Buitengewoon goed

Wij vinden jullie correct ,meelevend en goed mee denken in onze situatie ,

Met veel warmte en aandacht

Wij hebben onze vader samen met Bas en Antoinette een laatste eer mogen bewijzen bij zijn afscheid. Met respect en aandacht en zeer goede begeleiding vanuit Monuta Tilburg

Alles is netjes en correct en met wel respect afgehandeld. Er werd geluisterd naar onze wensen en het contact was erg prettig.

Goede begeleiding bij het regelen van de uitvaart.

De heer B. de Esch heeft ons prima begeleid bij het regelen van de uitvaart. Hij deed dit respectvol en accuraat. Kwam zelf met initiatieven. Wij werden goed geïnformeerd en hij handelde doortastend. Het was heel prettig samenwerken.

Goede begeleiding bij het hele proces van de uitvaart

Monuta geeft een heldere duidelijke maar ook integere begeleiding bij de uitvaart. Er wordt snel en goed gecommuniceerd.

Hele goede begeleiding gehad van Monuta.

Wij zijn door Bas en Els heel goed begeleid bij het afscheid nemen van onze dochter/zusje/schoonzus Priscilla. Wij vinden dat bij Monuta alles persoonlijker en warm is. Ook het meedenken door Bas en Els werd door ons heel erg gewaardeerd. Ook waar onze dochter/zus lag opgebaard werden we heel goed en netjes ontvangen. Overal werd rekening mee gehouden en aan gedacht. Het is niet fijn om nu al vooruit te denken aan de toekomst, maar we zijn toch heel blij dat we bij Monuta aangesloten zijn. Heel erg bedankt voor de goede zorgen! Groetjes Christel, Leon, Melissa en Thijs

Respect

Er is voor mijn moeder een mooie uitvaart geregeld door Bas de Esch en Antoinette Veldman. Door de goede samenwerking heeft het ons ook zorgen uit handen genomen. Dank daarvoor

Vriendelijk, professioneel maar ook warm

Het totaal plaatje was prima, zoals hierboven aangegeven

Zeer goede begeleiding voor een respectvolle uitvaart

Het eerste contact met Monuta verliep erg stroef, er zou binnen een uur teruggebeld worden voor maken van afspraken, maar dat gebeurde helaas niet. Daarna kwam Bas aan huis en die maakte veel goed door goed advies en heldere uitleg. De crematie dienst zelf werd zeer respectvol gedaan door Antoinette, zij gaf ons een veel steun. Wij kijken dan ook met een goed gevoel terug op een mooie afscheid. Dus ondanks de moeilijke start kijken we met een positief gevoel terug op een moeilijke week.

Goede begeleiding.

Fijne, duidelijke en warme begeleiding bij het overlijden

Monuta heeft ons op een fijne, warme manier begeleid bij het overlijden van mijn man en onze vader. Met waardigheid voor onze geliefde, maar sturend waar nodig in de emotionele achtbaan waar we in waren beland. Heel prettig waren de keuzes die we overal zelf in hadden, niets moest maar alles mocht waar wij bij wilden zijn of wat we wilden doen. Het heeft ons geholpen bij het nemen van afscheid en de afscheidsdienst die wij voor ogen hadden. Dankjewel, het maakt dat wij het gevoel hebben dat wat we nog konden doen voor hem, gedaan hebben.

Enorm tevreden

Wij zijn enorm tevreden over de begeleiding die aimee en laura ons gegeven hebben bij het overlijden van onze vader. Zijn gehele uitvaard was in zijn stijl geregeld. Onze vader was een hard rock fan, wat lastig is te vertalen in een uitvaart maar het is ze gelukt. Ook de zaal 'de ode' heeft hier aan bijgedragen. Een fijne informele zaal zonder dat iedereen statig op een rijtje zit. Maar gewoon gezellig door elkaar heen aan ronde tafeltjes. Erg fijn en passend bij onze vader. Alles was tot in de puntjes geregeld van de thuisopbaring bij ons thuis (en de begeleiding in deze periode), vervoer naar het crematorium, tot invoer in de crematie oven. Alles word open en eerlijk met je besproken en, gezien onze leeftijd, ook extra aandacht voor uitleg hiervan. Ook de mogelijkheden tot personalisatie zijn erg fijn. Ze denken met je mee en als er iets niet kan word er verder gekeken om het wel zo passend mogelijk te krijgen. Twee weken later overleed mijn oma, de moeder van mijn vader. Ik belde eigelijk met de vraag of het as van papa naast oma mocht komen te staan. Toen vroeg de medewerker mij of we zijn as niet bij de dienst van oma wilde hebben. Ik wist niet dat dit überhaupt mocht. Maar ze regelde het voor ons. Zo was hij er toch bij. Een enorm grote betekenis voor ons. En nu staan ze naast elkaar tot we ze mogen ophalen. Ook dit is enorm waardevol voor ons geweest. Dit laat zien hoe ze met je meedenken om het beste te maken van de verdrietige, turbulente tijd waar je in zit. Kortom, enorm tevreden en een dikke dankjewel voor de kanjers die ons hebben bijgestaan!

Respectvolle uitvaart

Uitvaart van mijn moeder was goed en respectvol geregeld, er werd goed geluisterd naar onze wensen

zeer tevreden

alles snel en duidelijk geregeld ,zeer professioneel afgehandeld

Mooi afscheid kunnen nemen van mijn vader

Wij hebben, samen met Bas de Esch van Monuta en Renee als voorganger een afscheid van mijn vader kunnen regelen zoals wij dat graag wilden. Ook aanpassingen op het einde van de voorbereiding waren geen probleem. Iedereen van Monuta was erg vriendelijk en meelevend.

Aan onze wensen voldaan

Wij hebben van mijn moeder /onze oma afscheid kunnen nemen naar de wensen van haar zelf dankzij Bas , t was een mooi samenzijn in besloten kring . Alles is naar wens verlopen, top !

Professionele en kundige service

Na het overlijden van mijn schoonvader zijn we snel en goed geholpen door Monuta. We hebben rustig afscheid kunt nemen omdat de zorgen uit onze handen zijn genomen. Ik heb de hulp en de steun als prettig ervaren.

Prettige samenwerking en alles goed geregeld.

Fijne samenwerking waarbij we alle ruimte kregen om het afscheid zelf in te vullen. Daarna werd alles goed geregeld en werden we goed op de hoogte gehouden van de mogelijkheden die er waren.

Uitstekend goed geholpen door alle collegas die betrokken waren betrefd de uitvaart van Carin

Dat wij heel goed begeleid zijn door Bas en Marieke rondom het regelen en dergelijke van de uitvaart van Carin van Heesch onze liever (schoon)ma

Heel tevreden.

Ik ben erg tevreden over het contact met Bas de Esch van Monuta. Alles was goed en mooi geregeld! Ik kon altijd bij hem terecht met al mijn vragen. Bedankt voor alle goede zorgen.

Wij hebben onze (schoon)moeder met hulp van Monuta het afscheid kunnen geven die ze verdiende.

Door het plotselinge overlijden van onze (schoon)moeder waren wij erg dat in de war. Er moest van alles geregeld worden voor de uitvaart, maar we wisten niet waar we moesten beginnen. Bas de Esch, uitvaart begeleider van Monuta heeft ons daarin echt super begeleid! Het contact met hem was fijn, hij reageerde snel als we vragen hadden. We hadden een 24 uurs kamer bij Monuta, alle medewerkers waren even attent en vriendelijk. Ook hadden wij een super fijn contact met Monique Westerveld (woord dienst begeleider). Met haar hebben we de dienst zo opgesteld dat we het leven van onze (schoon)moeder goed in beeld konden brengen. De begeleiding van haar hebben we ook als zeer fijn ervaren.

Meedenkend, warm en zorgzaam.

Ze doen zo z'n best voor je, leven zich in in hoe jij het graag wil hebben. Ze,denken mee en zoeken iemand om de dienst te begeleiden, die in ons geval perfect bij ons past. Heel erg bedankt nog Monuta! (En vooral Bas en Maartje)

Zeer mooi en waardig afscheid.

Het contract met de mensen van Monuta was zeer fijn en respectvol. In alle emoties was alles van het begin af duidelijk en helder. Onze dienstbegeleidster is een ster, wauw wat kan die vrouw uit een gesprek een hele mooie levensloop in elkaar zetten, ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. De familie kamer is ook een aanrader, je krijgt je eigen sleutel en kunt het een beetje huiselijk maken met eigen spulletjes. Ik/wij vonden het zeer fijn dat we ten alle tijden bij mijn moeder konden zijn.

Betrokken en deskundig advies

Bas de Esch is een betrokken en deskundig uitvaartleider. Hij denkt met je mee en is altijd bereikbaar als je hem nodig hebt. Bedankt!

Over Monuta Uitvaart