prima service en goede bereikbaarheid

al jaren vaste klant bij dit bedrijf en er word snel en goed gehandeld en problemen worden goed/snel opgelost

Positief en accuraat bedrijf

Telepuls is een bedrijf met korte lijnen waardoor ze snel en accuraat kunnen handelen en reageren . Deskundig personeel en een klant is ook nog echt een klant bij hun.

Snelle en betrouwbare service

Telepuls is een bedrijf dat altijd voor ons klaar staat en ervoor zorgt dat wij een helehoop zelf kunnen doen aan ons VOIP systeem. Daarbij kunnen ze ons altijd binnen zeer korte tijd helpen bij eventuele problemen, zowel remote als op locatie.

VoIP onder een warme deken

Na oplossingen van verschillende bedrijven te hebben onderzocht hebben we uiteindelijk gekozen voor één van de VoIP producten van Telepuls. De deskundigheid, het praktijkgericht denken en de heldere offerte maakten voor ons het verschil. De persoonlijke benadering en gemoedelijke sfeer voelde als een warme deken. De installatie verliep soepel en snel doordat veel op afstand al wordt voorbereid. Er wordt steeds snel en vakkundig te werk gegaan en daarnaast is het de support en het contact met klanten waar dit bedrijf, wat mij betreft, zichzelf ook echt onderscheid. Geen moment heb ik het gevoel zomaar een klant te zijn! Wat een verademing is dat zeg. Korte lijnen, snel antwoord op vragen en altijd bereid om gelijk in actie te komen als dat nodig is.

Over Telepuls

Professionele bedrijfstelefonie Telepuls helpt al bijna 35 jaar bedrijven en werknemers beter bereikbaar te maken met slimme telecomoplossingen. Telepuls, levert, installeert en onderhoud nieuwe en bestaande VoIP systemen op basis van gecertificeerde platformen voor thuiswerkers, MKB, ZZP en grootzakelijk tot 1500 medewerkers. Bellen via Telepuls VoIP betekend een besparing op je belkosten en maximale bereikbaarheid vanuit de cloud. Ook is Telepuls gespecialiseerd in Wi-Fi netwerken, internetverbindingen.