Perfect geregeld

Zeer deskundige hulp

• Naam mediator Suzanne Heussen

Je word goed begeleid er word goed naar je geluisterd

• Naam mediator Suzanne Heussen

Enorme steun en duidelijkheid in een zware periode

In een zware emotionele periode heb ik een enorme steun gehad aan suzanne. Het werd heel duidelijk uitgelegd en veel hulp bij de scheiding. Zonder suzanne was het niet snel en soepel verlopen. Er werd geen partij getrokken. Voor mij werd het duidelijk uitlegt wat voor ons kind het beste was en goed paste bij zowel mijn ex partner en mij. Bij een scheiding komt zoveel kijken en kon ik niet goed nadenken en vergeet je veel wat er allemaal bij komt kijken. Ik ben suzanne zo dankbaar hoe alles is geregeld en het ging heel snel, zodat ik me weer kon focussen op de toekomst. En nu nog steeds kan ik met al mijn vragen bij haar terecht, het werd heel duidelijk dat na een scheiding je eigenlijk nergens terecht kunt met vragen. En daar heb ik suzanne voor. Dat geeft je enorm veel rust en duidelijkheid om terug te kunnen vallen op een persoon.

Open, vriendelijk, efficient

Suzanne Heusen heeft het scheidingstraject doortastend en efficient begeleid, met versnellingen waar mogelijk en een pas op de plaats waar nodig. Ik ben heel tevreden over haar begeleiding.

• Naam mediator Suzanne Heussen

Snelle afhandeling, professioneel en verstand van zaken

Suzanne is een fijn, meedenkend iemand die weet waar ze over praat. Ze helpt je door heel het proces heen van begin tot eind. Zelfs jaren later staat ze zelfs open voor vragen en beantwoord ze deze op professionele wijze. Super!

Duidelijk en eerlijk.

Suzanne heeft voor mij “ons” heel veel betekend. Ze komt voor mij heel eerlijk en open over. Ondanks deze nare situatie hebben we samen met Suzanne alles goed en duidelijk op papier kunnen zetten. Ze komt haar afspraken na en een belletje of berichtje extra is geen enkel probleem. Liefst niet maar mocht je in de situatie terechtkomen om uit elkaar te gaan beveel ik Suzanne zeer zeker aan!!

• Naam mediator Suzanne Heussen

Geweldige kerel die weet waar ie over praat

In het begin had ik er nog niet zo'n vertrouwen in, maar na een goed gesprek toch mee in zee gegaan. Dit is een geweldige man, die met en voor je meedenkt, meeleefd, regelt. Komt goed zijn afspraken na..... Ik heb het zeer prettig ervaren.... Met andere woorden Chapeau Groetjes Gonny Sterken

Geweldig!

Een warm ontvangst bij Ingeborg deed al veel goed. Zij heeft voor elkaar gekregen wat velen niet konden; het vertrouwen tussen mijn vorige partner en mijzelf terug weten te krijgen. Een goede basis is gelegd voor de toekomst. Ik raad Ingeborg ten zeerste aan bij familiaire uitdagingen!

• Naam mediator Ingeborg Plinck

Wij zijn prima geholpen

Suzanne is een aardige en onpartijdige vrouw en helpt goed om het beste voor de kinderen te regelen. Ik ben heel tevreden!

Een hele geruststelling

Suzanne is een warm persoon, die met je meeleeft en toch zeker de zakelijke kant niet uit het oog verliest. Wij konden zelf het tempo van het scheidingstraject bepalen. Voor de kinderen was voldoende aandacht, ook al wonen zij niet meer thuis.

• Naam mediator Suzanne Heussen

Zeer betrokken en kundige begeleiding

Vanaf het eerste moment stelt Peter je volledig op je gemak in een proces dat dikwijls zwaar is. Hij heeft een prettige manier van communiceren en neemt alle tijd voor je. Zeer kundige begeleiding met een persoonlijke benadering. Er is tijd voor emoties. Wij hebben het als een zeer prettige mentale en deskundige ondersteuning ervaren.

Professioneel en menselijk

Alles heel netjes geregeld. Met voornamelijk oog op kind(eren). Het hele proces werd in goede banen geleid, op een geruststellende manier. Ondanks de situatie een fijne ervaring.

Fantastisch

Het was drek een klik tussen Suzanne en mei en mijn man Alles werdt ons duidelijk uit gelegd Er werdt geen partij getrokken Alles is op een goede eerlijk manier gebeurt Vondt het ook heel fijn dat als mijn 3 kinderen met vragen zaten ook bij haar terecht konden Ben zeer blij dat we Suzanne hebben gepakt Zou haar zeker aan iedereen aan raden bij een scheiding

• Naam mediator Suzanne Heussen

Luisterd goed en kijkt naar behoeften van beide partijen

Zeer prettig. Konden beiden ons verhaal doen . En werd naar beiden geluisterd.

professioneel

Mijn ervaring bij Considerans Scheidingsbemiddeling is vooral professionaliteit. Er werd geluisterd naar beide partijen zonder oordeel, ruimte om je verhaal te doen en vanuit daar werken aan een plan waarin er telkens aan beiden werd gevraagd om een mening. Afspraken en rapportages werden op tijd gemaakt.

• Naam mediator Mirjam van der Laan

Een super geweldige mediator

Mijn ervaring met Suzanne in een woord super maar ook echt met alles zouw haar zeker aanraden ze staat echt voor alles voor je klaar bedankt voor alles

Correct en bedreven

Denkt goed mee en zorgt voor een passende aanvaardbare oplossing voor beide partijen.

• Naam mediator Suzanne Heussen

Peter is een rustige, betrouwbare, meedenke mediator!

Ik had Peter via Google gevonden. Tijdens het kennismakingsgesprek wisten we meteen dat Peter bij ons past. Hij heeft kennis van zaken. Werkt gestructureerd, maar is ook flexibel. Hij legt alles goed uit en is eerlijk. Kortom, erg tevreden! Peter bedankt voor je goede zorgen!

Naar volle tevredenheid geregeld

Alle zaken goed uitgezocht en vastgelegd. Tot in de puntjes.

• Naam mediator Suzanne Heussen

Fijne samenwerking weinig gedoe met papieren en Duidelijke instructies . Hartelijk dank Ik zal u zeker aanbevelen Mvg Diana

• Naam mediator Suzanne Heussen

De mediation is uitstekend verlopen .

Alles is netjes afgewerkt, we konden met alle vragen terecht en werden uiterst vriendelijk door dit scheidingsproces geholpen door Suzanne Heussen.

• Naam mediator Suzanne Heussen

Perfecte begeleiding in moeilijke tijden!

Suzanne Heussen heeft ons scheidingsproces zeer kundig begeleid met een persoonlijke touch en vooral onpartijdig. Voor de meeste mensen is scheiden een onbekend terrein maar Suzanne maakt het duidelijk, overzichtelijk en alles wordt stap voor stap afgewerkt op een tempo wat je zelf in de hand hebt. Ze heeft, buiten ons, ook gesprekken gevoerd met onze kinderen zodat iedereen zich gehoord voelde en er keuzes gemaakt konden worden waar iedereen zich in kon vinden. In mijn geval was de scheiding geen ‘standaard geval’ en was er meer speurwerk nodig in specifieke wetgeving omdat ik werk als internationaal ambtenaar. Ook dit is goed gedaan. Al met al ben ik zeer tevreden over het proces en kan ik Considerans Scheidingsbemiddeling zeker aanbevelen!

• Naam mediator Suzanne Heussen

Komt afspraken na, onpartijdig en is een luisterend oor.

Luistert goed komt met oplossingen en is zeer zeker onpartijdig.

super goed geholpen

Het was erg fijn om begeleid te worden in ons scheidingsproces. Suzanne is duidelijk, werkte alles goed bij. Alles goed afgehandeld. Ze voelde ons goed aan. De na zorg is ook perfect je hoeft maar te bellen met een vraag en je wordt erg goed geholpen. dus je staat er niet alleen voor als alles achter de rug is. We zijn blij zo goed geholpen te zijn dit hadden we echt niet alleen kunnen doen.

• Naam mediator Suzanne Heussen

Een zeer betrouwbaar en vakkundig mediator

Ik had geen ervaring omtrent van wat er allemaal komt kijken bij een scheiding. Dan is het geweldig om een rustig en vakkundig persoon als mediator te raadplegen. Vooral wanneer er ook emoties een rol kunnen gaan spelen!! Vooral op het gebied van een ouderschapsplan opstellen, is Suzanne een zeer uitstekend persoon. Ze regelt alles voor je. Vooral duidelijkheid en alles inzichtelijkheid vond ik zeer belangrijk. Dus je weet meteen wat er op je afkomt!! En snap je iets niet dan kon ik altijd vrijblijvend advies vragen.

Over Considerans Scheidingsbemiddeling

Considerans Scheidingsbemiddeling is een samenwerkingsverband van gekwalificeerde echtscheiding mediators. Om de hoogste kwaliteit te kunnen blijven garanderen eist Considerans van zijn mediators dat zij jaarlijkse studiepunten behalen om certificaten van bijvoorbeeld de Mediator Federatie Nederland blijvend te behouden. De aangesloten mediators werken volgens onze bewezen methode en ondersteunen elkaar voortdurend, zodat de dienstverlening blijvend geoptimaliseerd wordt.