Een topper

Ze was echt een topper geen andere woorden voor

Mijn ervaring met monuta

Het was een hele fijne gesprek en ook een hele fijne afscheid van mijn vrouw en mama. Het was heel goed geregeld allemaal en ook fijn om contact met mevr. Gouka te hebben geha

Uitvaart was prima geregeld door Pien.

Afspraak is afspraak en Pien denkt goed mee.

Dankbaar voor haar input en mooie ideeen

Een mooie warme uitvaart met een bloemenkrans rond de kist. Voor de kinderen een bellenblaasmoment wat haast sprookjesachtig was.

Heel vertrouwd

Ik heb veel steun gehad

Uitstekende steun bij het afscheid van mijn man

Wij gunnen iedereen een Pien bij het afscheid van je geliefde. Het was persoonlijk, duidelijk en een prettige begeleiding met zelfs een goede nazorg. Lieve Pien, bedankt voor alles.

Duidelijk ,respect vol.

Pien heeft echt de tijd genomen . Heeft goed uitgelegd hoe alles in elkaar zit. Alles wat we hebben afgesproken is ook echter gebeurd.

Alles werd perfect verzorgd

Pien Gouka heeft bij zowel mijn vader als mijn moeder de uitvaart verzorgd. Ze neemt je veel uit handen wat heel fijn is in zo'n hectische week. Ze luisterd goed naar de wensen en speelt hier goed op in met goede ideeën en mogelijkheden. In de dagen voor de uitvaart houd ze geregeld contact en ook na de uitvaart informeert ze hoe het nu gaat en of we tevreden waren.

super fijn geregeld

Onze ervaring met Monuta is heel fijn geweest. Ze hebben al onze zaken goed en duidelijk verzorgd. Het was heel goed omdat wij niets wisten over een uitvaart. De uitvaart verzorger was zeer begripvol en geduldig.

Zeer vakkundig

Zoals boven genoemd

Zo n geweldige inzet van deze vrouw

⁰mogelijkheden. WAAR WIJ NOG NOOIT AAN hadden gedacht maar ook de betrokkenheid bloemen die nergens .eer te krijgen waren heeft zij gerealiseerd voor ons was Pien een toppertje beter had niet gekund ook tijdens en na overal mee geholpen bedankt Pien voor je geweldige inzet wij zijn heel blij met jou

Geweldige persoonlijke benadering

Pien heeft ons tijdens het hele proces ondersteund, was altijd professioneel, maar ook persoonlijk en benaderbaar.

Pien is fantastisch

Pien heeft de uitvaart van mijn moeder tot in de puntjes verzorgd. Er werd naar ons geluisterd. We kijken er goed op terug. Dankjewel Pien!

Goede bereikbaarheid

Eerlijk,professioneel en betrouwbaar is Pien.

Met een woord "uitstekend "

Professioneel, behulpzaam, met snelle oplossingen als iets tegen zit, inlevingsvermogen met als eind top geregeld uitvaart!.

Alle belofte super nagekomen

Contact met Pien was super en ondanks eerdere hele slechte ervaring met Monuta heeft zij ervoor gezorgd dat ik tevfreden ben

Een zeer mooie uitvaart uitgevoerd volgens de wensen van mijn vrouw en moeder.

Pien Gouda is een fantastische vrouw die een uitvaart goed verzorgd, luistert goed naar de wensen van de overledene en de nabestaanden. Geeft ook een persoonlijke touch aan de uitvaart. Ze geeft waardevolle tips die een uitvaart minder zwaar maken, ondanks dat je verdrietig bent vanwege het overlijden van je dierbare. Ik kan niet anders zeggen, top uitvaartverzorger. Ben blij dat we voor Pien hebben gekozen!!

Meedenken en snel actie

We hadden de wens om 3 dagen na overlijden te begraven. Door Pien waren de kaarten diezelfde dag gemaakt en op de bus. Ook onze wens om met eigen famile te schouderen en het graf volledig te sluiten is in vervulling gegaan. Dat was fijn.

Monuta verzorgt mensen met respect en eerbied.

Alles werd met eerbied gedaan: het afleggen van mijn man, het aantrekken van zijn kleding, het overplaatsen in de kist en de kist plaatsen in ons huis. Ook de uitvaart naar het crematorium verliep, ondanks storm en regen, erg rustig. In het crematorium konden wij op ons gemak afscheid nemen van mijn man. Het was een prettige manier om afscheid te nemen, van begin tot eind!

Zelf had ik het niet beter kunnen regelen

Alles is goed geregeld bij Monuta; duidelijk, overzichtelijk, snelle communicatie, creatief, meedenkend, luisterend, kortom ze weten waar je voorstaat en daar helpen ze je bij, ook als je alles het even niet meer zitten.

Fijne persoonlijke begeleiding waarbij wij terug kijken op een mooi afscheid.

Pien is betrokken geweest en kon ons heel goed begeleiden in de keuzes die we nog moesten maken. De fijne communicatie en het gevoel dat alles goed werd geregeld door haar en haar collega's heeft rust gegeven. We kijken terug op een mooi afscheid waarin we alle ruimte hebben gekregen om dit goed te doen.

uitstekend ondanks de situatie

ondanks de verdrietige ervaring met het overlijden van mijn moeder heb ik/hebben wij een prettig gevoel overgehouden aan het verlenen van de diensten van Monuta.

Ontzettend fijn om de steun van Pien Gouka te hebben tijdens deze treurige dagen

Pien Gouka neemt zoveel mogelijk bijkomende werkzaamheden over van de nabestaanden bij een overlijden. Ze denkt mee om alles mooi en waardig te laten verlopen en komt met goede ideeën. Nogmaals bedankt voor je zorgen en warme persoonlijkheid!

Wat een top vrouw!

De kinderen en ik hadden best wel wat wensen, wij hebben het Pien niet makkelijk gemaakt. Niks was te veel voor haar, ze heeft al onze wensen voor elkaar gekregen en het was een beste lijst. Het regelen, de dienst en de nazorgen alles was geweldig. Jullie mogen blij zijn met deze vrouw, echt een topper. Mogelijk twee keer verstuurd, computer liep vast!

Cobra 36 8253 KN Dronten

Over Monuta Uitvaart