Monuta heeft mij positief verrast

Alles was perfect geregeld, alle afspraken zijn nagekomen en we hebben het contact met de uitvaartverzorgster als zeer prettig ervaren.

Goed service preis en outvuring

Ik wars blij en alles goed en ok besonders Jolanda goede bijstand

Met respect een waardig afscheid

Gaande weg de gesprekken met de uitvaartverzorging kwamen wij achter de mogelijkheden. Het is helemaal gegaan zoals gewenst.

Goede en vriendelijke service . Nemen overal de tijd voor . Zeer aan te bevelen .

Geweldig goede ervaring

Ze luisteren goed naar je wensen.Ze nemen daarvoor de tijd.Ze komen met ideen. Niets dan goeds.

Alles naar wens

Alles was naar wens

alles was zeer goed geregeld

Ik heb nu 3 keer gebruik gemaakt van Monuta en alle keren was alles goed geregeld, helder en duidelijke afspraken gemaakt en alles werd naar wens uitgevoerd. Personeel gaat met iedereen zeer respectvol om, zowel met de overledene als met de nabestaanden.

Zeer prettig en goed geregeld, duidelijke afspraken. prettig contact. Gemakkelijk bereikbaar

fijn contact werd goed geluisterd. Goed bereikbaar en beschikbaar.

Mijn vrouw heeft een waardevol, passend afscheid gekregen.

Het fijne contact met Sander Rietbergen is van grote waarde geweest tijdens de voorbereidingen van de uitvaart van mijn vrouw. Ook tijdens en na de uitvaart was het contact en de steun hartelijk, betrokken en respectvol. Informeel, vriendelijk en menselijk. Daar zijn wij als familie dankbaar voor.

Al een x of 4 monuta nodig gehad dus ervaring genoeg

Professionele organisatie met vakkundige medewerkers

Na het overlijden van mijn vader is er contact geweest met Monuta. Heel snel is er een afspraak gearrangeerd waarbij de uitvaartverzorgster (Jolanda Nieuwlaat) zeer professioneel de uitvaart is komen bespreken. Daarbij is zij op een correcte manier gaan uitleggen wat allemaal geregeld diende te worden en welke taken ikzelf wilde uitvoeren en wat van haar gevraagd werd. Al met al is alles op een dusdanig goede manier verlopen, van de begeleiding tijdens de periode voor de uitvaart tot aan de ontvangst in het uitvaartcentrum. Het geheel is ervaren als ondersteunend en professioneel zonder dat medewerkers opdringerig werden. Ze bleven op de achtergrond doch waar gevraagd stonden ze gelijk klaar.

Zeer goede begeleiding

Zeer goede uitvaart begeleider

Zeer goed geregeld

Alles is zeer goed geregeld. Onze uitvaartverzorger is zelfs zaterdag zondag bezig geweest voor ons. Verder was de uitvaart enorm goed geregeld Sander rietbergen bedankt!

Goed en meedenkend

Ondanks dat je als familie in een verdrietige en moeilijke periode zit, denken de medewerkers van monuta goed met je mee om samen met hen tot een mooi afscheid te komen van je dierbare. Alle lof voor Sander en collega’s, dankzij hen kijken we terug op een mooi en dierbaar afscheid van onze vader.

Bram en Sander luisteren heel goed en weten wat we willen heel erg goed !

Heel erg goed

Mijn ervaring met Monuta was perfect

Niets aan toe te voegen

zeer goede ervaring met monuta

onze ervaring met monuta was zeer aangenaam alles was duidelijk uitgelegd . er was ruimte om vragen te stellen, en als er iets niet duidelijk was werd het nogmaals uit gelegd . zeker een aanrader om met monuta contact op te nemen.

Profesioneel en empatisch

vriendelijk en duidelijk personeel. communicatie uitstekend. zeer behulpzaam.

Ik voelde me begrepen

In oktober heeft Jolanda Nieuwlaat mij bijgestaan rondom het overlijden van mijn moeder. Door de duidelijke, open en snelle communicatie tussen Jolanda en mij verliep het super fijn. Ook voelde ik mij op mijn gemak bij haar, mede doordat ik Jolanda vaker heb gesproken met het op gebied van op voorhand vastleggen van de uitvaartwensen van mijn moeder. Binnen Monuta hing een fijne sfeer, ondanks de verdrietige situatie. Bij vragen en op- of aanmerkingen kon ik bij alle medewerkers terecht. Zij gingen direct voor mij op onderzoek uit of zij regelden het voor mij. Dank jullie wel, Monuta. Bedankt voor alle rust, ondersteuning en warme woorden die ik van jullie heb mogen ontvangen.

Waanzinnig goed overleg in alle rust

Het is fijn in deze omstandigheden mensen met kennis van zaken naast je te hebben die alles tot in de puntjes voor je kunnen regelen en verzorgen daar gaat een bepaalde rust vanuit die alles in een goede sfeer zet en dat is wat je nodig hebt zeker in deze moeilijke omstandigheden.

Prima ondersteuning in moeilijke tijd

Wij kijken terug op een heel mooi afscheid. Vanaf het eerste gesprek met Jolanda voelde het goed. Alle contacten met haar en haar collega's hebben wij als zeer prettig ervaren. Iedereen is betrokken, behulpzaam, meelevend en meedenkend in de hectische week van het moment van overlijden tot en met de uitvaart. Perfect!

Ik kijk met samen met alle kinderen terug op een heel mooi afscheid De gesprekken met Jolanda en dienaren geweldig Ze hebben heel veel met ons nagedacht om de uitvaartvoor ons tot een mooie herinnering gemaakt Ook namens de kinderen en kleinkinderen hartelijk dank hiervoor

Vriendelijke zeer professioneel en heel attent teder met de overleden en de nazorg was ook heel atte

Met grote dank van mij

Tot in de puntjes geregeld

Gepaste, prettige en prompte communicatie, heldere correspondentie, uitstekende organisatie.

Warm en ontzorgend

Alles is liefdevol, warm en respectvol verlopen mbt de uitvaart. Compliment aan iedereen van Monuta die daar aan bijgedragen heeft met name Jolanda Nieuwlaat. Zo konden wij als familie puur met ons verdriet en afscheid bezig zijn. Monuta zorgt voor de rest. Veel dank!! Familie Gerritsen

Over Monuta Uitvaart