Zeer tevreden over VDH

VDH heeft in 1 dag 2 vervuilde studentenhuizen van top tot teen gereinigd. Hardnekkig viezigheid in keuken, toilet en badkamers is allemaal verdwenen. Nieuwe bewoners zijn hier super blij mee! Dennie is een echte expert, een aanrader voor iedereen!

Werkzaamheden keurig uitgevoerd zoals afgesproken. Vriendelijk personeel.

We hebben er geen spijt van dat we vdh reiniging onze gevel hebben laten opknappen. Alles is naar tevredenheid uitgevoerd. Klasse!

Goed werk na een zorgvuldige voorbereiding. Plezierige en betrouwbare uitvoering.

Uitstekende service en zeer goed contacten

Ik kan iedereen uw bedrijf zonder enig voorbehoud aanbevelen

Vakkundig betrouwbaar en vriendelijk

Buitengevels van wit breuk kalkzandsteen zien er de komende tien jaar weer mooi uit na stoomreiniging en impregnering!

Zorgvuldig precies netjes en afspraak is afspraak

Ik zag Dennie van VDH bij de overburen aan het werk en wat mij opviel was hoe zorgvuldig en precies hij aan het reinigen was. Na afloop werden alle ramen gewassen. Na een aantal drogen dagen werd er geimpregneerd.Vooraf werden alleramen zorgvuldig beschermend ingesmeerd.Na het impregneren werden alle ramen weer netjes gewassen.Dit was de reden voormij om voor 6 maanden later een afspraak temaken. Met meerdere buren konden wij een leuke staffelkorting krijgen.Enkele dagen geleden is het reinigen en impregneren bij mij tot volle tevredenheid uitgevoerd exact volgens afspraak en dezelfde prijs.

Prima uitgevoerd

Goede communicatie ,mooi werk afgeleverd.

Snel en netjes

Super snel reactie en opgelost

super

zeer fijne ervaring . goede communicatie en afspraken goed nagekomen. bedankt

Beste Twan, Fijn dat alles naar wens is verlopen en bedankt voor de mooie beoordeling. Team VDH Specialistische Reiniging

Top service en diensten

Vriendelijk en hardwerkende mensen. Afspraak is afspraak. Letten goed op detail. Zeker een aanrader voor iemand die op zoek is naar goede service en kwaliteit.

Bedankt voor de mooie review en veel geluk in jullie nieuwe woning! Team VDH Specialistische Reiniging

zowel muur reinigen als impregneren in 1 week vind ik snel; muur is goed schoon geworden; impregneren ging ook snel of het effect heeft weet ik niet want het heeft nogniet geregend? al met al alles goed tenoemen.

Bedankt voor de aanbeveling, John! Fijn om te horen dat uw zijgevel van 54 m2 weer mooi schoon is geworden. Voordat er wordt geïmpregneerd moet de gevel altijd goed droog zijn. Bij droog weer wachten wij altijd minimaal een dag. Bij regenachtig weer wordt het impregneren opgeschoven, vandaar dat we het impregneren nooit vooraf definitief kunnen inplannen. Gelukkig was het vorige week mooi, zonnig weer, waardoor de gevel goed kon drogen. Wij werken enkel met A-merken. Ook hebben wij u een garantiecertificaat op het impregneren toegezonden. U kunt dit effect ook zien door een glas water over de gevel te gooien. Met vriendelijke groet, Team VDH Specialistische Reiniging

Geweldige, vriendelijke, goede, professionele, gedreven, mannen hebben vanaf dag 1 heel goed werk verricht aan ons huis. Niks was te gek! En uiteraard een geweldig resultaat laten zien als eindresultaat. Wij zijn zeer tevreden.

Hi Jerome, bedankt voor deze mooie review! De resultaten zijn inderdaad geweldig. Nogmaals bedankt voor het toesturen van de foto's. Met vriendelijke groeten, Team VDH Specialistische Reiniging

Kundig, Betrokken, Flexibel,

Al enige tijd hadden wij de wens onze gevel te laten reinigen en impregneren. Verschillende 'specialistische reinigers" zijn de revue gepasseerd. Zowel bij contact met medewerkers op kantoor als bij een project in onze buurt bleken de kernwaarden van VDH geen loze beloften. Voorafgaand aan en tijdens uitvoering van de opdracht voor gevelreiniging en impregneren kwamen aspecten als kundig, betrokken meedenken en flexibel in de uitvoering naar voren. Enig aspect wat aandacht verdient is het verschil tussen een pré-offerte en zicht op locatie, waarbij vanwege hoogten en bijgebouwen een aanpak met hoogwerker noodzakelijk was. Mocht ik ooit bij een andere woning aan reiniging van gevel of één van de andere diensten denken dan zou ik direct VDH bellen.

Beste Herman, bedankt voor deze mooie beoordeling. Dat waarderen wij zeer! Door een miscommunicatie is het vooraf beoordelen op uw locatie met betrekking tot bereikbaarheid niet goed doorgekomen. Nogmaals excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groeten, Team VDH Specialistische Reiniging

Perfect resultaat van de gevelreiniging en daarna impregneren

Netjes gewerkt met goed resultaat

Beste Herbert, Wat fijn om te horen! We geven het compliment door aan Jordy en Dennie. Met vriendelijke groeten, Team VDH Specialistische Reiniging

Vakmanschap blijkt Meesterschap

Wij zijn bijzonder tevreden over VDH Specialistische Reiniging. Het gehele traject van offerte, planning, communicatie, reiniging en nazorg werd feilloos gepresenteerd. Het geheel "liep als een trein". Ook het persoonlijk contact met Dennie was aangenaam. Al met al: Zeer aanbevelingswaardig!

Tevreden!

Wij zijn erg tevreden over de gevelreiniging en het inpregneren. Ook de prettige manier waarop Dennie contact heeft is een pluim waard!

Hoi Nel, wat leuk om te lezen! Bedankt voor de opdracht en de mooie review, dat stellen we enorm op prijs. Geniet van jullie mooie, schone gevel!

Uitstekend werk/ resultaat.

Zeer deskundig en professioneel bedrijf. Prettige samenwerking en communicatie met klant mbt planning van werkzaamheden en afhandeling ervan. En nogmaals uitstekend resultaat. Zowel qua gevelreiniging, reinigen van zonnepanelen en vrijdag verwijdering van stenen muur. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Hoi Marja! Wat fijn dat je het gehele proces van aanvraag tot uitvoering als prettig hebt ervaren. We hechten ontzettend veel waarde aan je review. Bedankt voor de genomen moeite en natuurlijk voor het vertrouwen. Geniet van jullie stralende gevel!

Professionele dienstverlening met prima eindresultaat

Duidelijke offerte gekregen en opdracht zeer professioneel uitgevoerd. Prettige en duidelijke communicatie. Prachtig eindresultaat.

Fijn dat jullie zo tevreden zijn met onze dienstverlening! Geniet van jullie mooie, schone gevel, Patrick! Team VDH Specialistische Reiniging

een prettige ervaring.

vriendelijk en kundig personeel. beter resultaat als verwacht. netjes en opgeruimd achter gelaten.

Bedankt, Rob! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn met het resultaat! Team VDH Specialistische Reiniging

Goed bedrijf met veel ervaren en klantvriendelijk personeel

Wij hebben heel prettig samen gewerkt met VDH Specialistische Reiniging. Onze gevel is weer als nieuw, echt een aanrader!

Fijn om te horen, Dennis! Het resultaat is inderdaad prachtig geworden. Jullie woning heeft weer een frisse uitstraling. Geniet ervan! Team VDH Specialistische Reiniging

zeer goed en professioneel bedrijf

Zeer klantvriendelijke mensen met een hart voor hun bedrijf. Denken mee om tot een oplossing te komen bij moeilijke klussen.

Bedankt voor deze mooie woorden, Frans! Geniet van jullie mooie gevel! Team VDH Specialistische Reiniging

Vanaf het eerste contact zeer prettig, correct en duidelijke communicatie, en ook een van eerste de redenen waarom wij met VDH in zee zijn gegaan onze gevel te reinigen. Werk is uitstekend uitgevoerd en een stapje extra was geen probleem, weliswaar voor een fles wijn, maar dat maakte alles dubbel en dwars waard.;-) Als u uw gevel goed en vakkundig wilt reinigen zoek niet verder ga met deze vak/prettige mensen in zee. Frank lavooij 110 m2 betonnen gevel reiniging Dordrecht.

Bedankt voor deze enthousiaste beoordeling, Frank! De wijn smaakte goed. Nogmaals bedankt daarvoor en graag tot een volgende keer! Team VDH Specialistische Reiniging

Professioneel, vriendelijk en vakkundig!

Dennie van VDH Specialistische Reiniging heeft bij ons de zonnepanelen schoongemaakt. Dennie is een vakman die zijn vak verstaat. En daarbij is hij heel prettig in de omgang. De zonnepanelen werden snel en vakkundig gereinigd. En dat merkten we ook meteen in de opbrengst. Wij zijn overtuigd: periodiek op de juiste manier je zonnepanelen (laten) reinigen is noodzakelijk. En VDH Specialistische Reiniging is daarvoor de aangewezen partij!

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Marcel! Team VDH Specialistische Reiniging

Professioneel bedrijf wat netjes werk levert

We hebben als VVE de hulp van VDH ingeschakeld, om ons pand weer een nette uitstraling te geven. De afgelopen jaren was er weinig aan gedaan. Met VDH is een plan opgesteld om ons appartementencomplex weer schoon te krijgen en te houden. Ons pand ligt er sinds de komst van VDH weer netjes bij en heeft weer uitstraling. Dennie werkt erg netjes en secuur en is ook erg klantvriendelijk. Bovendien denkt hij vooruit en in oplossingen. We zijn erg tevreden over de dienstverlening.

Bedankt voor jullie mooie en enthousiaste beoordeling! Dit waarderen wij zeer! Team VDH Specialistische Reiniging

Super service! Mensen met een gouden hart.

Denny en Jolien verzorgen volledig belangeloos de glasbewassing in Ronald McDonald Huis Nijmegen. Ieder jaar komen zij alle ramen van de binnenkant reinigen. Ze weten uit eigen ervaring hoe belangrijk het dat zieke kinderen hun ouders altijd dichtbij hebben. Prachtig gebaar waar wij heel blij mee zijn!

Wat een mooie, lieve woorden, Erny! Dat waarderen wij zeer. Wij hebben veel bewondering voor wat jullie doen en dragen graag ons steentje bij. Dennie en Jolien VDH Specialistische Reiniging

Over VDH Specialistische Reiniging

VDH Specialistische Reiniging is een zeer goed ontwikkeld schoonmaakbedrijf uit Boven-Leeuwen met jarenlange ervaring. Al ruim 20 jaar rekenen bedrijven, (semi-)overheden en particulieren op de expertise van VDH Specialistische Reiniging. In de loop der jaren zijn wij uitgegroeid tot een full service schoonmaakbedrijf. Maar onze kernwaarden zijn wij niet uit het oog verloren. U kunt nog steeds rekenen op de beste service, persoonlijke aandacht, een flexibele aanpak en uitstekende expertise.