Laden reviews...
Laden reviews...
10 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De beoordelingen benadrukken consequent punctualiteit en warme, professionele ondersteuning. Het team zorgt voor de details met zorg en respect. Gezinnen waarderen duidelijke en meelevende communicatie gedurende het hele proces. In het algemeen wordt de dienst als betrouwbaar, attent en ondersteunend beschreven.
Onze wens was een uitvaart die de warmte en liefdevolle van ons gezin uitstraalde. Isabelle heeft dit perfect aangevoeld en er een speciale voor ons persoonlijke, warme en liefdevolle dienst van gemaakt. Het voelde alsof ze ons gezin al jaren kende. Dank je wel voor je goede zorgen en de perfecte woorden en invulling van het afscheid van onze lieve man,pa,opa en grote opa. We zijn je dankbaar voor de herinnering die je ons gaf.
Beveelt aan
15 June 2026
Familie Heijens
Sas van Gent
Het is niet mijn ervaring alleen, ook dat van mijn kinderen. Isabelle is punctueel, let op werkelijk alles. Denkt mee in oplossingen. Wij zijn erg goed begeleid door haar. Ze nam de tijd voor ons om alles uit te leggen en eventueel te herhalen wat er besproken is. Dit om alles helder en duidelijk te hebben. Van het begin tot het einde was ze er voor ons. Echt een toppertje!! Trouwens, we hebben veel complimenten gekregen over de plechtigheid en het verloop daarvan.
Beveelt aan
27 May 2026
Cynthia
Hoek
Isabelle Braem, heeft ons met heel veel warmte, professionaliteit, inzet en zorgvuldigheid en ruimhartige beschikbaarheid enorm goed bijgestaan om het afscheid van onze moeder op een voor ons zorgvuldige, waardige en troostrijke manier vorm te kunnen geven. Zij is in alle opzichten overstijgend in haar rol als uitvaartverzorgster en een zeer innemende vrouw
Beveelt aan
20 November 2025
Herman/Ico
's-Gravenhage
Isabelle heeft ons goed begeleid in een tijd dat we binnen 11 dagen 2 ouders verloren. Konden altijd een beroep op haar doen. Prima verzorgd en besproken en uitgevoerd volgens onze wensen met haar advies. TOP
Beveelt aan
5 November 2025
Poissonnier/de Poorter
hoofdplaat
Bij het eerste contact was er meteen een klik. Isabelle begeleidt je goed en kom haar afspraken na. Spreekt duidelijke deadlines af en ontzorgt je zoveel mogelijk in de rouw periode. Reageert snel als je ze nodig hebt en komt met goede/duidelijke oplossingen en voorstellen. Verdiept zicht goed in de overledene en de familie en voelt goed aan wat de wensen/verwachtingen zijn van de uitvaart.
Beveelt aan
15 August 2025
Fam. Jansen-Blok
Sluiskil
Ik heb helaas voor de 3e keer in 2 jaar tijd van de diensten van Isabelle gebruik moeten maken. Isabelle denkt met je mee geeft goede tips en advies over alles wat er komt kijken bij het regelen van een uitvaart, ze gaat letterlijk tot in de kleine uurtjes door om alle wensen tot in de puntjes voor je te regelen. Ze is heel empathisch en meelevend en begrijpt welke gedachten en emoties er spelen bij het regelen, maar ze behoudt ook het overzicht en haar professionaliteit. Ik kan deze kanjer 1000% aanbevelen!
Beveelt aan
14 August 2025
Andreas
IJzendijke
Vanaf het eerste contact heeft Isabel ons met zoveel rust, warmte en betrokkenheid begeleid. Met oprechte aandacht luisterde zij naar onze wensen, gaf waardevol advies en dacht in àlles met ons mee. Niets was te veel moeite. Dankzij haar professionele maar ook menselijke aanpak hebben wij op een mooie en waardige manier afscheid kunnen nemen van onze broer, schoonbroer en oom. Wij zijn ontzettend dankbaar voor de steun, de duidelijke communicatie en liefdevolle begeleiding. Het gaf ons veel rust om te weten dat alles tot in de puntjes werd geregeld. Isabelle, namens onze hele familie: dank voor alles wat je voor ons hebt gedaan! Familie Wieme
Beveelt aan
10 August 2025
Johan
Philippine
Isabel heeft ons in korte tijd bijgestaan bij de uitvaart van zowel onze vader als onze moeder en beide keren hebben we dit als zeer positief ervaren. Isabel is een hele innemende, praktische en lieve vrouw die alles tot in de puntjes voor ons heeft verzorgd en begeleid. Warm, empathisch en met een enorm gevoel voor detail en aandacht voor persoonlijke wensen maakte ze licht waar het zwaar was. Er was ruimte voor een lach en een traan en daar zijn we haar heel dankbaar voor, we kijken ondanks ons overweldigende verdriet dankbaar terug op twee hele mooie en fijne uitvaarten die helemaal waren uitgevoerd naar onze wensen. Dank lieve Isabel voor je warmte en voor al je steun, ik vind het ondanks al het verdriet fijn je te hebben mogen leren kennen! Liefs, Liesbeth
Beveelt aan
7 August 2025
Liesbeth Schuit
AALSMEER
Wij kijken zeker terug op een warm en waardig afscheid. Dit is ook echt het laatste wat we voor hem wilde doen, het moest perfect zijn voor hem na al de ellende die hij heeft moeten doorstaan en dat is zeker gelukt. Dankzij jou heeft mijn verhaal ook een mooi verloop gekregen, je stelde de juiste vragen aan mij en wist er een mooi en indrukwekkend levensverhaal van te maken. Mijn dank hiervoor is groot, ik kreeg maar geen inspiratie om er zelf aan te beginnen. Alle vragen werden snel en duidelijk beantwoord, zelfs nog na de crematie. Top verzorgd...
Beveelt aan
30 July 2025
Rosita
Terneuzen
Isabelle Braem heeft voor onze beide ouders die kort na elkaar overleden de uitvaart begeleid. Dit deed ze op een respectvolle en liefdevolle manier. Ze besteedt veel aandacht aan alle details van de uitvaart en neemt je veel werk uit handen. Naar beide plechtigheden kijken we met een goed gevoel terug. We hebben haar als een zeer warm en prettig mens ervaren.
Beveelt aan
29 July 2025
Nicole Blaauboer-Vroege
Haarlem
Is ons zeker tot steun geweest zeer lieve en meelevende vrouw.
Beveelt aan
15 May 2025
A.J.Jansens
Breskens
Bij het afscheid van mijn mam hebben we Isabelle als een respectvolle en lieve vrouw ervaren, die ons moeiteloos door het moeilijke proces heeft geloodst met een lach en een traan. Ook de zorg in de 24 uurskamer in het rouwcentrum hebben wij zeer fijn gevonden. De afscheidsdienst was mooi en er was goed geluisterd wie mijn moeder was. Isabelle heeft prachtig gesproken met de warmte die ons heeft geraakt. Nogmaals bedankt lieve Isabelle voor ons door deze moeilijke periode te begeleiden, door jou is het afscheid precies geworden zoals wij wilden.
Beveelt aan
24 March 2025
Marian Visser
Eede Zld
Ik heb Isabelle als een erg prettig contact ervaren in een periode waarin het voor de nabestaanden moeilijk is om "in de regelstand" te gaan staan. Ze is een warme, energieke, flexibele en oplossingsgerichte vrouw. Ze kan erg goed en snel schakelen, en ze voelt goed aan wat de nabestaanden in kwestie prettig/onprettig vinden. Wij hadden daarnaast met internationale aspecten rondom het overlijden te maken en ook dat wist zij in goede banen te leiden. Dank je wel Isabelle. Hartelijke groet van Marije.
Beveelt aan
29 October 2024
Marije
Oostburg
Isabelle is als uitvaartbegeleider en persoon warm, open en daadkrachtig bij mij en de mensen die mij omringen betrokken. Zij neemt je bij de hand, zonder de regie te nemen. Zij is tot steun waar nodig en helpt je waar je even niet verder kunt. Zij heeft door haar mensenkennis en intuïtie snel in beeld wie wij zijn. Isabelle is in staat mijn/jouw wens vorm te geven en denkt mee over alternatieven die mogelijk zijn. Isabelle reageert snel op vragen die er zijn en komen gaan. Ik had mij beslist geen prettiger persoon naast mij kunnen wensen. Het afscheid van mijn lieve vrouw was mooi, waardig en intiem.
Beveelt aan
20 October 2024
Berni
Westdorpe
Tijdens de laatste dagen van ons moeders leven hebben wij Isabelle leren kennen als een liefdevolle vakvrouw met passie. Na moeders overlijden heeft zij op een professionele wijze alle 6 de kinderen begeleid en bijgestaan om van de uitvaart toch een mooie dag te maken, daarin is ze geslaagd. Haar positieve inbreng was voor onze familie onmisbaar. Haar geduld al evenzo. Namens alle kinderen bedanken wij Isabelle en wensen wij haar een mooie toekomst.
Beveelt aan
27 August 2024
Bram
Terneuzen
Dit was onze eerste keer dat wij een uitvaart moesten regelen, wat waren wij blij met isabelle! Ze stond altijd voor ons klaar op ieder moment van de dag waneer je haar nodig had. Ook wanneer Isabelle thuis kwam was het een fijn gevoel, alles was zo mooi geregeld. Alleen maar lof!
Beveelt aan
21 August 2024
Louise
Schoondijke
Isabelle werd toegewezen aan mijn oma, ooms en moeder voor het regelen van de uitvaart van mijn opa. Isabelle heeft dit op zeer kundige, maar vooral lieve manier tot in de kleinste details verzorgd. Hierdoor konden wij als familie mijn opa de mooiste, laatste eer bewijzen. Isabelle, bedankt voor al jou tijd, kunde en liefde tijdens deze moeilijke tijd. Het leek alsof je een lid van de familie was.
Beveelt aan
7 August 2024
Natascha
Hoek
Duidelijke uitleg over mogelijkheden. Goed overzicht van te ondernemen acties. Snel en accuraat regelen van allerlei praktische zaken. Dit met oog voor persoonlijke wensen. Helder kostenplaatje. Steeds bereikbaar voor overleg.
Beveelt aan
4 August 2024
Romy
Middelburg
Dit was voor ons de 2de uitvaart,die Isabelle voor ons verzorgde. Ze had nl ook al de uitvaart van m'n moeder verzorgd die volgens onze wens was verlopen. Tijdens de uitvaart van mijn moeder,was mijn Partner al ziek,zo hadden we vooraf samen al vele gesprekken met Isabelle,en hebben we alles zeer goed kunnen voorbereiden. Alles wat we wilden zeggen,heeft Isabelle namens ons verteld tijdens de uitvaart. Ze is meelevend,inlevend,altijd bereikbaar! De catering in het Klinket was fantastisch! Ik kijk dan ook zeker met een warm en goed gevoel terug op deze bijzondere dag. Nogmaals Isabelle bedankt voor alles.
Beveelt aan
16 July 2024
Jolanda
Breskens
Isabelle heeft de begeleiding van de zorg rondom het overlijden van mijn schoonzus op een zeer respectvolle en warme wijze begeleid. Haar snelheid van werken en nauwkeurigheid zijn van een hoog niveau.
Beveelt aan
2 July 2024
Frans
Cadzand
een geweldige uitvaartverzorger, weet wat je wilt en doet juist dat beetje meer, waar je zelf niet op dat moment aan denk.
Beveelt aan
17 April 2024
Joop
IJzendijke
Niets dan lof
Beveelt aan
12 February 2024
Marijke
Oostburg
Isabelle Braem was warm,respectvol,medelevend en gaf duidelijke goede begeleiding welke je veel werk uit handen neemt en je daardoor tijd hebt voor je rouw proces.
Beveelt aan
3 November 2023
Theo Hoogervorst
Sluiskil
Daar ik al menige familie meegemaakt en kennissen door Monuta uitgevoerde ceremonie ben ik strikt tevreden
Beveelt aan
1 November 2023
Bastiaan
Breskens
Alles in orde
Beveelt aan
3 October 2023
Paul
Oedelem
Pastoor van Genklaan 6
4501 AJ Oostburg
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven