leeft met je mee

een geweldige uitvaartverzorger, weet wat je wilt en doet juist dat beetje meer, waar je zelf niet op dat moment aan denk.

Niets dan lof

Menselijk en respecvol

Isabelle Braem was warm,respectvol,medelevend en gaf duidelijke goede begeleiding welke je veel werk uit handen neemt en je daardoor tijd hebt voor je rouw proces.

Ervaren en in de omgang een prettige dame en behulpzaam en altijd bereikbaar

Daar ik al menige familie meegemaakt en kennissen door Monuta uitgevoerde ceremonie ben ik strikt tevreden

Alles perfect in orde

Alles in orde

Mooi afscheid!!

Fijn dat alles zo goed was geregeld. Thanks!!

Alles was prima en naar onze wens verzorgt. Gewoon top

mooi dierbaar afscheid

Isabelle heeft het heel netjes en kalm op mooie manier gedaan het afscheid. Maar bij het regelen en het levensverhaal opstellen , en de gehandicapte zoon erbij betrekken was heel keurig en netjes gedaan.

Alles tot in de puntjes geregeld

Isabelle gaf mij direct een fijn gevoel, vanaf het eerste gesprek, de uitvaart gesproken door Jolanda. alles was zeer goed geregeld.. een mooier afscheid van mijn moeder kon ik niet wensen

Mijn, of beter mijn familie hebben uitstekende ervaring met Isabelle Braem

Al snel na het moment van overlijden van mijn vrouw kwam Isabelle Braem in actie na mijn eerste telefoontje. Al snel werd de overledene verzorgt en opgebaard thuis. Dezelfde dag een bezoek gehad van Isabelle die sfeer uitstekend aanvoelde en ons begeleide in de keuzes die we moesten maken. De rouwkaarten geheel verzorgde naar onze wensen. Die ons hielp en ons hielp de rouwkaarten snel te versturen. De dag van uitvaart perfect regelde doormiddel van een van te voren en met ons besproken draaiboek. Die persoonlijk de plechtigheid als uitvaartbegeleider uitstekend leidde. Die het "ik ben er voor u" volledig waarmaakte.

Warm, meelevend en meedenkend

Hele profesionele en persoonlijke begeleiding. Alle afspraken zijn minutieus nagekomen.

Alles correct en respectvol afgehandeld

Als nabestaanden zijn wij zeer tevreden over de correcte en respectvolle afhandeling rondom de uitvaart.

Ik ben zeer tevreden over de service

Het was voor mij een rollercoaster. En ze heeft mij er heel goed door geholpen.

Een uitvaart zoals ik het mij had voorgesteld.

Professioneel en correct afgehandeld.

Zeer prettige persoonlijke benadering!

Het eigen verhaal werd zeer goed waargenomen en discreet verwerkt tijdens uitvaart. Zorg rondom, tijdens en na de uitvaart was geweldig!

Integer en professioneel

prettig contact , voelde energetisch heel goed en de verzorging van de overledene, Joke, was heel mooi. De dag van de uitvaart was geregeld zoals we samen hadden afgesproken en er zijn zelfs nog mooie elementen aan toegevoegd in samenspraak met ons. waardoor wij zeer tevreden zijn.

Zeer prettige begeleiding voor, tijdens en na de uitvaart

Warme ontvangst waardoor je je meteen op je gemak voelt. Correcte en rustige verzorging van de uitvaart. Duidelijke informatie vooraf met goede inzage in alle mogelijke opties voor de uitvaart.

Alles ging uitstekend en was een perfecte uitvaart

Isabelle en Thamar een topteam!!

Meelevend, Inlevend en geduldig

goede uitvaart verzorgster

dit was voor ons de 2x keer dat wij een uitvaart geregeld hebben via Isabelle Braem. en deze is wederom ook volgens onze wens verlopen. zeer tevreden over de manier waarop ze tewerk gaan

GEWELDIG EN GEVOELIG

DUIDELIJK EN MET ERVARING

Respectvol en zeer goed meedenkend in eigen keuzes

Ze nemen alle tijd en voldoen aan de wensen die ik had Indien nodig eerlijk over wat wel en niet kon. Wat ik fijn vond dat hij zei bij twijfel niet doen en dat was ook zo. Verder zeer correct en zorgzaam. Goede ontvangst en kwamen alle afspraken punctueel na. ps. een klein minpuntje wat denk ik alleen mij aanging vond het een zuinige catering en dit was mijn tweede ervaring in korte tijd. Want ik ga er van uit op is tekort

De uitvaart is keurig verzorgd, maar de rekening was wel fors.

Isabella Braem heeft gezorgd voor een professioneel en waardig afscheid voor mijn man. Wat wel is tegengevallen, zijn de kosten voor het opbaren thuis.

Wij waren erg onder de indruk van de familie kamer, zeer fijne plek. Tevens de begeleiding van Isabella, duidelijk, kordaat en zeer betrokken. Wij zijn erg tevreden het gaf ons rust en tevredenheid in een moeilijke periode.

Klantvriendelijk , meelevend en meselijk

In 1 woord geweldig van a tot z . goede afspraken gemaakt en netjes nagekomen op en top verzorgd

Over Monuta Uitvaart