Zeer blij met de begeleiding en professioneel advies

Wij hebben Suzanne als zeer positief en professioneel ervaren. Ze is heel vakkundig en menselijk omgegaan met onze situatie. Waarbij wij als ex partners volledig achter haar advies/begeleiding stonden. Dit heeft ervoor gezorgd dat er rust is tussen ouders en kinderen. Als vader en moeder die normaal niet op 1 lijn zitten is het meestal moeilijk om samen achter een beslissing te staan. Via Suzanne is dit niet gebeurd. Wij danken haar voor deze stap in een ons nieuwe toekomst die we zonder haar moeilijk hadden kunnen voorstellen.

Fijne vroiuw

Op een correcte wijze ons geholpen met de scheiding.

• Naam mediator Suzanne Heussen

Uitstekende begeleiding, meteen een vertrouwd gevoel.

Vanaf het eerste moment een heel vertrouwd gevoel. Fijne begeleiding, iedere stap tijdens het proces werd heel helder uitgelegd. Goede communicatie, afspraken maken verliep ook heel goed. Zeer tevreden!

• Naam mediator Suzanne Heussen

Vakkundig, super geholpen door Peter.

We zijn zeer goed begeleid door Peter. Hij legt alles goed en duidelijk uit.

• Naam mediator Peter Kelleter

Goede en snelle afwikkeling met mediation

Suzanne is een fijne mediator. Zij luistert goed naar beide kanten van de scheiding en trekt géén partij, zoals dat ook hoort. Het was daarnaast ook fijn dat Suzanne goed telefonisch bereikbaar was, ook in de weekenden als er hulp nodig was.

Zeer prettig

Onpartijdig, neemt tijd voor uitleg, regelt snel en vakkundig.

• Naam mediator Suzanne Heussen

Zeer goede begeleiding waarin ook ruimte voor emoties.

Wij zijn heel goed begeleid door Peter. Er was ook aandacht voor de kinderen. Wat heel fijn was dat Peter aan huis kwam.

• Naam mediator Peter Kelleter

We zijn heel goed begeleid tijdens de scheiding.

Er was volop ruimte en aandacht voor onze vragen en emoties. Peter was goed bereikbaar per telefoon of de mail. Er was ook aandacht voor de kinderen. Wat ik als heel fijn heb ervaren is dat Peter aan huis komt. Samengevat dik tevreden.

• Naam mediator Peter Kelleter

Zeer goede en fijne begeleiding.

We zijn heel goed begeleid door Peter, zijn uitleg was ook duidelijk. Hij was goed bereikbaar voor als er vragen waren. Dat Peter aan huis kwam heb ik als zeer prettig en fijn ervaren. Hij gaat ook met kinderen in gesprek indien nodig en/of gewenst.

• Naam mediator Peter Kelleter

Zeer goede en fijne begeleiding.

• Naam mediator Peter Kelleter

Heeft het echtscheidingsproces uitstekend begeleid

Warme persoonlijkheid die dit moeilijke proces niet alleen zakelijk benaderd. Ze heeft oog en oor voor alle partijen. Legt het hele proces en alle stappen daarin duidelijk uit.

Kundige begeleiding

Suzanne heeft ons op een kundige, geduldige en onpartijdige manier begeleid tijdens onze echtscheiding. Ze heeft ervoor gezorgd dat wij samen goed door deze bijzonder emotionele en moeilijke tijd gekomen zijn.

Uitstekend, zeer prettige samenwerking

Super, goed geholpen en antwoorden op vragen waar je wat mee kan.

Perfect geregeld

Zeer deskundige hulp

• Naam mediator Suzanne Heussen

Je word goed begeleid er word goed naar je geluisterd

• Naam mediator Suzanne Heussen

Enorme steun en duidelijkheid in een zware periode

In een zware emotionele periode heb ik een enorme steun gehad aan suzanne. Het werd heel duidelijk uitgelegd en veel hulp bij de scheiding. Zonder suzanne was het niet snel en soepel verlopen. Er werd geen partij getrokken. Voor mij werd het duidelijk uitlegt wat voor ons kind het beste was en goed paste bij zowel mijn ex partner en mij. Bij een scheiding komt zoveel kijken en kon ik niet goed nadenken en vergeet je veel wat er allemaal bij komt kijken. Ik ben suzanne zo dankbaar hoe alles is geregeld en het ging heel snel, zodat ik me weer kon focussen op de toekomst. En nu nog steeds kan ik met al mijn vragen bij haar terecht, het werd heel duidelijk dat na een scheiding je eigenlijk nergens terecht kunt met vragen. En daar heb ik suzanne voor. Dat geeft je enorm veel rust en duidelijkheid om terug te kunnen vallen op een persoon.

Open, vriendelijk, efficient

Suzanne Heusen heeft het scheidingstraject doortastend en efficient begeleid, met versnellingen waar mogelijk en een pas op de plaats waar nodig. Ik ben heel tevreden over haar begeleiding.

• Naam mediator Suzanne Heussen

Snelle afhandeling, professioneel en verstand van zaken

Suzanne is een fijn, meedenkend iemand die weet waar ze over praat. Ze helpt je door heel het proces heen van begin tot eind. Zelfs jaren later staat ze zelfs open voor vragen en beantwoord ze deze op professionele wijze. Super!

Duidelijk en eerlijk.

Suzanne heeft voor mij “ons” heel veel betekend. Ze komt voor mij heel eerlijk en open over. Ondanks deze nare situatie hebben we samen met Suzanne alles goed en duidelijk op papier kunnen zetten. Ze komt haar afspraken na en een belletje of berichtje extra is geen enkel probleem. Liefst niet maar mocht je in de situatie terechtkomen om uit elkaar te gaan beveel ik Suzanne zeer zeker aan!!

• Naam mediator Suzanne Heussen

Geweldige kerel die weet waar ie over praat

In het begin had ik er nog niet zo'n vertrouwen in, maar na een goed gesprek toch mee in zee gegaan. Dit is een geweldige man, die met en voor je meedenkt, meeleefd, regelt. Komt goed zijn afspraken na..... Ik heb het zeer prettig ervaren.... Met andere woorden Chapeau Groetjes Gonny Sterken

• Naam mediator Peter Kelleter

Een warm ontvangst bij Ingeborg deed al veel goed. Zij heeft voor elkaar gekregen wat velen niet konden; het vertrouwen tussen mijn vorige partner en mijzelf terug weten te krijgen. Een goede basis is gelegd voor de toekomst. Ik raad Ingeborg ten zeerste aan bij familiaire uitdagingen!

• Naam mediator Ingeborg Plinck

Wij zijn prima geholpen

Suzanne is een aardige en onpartijdige vrouw en helpt goed om het beste voor de kinderen te regelen. Ik ben heel tevreden!

Een hele geruststelling

Suzanne is een warm persoon, die met je meeleeft en toch zeker de zakelijke kant niet uit het oog verliest. Wij konden zelf het tempo van het scheidingstraject bepalen. Voor de kinderen was voldoende aandacht, ook al wonen zij niet meer thuis.

• Naam mediator Suzanne Heussen

Zeer betrokken en kundige begeleiding

Vanaf het eerste moment stelt Peter je volledig op je gemak in een proces dat dikwijls zwaar is. Hij heeft een prettige manier van communiceren en neemt alle tijd voor je. Zeer kundige begeleiding met een persoonlijke benadering. Er is tijd voor emoties. Wij hebben het als een zeer prettige mentale en deskundige ondersteuning ervaren.

Professioneel en menselijk

Alles heel netjes geregeld. Met voornamelijk oog op kind(eren). Het hele proces werd in goede banen geleid, op een geruststellende manier. Ondanks de situatie een fijne ervaring.

Over Considerans Scheidingsbemiddeling

Considerans Scheidingsbemiddeling is een samenwerkingsverband van gekwalificeerde echtscheiding mediators. Om de hoogste kwaliteit te kunnen blijven garanderen eist Considerans van zijn mediators dat zij jaarlijkse studiepunten behalen om certificaten van bijvoorbeeld de Mediator Federatie Nederland blijvend te behouden. De aangesloten mediators werken volgens onze bewezen methode en ondersteunen elkaar voortdurend, zodat de dienstverlening blijvend geoptimaliseerd wordt.