Warm, persoonlijk, begrijpt goed wat onze wensen waren. Snelle reactie en duidelijk.

Corina heeft ons heel goed begeleid. Ze begreep onze wensen, reageerde snel. Wist de juiste locatie (lambertuskerk) te vinden en geen wens was haar vreemd. In zo'n moeilijke tijd is een goede en duidelijke begeleiding belangrijk en dat heeft Corina waargemaakt. Ook eerlijk over mogelijkheden en kosten die hieraan verbonden zijn.

Zeer respectvol

Zowel de uitvaartverzorgers als de persoon die de gesprekken met ons voerde waren zeer attent, vriendelijk rn behulpzaam.

Nemen bijna alles uit handen zodat de dag van crematie 100 procent is

Alles goed en netjes geregeld.

Tevreden

Super uitvaartverzorgster ,

Hele goede ervaring

Wij zijn al die tijd heel netjes bijgestaan door Corina Holterman.

Een hele fijne begeleiding

Een hele fijne begeleiding en alle wensen werden vervuld. Mijn vader zou zeer tevreden zijn. Ook heb ik alle respect voor de dames die mijn vader opgehaald hebben. Ze waren zeer professioneel en respectvol.

Persoonlijk, deskundig en betrokken

Na het overlijden van mijn vader hebben wij nauw samengewerkt met Corina om het afscheid tot in de puntjes te regelen. Corina heeft ons enorm gesteund in het proces. Ik ben erg positief over haar meedenken, en over haar daadkracht alles voor elkaar te krijgen.

Dankjewel Corina!

Corina is een fijn, no-nonsense, lief, empathisch en mooi mens die ik iedereen gun wanneer je een uitvaartverzorger nodig hebt. Ik ken haar al enkele jaren en wist dat ik haar zou inschakelen wanneer nodig. Corina, dankjewel lieve schat!

zeer goed

uitvaart verzorgster kwam Zeer professioneel over ook de begeleiding

Geweldige begeleiding

In een moeilijke tijd had ik het genoegen om door Corina geholpen te worden. Zij luistert goed naar onze wensen, en kon daarom al vrij snel inspringen op wat wij belangrijk vonden. Erg fijn als alles uit handen wordt genomen in zo’n moeilijke periode!

goede zorg

goed persoonlijk luisterend oor

Super geregeld!

Wij zijn erg tevreden over de begeleiding van Els Heijkant rondom het overlijden van mijn moeder. Els stond ècht naast ons, regelde, nam de regie daar waar nodig, voelde onze wensen aan, nam en gaf ons alle tijd, had overal aandacht voor en deed dit alles op zeer respectvolle wijze. Dank Els, mede door jouw persoonlijke begeleiding voor, tijdens en na de herinneringsviering, werd het een prachtig afscheid en halen we daar troost uit!

Perfect geregeld!

Wij zijn zeer tevreden over de begeleiding van Els Heijkant rondom het overlijden van mijn moeder. Els stond écht naast ons, regelde, voelde onze wensen aan, nam en gaf ons alle tijd, had overal oog voor en deed dit op bijzonder respectvolle wijze. Dank Els, mede dankzij jouw persoonlijke begeleiding voor, tijdens en na de plechtigheid, werd het een prachtig afscheid en halen we daar troost uit!

Perfect geregeld!

Erg goed en zorgvuldig.

Wil zijn zeer tevreden over deuitvaartleidster heel attent en vriendelijk en spontaan zij helpt je bij alles daarvoor vriendelijke dank.

Perfect geregeld

Onze tussenpersoon was Corina uit Oosterhout. Wat n topper maar vooral een warm persoon. We zijn zonder bijkomende zorgen begeleid door t proces en zij nam intensief contact voor haar rekening. Alles regelt ze perfect en klantspecifiek en dat zowel bij pa als bij ma.

EEN GOEDE UITVAARTVERZORGING WAAR ALLES GEREGELD WORDT

MIJN MAN IS 30 AUGUSTUS OVERLEDEN DAAR STA JE DAN ALLEEN EN WAT MOET JE DAN ALLEMAAL DOEN OP DAT MOMENT EEN TELEFOONJE NAAR MONUTA EN BINNEN EEN PAAR UUR KWAM ER EEN MEVROUW HAAR NAAM IS .. ELS HEIKAMP .. ZIJ HEEFT ALLES VOOR ONS GEREGELD VANAF DE DAG VAN OVERLIJDEN TOT DE BEGRAFENIND EN ZELFS DAARNA ... ONZE DANK GAAT UIT NAAR HAAR EN NATUURLIJK .. MONUTA ... DAT IS ZEKER EEN 10 WAARD ..... ANNIE RUTTERS FARO

Els is een heel fijne vrouw om de uitvaart voor te bereiden en uiteindelijk heeft Els de uitvaart perfect uitgevoerd!

Heel behulpzaam

Heel behulpzaam en alles prima geregeld

wat een hulp bij onverwacht overlijden, hulde aan Corina!

Toch onverwacht overleed mijn zwager in een verpleeghuis op 90 jarige leeftijd. Mijn 88 jarige zus leek mij niet in staat hier adequaat op te reageren. Daarom hadden wij alle gegevens tijdens onze vaarvakantie bij ons en konden direct met Monuta bellen. Vanwege de temperatuur in de woning moest er snel gehandeld worden. Dat is aan Corina Holterman wel toe te vertrouwen en reeds na 2 uur was mijn zwager al opgehaald. Mijn zus had wel voor passende kleding gezorgd. de daarop volgende gesprekken met Corina, verliepen het gehele traject op een voortreffelijke wijze. Ook de begeleiding tijdens de condoleance en de dag later tijdens de crematieplechtigheid was voortreffelijk georganiseerd. Maar ook de nazorg mag als uitstekend omschreven worden. Tot slot, alles was mogelijk, goede adviezen en zeker geen enkele vorm van pressie om voor het duurste te kiezen. Een betere referentie gaf mijn zus die de wens uitsprak om ook voor Corina te kiezen!

Respectvolle dienst

Mijn lieve broer is overleden 8juli aan een hartstilstand daar wij bij monuta verzekerd waren al van kinds af aan kwam ik in contact met Corina Holterman het is een verschrikkelijk tijd maar ze geeft je een bepaalde rust Mijn moeder zei altijd er zijn ook engelen op aarde Nou ik heb er een ontmoet !! CORINA BEDANKT VOOR DE RESPECTVOLLE DIENST VAN MIJN LIEVE BROER WOUT CARLA ,TASJA ,PLUISJE EN ZWARTJE

Professionalisme overgoten met betrokkenheid

Meteen bij het eerste telefonische contact hadden mijn broer en ik een 'klik' met Els Heijkant. Ook mijn moeder had dat gevoel toen Els de eerste keer bij haar thuis kwam om de organisatie van de uitvaart van mijn vader te begeleiden. Els voelde heel snel aan wat we voor ogen hadden en nam alle tijd voor de verhalen die mijn moeder graag kwijt wilde. Ook daarna is het contact heel fijn en soepel verlopen: snelle reactie op onze WhatsApp- en e-mailberichten, ook 's avonds en in het weekend. Dank je Els, mede dankzij jouw fijne begeleiding voor en tijdens de crematie kunnen we voor altijd troost putten uit een prachtig afscheid.

Over Monuta Uitvaart