Alles tot in ieder detail goed geregeld, gewoon super.

Onze ervaring met uitvaart Monuta is, dat jullie zeer bekwame, lieve, behulpzame medewerkers hebben, ze luisteren goed naar de wensen en jullie denken goed mee wat wel, en niet kan. Wij zijn blij dat we jullie hebben gekozen en we zijn super te spreken over Monuta. Mvg, Ad de Graaff ( contact persoon van de familie ).

Een mooie uitvaart voor een dierbare

In de moeilijke tijd waarin je een dierbare verliest wil je graag goed geholpen worden om de uitvaart te regelen zoals je die graag wilt. Aan alle wensen is gehoor gegeven en we hebben heel mooi afscheid kunnen nemen, iets waar we nog steeds erg dankbaar voor zijn! Helaas al vaker bij Monuta aan moeten kloppen, maar telkens een goed gevoel gehad!

Mooie warme respectvolle uitvaart door Jolanda en haar team.

Een mooie begeleiding in een verdrietige, heftige periode. Er wordt met veel respect omgegaan met de overledene en er wordt goed geluisterd naar de wensen van de nabestaanden. Alles wordt in alle rust geregeld door Jolanda en haar team, die je te allen tijde mag bellen gedurende de periode tot aan de uitvaart. In één woord super!

Kapellerlaan 15 4702 JM Roosendaal

Over Monuta Uitvaart