Uitstekende service.

Er word goed gevraagd wat er aan de hand is en tijdens of na de reparatie word er duidelijk gecommuniceerd naar de klant toe.

snel geholpen

storing in de motor snel verholpen en vriendelijk personeel

• Reden bezoek: Andere reden

Staat altijd voor je klaar

Is prima, staat klaar voor je en denkt mee.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

goede en deskundige service!

fijn bedrijf en goede en betrouwbare service!

Betrouwbaar en eerlijk

De mensen bij autobedrijf Heinkenszand weten waar ze het over hebben. Ze zijn geven hun eerlijk mening en proberen het beste eruit te halen voor hun klant.

Zeer klantvriendelijk. Kundig

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Persoonlijk en vakkundig!

We waren op zoek naar zwarte Mini. Frank van Autobedrijf Heinkenszand, hielp me persoonlijk met goede vragen en eerlijk vakkundig oordeel met besluitproces. De eerlijkheid en deskundigheid troffen me. Geen enkele keer werd druk opgevoerd. In alle rust werden keuzes voorgelegd. Ook persoonlijkheid van vader en moeder trokken me aan. Alsmede de broer op de werkvloer. Alles conform afspraak in orde gemaakt. Aan te bevelen dus! Eerlijk duurt het langst, ook in de autowereld! Dat geeft vertrouwen wat op feiten is gebaseerd. Bedankt, team Autobedrijf Heinkenszand. Succes ook in toekomende!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Vriendelijk personeel, goede uitleg, netjes gebeld over de eventuele kosten.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Mijn ervaring is zeer positief netjes behandeld door de verkoper. Auto voldeed aan de beschrijving/foto's die de verkoper mij had gemaild. Netjes ontvangen na een reis van bijna 250km. Onderhoud etc. van de auto netjes uitgedraaid. Ging niet om een hele dure occasion maar toch een net hoesje om de papieren en een attentie voor de aankoop van de auto. Veel autobedrijven zouden van dit bedrijf nog wat kunnen leren. Nogmaals een dikke pluim.

Uitstekend.

Prima service . Oplossingsgericht Deskundig Vriendelijk. . Komt afspraken na .

Super goed geholpen!

Bij een accuut probleem ben ik heel snel en super goed geholpen. Er was volop overleg en ik werd heel goed op de hoogte gehouden. Kortom een TOP team!!

ik ben goed geholpen

ik ben goed geholpen

Deskundig

Open en betrouwbaar.

Super!

Vriendelijk personeel en hele goede service!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Hulp was goed en vriendelijk

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Goede service.

Duidelijk en uitstekend

Het is altijd fijn om in de puntjes uitgelegd te krijgen waarom en hoezo er bepaalde acties gepleegd moeten worden met onderhoud of reparaties. Het leven is duur en dat weten ze bij Autobedrijf Heinkenszand ook dus ik vind het altijd fijn om de uitleg er bij te krijgen. Dat verklaart de prijs al een stuk meer!

Heel erg goed

Ze leggen alles goed uit de wat ze gaan doen en wat ze gedaan hebben en houden goed contact met de genen waar van de auto is die ze aan het maken zijn

Deskundig bedrijf

Uitstekend geholpen

Vooral het overleg vooraf kwam prettig over zodat je weet waar je aan toe bent.

uitstekende service (geholpen)

het is een goede garage met deskundig personeel,en denkt ook met je mee om de kosten te besparen

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

al tien jaar in zijn eenvoud heel professioneel

Goede service, altijd uitleg waarom zaken moeten worden aangpakt, oplossingsgericht. fatsoenlijke prijzen en vakwerk ze gaan stapsgewijs met hun tijd mee kortom een garagebedrijf gericht op de toekomst met een warm manangement.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Wordt altijd kundig geholpen.

Ik breng mijn auto al jaren. Ik wordt er kundig en vriendelijk geholpen. Wel zou ik het fijn vinden dat de leenauto gratis zou zijn ipv een klein bedrag. Uiteraard de benzine kosten wel betalen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Fijne mensen goed geholpen aanrader

Ik heb een auto gekocht kwamen afspraak na voor de rest nog geen ervaring

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Topservice, vriendelijk en transparant.

In voorbereiding van de APK de benodigde reparaties eerst laten beoordelen. Deze worden altijd duidelijk en qua kosten transparant toegelicht. Er wordt altijd goed meegedacht en de kosten vallen uiteindelijk altijd mee. Goede service van stuk voor stuk vriendelijke mensen.

Over AutoCrew Autobedrijf Heinkenszand

Autobedrijf Heinkenszand is al ruim 10 jaar een begrip in de regio Zeeland. We beschikken over een moderne, goed uitgeruste werkplaats voor onderhoud en APK van alle bekende merken personen- en lichte bedrijfsauto's. Ook voor een mooie, jonge en frisse occasion bent u bij ons op het juiste adres.

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.