Mr Noordanus heeft ons in een zeer lastige zaak uitstekend bijgestaan!

Mr Noordanus is zeer professioneel, vakkundig en betrouwbaar. Ze toont daarbij haar medeleven, menselijkheid en is eerlijk. Ze geeft je het vertrouwen dat alles zeer nauwkeurig is uitgezocht. Daarbij kan zij zich zeer goed comminicatief uitspreken in de rechtzaak waardoor zij zeer goed het verweer kan overbrengen en kan overtuigen. Kortom een top advocaat! Wij zijn haar zeer dankbaar voor alles wat zij voor onze zaak heeft gedaan.

• Betrokkenheid

Helemaal goed ze is een topper

Mijn ervaring, zeer goed samen gewerkt heel lief begripvol en zeer goed in haar werk een super girl

Super advocaat!!

Een super advocaat, ik zal haar Zeker aanraden! Werd netjes ontvangen en werd goed naar mij geluisterd en beantwoord op de vragen Gerustgesteld en namen de tijd ervoor

• Betrokkenheid

Menselijk maar toch professioneel!

Betrokken, meedenkend, betrouwbaar.

• Betrokkenheid

Voelde me goed gesteund in mijn zaak.

De gesprekken waren goed te volgen voor mij. Voor we naar binnen mochten probeerde ze me gerust te stellen. Naast dat ze mijn advocaat was voelde het prettig met haar naast mij, zowel tijdens en ook voor en na de zitting.

• Betrokkenheid

Staat er 100% voor haar cliënten.

Dankzij mijn advocaat MR .. Noordanus VRIJSPRAAK . Zij is echt een Top Advocaat die recht door zee is en zich Verdiept in de zaak . En voor haar wederom vrijspraak ze gaat niet voor minder.

uitstekend

goede betrokkenheid en communicatie.

Top advocaat

Al lange tijd is Leonie mijn advocaat, met haar kennis van zaken, snelle handelen en door haar menselijke houding l en communicatie wordt de ingewikkelde juridische taal benaderbaar voor de gewone mens.

• Betrokkenheid

Pittige advocaat die voor haar klant goed opkomt en verdedigd.

Mw. mr. L.Noordanus, Heeft 1 week voor de rechtszitting het overgenomen van een andere advocaat, die na ons inziens niet genoeg boven op de zaak zat. Na een telefonische gesprek was het bij mij al duidelijk dat ze goed pittig is en ons goed adviseerde. Met spoed hebben wij toen stappen ondernomen dat zij de gegevens betreffende de zaak zou ontvangen. Hier heet ze zich helemaal in verdiept. 1e zitting direct vrijgesproken en de 2e zitting ook. Wij waren in goede handen bij haar en zijn erg gelukkig hoe ze alles heeft aangepakt vandaar haar verdiende sterren. Mocht er in de toekomst wat gebeuren wat wij niet hopen is zij de eerste die wij bellen.

Pefect

Altijd gezellig altijd netjes goed gekleed Aardig zekker een aanrader

• Betrokkenheid

Een topper van een advocaat

Altijd goed en direct aanwezig. Ben erg blij met haar zou haar niet meer willen missen

• Betrokkenheid

Mijn ervaring met Leonie vind ik perfect ze helpt me altijd maak niet uit waneer ik haar bel. Zei belt mij gelijk als ze wat weet ik hoef geen uren op haar reactie te wachten. Ze komt gelijk in actie als ik een beroep op haar doe. Ze vraagt altijd hoe het gaat en is betrokken ook met mijn naasten ! Dat is wat ik zo fijn aan haar vind.

Top advocaten

Ze heeft vee strafzaken voor mij geregeld en heeft dat top altijd hard gewerkt en altijd aanspreekbaar doet haar werk uitstekend

• Betrokkenheid

Eindelijk een advocaat die echt voor je vecht

Heb meerdere malen me echt geholpen gevoelt en door de zaken heen duidelijke adviezen gekregen en wist waar ik aan toe was. Dat stelt je gerust en dat vond ik erg belangrijk en prettig.