Goed werk geleverd door prettige mensen.

De mensen, die bij ons zijn geweest, verstaan hun vak en hebben de zonnepanelen met beleid geplaatst en wij hebben duidelijke informatie gekregen van de directeur van het Solar Freedom. Kortom er is goed werk geleverd door prettige mensen.

uitstekend

Goed advies, communicatie liep in het begin wat moeizaam. Maar is gaande weg beter geworden. Installateurs hebben keurig werk geleverd. Waren zeer vriendelijk en netjes.

• Hoe beoordeelt u de betrouwbaarheid van Solar Freedom?

Zeer bekwame installateurs en een perfect eindresultaat.

De installatie van mijn zonnepanelen is zeer deskundig en vakbekwaam uitgevoerd. Het is precies zo afgeleverd als vooraf is besproken. Mario Kuil, de directeur, is in deze hectische tijd steeds bereid geweest om mee te denken en mee te werken aan een snelle en goede oplossing. Ondanks de enorme leveringsproblematiek in de branche ben ik uiteindelijk goed geholpen. Ook tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden is steeds rekening gehouden met mijn wensen en was iedereen bereid om hierin zoveel mogelijk tegemoet te komen. Kortom een 10 voor service en kwaliteit. De REC-panelen samen met de enphase micro-omvormers en de envoy-s communicatiemodule zorgen samen voor een efficiënt en kwalitatief hoogwaardig PV-systeem. Mijn gezegde van "Het kost wat maar dan heb je ook wat" is hier 100% waar!

• Hoe beoordeelt u de betrouwbaarheid van Solar Freedom?

Wat een geweldige professionaliteit, service en after sales

Ik heb echt een hele positieve ervaring met de mannen van Solar Freedom. Vanaf het begin zijn we op een prettige manier aan de hand meegenomen eerst door een accountmanager (naam ben ik even kwijt) en daarna door Mario. De dag van montage was een pittige uitdaging en dan met name voor de twee monteurs. Mario rende z'n benen onder z'n lijf vandaan om continue mee te helpen aangezien de klus behoorlijk aan het uitlopen was. Maar al met al is het iedereen gelukt om de montage binnen 1 dag af te ronden, waarvoor dank. En ik kan nu perfect per dag monitoren (via de app) hoeveel Kwh electriciteit al m'n zonnepanelen opwekken. Ik kan Solar Freedom echt bij iedereen aanraden, aangezien ik van mening dat niet alleen bouwtechnisch er zeer professioneel wordt gewerkt, maar er ook wordt meegedacht en gehandeld op administratief en servicegericht vlak.

• Hoe beoordeelt u de betrouwbaarheid van Solar Freedom?

Zeer maar dan ook zeer tevreden, Top.

Na zelf op onderzoek te zijn gegaan naar zonnepalen op het internet zijn wij via mond tot mond reclame uitgekomen bij Solar Freedom Directeur Mario, een uitermate vriendelijke man, die heel vakkundig en geduldig uitlegt over de zonnepanelen en alles wat er bij komt kijken om die te plaatsen. Ook let hij heel goed op wat je wensen zijn en wat men er voor wil uitgeven. Hij beheert ook zelf het hele proces, vanaf de introductie, de verkoop tot aan het plaatsen van de panelen door hele vakkundige en vriendelijke monteurs. Hij heeft ons ook goed op de hoogte gehouden over de leveringen en de datum van plaatsing. Al met al zijn wij uitermate tevreden over de zonnepanelen en over Solar Freedom .

Goede communicatie

Prima persoonlijke benadering. Goede communicatie. Goede voorman bij installatie

Geweldig !!!

Op 1 April (geen grap) hebben de mannen van Solar Freedom bij ons 12 zonnepanelen geplaatst. Alles is zeer vakkundig gebeurt en netjes volgens afspraak aangesloten. Daarna kwam Mario zelf nog even langs voor een controle en heeft de werking van de app volledig aan ons uitgelegd. Alles werkt prima en wij zijn blij dat wij dit geweldige bedrijf in de arm hebben genomen. Een echte aanrader !!! Bedankt Mario ( en zijn mannen ) !!!

Client vriendelijk.

prettig. Vriendelijk, Informatief, belangstellend .service . Prettig dat wij bij Solar Freedom terecht gekomen zijn .Met vriendelijke groeten, verblijven wij.

• Hoe beoordeelt u de betrouwbaarheid van Solar Freedom?

Uitstekende begeleiding, qualiteit en snelheid.

Binnen een maand na afspraak al gelegd !!! Directeur Mario komt na eerste gesprek met prima vertegenwoordiger Philip ook persoonlijk nog even kijken en de puntjes op de i zetten. Ook was hij aanwezig tijdens montage en legt hij na plaatsing alles uit en wordt het BTW terug verhaal helemaal afgehandeld door hem. Je kan hem persoonlijk appen via WhatsApp met van alles en nog wat en hij reageerd direct. Wij zijn zeer tevreden in ieder geval, maar over de qualiteit van de AEG panelen kunnen we nog niets zeggen natuurlijk, zo iets weet je pas na een paar jaar. In iedergeval was de eerste opbrengst op 10 april van de 11 panelen die bij ons vrij op het zuiden liggen 22 kwh. Dat is bij ons op het dal tarief gebaseerde opbrengst van €7,60. Het was een zonnige dag met hier en daar wat wolken.

Klantvriendelijk bedrijf

Van begin tot het eind zeer professionele begeleiding Houden zich aan gemaakte afspraken Monteurs werken zeer netjes

• Hoe beoordeelt u de betrouwbaarheid van Solar Freedom?

Duidelijke informatie en prettige medewerkers

Alles is uitstekend verlopen. Ik had eerst nog wel wat twijfels en vragen, maar alles werd duidelijk en eerlijk beantwoord. Zowel de adviseur, directeur en monteurs zijn ervaren vriendelijke mensen die alles keurig voor je in orde maken. Je hebt er zelf vrijwel geen omkijken naar. In iets meer dan een halve dag was alles geïnstalleerd.

• Hoe beoordeelt u de betrouwbaarheid van Solar Freedom?

Hoog servicelevel en prima communicatie

Van de week zijn mijn zonnepanelen door Solar Freedom geïnstalleerd. Behalve het feit dat ze later kwamen dan gepland, waar overigens alle begrip voor is, heb ik nauwelijks last gehad van de gehele installatie en geen stress van al het "papierwerk", dat nemen zij ook voor hun rekening. Ik word wel overal van op de hoogte gehouden, maar volledig ontzorgd. Zeer prettige communicatie en een mooi resultaat, mijn zonnepanelen leveren meteen flink rendement op!

• Hoe beoordeelt u de betrouwbaarheid van Solar Freedom?

Betrouwbaar en meedenkend om samen de optimaleoplossing te vinden

Geweldig en enthousiast om het de klant (ons) naar de zin te maken. Eerlijk de mogelijkheden uitleggen met voor- en nadelen. Een man een man een woord een woord. Sympathieke ploeg waarmee hij werkt. Uitvoering geheel volgens plan. Kon naar ons idee niet beter.

Super netjes

Helaas door de Corona hebben de leveringen wat tegen gezeten. Maar Mario en de installateurs hebben het tot een tot een mooi eind resultaat kunnen brengen!!

• Hoe beoordeelt u de betrouwbaarheid van Solar Freedom?

Van begin tot eind erg goed georganiseerd en gecommuniceerd.

Solar Freedom heeft voor onze woning een plan op maat gemaakt. Op 4 dakvlakken zijn in totaal 17 zonnepanelen geïnstalleerd met per paneel een omvormer. Ook is ter voorbereiding de meterkast vervangen. Alle werkzaamheden zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd. Vooraf maar ook tijdens uitvoering is er steeds erg duidelijk gecommuniceerd over wat stond te gebeuren, wanneer dit plaats zou vinden en welke acties van ons nodig waren. Voor gedegen advies en een complete installatie kan ik Solar Freedom zeker aanbevelen.

Netjes en snel

Na veel verschillende mensen een offerte laten maken door Mario. Hij was duidelijk en zeker niet duur. Alles was snel geregeld en heeft goed naar onze wensen geluisterd. Alles is super netjes afgehandeld en aangesloten. Ik zou hem zeker aanbevelen bij andere klanten.

• Hoe beoordeelt u de betrouwbaarheid van Solar Freedom?

Schnell, zuverlässig, kundenorientiert, mitdenkend, nett

Wir haben 16 Solarpanelen durch Mario installieren lassen und waren mit seinem Service und der Qualiät sehr zufrieden. Nach unseren Erfahrungen ist SolarFreedom sehr empfehlenswert.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Wie beurteilen Sie das Fachwissen Ihrer Kontaktperson?
  • Wie bewerten Sie die Zuverlässigkeit von Solar Freedom?

Hallo Olaf, Vielen Dank für die Bewertung und auch noch ein mahl vielen Dank, dass wir bei Ihnen installieren durften. Ich Dank ihnen für das Vertrauen in unser Unternehmen. freundliche Grüße, Mario Kuil

Geweldig,en alles netjes zoals afgesproken

Na eerst een slechte ervaring met een ander bedrijf het vertrouwen in Mario gegeven. Door omstandigheden konden de panelen eerst niet op de afgesproken datum gelegd worden. Het fijne hier in was dat Mario het een week van tevoren had aangegeven en ik dus ook mijn planning er op aan kon passen. Na het plannen van de 2e datum netjes van tevoren een bericht dat de planning door zou gaan en wat die dag te verwachten. Alles is netjes en professioneel aangelegd. Al met al dik tevreden.

• Hoe beoordeelt u de betrouwbaarheid van Solar Freedom?

Beste Bart, Enorm fijn om te lezen dat wij een negatieve ervaring naar een positieve hebben kunnen veranderen. Bedankt voor de waardering en het was een genoegen om bij je te mogen installeren. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groet, Mario Kuil

Een hele goed prijs-kwaliteitsverhouding

Voordat ik koos voor Solar Freedom heb ik mij breed georiënteerd. Er zijn inmiddels veel aanbieders van zonnepanelen. Al snel werd me duidelijk dat de op het eerste gezicht voordeligste aanbieder op lange termijn meestal geen goede keuze is. Dat wil je niet want zonnepanelen schaf je juist aan voor de lange termijn. De heer Kuil van Solar Freedom is deskundig, accuraat en adviseert actief in elke fase van het proces: het ontwerp inclusief het type omvormer, de plaatsing, en de ingebruikname en daarbij behorende monitoring. Maar ook daarna adviseert hij bijvoorbeeld over mogelijke uitbreiding van je zonne-energiecentrale. Wat me bijzonder aansprak was zijn eerlijke en transparante berekening over het te behalen rendement want bij veel aanbieders wordt dit veel te rooskleurig voorgespiegeld. Daarnaast is het mogelijk om in onderling overleg werkzaamheden zelf te doen en zo kosten te besparen. Zelf heb ik de panelen op het dak aangebracht en me daarbij voor de benodigde ballast laten adviseren door Solar Freedom.

• Hoe beoordeelt u de betrouwbaarheid van Solar Freedom?

Beste Jan, Heel fijn om deze review te lezen en bedankt voor de moeite om dit te delen met iedereen. Wij zoeken altijd een maatwerk oplossing en willen daarin zo transparant mogelijk zijn. We kijken namelijk altijd eerst naar uw wensen en gaan dan pas zoeken naar oplossingen. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groet, Mario Kuil Solar Freedom

Goed advies en prima ervaring tijdens installatie dag

Goed advies en duidelijke uitleg bij onze vragen. Gezamelijk de plannen nog een keer nagelopen en aangepast. De installatie dag verliep volgens plannen en de spullen zijn netjes achtergelaten en gebruikte materialen opgeruimd. Prima ervaring!

• Hoe beoordeelt u de betrouwbaarheid van Solar Freedom?

Geachte heer Verburg, Bedankt voor uw review en het vertrouwen in ons. Uw dak was een interessante afwisseling. Het was ons een genoegen u te mogen helpen met een oplossing. Met vriendelijke groet, Mario Kuil Solar Freedom

Snelle en vriendelijke communicatie - Installatie zonder problemen

Al voor de installatie beantwoordde Mario Kuil mijn vragen altijd heel snel en vriendelijk. De installatie werd op de afgesproken dag uitgevoerd en verliep probleemloos. Ik ben erg blij met het hele proces en met mijn zonnestelsel. Nogmaals bedankt daarvoor! Ik zou weer voor Solar Freedom kiezen voor een installatie.

Excellent all round service

Efficient, competent and friendly. We are delighted with our solar cell system.

• Would you recommend us? Yes
  • How would you rate the expertise from your contact person
  • How would you rate the reliability of Solar Freedom?

It's a shame, the first impression was very positive.

Quick reaction to the installation request. Friendly and competent advice. Little carelessness during installation, which unfortunately took too long to fix.

• Would you recommend us? Yes
  • How would you rate the expertise from your contact person
  • How would you rate the reliability of Solar Freedom?

Kundige levering en advies en volgens afspraak

Plezierig en inhoudelijk goed advies en en juiste offerte. er wordt meegedacht in oplossingen. zeer klantgericht. Uitvoering is goed en netjes gedaan. betrokken leverancier

• Hoe beoordeelt u de betrouwbaarheid van Solar Freedom?

Een professioneel bedrijf met verstand van zaken.

Niet opdringerig en veel verstand van zaken. Kan goed concureren met grote collectieve acties zoals EIgen Huis