goed geholpen

ondanks de beperkingen tijdens Covit19 op een zeer snelle en veilige manier goed geholpen en goede informatie gehad aan huis. afleveren van de fietsen ging ook erg prettig goede uitleg van de werking van de fietes.

Super!

Wij werden na afspraak uitgebreid en fijn geholpen bij aankoop, door medewerkers die weten waarover ze praten. Ook bij het ophalen van de fietsen. Een grote pluim.

Super geslaagd.

• Medewerkers

Super service en kundig advies

Na bijna 6 jaar en vele kilometers met onze eerste bij Dekkers Tweewielers gekochte ebiks over heuvels, bergen, glooiende landschappen door Europa te hebben gefietst hebben wij nu voor de 2e keer onze ebikes gekocht bij Dekkers. De belangrijkste reden voor onze 2e aankoop bij Dekkers is omdat het gewoon een fijne zaak is om zaken mee te doen, kundig advies geeft, over prettige vakkundige medewerkers beschikt en Dekkers doet wat ze beloven en is tevens oplossend gericht. Kortom niet voor niets verkozen tot beste tweewielerzaak van 2020,

Goede service!

Geen spijt dat ik hiervoor naar Wanssum ben gereden!

• Medewerkers

We werden geweldig en met alle aandacht geholpen.

Enthousiaste medewerkers die alle vragen goed konden beantwoorden.

Geweldige service!

Vorig jaar erg goed geholpen met het uitzoeken van een wielrenfiets. Hierbij werd vooral goed geluisterd naar mijn wensen. Vandaag de fiets kunnen ophalen en onder de huidige omstandigheden toch heel fijn geholpen. Er is aandacht en tijd voor het overdragen van de fiets.

• Medewerkers

Zooooo goed geholpen, kom ik voor uit Rotterdam

Fiets gevonden bij Dekkers. Maar helaas zitten jullie in Limburg. Achteraf blijkt dit geen probleem te zijn. Goed geholpen door Toon. Toon heeft zich in allerlei bochten gewrongen en heeft meegedacht om tot een goed aankoop te komen. Terwijl ik in Rotterdam zat heeft Toon alles geregeld. Nu reste mij alleen nog een rit om mijn aankoop op te halen. Toon, bedankt! Mvg Rob

• Medewerkers

Prettige ontvangt met uiteraard kopje koffie of thee. Goede uitleg over de elektrische fiets. Zat ook een leuk presentje bij, fles wijn en voor de vogels een voerkorfje met voer. Mooi gebaar richting de natuur. Al met al prima in orde allemaal.

Vriendelijk, betrokken en klantgericht

Goede ervaring

Top service, snel geholpen

Afgelopen week een kapotte accu gehad op mijn QWIC fiets. Super snel geholpen door de fietsenwinkel. Ook nog mee gedacht om alvast een leenaccu op te sturen om me vooruit te helpen. Na 2 dagen de goede opgestuurd incl. verzendbewijs voor de andere. Dat is snelle service. Top en mee denkende fietsenwinkel.

• Medewerkers

Super service!! Top geholpen.

Vandaag is mijn nieuwe mountainbike thuis afgeleverd door Toon. Super service!!!!

prima service.

Prima service geleverd en een thuis gevoel in de winkel door hun vriendelijkheid.

Super service!

Zeer nette winkel met goede service! Heel tevreden!

• Medewerkers

Vertrouwen, deskundig en afspraken worden nagekomen

Twee testfietsen werden ons voor een lange tijd toevertrouwd. Adviezen waren deskundig en de gemaakte afspraken werden nagekomen.

• Medewerkers

Goede begeleiding bij de verkoop en accurate afhandeling bij het leveren van de fietsen.

Goede uitleg bij het maken van de keuze van de fietsen.

Heel tevreden!

Ze weten waar ze over praten, goed advies en klantvriendelijk!

• Medewerkers

Afspraken die gemaakt zijn worden tot in de puntjes nagekomen!

Ondanks de Corona, nette aflevering op het afgesproken adres. Netjes behandeld en uitleg gekregen. Afgesproken zaken met Toon tot in de puntjes nagekomen. Klasse!.

Klantvriendelijk

Zowel bij het verkrijgen van informatie als bij het afleveren van de fiets het ik het contact als zeer klantvriendelijk ervaren.

Professioneel, goede kennis, klantgericht

Professioneel, goede kennis, klantgericht.

het onmogelijke mogelijk gemaakt

bij vele via mail geïnformeerd voor een nieuwe TREK mountainbike. Overal levertijd van 3 maanden of langer. Toon belt me en regelt het binnen 3 weken gewoon TOP

• Service N.v.t.

Geweldige service!!!!

Vriendelijk, meedenkend, behulpzaam en deskundig. Top!!!

Super !!

Super goed geholpen en uitleg en waarom dit en waarom dat om een goede keuze te maken en dan nog proeffietsen superfijn en zeker voor iemand met autisme ging dit heel duidelijk en fijn!!

• Medewerkers

Vakkundig,geduldig, klantvriendelijk, fantastische service.

Zeer aanbevelenswaardig, mijn nieuwe Cube Kathmandu pro die ik twee à drie weken later verwacht had vanwege de levering is nu al netjes aan huis afgeleverd in coronatijd. Het personeel is top en heel vriendelijk, vakkundig en meedenkend ( dank daarvoor Mieke!). Ben heel blij met mijn nieuwe Cube. Kan niet wachten om er lange toeren op ye maken in binnen en buitenland.

Over Dekkers Tweewielers

In 1991 is het allemaal begonnen: de start van Dekkers Tweewielers. In een klein winkeltje achter het woonhuis wordt er gestart met de verkoop van fietsen en het uitvoeren van kleine fietsreparaties. Een nieuwe fietswinkel is geboren, het blijkt een daverend succes! Dekkers Tweewielers groeit uit tot een bekende fietswinkel in Wanssum en omstreken. Precies tien jaar later, in 2001, neemt ook zoon Rob intrede in het bedrijf, de huidige eigenaar van Dekkers Tweewielers. De winkel én het aantal klanten blijft ook deze jaren steeds meer groeien. De winkel barst uit haar voegen. Hierdoor wordt er in 2008 een tweede verdieping bovenop de winkel gebouwd. In 2018 wordt de knoop doorgehakt en verhuist Dekkers Tweewielers naar een nieuwe locatie, zo’n 200 meter van waar het ooit allemaal begonnen is. Dit gloednieuwe en innovatieve pand biedt meer dan genoeg ruimte voor onze fietsen, de werkplaats én een uniek fietsparcours.