Een zeer mooie uitvaart uitgevoerd volgens de wensen van mijn vrouw en moeder.

Pien Gouda is een fantastische vrouw die een uitvaart goed verzorgd, luistert goed naar de wensen van de overledene en de nabestaanden. Geeft ook een persoonlijke touch aan de uitvaart. Ze geeft waardevolle tips die een uitvaart minder zwaar maken, ondanks dat je verdrietig bent vanwege het overlijden van je dierbare. Ik kan niet anders zeggen, top uitvaartverzorger. Ben blij dat we voor Pien hebben gekozen!!

Meedenken en snel actie

We hadden de wens om 3 dagen na overlijden te begraven. Door Pien waren de kaarten diezelfde dag gemaakt en op de bus. Ook onze wens om met eigen famile te schouderen en het graf volledig te sluiten is in vervulling gegaan. Dat was fijn.

Monuta verzorgt mensen met respect en eerbied.

Alles werd met eerbied gedaan: het afleggen van mijn man, het aantrekken van zijn kleding, het overplaatsen in de kist en de kist plaatsen in ons huis. Ook de uitvaart naar het crematorium verliep, ondanks storm en regen, erg rustig. In het crematorium konden wij op ons gemak afscheid nemen van mijn man. Het was een prettige manier om afscheid te nemen, van begin tot eind!

Zelf had ik het niet beter kunnen regelen

Alles is goed geregeld bij Monuta; duidelijk, overzichtelijk, snelle communicatie, creatief, meedenkend, luisterend, kortom ze weten waar je voorstaat en daar helpen ze je bij, ook als je alles het even niet meer zitten.

Fijne persoonlijke begeleiding waarbij wij terug kijken op een mooi afscheid.

Pien is betrokken geweest en kon ons heel goed begeleiden in de keuzes die we nog moesten maken. De fijne communicatie en het gevoel dat alles goed werd geregeld door haar en haar collega's heeft rust gegeven. We kijken terug op een mooi afscheid waarin we alle ruimte hebben gekregen om dit goed te doen.

uitstekend ondanks de situatie

ondanks de verdrietige ervaring met het overlijden van mijn moeder heb ik/hebben wij een prettig gevoel overgehouden aan het verlenen van de diensten van Monuta.

Ontzettend fijn om de steun van Pien Gouka te hebben tijdens deze treurige dagen

Pien Gouka neemt zoveel mogelijk bijkomende werkzaamheden over van de nabestaanden bij een overlijden. Ze denkt mee om alles mooi en waardig te laten verlopen en komt met goede ideeën. Nogmaals bedankt voor je zorgen en warme persoonlijkheid!

Wat een top vrouw!

De kinderen en ik hadden best wel wat wensen, wij hebben het Pien niet makkelijk gemaakt. Niks was te veel voor haar, ze heeft al onze wensen voor elkaar gekregen en het was een beste lijst. Het regelen, de dienst en de nazorgen alles was geweldig. Jullie mogen blij zijn met deze vrouw, echt een topper. Mogelijk twee keer verstuurd, computer liep vast!

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.