Zeer behulpzaam

Nazorg na plaatsing van Hello deurbel was geweldig. Banalers geprobeerd om de deurbel aan de praat te krijgen. Uiteindelijk bleek de deurbel defect en regelde Smartproof dat er een nieuwe deurbel gestuurd werd. Super!

Super service

Men biedt echt super service

• Waarvoor heeft u Smartproof benaderd? Installeren van smarthome product(en)

Een hele vriendelijke meneer Yusuf die goed en netjes de google nest thermostaat heeft aangesloten, geconfigureerd en een uitgebreid uitleg heeft gegeven. Alles hangt heel netjes en werkt perfect. Ik ben erg blij met de dienstverlening echt top. Geen twijfel mogelijk als ik ooit weer hulp nodig heb dan schakel ik weer smartproof in.

gedreven en klant gericht

kundig

• Hoe heeft u de installatie afspraak gemaakt? Online
  • Waarvoor heeft u Smartproof benaderd? Leveren en installeren van smart product(en)

Snel en gemakkelijk

Ik heb zowel mijn Nest Doorbell als mijn Nest Learning Thermostat door Smartproof laten installeren. Ik ben in beide gevallen vriendelijk te woord gestaan, met voldoende uitleg en snel en goed werk. Als ik een verbeterpunt moet verzinnen over de installatieservice zelf, zou ik alleen netheid kunnen noteren. Ik vond later overal plastic plakkertjes. Maar het was ook een kleine moeite om het op te ruimen, en zou ik zeker niet mee laten wegen bij volgende keren. Bij het maken van een afspraak via de website zou ik graag wat sneller bevestiging gehad hebben. Het duurde ruim 4 werkdagen voordat de installateur me had gebeld om een afspraak (om) te plannen, en direct daarna kreeg ik pas een mailtje dat de afspraak gepland stond. Tussen dat mailtje en het online verzoeken van de service heb ik niets ontvangen ter bevestiging. Keerzijde is wel dat het maken van de afspraak zelf via het telefoongesprek vrij vlot verliep.

• Waarvoor heeft u Smartproof benaderd? Installeren van smarthome product(en)

Top service! Google Nest snel en goed werkend geplaatst.

Top service!

• Waarvoor heeft u Smartproof benaderd? Installeren van smarthome product(en)

Perfect service: quick, effective and professional!

Perfect service: quick, effective and professional!

Vakkundig

Afspraak ingepland om mijn Nest thermostaat te installeren. Een paar dagen voor de afspraak belde de monteur dat hij in de buurt was en of het onze voorkeur had dat hij met een uur lang zou komen. Hierin was de keus aan ons. De thermostaat was snel gemonteerd en alles is netjes opgeruimd. Ook werd en hulp geboden met de app indien nodig. Een goede ervaring!

• Waarvoor heeft u Smartproof benaderd? Installeren van smarthome product(en)

Zeer gedegen en vriendelijke service!

De monteur kwam op tijd aan, heeft zij netjes voorgesteld en is direct aan het werk gegaan. Na de installatie nog een goede uitleg, waarbij hij nog vroeg of alles in orde was. Erg blij mee en ik zou ze zo weer inhuren.

• Waarvoor heeft u Smartproof benaderd? Installeren van smarthome product(en)

Bijzonder vriendelijke en deskundige monteur.

Wat een mooi systeem!

Een vriendelijke, behulpzame medewerker heeft de deurbel aangesloten. Wat een mogelijkheden. Perfect!!

• Hoe heeft u de installatie afspraak gemaakt? Online

Op tijd, werkt netjes, en uitleg na installatie.

Makkelijk en snel afspraak maken. Belt netjes 15 min van te voren. Installatie vlot en met uitleg achteraf.

Perfecte service

Gisteren een Google nest gekocht en binnen 24 uur kwam Smartproof langs om het te installeren. Zeer tevreden over de communicatie, snelle installatie en duidelijke uitleg. 10/10

Zeer kundig en netjes

Installatie en uitleg van Nest Hello deurbel is netjes uitgevoerd. Samen de installatie en checks uitgevoerd.

• Waarvoor heeft u Smartproof benaderd? Installeren van smarthome product(en)

Proffesioneel en snel geïnstalleerd.

We zijn erg tevreden! Zowel over het product als het installeren ervan.

Fast and excellent

Fast and excellent

Erg vriendelijk en kundig

Aangenaam verrast

Klantvriendelijk en servicegericht

Vanaf moment van bestelling op de hoogte gehouden mbt bevestiging, tijdstip van levering (al paar dagen na bestelling) en uur voor installatie nog belletje dat smartproof er aan komt. Dhr Yusuf installeerde bel en rookmelders netjes en gaf steeds informatie wat hij deed en waarom. Ook gaf hij toelichting bij de app-jes. Hij nam daar de tijd voor. Al met al zeer tevreden over de levering en installatie. Ik ga er van uit dat als ik later nog vragen mocht hebben, dat de service op eenzelfde niveau blijft.

• Hoe heeft u de installatie afspraak gemaakt? Telefonisch

Vriendelijke, professionele service

Er kon öp korte termijn een afspraak ingepland worden. Vriendelijke, professionele monteur.

Wij zijn tevreden

Afspraak binnen twee dagen was mogelijk, monteur kwam mooi op tijd aan en dacht goed mee. Smartproof is een echte aanrader.

• Hoe heeft u de installatie afspraak gemaakt? Online

Naar gesprek met Yusef bel werkt nu wat beter

Werkt beter maar niet 100%

• Waarvoor heeft u Smartproof benaderd? Installeren van smarthome product(en)

Snelle service voor een prima prijs.

Het lukte ons niet zelf de slimme thermostaat te bevestigen. Online smartproof gevonden. Ze hebben duidelijke prijzen en ik kon via de agenda gelijk een afspraak maken voor de volgende dag. De monteur was vaardig en vriendelijk.

Kan niet beter

Monteur kwam 2 uur nadat ik om een afspraak had gevraagd. Werd supernetjes geholpen, kosten kon ik zelfs weer claimen bij Google ondanks dat mijn thermostaat niet meer in de garantie zat. Bleek een bekend productiefoutje te zijn. Echt bizar goede service dit.

• Waarvoor heeft u Smartproof benaderd? Installeren van smarthome product(en)

Vriendelijke meneer die snel en vakkundig mijn nest deurbel van een trafo heeft voorzien

Over Smartproof

Smartproof is een jong bedrijf dat zich richt op alle vormen van huisautomatisering. Ons team bestaat uit gedreven enthousiaste liefhebbers van smart home producten, die wij leveren en op locatie installeren. Door diverse smart home producten met elkaar te combineren realiseren wij een samenstelling geheel voor jou op maat. Onze producten zorgen voor comfort, veiligheid en gemak, en alle denkbare combinaties zijn mogelijk. Als specialist in domotica zijn wij een persoonlijke installatiepartner die uitsluitend de beste producten voor huisautomatisering levert en op professionele wijze installeert. Heb je last van een storing? Dan staan wij uiteraard ook voor je klaar om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Domotica is de toekomst en garandeert meer veiligheid en comfort; stap ook aan boord en geniet van de vele voordelen die het brengt. Laat Smartproof je helpen bij het installeren van je volledige huisautomatisering dat gegarandeerd voor optimaal gemak zal zorgen.