Warme begeleiding!

Mevrouw Ellen Kok-Dekker van Monuta Oudenbosch heeft een zeer warme uitstraling, had oog voor onze wensen en opmerkingen, was goed bereikbaar en had tijd voor overleg, en heeft daar waar nodig goed meegedacht. De uitvaart was van A tot en met Z goed geregeld. De uitvaart zelf was zeer warm, persoonlijk en respectvol. Ik zou haar warm aan willen bevelen!!!

uitstekend

Vanaf het telefoongesprek t/m uitvaart zijn wij uitstekend bijgestaan en begeleid, niets anders dan lof

overal aan gedacht

Wij als familie willen Thaneé hartelijk bedanken voor haar goede zorgen om de uitvaart van mijn moeder en alles wat er omheen zit tot een goed einde te brengen. Ze is professioneel, heeft een luisterend oor voor al je wensen en denkt vooral met je mee. Thaneé, nogmaals bedankt voor alles.

Professioneel, vriendelijk en klantgericht

Professioneel, vriendelijk en klantgericht

Ze zijn erg persoonlijk hele steun geweest

Zeer persoonlijk

ze heelf alles geregeld voor ons

ze had alle tijd voor me

Prima begeleiding

Ik ben prima begeleid en er werd heel goed naar me geluisterd.

Super en zeer tevreden

Zeer ervaren top verzorgd

Alles tot in de puntjes verzorgd!!

Bedankt Ellen en Thannéé, de crematie van onze dochter en zus was tot in de puntjes verzorgd. Beter had het niet gekund. Aan alle wensen van onze dochter is voldaan. Tevens willen wij jullie ontzettend bedanken voor de nabestaanden wandeling in het arboretum. Het heeft ons ontzettend goed gedaan dat er een mogelijkheid was om over onze dochter te praten.

Tot in de puntjes verzorgd en ook nog eens gezellig

We kenden elkaar al van een eerdere uitvaart, en gewoon als dorpsgenoten. Dus heel vertrouwd om de uitvaart door Ellen te laten verzorgen. Ze dacht heel goed mee in onze plannen en kwam met het prachtige idee van de bloemenband om de kist. Tijdens de uitvaart viel alles precies op zijn plaats. We kijken met liefde terug.

hele goede persoonlijke verzorging van de uitvaart

Door het persoonlijk contact en toch een zakelijk nuchtere houding verliep alles perefect.

Netjes en persoonlijk

Vriendelijk en netjes aan huis! Dachten echt mee!

Echt een aanrader

Alles is perfect geregeld en afgehandeld

De ervaring met monuta was heel goed.

Volledig goed

De toenaderend van uitvaartverzogster is heel gemoedelijk en we zijn erg op ons gemak gesteld.

Alle afspraken zijn nagekomen.

Zie bovenstaand.

Zeer goede begeleiding na het overlijden van onze moeder

Ben zeer goed en duidelijk geholpen

Begripvol

Alles op sympatieke wijze vlekkeloos geregeld.

Zeer gemoedelijk en professioneel

Zeer goed begeleid Alles precies zoals afgesproken en in zeer grote precisie willen Ellen en Thanee hiervoor bedanken Kees ,Peter en Marja

Warme en professionele begeleiding

Op maandag 7 november hebben wij afscheid genomen van onze moeder, schoonmoeder en oma. De uitvaart werd begeleid door Thaneé Aerts. Tot in de puntjes goed geregeld met veel warme aandacht voor de familie. Ook het voortraject was prettig met goede communicatie. We sluiten deze moeilijke periode af met een goed gevoel zeker ook dankzij het goede werk van deze uitvaartbegeleider.

Medelevend/bekwaam/betrouwbaar

Alles was bespreekbaar en mogelijk na het overlijden van pa. Thanee is een rots in de branding geweest voor ons. Was altijd bereikbaar en deed er alles aan om de uitvaart en alles erom heen goed te laten verlopen. Dank daarvoor!!

heel netjes, en goed vakwerk geleverd

heel goed geholpen door Monuta ,Thaneé Aerts enCoby Snijders

Bijzondere warme mensen.

Alles is verlopen zoals afgesproken. Heel fijn

vriendelijk

Ik heb een goede ondersteuning gehad in deze moeilijke tijd

Ik heb hele warme en lieve ervaring

Ik moet gewoon zeggen, dat ik hele warme en lieve ervaring met het Ellen en Thanneé van Monuta heb. Die mensen maken het gewoon zo huiselijk, dat ondanks je verdriet je er toch een troost in kan vinden. Ze zijn er voor je tot de laatste dag. Ook nazorg is heel warm. Ik vind het een top team, maar ook alle medewerkers.

Over Monuta Uitvaart