies. Top!

• Hoe ben je bij ons gekomen? Internet

We zijn zeer tevreden over Dekkers.

Vanaf eerste bezoek tot aan de aflevering van de fiets zijn we op een zeer prettige en kundige manier geholpen. We zijn zeer tevreden over Dekkers.

• Hoe ben je bij ons gekomen? Familie en/of vrienden, Internet

Heel behulpzaam, veel kennis, alle fietsen mogen proberen

Mijn ervaring met Dekkers Tweelwielers is echt super! We werden door Yoshi super goed geadviseerd en ik mocht alle fietsen uitproberen om tot een goede keuze te komen. Yoshi was heel behulpzaam en gaf adviezen waar ik zelf nog niet aan had gedacht. Echt een aanrader als je een (elektrische) fiets/bakfiets nodig hebt.

Zeer netjes geholpen

Goede en prettige samenwerking met verkoop en service

• Hoe ben je bij ons gekomen? Overige

Opgewekt vriendelijk personeel. Ben heel tevreden!

• Hoe ben je bij ons gekomen? Internet

Fijne prettige gesprekken met invoelende adviseur

Jammer dat door tijdverlies het laatste onderdeel werd uitbesteed aan collega. Deze wist aanmerkelijk minder te vertellen van de helmen en ook zijn stijl was redelijk direct; hij zat meer op voorraadbeheer en invoeren van nummers dan op de beleving voor ons de klant die voor het eerst een fietshelm op hun hoofden krijgen. (leerpuntje Siebe)

• Hoe ben je bij ons gekomen? Sociale media

Gewoon goed

Fijne zaak met vriendelijke medewerkers. Er wordt duidelijk naar de klant gecommuniceerd. Ik ben blij dat er zo'n zaak bij ons in de buurt is.

• Hoe ben je bij ons gekomen? Overige

Geweldige service en heel vriendelijk en netjes.

Super netjes geholpen en geadviseerd. Nemen alle tijd voor je. Klein misverstandje met een van de fietsen, maar dat is super netjes opgelost. Dekkers tweewielers is echt een aanrader!!

• Hoe ben je bij ons gekomen? Familie en/of vrienden

Bij levering duidelijke uitleg. Men neemt de tijd. Gewoon zoals het hoort!

Bij aankoop en levering duidelijke uitleg. Goed aankoopadvies. Geen haastwerk. Gewoon goed …. zoals de klant dit ook verwacht. Aanbevolen dus!

• Hoe ben je bij ons gekomen? Internet

Super goed en vriendelijk geholpen.

Er wordt ruim de tijd voor je gomen om alles door te spreken. Wij zijn door Yoshi geholpen. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Dus al met al een super ervaring bij Dekkers.

• Hoe ben je bij ons gekomen? Internet

Deskundig, vriendelijk en niet opdringerig!

Uitermate vriendelijke verkoper die,zonder opdringerig te zijn, op keurige en deskundige wijze mij te woord stond. Ook de mooie en ruime winkel alsmede het ruime aanbod maakte het voor mij gemakkelijk om een keuze te maken.chapeau!!

Ben zeer goed geholpen

Alles Perfect

• Hoe ben je bij ons gekomen? Overige

Fantastische ervaring om bij Dekkers Tweewielers een fiets te kopen.

We zijn bij het kopen en het ophalen perfect geholpen door Huub en Paul. We zouden iedereen aanraden om hier zeker eens te gaan kijken mocht je overwegen een e bike te kopen. Alle ruimte om te proeffietsen en goede uitleg over verschillende types.

Professionele opstelling, prettige bejegening

Bij de aankoop van mijn nieuwe fiets kreeg ik goede adviezen die uiteindelijk een e-bike hebben opgeleverd die goed bij mij past. Vriendelijke ontvangst.

Klant vriendelijk

De Gagel 12

5861CZ Wanssum

Over Dekkers Tweewielers

In 1991 is het allemaal begonnen: de start van Dekkers Tweewielers. In een klein winkeltje achter het woonhuis wordt er gestart met de verkoop van fietsen en het uitvoeren van kleine fietsreparaties. Een nieuwe fietswinkel is geboren, het blijkt een daverend succes! Dekkers Tweewielers groeit uit tot een bekende fietswinkel in Wanssum en omstreken. Precies tien jaar later, in 2001, neemt ook zoon Rob intrede in het bedrijf, de huidige eigenaar van Dekkers Tweewielers. De winkel én het aantal klanten blijft ook deze jaren steeds meer groeien. De winkel barst uit haar voegen. Hierdoor wordt er in 2008 een tweede verdieping bovenop de winkel gebouwd. In 2018 wordt de knoop doorgehakt en verhuist Dekkers Tweewielers naar een nieuwe locatie, zo’n 200 meter van waar het ooit allemaal begonnen is. Dit gloednieuwe en innovatieve pand biedt meer dan genoeg ruimte voor onze fietsen, de werkplaats én een uniek fietsparcours.