Wij zijn heel tevreden over de begeleiding.

Bij een sterfgeval wil je graag objectief en correct geholpen worden. Dat hebben wij ervaren bij Monuta.

Neemt alle tijd, respectvol en keurig

Heeft alle tijd, denkt mee met de wensen, zeer keurig !

Respectvol en rustig aanwezig.

Zorgzaam

Alle zorg uit handen genomen

Alles voortreffelijk verzorgd met name het monutahuis

Deskundig, betrouwbaar en gedreven vanuit innerlijke overtuiging.

Na het overlijden van ons pasgeboren dochtertje heeft Mark de uitvaart begeleid. Het was de meest ingrijpende periode in ons leven, en we zijn blij dat Mark ons daarin heeft bijgestaan. Wat ons opviel is dat Mark zijn werk als een roeping ziet. Hij benadert zijn werk vanuit de oprechte wens en innerlijke overtuiging om families tijdens hun meest kwetsbare momenten bij te staan. Dit alles doet hij met veel respect voor de nabestaanden en overledene. Aan elk onderdeel van de uitvaart was grondig aandacht besteed. Mark weet zich daarbij te vormen naar de wensen van de nabestaanden. Alles was mogelijk of viel te regelen, zodat het een echt persoonlijk afscheid werd. Waar nodig neemt hij zorgen weg of plaatst hij juist kanttekeningen, maar de wens van de nabestaanden staat altijd voorop. Mark heeft hierbij steeds veel geduld. Waar echter knopen doorgehakt moesten worden, wist hij op de juiste momenten druk te zetten. Dit is echter nooit vervelend overgekomen. Mark kwam dagelijks bij ons over de vloer, kwam gemaakte afspraken stipt na en stond altijd voor ons klaar. Ook na de uitvaart hield Mark contact. Dit alles heeft ertoe geleid dat wij op een waardige, liefdevolle manier afscheid van onze dochter hebben kunnen nemen. Ondanks alles kijken wij met een goed gevoel op de uitvaart terug.

Respectvol, warm en oprecht

Mark gaat respectvol te werk, heeft een groot inlevingsvermogen, warme persoonlijkheid en is organisatorisch sterk. Hij neemt nabestaanden gedurende de hele uitvaart bij de hand, zorgt voor een ordelijk verloop van de uitvaart en geeft daarbij op een duidelijke en meelevende manier leiding. Mark houdt rekening met de gevoelens van nabestaanden en geeft hier tijdens de uitvaart op een oprechte manier inhoud aan.

snelle en correcte afhandeling waarbij er goed naar je wensen wordt geluisterd

zie boven

Alles werd goed geregeld.

Alles werd heel goed geregeld.

Plechtig afscheid

Binnen korte tijd een persoonlijke band opgebouwd met Mark Sepers. Hierdoor kijken wij terug op een waardevolle week en een plechtig en persoonlijk afscheid. Mark is erg belangstellend en respectvol. Hij maakt zijn beloften waar en alles wordt tot in de puntjes geregeld. Hij ontzorgt in een periode waarin er veel op je afkomt.

Heel goed.

Was goed duidelijk beleefd en leeft zich in met de bedroevde familie. In een woord fantastisch ondanks het verdriet.

Een tien

Mark Is een beetje vreemd om iemand een 10 te geven terwijl hij net jouw dierbare in de koude grond heeft gestopt. Des te knapper dat als je iemand op een moeilijk moment ontmoet, met een strakke deadline en diverse familiebelangen, hij toch perfect in staat is om snel het vertrouwen te winnen, plooien te vereffenen en de timing in de gaten te houden. Als hij daarnaast ook nog eens zorgt voor een stijlvolle begrafenis die strak geregeld is en recht doet aan de wensen van de overledene, dan kan ik hier alleen maar ongelooflijk veel respect voor hebben. Met recht een engel zou mijn moeder gezegd hebben. Dank Medard Scholten

Wij zijn heel goed geholpen door uitvaartverzorger Mark Sepers

Heel goed geholpen met de uitvaart van mijn moeder. Top

Een uitvaart vol liefde

Oprecht betrokken, warm, eerlijk en punctueel, Mark geeft rust in een tijd waarin alles anders is. Hij laat je in je waarde, luistert rustig naar je wensen, en heeft een scherp beschermend oog voor wanneer dingen je teveel worden. De uitvaart is door zijn hulp zeer waardig en helemaal in de stijl van mijn man verlopen.

Uitvaart zus Marjon 26-1-2023 Harderwijk

Evenals bij beide ouders, heeft Mark ook de eerste dagen na het overlijden en de uitvaart van onze zus Marjon mogen begeleiden. Dat was ook een zeer bewuste keuze van ons om dit door hem te laten doen. Alles was weer in de puntjes verzorgt, het overleg, kontakten, regelen en vooral zijn bewogenheid in zijn vak. Mark gaat er echt voor, en ervaart zijn werk als een roeping. En dat is te merken ! Mark, heel erg bedankt voor al je inbreng. We mogen terug zien op een waardig afscheid van onze zus. Heel veel dank ! God's zegen op je werk.

was zeer goed

monuta Sepers heb goede werk en begeleiding geleverd

Alles ging respect vol

We hebben een waardevolle uitvaart gehad

Eerlijk, duidelijk, komt na wat er afgesproken is

Na het overlijden van onze dochter kregen we Mark als uitvaartbegeleider toegewezen. Hoewel het een heftige tijd is geweest, staat hij altijd klaar met raad en daad, ook voor onze andere kinderen. De afspraken en onze verplichtingen werden duidelijk besproken en ook de deadlines voor de te beslissen zaken waren duidelijk en daar werden we ook tijdens bezoeken aan herinnerd. De dienst was prachtig en samen met de spreekster was het een onvergetelijke ervaring. De nazorg en communicatie daarover zijn ook helder en zonder poespas. Als dit over gedaan kon worden, hadden we het precies zo gedaan.

Fijn en vertrouwd

Een hele fijne man om te krijgen als uitvaartverzorger. Staat 24/7 voor je klaar. Alles geregeld zoals mijn vader dit wou. Zekere aanrader

Warm en bekwaam

Prettige en deskundige begeleiding gehad. Alles was keurig geregeld

betrokken en integer

gaat integer met de wensen om.

bijzonder zorgzaam

Zoals de wens was, is uitgevoerd. Bijzonder betrokken, duidelijk, exact. Zoals je alleen kunt hopen was het verloop van een uitvaart tot in detail voorbereid en uitgevoerd. Ook al hoop ik Monuta niet spoedig weer nodig te hebben, als de dag daar is. weet ik wie ik moet bellen.

Goede begeleiding

Meelevend en neemt ons een hoop zorg uit handen.

Very good excellent service

Very good all round service run bt impecable staff looking after us and our guests throughout the day thank you

Uitstekend geregeld van A tot Z

De uitvaart verzorger gaf ons rust en ruimte om te delen wat onze gedachten waren bij deze moeilijke tijd.

Over Monuta Uitvaart