Prettig geholpen

Suzanne heeft ons heel prettig en accuraat geholpen!

Professioneel afgehandeld, danku!

Ik heb Suzanne als zeer bekwaam ervaren. Suzanne is een leuk mens.

• Naam mediator Suzanne Heussen

Goede begeleiding, alles goed geregeld.

Alles vlot verlopen. Kon goed mijn idee├źn aangeven. Gaf het idee dat je zelf mede verantwoordelijk was om alles compleet te maken. Goed gevoel.

• Naam mediator Suzanne Heussen

Ze gaf mij een vertrouwd gevoel

Ondanks dat het mijn eigen keuze was en ik het ook snel afgehandeld wilde hebben was ik erg emotioneel en pakte ik moeilijk de informatie op in mijn hoofd. Suzanne gaf me daar ondanks alles genoeg tijd en uitleg bij om het te kunnen opnemen en begrijpen. Ze gaf me een vertrouwd en goed gevoel ondanks het verdriet.

Begeleiding naar volle tevredenheid

De begeleiding was naar volle tevredenheid. Luisterend oor om zaken toe te lichten, verstand van zaken, voldoende ervaring om tips te geven, werkt mee om tempo er in te kunnen houden of juist even rustiger aan te doen indien nodig.

Over Considerans Scheidingsbemiddeling

Considerans Scheidingsbemiddeling is een samenwerkingsverband van gekwalificeerde echtscheiding mediators. Om de hoogste kwaliteit te kunnen blijven garanderen eist Considerans van zijn mediators dat zij jaarlijkse studiepunten behalen om certificaten van bijvoorbeeld de Mediator Federatie Nederland blijvend te behouden. De aangesloten mediators werken volgens onze bewezen methode en ondersteunen elkaar voortdurend, zodat de dienstverlening blijvend geoptimaliseerd wordt.