showroom ziet er weer keurig uit

Er wordt goed, grondig schoongemaakt. Dennie van der Heiden is altijd vriendelijk en beleefd en wij zijn uiterst tevreden!

Hoi Manuela, Bedankt voor deze mooie woorden. Wij zijn al een aantal jaar werkzaam voor Verasol en zijn jullie de komende jaren weer graag van dienst! Altijd fijn om te horen dat onze klanten tevreden zijn, dat waarderen wij zeer. Team VDH Specialistische Reiniging

Bedrijf komt afspraken na en resultaat is heel goed

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf. Omdat mijn gevel in de loop der jaren (bouwjaar 1973) vuil had opgenomen, heb ik de stenen laten reinigen. Ik werd vriendelijk te woord gestaan, afspraken werden nagekomen en het resultaat overtrof mijn verwachtingen. De gevel is weer als nieuw.

Bedankt voor je mooie woorden, Anja!

Top werk afgeleverd!

Al enige tijd was ik opzoek naar een bedrijf voor mijn gevels te reinigen en het impregneren hiervan. Helaas was mijn gevoel bij meerdere bedrijven niet goed tot ik in contact kwam met Dennie van VDH. Dennie is makkelijk benaderbaar en denkt goed mee. Eerst is er een proefstuk gezet waarna we snel zijn overgegaan tot de gehele woning. Het resultaat is uiteindelijk super. Wij raden VDH dus ook zeker aan!

Wat een mooie woorden, Robin! Dankjewel!

Top bedrijf

VDH heeft onze woning keurig gereinigd en geïmpregneerd. Tijdens de reiniging kwam Dennie erachter dat sommige voegen niet optimaal waren. Hierdoor heb ik tussentijds mijn voegen kunnen laten repareren en heeft Dennie op een later moment mijn huis geïmpregneerd. Ik was heel blij met het advies van Dennie! Echt een familie bedrijf, die op een fijne en goede wijze communiceren en hun afspraken nakomen. TOP!

Het hele team van VDH geniet van zulke mooie woorden. Bedankt, Hans!

Snel, betrouwbaar en hoge kwaliteit

Prettig om zaken mee te doen. Afspraak is afspraak

Hoi Esther, Bedankt voor je enthousiaste review! Altijd leuk om te lezen. Graag tot een volgende keer! Team VDH Specialistische Reiniging

VDH Is service gericht en zorgvuldig en doen wat ze beloven.

VDH heeft bij ons de dampdichte verf van het huis gehaald. Geen eenvoudige klus omdat er een aantal complicaties waren, zoals de oude, kwetsbare stenen, dicht bij het huis staande struiken en bomen, en een overstekende rieten kap. Met al deze omstandigheden heeft Dennie rekening gehouden. Er is niet dicht bij het riet gespoten en de planten zijn afgedekt. Vantevoren is er een proefsuk geplaatst om in te testen of de verf inderdaad verwijderd kon worden en hoe snel. Ondanks het proefstuk bleek de voortgang langzamer dan vantevoren ingeschat. Toch zijn alle werkzaamheden exact en zonder wijzing uitgevoerd volgens afspraak. Na de klus is er is er zorgvuldig opgeruimd en de ramen gewassen. VDH is een bedrijf waar service voorop staat. Een bedrijf waar je op kunt bouwen. Wij zouden zonder twijfelen weer opnieuw met hen in zee gaan. Dennie, Jolien en andere medewerkers: bedankt!

Bij VDH is afspraak = afspraak en staat kwaliteit en service voorop. Bedankt voor deze mooie woorden, Koen!

Prettige samenwerking en vriendelijke mensen

VDH heeft ons pand keurig gereinigd en geïmpregneerd, alles volgens afspraak. Ook werd er goed rekening gehouden met de weersomstandigheden en er werd duidelijk gecommuniceerd over de aanpak van de werkzaamheden, wij zijn zeker tevreden!

Bedankt voor deze mooie woorden, Heidi! Wij zijn jullie graag weer van dienst. Binnenkort zullen we het glas ook weer helder maken. Team VDH Specialistische Reiniging

volledige tevredenheid.

Al jaren een prettige relatie met dit schoonmaakbedrijf. Netjes en zeer correct.

Hoi Jochem, Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn met onze dienstverlening. Graag tot de volgende keer! Team VDH Specialistische Reiniging

Betrouwbaar en professioneel, prettig in de omgang.

5 jaar geleden mijn woonhuis van toen 20 jaar oud laten reinigen en impregneren. Gele gevelsteen was op diverse plekken donker geworden door klimatologische omstandigheden. Op zoek gegaan naar partij om opnieuw te reinigen en impregneren, was niet tevreden over de behandeling van 5 jaar geleden. Via internet vraag uitgezet, kreeg direct aanbiedingen van het zogenaamde "popie jopie" gehalte, zoals "dat doen wij wel ff jonguh" ..... Ik was klaar met dit soort verkoopgedrag, het gaat wel om mijn huis!!!!!! Tot Jolien mij belde. Jolien de bescheidenheid zelfve. Rustig luisterend en op de juiste momenten informatie geven. Vertouwen door haar bij mij gewonnen en nooit beschaamd. Haar man heeft ons huis behandeld. Het is een familiebedrijf met korte lijnen, daar hou ik van. Haar man een sociaal mens die zijn vak goed verstaat. Ons huis ziet er weer als nieuw uit. Tevens een certificaat ontvangen voor 10 jaar werking van het product. Ok de toezegging dat eventueel vervangen product kosteloos zal plaatsvinden. Ik beveel deze mensen een ieder van harte aan.

Dank voor je enthousiaste review, Gijs. Bij VDH staat kwaliteit en service voorop! Het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Graag tot een volgende keer! Team VDH Specialistische Reiniging

Over VDH Specialistische Reiniging

VDH Specialistische Reiniging is een zeer goed ontwikkeld schoonmaakbedrijf uit Boven-Leeuwen met jarenlange ervaring. Al ruim 20 jaar rekenen bedrijven, (semi-)overheden en particulieren op de expertise van VDH Specialistische Reiniging. In de loop der jaren zijn wij uitgegroeid tot een full service schoonmaakbedrijf. Maar onze kernwaarden zijn wij niet uit het oog verloren. U kunt nog steeds rekenen op de beste service, persoonlijke aandacht, een flexibele aanpak en uitstekende expertise.