Geweldige, vriendelijke, goede, professionele, gedreven, mannen hebben vanaf dag 1 heel goed werk verricht aan ons huis. Niks was te gek! En uiteraard een geweldig resultaat laten zien als eindresultaat. Wij zijn zeer tevreden.

Kundig, Betrokken, Flexibel,

Al enige tijd hadden wij de wens onze gevel te laten reinigen en impregneren. Verschillende 'specialistische reinigers" zijn de revue gepasseerd. Zowel bij contact met medewerkers op kantoor als bij een project in onze buurt bleken de kernwaarden van VDH geen loze beloften. Voorafgaand aan en tijdens uitvoering van de opdracht voor gevelreiniging en impregneren kwamen aspecten als kundig, betrokken meedenken en flexibel in de uitvoering naar voren. Enig aspect wat aandacht verdient is het verschil tussen een pré-offerte en zicht op locatie, waarbij vanwege hoogten en bijgebouwen een aanpak met hoogwerker noodzakelijk was. Mocht ik ooit bij een andere woning aan reiniging van gevel of één van de andere diensten denken dan zou ik direct VDH bellen.

Perfect resultaat van de gevelreiniging en daarna impregneren

Netjes gewerkt met goed resultaat

Vakmanschap blijkt Meesterschap

Wij zijn bijzonder tevreden over VDH Specialistische Reiniging. Het gehele traject van offerte, planning, communicatie, reiniging en nazorg werd feilloos gepresenteerd. Het geheel "liep als een trein". Ook het persoonlijk contact met Dennie was aangenaam. Al met al: Zeer aanbevelingswaardig!

Tevreden!

Wij zijn erg tevreden over de gevelreiniging en het inpregneren. Ook de prettige manier waarop Dennie contact heeft is een pluim waard!

Hoi Nel, wat leuk om te lezen! Bedankt voor de opdracht en de mooie review, dat stellen we enorm op prijs. Geniet van jullie mooie, schone gevel!

Uitstekend werk/ resultaat.

Zeer deskundig en professioneel bedrijf. Prettige samenwerking en communicatie met klant mbt planning van werkzaamheden en afhandeling ervan. En nogmaals uitstekend resultaat. Zowel qua gevelreiniging, reinigen van zonnepanelen en vrijdag verwijdering van stenen muur. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Hoi Marja! Wat fijn dat je het gehele proces van aanvraag tot uitvoering als prettig hebt ervaren. We hechten ontzettend veel waarde aan je review. Bedankt voor de genomen moeite en natuurlijk voor het vertrouwen. Geniet van jullie stralende gevel!

Professionele dienstverlening met prima eindresultaat

Duidelijke offerte gekregen en opdracht zeer professioneel uitgevoerd. Prettige en duidelijke communicatie. Prachtig eindresultaat.

Fijn dat jullie zo tevreden zijn met onze dienstverlening! Geniet van jullie mooie, schone gevel, Patrick! Team VDH Specialistische Reiniging

een prettige ervaring.

vriendelijk en kundig personeel. beter resultaat als verwacht. netjes en opgeruimd achter gelaten.

Bedankt, Rob! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn met het resultaat! Team VDH Specialistische Reiniging

Goed bedrijf met veel ervaren en klantvriendelijk personeel

Wij hebben heel prettig samen gewerkt met VDH Specialistische Reiniging. Onze gevel is weer als nieuw, echt een aanrader!

Fijn om te horen, Dennis! Het resultaat is inderdaad prachtig geworden. Jullie woning heeft weer een frisse uitstraling. Geniet ervan! Team VDH Specialistische Reiniging

zeer goed en professioneel bedrijf

Zeer klantvriendelijke mensen met een hart voor hun bedrijf. Denken mee om tot een oplossing te komen bij moeilijke klussen.

Bedankt voor deze mooie woorden, Frans! Geniet van jullie mooie gevel! Team VDH Specialistische Reiniging

Vanaf het eerste contact zeer prettig, correct en duidelijke communicatie, en ook een van eerste de redenen waarom wij met VDH in zee zijn gegaan onze gevel te reinigen. Werk is uitstekend uitgevoerd en een stapje extra was geen probleem, weliswaar voor een fles wijn, maar dat maakte alles dubbel en dwars waard.;-) Als u uw gevel goed en vakkundig wilt reinigen zoek niet verder ga met deze vak/prettige mensen in zee. Frank lavooij 110 m2 betonnen gevel reiniging Dordrecht.

Bedankt voor deze enthousiaste beoordeling, Frank! De wijn smaakte goed. Nogmaals bedankt daarvoor en graag tot een volgende keer! Team VDH Specialistische Reiniging

Professioneel, vriendelijk en vakkundig!

Dennie van VDH Specialistische Reiniging heeft bij ons de zonnepanelen schoongemaakt. Dennie is een vakman die zijn vak verstaat. En daarbij is hij heel prettig in de omgang. De zonnepanelen werden snel en vakkundig gereinigd. En dat merkten we ook meteen in de opbrengst. Wij zijn overtuigd: periodiek op de juiste manier je zonnepanelen (laten) reinigen is noodzakelijk. En VDH Specialistische Reiniging is daarvoor de aangewezen partij!

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Marcel! Team VDH Specialistische Reiniging

Professioneel bedrijf wat netjes werk levert

We hebben als VVE de hulp van VDH ingeschakeld, om ons pand weer een nette uitstraling te geven. De afgelopen jaren was er weinig aan gedaan. Met VDH is een plan opgesteld om ons appartementencomplex weer schoon te krijgen en te houden. Ons pand ligt er sinds de komst van VDH weer netjes bij en heeft weer uitstraling. Dennie werkt erg netjes en secuur en is ook erg klantvriendelijk. Bovendien denkt hij vooruit en in oplossingen. We zijn erg tevreden over de dienstverlening.

Bedankt voor jullie mooie en enthousiaste beoordeling! Dit waarderen wij zeer! Team VDH Specialistische Reiniging

Super service! Mensen met een gouden hart.

Denny en Jolien verzorgen volledig belangeloos de glasbewassing in Ronald McDonald Huis Nijmegen. Ieder jaar komen zij alle ramen van de binnenkant reinigen. Ze weten uit eigen ervaring hoe belangrijk het dat zieke kinderen hun ouders altijd dichtbij hebben. Prachtig gebaar waar wij heel blij mee zijn!

Wat een mooie, lieve woorden, Erny! Dat waarderen wij zeer. Wij hebben veel bewondering voor wat jullie doen en dragen graag ons steentje bij. Dennie en Jolien VDH Specialistische Reiniging

showroom ziet er weer keurig uit

Er wordt goed, grondig schoongemaakt. Dennie van der Heiden is altijd vriendelijk en beleefd en wij zijn uiterst tevreden!

Hoi Manuela, Bedankt voor deze mooie woorden. Wij zijn al een aantal jaar werkzaam voor Verasol en zijn jullie de komende jaren weer graag van dienst! Altijd fijn om te horen dat onze klanten tevreden zijn, dat waarderen wij zeer. Team VDH Specialistische Reiniging

Bedrijf komt afspraken na en resultaat is heel goed

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf. Omdat mijn gevel in de loop der jaren (bouwjaar 1973) vuil had opgenomen, heb ik de stenen laten reinigen. Ik werd vriendelijk te woord gestaan, afspraken werden nagekomen en het resultaat overtrof mijn verwachtingen. De gevel is weer als nieuw.

Bedankt voor je mooie woorden, Anja!

Top werk afgeleverd!

Al enige tijd was ik opzoek naar een bedrijf voor mijn gevels te reinigen en het impregneren hiervan. Helaas was mijn gevoel bij meerdere bedrijven niet goed tot ik in contact kwam met Dennie van VDH. Dennie is makkelijk benaderbaar en denkt goed mee. Eerst is er een proefstuk gezet waarna we snel zijn overgegaan tot de gehele woning. Het resultaat is uiteindelijk super. Wij raden VDH dus ook zeker aan!

Wat een mooie woorden, Robin! Dankjewel!

Top bedrijf

VDH heeft onze woning keurig gereinigd en geïmpregneerd. Tijdens de reiniging kwam Dennie erachter dat sommige voegen niet optimaal waren. Hierdoor heb ik tussentijds mijn voegen kunnen laten repareren en heeft Dennie op een later moment mijn huis geïmpregneerd. Ik was heel blij met het advies van Dennie! Echt een familie bedrijf, die op een fijne en goede wijze communiceren en hun afspraken nakomen. TOP!

Het hele team van VDH geniet van zulke mooie woorden. Bedankt, Hans!

Snel, betrouwbaar en hoge kwaliteit

Prettig om zaken mee te doen. Afspraak is afspraak

Hoi Esther, Bedankt voor je enthousiaste review! Altijd leuk om te lezen. Graag tot een volgende keer! Team VDH Specialistische Reiniging

VDH Is service gericht en zorgvuldig en doen wat ze beloven.

VDH heeft bij ons de dampdichte verf van het huis gehaald. Geen eenvoudige klus omdat er een aantal complicaties waren, zoals de oude, kwetsbare stenen, dicht bij het huis staande struiken en bomen, en een overstekende rieten kap. Met al deze omstandigheden heeft Dennie rekening gehouden. Er is niet dicht bij het riet gespoten en de planten zijn afgedekt. Vantevoren is er een proefsuk geplaatst om in te testen of de verf inderdaad verwijderd kon worden en hoe snel. Ondanks het proefstuk bleek de voortgang langzamer dan vantevoren ingeschat. Toch zijn alle werkzaamheden exact en zonder wijzing uitgevoerd volgens afspraak. Na de klus is er is er zorgvuldig opgeruimd en de ramen gewassen. VDH is een bedrijf waar service voorop staat. Een bedrijf waar je op kunt bouwen. Wij zouden zonder twijfelen weer opnieuw met hen in zee gaan. Dennie, Jolien en andere medewerkers: bedankt!

Bij VDH is afspraak = afspraak en staat kwaliteit en service voorop. Bedankt voor deze mooie woorden, Koen!

Prettige samenwerking en vriendelijke mensen

VDH heeft ons pand keurig gereinigd en geïmpregneerd, alles volgens afspraak. Ook werd er goed rekening gehouden met de weersomstandigheden en er werd duidelijk gecommuniceerd over de aanpak van de werkzaamheden, wij zijn zeker tevreden!

Bedankt voor deze mooie woorden, Heidi! Wij zijn jullie graag weer van dienst. Binnenkort zullen we het glas ook weer helder maken. Team VDH Specialistische Reiniging

volledige tevredenheid.

Al jaren een prettige relatie met dit schoonmaakbedrijf. Netjes en zeer correct.

Hoi Jochem, Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn met onze dienstverlening. Graag tot de volgende keer! Team VDH Specialistische Reiniging

Betrouwbaar en professioneel, prettig in de omgang.

5 jaar geleden mijn woonhuis van toen 20 jaar oud laten reinigen en impregneren. Gele gevelsteen was op diverse plekken donker geworden door klimatologische omstandigheden. Op zoek gegaan naar partij om opnieuw te reinigen en impregneren, was niet tevreden over de behandeling van 5 jaar geleden. Via internet vraag uitgezet, kreeg direct aanbiedingen van het zogenaamde "popie jopie" gehalte, zoals "dat doen wij wel ff jonguh" ..... Ik was klaar met dit soort verkoopgedrag, het gaat wel om mijn huis!!!!!! Tot Jolien mij belde. Jolien de bescheidenheid zelfve. Rustig luisterend en op de juiste momenten informatie geven. Vertouwen door haar bij mij gewonnen en nooit beschaamd. Haar man heeft ons huis behandeld. Het is een familiebedrijf met korte lijnen, daar hou ik van. Haar man een sociaal mens die zijn vak goed verstaat. Ons huis ziet er weer als nieuw uit. Tevens een certificaat ontvangen voor 10 jaar werking van het product. Ok de toezegging dat eventueel vervangen product kosteloos zal plaatsvinden. Ik beveel deze mensen een ieder van harte aan.

Dank voor je enthousiaste review, Gijs. Bij VDH staat kwaliteit en service voorop! Het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Graag tot een volgende keer! Team VDH Specialistische Reiniging

Over VDH Specialistische Reiniging

VDH Specialistische Reiniging is een zeer goed ontwikkeld schoonmaakbedrijf uit Boven-Leeuwen met jarenlange ervaring. Al ruim 20 jaar rekenen bedrijven, (semi-)overheden en particulieren op de expertise van VDH Specialistische Reiniging. In de loop der jaren zijn wij uitgegroeid tot een full service schoonmaakbedrijf. Maar onze kernwaarden zijn wij niet uit het oog verloren. U kunt nog steeds rekenen op de beste service, persoonlijke aandacht, een flexibele aanpak en uitstekende expertise.