Persoonlijk en gezellig bedrijf met een professioneel advies!

We zijn super geholpen door Toon! Er waren snel twee passende fietsen uitgezocht, welke ook meteen klaar gezet werden voor een proefrit en zelfs binnen enkele weken geleverd zijn! Toon dacht mee in reële keuzes en luisterde goed naar onze wensen. Wij kochten onze fietsen tijdens de feestdagen en werden verrast met heerlijke warme wafels en oliebollen. Ook bij de aflevering ontbrak een leuke attentie niet. Fijn bedrijf!

• Medewerkers

Heel prettige, rustige en professionele sfeer

Zeer klantvriendelijk, nemen alle tijd en moeite om de juiste fiets op basis van wensen uit te zoeken en samen te stellen.

• Medewerkers

Fijne ervaren medewerkers, vriendelijk geholpen

Goede en deskundig geholpen met het uitzoeken van een elektrische stadfiets. Goede adviezen waardoor we een mooie fiets met accessoires hebben uitgezocht.

Super Service!

Fijne mensen, goede service

Duidelijke advies, prettige mensen en een goede service

• Medewerkers

Display defect en geen nieuwe meer te bestellen.

Mijn gazellefiets is 10 jaar oud. In het display zat vocht. Dus ik ging voor een nieuw display. Kunnen ze niet meer bestellen. Wel een vervangend voor €60, meer. Heb thuis op internet een originele besteld. En mijn man had hem er binnen 10 min op staan. Dank jullie voor de goede service.

• Showroom N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.

Klantgericht

Bij binnenkomst al direct mooie ontvangst. Kopje koffie, vragen naar interesse, nieuw of gebruikt. Goeie uitleg 2e hands fietsen. Via site bike totaal hier terecht gekomen, slim om op de foto's gebruik te maken van dezelfde achtergrond, zo weet je al snel dat je met dezelfde rijwiel handelaar te maken hebt. Ook de service bij ophalen fietsen en afhandeling was helemaal top. Hoop dat we mooie fietskilometers kunnen maken. Dekkers tweewielers: ga zo door. TOP

• Medewerkers

We zijn geweldig geholpen en blij met onze nieuwe fietsen

We hopen in de toekomst dat we met onze nieuwe fietsen ook een goed service krijgen, zoals we ook kregen met de koop en begeleiding van de koop

• Medewerkers

Veel tijd en aandacht voor de klant

Vorige week mijn stadsfiets uitgezocht, goed en deskundig advies gekregen. Maken echt tijd voor de klant, met een heerlijk kopje koffue. Vandaag mocht ik mijn mooie fiets ophalen. Ben super tevreden!

N.vt

Goed advies!!! Goeie verkopers!!! Goeie service!! Een top zaak en een top team!! Wij komen er al meer als 35j. Zegt toch wel iets.

Goede uitleg

• Medewerkers

Heel fijn geholpen door kundige en enthousiaste mensen

Gewoon helemaal goed

Prima geholpen door Dekkers

• Medewerkers

Uitstekende winkel, service en klantvriendelijkheid!

Fijne winkel waar de klant "koning" is, in alle opzichten. Top!

Klantvriendelijke aanpak.

We zijn op een vriendelijke en gerichte manier geholpen. Ook medewerkers die niet direct met je in contact staan, stralen vriendelijkheid en service gerichtheid uit. Er hangt een prettige sfeer.

• Service N.v.t.
  • Medewerkers

Laag drempelig zeer behulpzaam en kundig.

Laag drempelig zeer behulpzaam vriendelijk en kundig personeel

• Medewerkers

Een zaak waar het belang van de klant voorop staat.

Een luisterend oor voor de klant. Klant wens vertalen naar zijn/haar behoefte. Ruim tijdvenster voor de klant. Correcte afhandeling. Koffie staat altijd klaar. Aan de top komen is geen kunst maar aan de top blijven is van een andere orde.

• Medewerkers

Een helder verhaal en zeer behulpzaam.

Een prachtige winkel, ruime keuze en vriendelijk persoon.

Super!

We zijn zeer goed geïnformeerd en geholpen door een hele vriendelijke en enthousiaste Huub. Ik ben met een hele mooie fiets naar huis gegaan

• Medewerkers

allen het begin was goed

2021 nieuwe ATB gekocht te vervanging van mijn oude. ik ben niet in de showroom geweest want ik wist wat ik wilde hebben. Dus begonnen met mail daarna telefonisch. prima en snel geregeld. dan oproep gelregen voor spaken natrekken, afspraak kon pas over 3 maanden. kom ik daar na 3 maanden voor die afspraak zeggen ze doorleuk je had ook zo binnen kunnen lopen zonder afspraak. na +/- 3 maanden stok tussen achterwiel en 2 spaken eruit gerukt en 2 krom. mail gestuurd wat dat mij ging kosten. advies was nieuwe velg en alle spaken vervangen. kosten +/- 150 euro. Niemand die het advies geeft van gewoon nieuw achterwiel. want had natuurlijk op internet gekeken en vond daar origineel achterwiel voor 115 euro. dan mijn 2de beurt ook weer via mail oproep gekregen en weer 3 maanden wachten. als fiets in onderhoud is krijg ik telefoon dat mijn hele aandrijflijn vervangen moest worden kosten ruim 300 euro. bij afhalen gevraagd of de rekening klopte en ja hoor klop. vond ik het vreemd dat mijn tandwielen versleten waren en mijn remblokken niet vervangen waren. aangezien ik alleen van nov. t/m febr. op de ATB zit voor hoofdzakelijk woon werk verkeer. met tandwielen naar andere fietszaken geweest die mij bevestigde dat mijn tandwielen nog wel een hele tijd mee gekund hadden. en ze zetten er ook ongevraagd duurder spul op als er standaard op zit Aankoop was super vandaar nog 2 sterren maar service ver onder de maat het draait alleen maar op zo veel mogelijk geld verdienen

• Showroom N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.

Echt aan te bevelen

Zeer Klantvriendelijke medewerkers. Het geeft een vertrouwd gevoel dat we een duidelijk en helder advies krijgen. Het maken van een vrijblijvende afspraak is ook fijn, ze nemen echt de tijd voor je.

• Medewerkers

Zeer klantvriendelijk en dienstbaar.

Er wordt alle tijd genomen. Collega’s ondersteunen elkaar. Wordt met je mee gedacht.

Gewoon goed

Geen flauwekul verhaal. De maat van de fiets die ik op het oog had was niet voorradig. Kreeg een demo fiets mee met de goede maat, deze uitgebreid kunnen testen. Ik kreeg een net bedrag terug voor mijn oude MTB. In alle rust alles kunnen afhandelen. Bij uitlevering van de fiets ruimschoots de tijd om alles uit te leggen. Kortom, Gewoon goed.

• Medewerkers

Geweldige zaak met prima voorlichting en service

Wij hebben in november 2022 twee nieuwe ebike gekocht

• Medewerkers

Super goede en eerlijke service!

Eerlijk en duidelijke service

Over Dekkers Tweewielers

In 1991 is het allemaal begonnen: de start van Dekkers Tweewielers. In een klein winkeltje achter het woonhuis wordt er gestart met de verkoop van fietsen en het uitvoeren van kleine fietsreparaties. Een nieuwe fietswinkel is geboren, het blijkt een daverend succes! Dekkers Tweewielers groeit uit tot een bekende fietswinkel in Wanssum en omstreken. Precies tien jaar later, in 2001, neemt ook zoon Rob intrede in het bedrijf, de huidige eigenaar van Dekkers Tweewielers. De winkel én het aantal klanten blijft ook deze jaren steeds meer groeien. De winkel barst uit haar voegen. Hierdoor wordt er in 2008 een tweede verdieping bovenop de winkel gebouwd. In 2018 wordt de knoop doorgehakt en verhuist Dekkers Tweewielers naar een nieuwe locatie, zo’n 200 meter van waar het ooit allemaal begonnen is. Dit gloednieuwe en innovatieve pand biedt meer dan genoeg ruimte voor onze fietsen, de werkplaats én een uniek fietsparcours.