Kan alle zorg uit handen nemen.

Geweldig! Mark begeleidt de hele familie door dit proces. Alles is tot in de puntjes geregeld naar eigen wens. Regelmatig contact, zeer correcte bejegening, oog voor degene die voor hem zit. Ook wat betreft het zakelijke gedeelte een persoonlijke, correcte afhandeling. Voor ons was dit nieuw en onverwacht, Mark was ons baken in deze storm.

Onze contactpersoon van/bij Monuta heeft ons op een geweldige wijze ondersteund.

Onze contactpersoon (Mark Sepers) heeft ons in deze moeilijke tijd er stap voor stap doorheen geloosd. Het contact was persoonlijk en prettig. Mark heeft ons het gevoel gegeven dat hij helemaal authentiek is en dat het voor hem niet de zoveelste uitvaart is. De afspraken werden nauwkeurig vastgelegd en alle afspraken zijn ook nagekomen. Hoewel het een verdrietige tijd was, kijken we met voldoening terug op de uitvaart die door Mark en Monuta geregeld is. Ook de zakelijke punten (kosten en begroting) zijn op een transparante en duidelijke manier afgehandeld.

Netjes geregeld en goed geholpen

Mark heeft ons ondersteund tijdens de begrafenis van mijn schoonvader.. Hij heeft ons goed begeleidt en alles top geregeld omdat Mark behoorlijk perfectionistisch is. Dit is wat mij betreft echt enorm belangrijk tijdens zo’n proces. Zou Mark zeker aanraden!

Extreem goed

Een nette verzorging betreft alle zaken.

Mark is de man voor deze baan, beter kun je het niet treffen

De uitvaart van onze (schoon)moeder heeft Mark uitstekend vorm gegeven ondanks de moeilijke coronatijd waarin we leven. Alles kon en alles was mogelijk en Mark nam alle tijd voor ons als familie. Wij zijn hem zeer dankbaar voor alles wat hij voor ons gedaan heeft.

Deskundig en professioneel.

Komt zeer vertrouwd over, direct een klik mee.

Zeer prettige begeleiding met liefde uitgevoerd

In deze lastige tijd is het geweldig om begeleid te worden door iemand die alles stap voor stap rustig uitlegt, meedenkt in mogelijkheden en dit alles op een serieuze en op gepaste momenten met wat humor doet. Wat ik nog het meest prettig vond was de manier waarop Mark onze jonge (7 en 10 jaar) kinderen meenam in dit proces. Kortom een zeer vakbekwame man die zijn vak merkbaar met liefde uitvoert.

Ontzettende fijne zorg voor ons en onze dochter

Wij verloren onze dochter tijdens de zwangerschap, ik kende Mark vanuit mijn werk dus ik zei tegen mijn man we bellen Mark. Mark heeft ons zo goed geholpen en in alles begeleid. De steun die Mark ons bood rondom het verlies van onze dochter was ontzettend mooi en heel fijn. Wij hebben het als fijn en prettig ervaren ondanks de nare situatie waarin we zitten.

Een warm bad!

In een tijdsbestek van 8 maanden beide ouders verloren. Het laatste afscheid van mijn vader werd door Mark verzorgd en voelde als een warm bad. Niet alleen de begeleiding in de voor ons heftige week maar ook in de periode daarna is door ons als erg waardevol ervaren. Bewonderenswaardig hoe Mark ten alle tijden voor iedereen klaarstaat.

Perfecte begeleiding aansluitend op onze wensen

Wij zijn uitstekend begeleid in het proces van overlijden tot aan de crematie. Naar mijn mening is er geen onderdeel in het proces voor verbetering vatbaar.

Goed verzorgd

Ze luisteren goed naar onze wensen .

Prima, met volle tevredenheid mee samengewerkt.

Dit was de eerste keer dat wij als familie, een begrafenis van dichtbij mee maakten. Doordat er veel geregeld moet worden en je alles zelf niet weet, is het een verademing dat Mark ons daarbij hielp. We konden elk moment van de dag bij hem terecht, voor al onze vragen. Wij hebben dat als zeer positief ervaren.

Duidelijk , begripvol, met veel kennis over het vak en zeer bekwaam

Ik had geen betere kunnen wensen . En de nazorg is verder ook prima.

Mark is een vakman.

Mark heeft de uitvaart van onze moeder verzorgd. Wij zijn blij dat hij ons hiermee heeft geholpen. Tijdens de gesprekken met hem nam hij alle tijd voor ons. Mark is ervaren in zijn vak en dat merkten wij. Voor alles heeft hij een oplossing. Hij dacht aan zaken waar wij niet aan hadden gedacht, wat prettig is als je verdriet hebt. Mark regelt alles tot in de puntjes op een vriendelijke en betrokken manier. Onze dank daarvoor is groot.

Met een warm gevoel terug denken.

Vanaf het eerste telefoontje tot aan de uitvaart van mijn man, heeft Mark ons heel fijn bijgestaan.Hij was vriendelijk, warm en betrokken.Dacht mee en was een grote steun voor ons.We denken er met een warm gevoel aan terug.

persoonlijke benadering en neemt de tijd om alles door te nemen

De benadering was persoonlijk en er werd veel tijd genomen om de wensen en mogelijkheden door te nemen. Alles was transparant en voldoende mogelijkheden om persoonlijke wensen in te kunnen brengen. Bij vragen was hij altijd bereikbaar en zeer goed ondersteunend. Wij hebben het als familie zeer prettig ervaren en er werd veel regelzaken uit handen genomen.

Perfecte begeleiding

Vanaf het eerste telefoontje, de begeleiding, verzorging, uitvaart, en nazorg was de begeleiding uitstekend. Er werd meegedacht, voorstellen gedaan om alles naar onze wensen te realiseren. Alles wat besproken was, werd ook nagekomen. Ook de uitvaartleider was in zijn optreden tijdens de uitvaart behulpzaam, voorkomend, correct, en deskundig.

Zeer positief

Sterven is veel verdriet en mijn ervaring met monuta Sepers is waar ik nu nog steeds met een warm gevoel op terug kijk. De betrokkenheid en de steun heeft mij enorm ontlast.

De uitvaart van mijn moeder was perfect verzorgd!

Mark schrijft op deze site dat hij zijn werk als zijn roeping ziet. Nou dat is zeker te merken. Wat een betrokken en lieve uitvaartverzorger is hij. En ook heel belangrijk...... hij geeft zoveel rust. De uitvaart van mijn moeder was perfect verzorgd. Kon gewoon niet beter. Mark, jij verdient een dikke 10!

Tot in perfectie geregeld

Mark is zeer vakkundig, betrokken en bevlogen. Hij straalt rust en vertrouwen uit. Tijdens de uitvaart heeft Mark onze wensen tot in perfectie uitgevoerd. Ik kan mij geen betere uitvaartverzorger voorstellen.

Alles netjes geregeld

Zoals bovenstaand is vermeld, alles netjes geregeld

Alles goed geregeld ook als het corona is

Alles goed geregeld

Heel tevreden!

Mark voelt precies de situatie aan en heeft ons heel goed bijgestaan. Het is allemaal keurig en stijlvol verlopen. Dankbaar daarvoor.

Zeer betrokken begeleiding en persoonlijke uitvaart.

De uitstekende begeleiding van Mark Sepers heeft gezorgd voor een persoonlijke en warme uitvaart waar we met goed gevoel aan terugdenken.

Zeer prettige ervaring ook voor de kinderen

We konden Mark dag en nacht bellen. Hij was enorm betrokken om ons hele gezin. Prachtig om te zien, hoe Mark de kinderen overal in betrok. Het overlijden van een dierbare is heel erg heftig maar Mark zorgt ervoor dat je echt tijd hebt om afscheid te nemen en regelt enorm veel voor je. Ik hoop het voorlopig niet nodig te hebben maar als het kan zullen wij weer naar Mark vragen.

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.